Pagina 6 van 8 EersteEerste ... 2345678 LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 180 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    De koop DVD heeft ook nog verwijderde scenes heb ik ergens gelezen, en daar zullen ongetwijfeld de scënes uit de DC tussen zitten.
    Trouwens ook nog wat andere extra's dacht ik.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  2. #127

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    De koop DVD heeft ook nog verwijderde scenes heb ik ergens gelezen, en daar zullen ongetwijfeld de scënes uit de DC tussen zitten.
    Trouwens ook nog wat andere extra's dacht ik.
    Dat zou voor het eerst zijn dat Paradiso dat gaat doen, Amelie kreeg later pas van hun een mooie uitgave.

    Zou wel beter zijn dat het een dubbeldisc word en DTS 6.1ES..
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  3. #128

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Citaat Oorspronkelijk gepost door han345
    En de huurversie is de theatrical version zonder extra's?
    Huur en verkoop zijn allebei gelijk, las ik gisteren hier ergens op het forum. Verschilt per filmmaatschappij natuurlijk, maar in dit geval dus wel.
    Dat weet je nooit aangezien de koopversie nog nergens te krijgen is... dus alles wat hier staat is denk en gis werk...

    Ik heb zelf de UK DC, heb de originele versie nooit gezien, maar moet zeggen dat deze DC erg lekker wegkijkt 8) weet de verschillen niet, maar deze versie is kickuh zo.

  4. #129

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wizz-Art
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    De koop DVD heeft ook nog verwijderde scenes heb ik ergens gelezen, en daar zullen ongetwijfeld de scënes uit de DC tussen zitten.
    Trouwens ook nog wat andere extra's dacht ik.
    Dat zou voor het eerst zijn dat Paradiso dat gaat doen, Amelie kreeg later pas van hun een mooie uitgave.

    Zou wel beter zijn dat het een dubbeldisc word en DTS 6.1ES..
    Op een 2DVD versie zou ik (nog) niet rekenen, gewoon een normale 1DVD versie. Wel met extra's... Waar had ik het ook alweer zien staan...
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  5. #130

    Standaard

    oh wouw, ik heb hem dus net gekeken (was het eigenlijk morgen pas van plan) en vind hem echt prachtig gewoon. je moet het goed volgen anders snap je het op ten duur niet meer, maar hij is echt mooi... nu wil ik ook wel dolgraag die andere versie (de DC) zien

  6. #131

    Standaard

    als ik het zo lees op dvd-home zal de 2 disc dezelfde worden als die in de US, met beide versies? Of heb ik het mis?
    it can't rain all the time...
    > Mijn Twin Peaks site <> Mijn Tori Amos Message Board <

  7. #132

    Standaard

    The Butterfly Effect begon goed, greep mij vanaf het eerste moment door het goede acteerwerk van de kinderen. Maar op het moment dat Ashton K(u)tcher op het doek verscheen begon het al snel aan kracht te verliezen. Steeds duidelijker manifesteerde de film zich als een overdreven afspiegeling van Donnie Darko, zonder humor en volgegoten met dramatiek waarbij alle mogelijke ellende op Hollywood achtige wijze je strot in werd geduwd inclusief overweldigende geluidseffecten om het nog dikker te benadrukken. Op het acteerwerk van de kinderen na vond ik het ronduit een ellendige film gebasseerd op bekende thema's als de chaos theorie en tijdreizen, zonder enige originaliteit erin.

  8. #133

    Standaard

    Had deze gisteravond gehuurd en was óntzettend aangenaam verrast! Vind dit een ongelooflijk goede film (één van de beste die ik de laatste tijd hezien heb zelfs) die erg goed bij mij in de smaak is gevallen. Werd van begin af aan helemaal het verhaal ingezogen, alhoewel de eerste minuten nog even verwarrend waren met die blackouts telkens. Wat die kinderen zo allemaal meemaakten vond ik erg meeslepend en goed gedaan. [spoiler:4bed6abe84] Vooral dat ene vriendje wat een ongelooflijk wrede sadist bleek te zijn, door het jarenlange misbruik van z`n vader, acteerde erg goed. Eric Stoltz zette ook een overtuigend goede en smerige bastard neer die je het liefste zelf bij de keel wil grijpen voor hetgeen hij allemaal doet.

    Het hoofdkarakter probeert alles weer goed te zetten maar telkens lukt dit maar ten dele en gaat dit weer ten koste van iemand anders. M.a.w. het lukt hem niet om iedereen te redden. Op het einde geeft hij daarom z`n grote liefde maar op als hij haar daarmee wel kan redden maar haar niet krijgt. Ze komen mekaar op het einde nog even tegen en herkennen mekaar wel maar lopen toch door en hij heeft er vrede mee.[/spoiler:4bed6abe84] Een mooi einde. Maar ik weet niet of de huurversie ook de DC versie is? Wat is dan anders aan dat andere einde?

