Pagina 121 van 283 EersteEerste ... 2171111117118119120121122123124125131171221 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.001 tot 3.025 van 7067 worden weergegeven.
  1. #3001

    Standaard

    The Phantom of the Opera, uit 1925

    een klassieker, 8/10

  2. #3002

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wizz-Art
    Ga hem ook aanschaffen, er mogen wel meer van deze kwalitatief goeie films uit ons landje komen 8)
    Wacht maar tot je Simon ziet 8) Er zijn zat NL-kwaliteit films hoor


  3. #3003

  4. #3004

    Standaard

    The Killing Fields

    Een goede film die goed weer geeft wat er allemaal in Cambodja is gebeurd tijdens de Rode Khmer. Goed dat de film een betere behandeling heeft gekregen met de nieuwe SE.

    Malèna

    Ik hou erg van Italiaanse film en Monica Bellucci is ook altijd leuk om naar te kijken. Deze film was geen topper maar vond hem ook niet slecht.
    Four-Star Trader (236)

  5. #3005

    Standaard

    Shattered Glass Briljante verfilming over de journalist Stephan Glass die in de jaren '90 als een van de meest getalenteerde journalisten werd beschouwd. Maar was hij dat wel? Aanrader 7.6

    Twisted Leuke cast maar een matige thriller, een film die zeker niet blijft hangen. Leuk om een keertje te huren meer niet 6.2
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  6. #3006

    Standaard

    Amores Perros en Groundhog Day, stonden al tijdlang op mijn lijstje, eindelijk gezien.

    beiden erg goede/leuke films.....Amores Perros wel behoorlijk lange zit.
    "Time for power draw near."

  7. #3007
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Ik heb net mijn gekeken naar Fire In The Sky, een thrillerachtige science-fictionfilm uit 1993. Het verhaal is weliswaar gebaseerd op ware gebeurtenissen, maar met veel fantasie door Hollywood in beeld gebracht. Iets waar de echte Travis Walton indertijd niet zo blij mee was.
    Travis Walton wordt getroffen door een lichtstraal uit een UFO, midden in het bos terwijl zijn collega houthakkers toekijken. De vijf collega's rijden vervolgens in paniek terug, vertellen het verhaal aan de lokale sherrif die er natuurlijk niets van gelooft. [spoiler:3f7bf75e50]Het verhaal krijgt een leuke wending als de mannen stuk voor stuk een leugendetectortest doorstaan.[/spoiler:3f7bf75e50]
    Beeld en geluid van deze film zijn prima, er zijn echter geen extra's te vinden op deze schijf. Zelfs een trailer ontbreekt, maar dat mag de pret niet drukken. Ik heb vroeger het één en ander gelezen over deze waargebeurde zaak en ondanks de Hollywood benadering blijft dit een lekkere popcornfilm.
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  8. #3008

    Standaard

    House of sand & fog

  9. #3009
    Super Member
    Registratie datum
    May 2004
    Woonplaats
    Backalley in Sin City

    Standaard

    Licence To Kill


    Was mijn 1ste DVD dat ik kocht en dat is al zo'n 2 jaar geleden.Toen begon bij mij de "Bond obsessie".In deze wrede,spannende bondfilm zit zowat alles voor een goeie bondfilm.Goeie Villian,Goeie actiescénes,Goed verhaal,Goeie muziek,Leuke Gadgets,Spectaculaire begin en Eindscéne


    9
    Top 20
    Laatst gezien:Jackass: The Movie 3*/5

  10. #3010

    Standaard

    Lord Of The Rings - Return Of The King EE
    De bioscoopversie was al subliem, maar deze EE is nog veel beter! de stukken die zijn toegevoegd zijn ook echt allemaal een toevoeging en komen t verhaal zeker ten goede. Gewoon t beste deel uit de trilogie. Alleen dat einde: dat duurt veel te lang. had wel een stuk vanaf gemogen. Maar verder is t gewoon genieten geblazen
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  11. #3011

    Standaard

    afgelopen dagen gekeken naar:

    JFK dir cut.
    Was erg onder de indruk. Stone bouwt weer een mooie conspiracy theory. Als er ook maar fracties of delen waar zijn van wat hij zegt...goede cast, wel een lange zit, maar niet vervelend lang.

    7.5-8 / 10

    almost famous.
    Heb gekeken naar de dir cut. Leuke film, goede spelers, Crudup is erg goedm Hudson is een schatje en Fugit overtuigt ook in zijn eerste grote film. De muziek door de film heen is erg goed. Zeer geslaagd.

    7.0-7.5 /10

    The ninth gate
    Origineel script, redelijk uitgewerkt. Alleen hoe iedereen omgaat met die dure boeken, totaal ongelooflijk. Ik ben zuiniger op mijn dvds dan zij op hun boeken die tonnen waard zijn Depp is weer prima, zoals altijd eigenlijk! Wel werd al snel duidelijk hoe de vork in de steel zat.

    6.0-6.5 / 10

    Taegukgi.
    Nog maar een keer dit toppertje opgezet. Erg goede film, beeld is goed, geloofwaardig gefilmd, acteurs zijn goed, alleen jammer dat de subwoofer zo weinig gebruikt wordt. Vond alleen het laatste subplot overbodig. Zeer zeker een aanrader.

    7.8-8.3 / 10

    gr Coen
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  12. #3012

    Standaard

    Vanochtend de eerste van 2005!

    The Frighteners

    Leuke komedie met Michael J. Fox en Trini Alvarado. De speciale effecten die zijn gebruikt zijn erg goed voor die tijd.

  13. #3013

    Standaard

    Blow

    Maar het is een matige film.Johnny Depp is goed als altijd,maar na het eerste uur wordt het heel wat minder en het laatste half uur is veel te traag en je valt er bijna bij in slaap.Ook de tijd in het verhaal vond ik wat wazig,en Depp ziet er soms echt niet ouder uit.Wel was het eerste half uur erg leuk,verder komt de film vrij standaard over,de drugsdeals waren erg makkelijk en oppervlakkig.Er had ook wat meer spanning in kunnen zitten.Nee,doe mij maar Scarface/Goodfellas/Donnie brasco enz..misschien beetje negatief,maar het is geen slechte film ofzo,acteren en alles is ok,maar toch heeft hij mij dus niet genoeg weten te boeien.

  14. #3014

    Standaard

    Shattered Glass, Darth Vad...uhm...Hayden Christensen in een leuke rol van journalist voor een belangrijk politiek kritisch tijdschrift in Amerika. Het verhaal is gebaseerd op een waargebeurd verhaal en blijft gedurende de hele film boeien. Bijna net zo goed als All The President's Men en dus zeker een aanrader!
    Dit is mijn uitspraak en hiermee zult u het moeten doen!
    YMDB

  15. #3015

    Standaard

    Disc 3 van The West Wing S2 afgekeken :wink:
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  16. #3016

  17. #3017

    Standaard

    Michel Vaillant
    Robin hood Prince of thieves

  18. #3018

    Standaard

    Leatherface

  19. #3019

    Standaard

    catwoman net gezien, wat een BAGGER!! dik anderhalf uur naar de meest belachelijke film zitten kijken die je je maar kan voorstellen als ik hier alleen zou zitten had ik m binnen 20 minuten de deur weer uitgeflikkerd

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lethal Kees
    Blow

    Maar het is een matige film.Johnny Depp is goed als altijd,maar na het eerste uur wordt het heel wat minder en het laatste half uur is veel te traag en je valt er bijna bij in slaap.Ook de tijd in het verhaal vond ik wat wazig,en Depp ziet er soms echt niet ouder uit.Wel was het eerste half uur erg leuk,verder komt de film vrij standaard over,de drugsdeals waren erg makkelijk en oppervlakkig.Er had ook wat meer spanning in kunnen zitten.Nee,doe mij maar Scarface/Goodfellas/Donnie brasco enz..misschien beetje negatief,maar het is geen slechte film ofzo,acteren en alles is ok,maar toch heeft hij mij dus niet genoeg weten te boeien.
    blow matig?!?
    Happy Gilmore: [to Bob Barker] The price is wrong, bitch.

    my addiction
    MegaStarTrader

  20. #3020

    Standaard

    Go

    Hele knappe film, zit erg leuk in elkaar.


  21. #3021

    Standaard

    Lethal Weapon 3

    De Director's Cut editie. Deze film blijft hilarisch! Vooral Leo Getz, gespeeld door Joe Pesci, is grandioos!

  22. #3022

    Standaard

    Theo Maassen - TM4

    functioneel Naakt blijft een hele leuke show om te zien

    Het beste van de Lama's

    echt een aanrader, komt ook weer op tv gelukkig

  23. #3023

    Standaard

    gisterenavond the butterfly effect gehuurd

    knappe film; lekker onderhoudend
    maar voor mij niet de moeite