    K(u)tcher irriteerde mij totaal niet en vond ik goed acteren in deze rol. Snap niet wat men tegen hem heeft? Misschien iets teveel de roddels aan het volgen en op de vooroordelen af gaan? Ook het vergelijk telkens met Donnie Darko kan ik niet volgen en vind ik totaal misplaatst. Vind beide films totaal tot weinig raakvlakken met elkaar hebben. Is hetzelfde als Star Wars met LOTR vergelijken wat ook veel doen en slaat ook totaal nergens op!

    Op zich een onzin verhaal natuurlijk maar wanneer men hier langs kijkt en zich laat meevoeren heeft een prima en erg meeslepende film voor ogen waar niks mee is! Toppertje!
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  9. #134
    Senior Member
    Registratie datum
    Dec 2003
    Woonplaats
    Fort Kerium, New Texas

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wizz-Art
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wizz-Art
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bravestarr
    NL editie komt volgens www.dvd-home.nl uit op 24/02. Uitgebracht door Paradiso H.E.
    Paradiso heeft haast nooit extra's dus da's eigenlijk wel balen bij zo'n film.
    ben ik t toch niet echt mee eens. op de Amelie 2disc staat t bol van de extra`s
    Hmmm...vandaar ook haast nooit :wink: Nu noem je ook maar 1 titel op, da's ook de enige die ik van hun ken!
    Met Blow was anders ook weinig mis
    There is a thin line between being a hero and being a memory - Optimus Prime

  10. #135

    Standaard

    Blow (de eerste uitgave) was een co- met DFW volgens mij :wink:
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  11. #136

    Standaard

    @ Scratcher: het einde dat jij beschrijft is van de Theatrical Version en dus niet de DC.

    @ Wizz-Art: heb je idd gelijk in

  12. #137

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco
    @ Scratcher: het einde dat jij beschrijft is van de Theatrical Version en dus niet de DC.
    Oh ok, kan je me dan ook misschien vertellen hoe het einde van de DC is?
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  13. #138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Scratcher
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco
    @ Scratcher: het einde dat jij beschrijft is van de Theatrical Version en dus niet de DC.
    Oh ok, kan je me dan ook misschien vertellen hoe het einde van de DC is?
    Het is veel leuker om dit zelf te bekijken natuurlijk, maar voor de mensen die het toch willen weten:

    [spoiler:98a663ab0f]Als hij onder dat bureau zit en de filmpjes bekijkt, kijkt hij een filmpje over zijn eigen geboorte. Hij gaat terug naar dat moment en komt dus op het moment dat hij in de baarmoeder zit. Hij pakt de navelstreng en wurgt zichzelf hier mee (allemaal als foetus zijnde dus he). Hierdoor wordt hij nooit geboren en gebeurt de ellende niet. Vrij heftig einde dus, beetje ver gezocht, maar een stuk minder hollywood-/cliché-achtig dan het "gewone" einde...[/spoiler:98a663ab0f]

  14. #139

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco
    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Scratcher
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco
    @ Scratcher: het einde dat jij beschrijft is van de Theatrical Version en dus niet de DC.
    Oh ok, kan je me dan ook misschien vertellen hoe het einde van de DC is?
    Het is veel leuker om dit zelf te bekijken natuurlijk, maar voor de mensen die het toch willen weten:

    [spoiler:1b33832733]Als hij onder dat bureau zit en de filmpjes bekijkt, kijkt hij een filmpje over zijn eigen geboorte. Hij gaat terug naar dat moment en komt dus op het moment dat hij in de baarmoeder zit. Hij pakt de navelstreng en wurgt zichzelf hier mee (allemaal als foetus zijnde dus he). Hierdoor wordt hij nooit geboren en gebeurt de ellende niet. Vrij heftig einde dus, beetje ver gezocht, maar een stuk minder hollywood-/cliché-achtig dan het "gewone" einde...[/spoiler:1b33832733]
    Zal moeilijk worden om dit zelf te gaan kijken denk ik. De huurversie is nl de gewone versie zoals nu blijkt en kopen zal ik hem ook niet hoe goed ik hem ook vind. Denk niet dat ik het interessant blijf vinden als ik hem meerdere keren zie.

    Inderdaad een vrij heftig einde ja! Ook een beetje té vergezocht en erg overdreven naar mijn idee en daarom vind ik het gewone einde dan ook beter. Vind het juist eigenlijk helemaal geen cliché einde want [spoiler:1b33832733] he doesn`t get the girl!!![/spoiler:1b33832733] Vrij ongebruikelijk voor een cliché einde naar mijn mening. :wink:

    Erg bedankt voor het antwoord en toelichting! :wink:
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  15. #140

    Standaard

    Ja ok, op die manier is het niet chliché.
    Ik heb beide eindes gezien en vond de DC toch aangrijpender. Het idee is gewoon heftig

    Mocht je toch een keer in de gelegenheid zijn om de DC te bekijken moet je het toch nog maar es een kans geven

  16. #141

    Standaard

    Ik heb de DC gezien, en van heel veel mensen gehoord die de gewone versie gezien hebben, wat zij ervan vonden... toen ze vroegen naar 't einde van de DC, waren veel het ermee eens dat dit een beter einde is aan deze film.. dus zoals al gezegd werd, als je de DC een keer kan bekijken, moet je dat zeker doen!
    "Grandpa, were you a hero in the war?" "No", I answered, "But I served in a company of heroes".

  17. #142

    Standaard

    Deze week op DVD.. mooie 2-disc met alle 2 de versies. Ik heb de DC eerst gezien (net), en vond het geniaal! Het eind van de TC nog niet gezien, maar het maakt een hele andere film.. vandaar ook dat ik de 2-disc koos ipv de 1disc (alleen de DC)
    LG OLED 55C8
    LG UBK90 4K bluray speler
    Denon AVR-X1400H receiver
    Playstation 4 Pro

  18. #143

    Standaard

    Oke dit is weer mijn mening (en aangezien hier ERG veel Butterfly Effect fans zijn is die van mij de minste populaire mening), maar ondanks dat deze film een paar leuke ideeen heeft, vind ik em nog steeds erg zwak. Dit is echt zo'n film die zo hard probeert intelligent over te komen dat het gewoon niet grappig is. Het pakt een 'high concept' wat waarschijnlijk door de makers van het Internet is gehaald en verzonnen daar een verhaaltje omheen waar behoorlijk wat gaten inzitten (het is alweer een tijd geleden dat ik TBE zag maar kan me herinneren dat ik om de 5 minuten zoiets had van NEE DAT KLOPT NIET!). Daarnaast Ashton ***cher.....zucht ik waag me nooit meer aan een film met die gast, hij kan proberen wat ie wil HIJ KAN NIET ACTEREN . Misschien is hij wel de grootste reden waarom deze film voor mij verpest was. Ook probeert de film de 'vibe' van Donnie Darko te kopieren, wie beide films heeft gezien weet hoogstwaarschijnlijk wat ik bedoel. Trieste wereld waarin een geweldige film als Donnie Darko die ongeveer 4 miljoen dollar kostte,1 miljoen dollar opbrengt in Amerika (wat ook te maken had met de 9/11 ramp) en een film als The Butterfly Effect die 17 miljoen dollar kostte ruim 60 miljoen dollar opbrengt. Gelukkig maar dat Darko zo'n fenomeen is geworden op DVD.
    .....The Only Verdict Is Vengeance, A Vendetta.....

    V (Hugo Weaving)- V For Vendetta

  19. #144

    Standaard

    Een film van grote klasse!

    Dit was nou voor mij echt een topper, goed verhaal, verrassend einde, gewoon erg puik! :wink:
    UltraStartrader
    Aantal plussen : 411!!!!

  20. #145

    Standaard

    De film had een prima plot maar op de 1 of andere manier wist hij me niet de gehele tijd te boeien. Jammer .

  21. #146

    Standaard

    Ik heb gister ook meteen ff de DVD gekocht! Had me hem natuurlijk al wel gezien....maar idd met ander einde op de DVD (speciale 2 dvd editie) zijn 3 verschillende eindes te vinden!

  22. #147

    Standaard

    Wel leuk, die verschillende eindes, ookal heb ik maar 1 einde gezien.
    Mijn DVD Collectie!

    "Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies" - Andy Dufresne

  23. #148

    Standaard

    Dehm helemaal vergeten te halen. Natuurlijk allang gezien maar toch wel de moeite waard voor mun collectie.
    Fc Twente is na films een andere hobby van me:).

  24. #149

    Standaard

    Heb zelf de director's cut gehaald en ben er erg blij mee. goede film en met een prachtig en ook krachtig einde

  25. #150

    Standaard

    Jaja, vandaag gehaald. Geweldige film. Zeker een van de betere.

Pagina 6 van 8 EersteEerste ... 2345678 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •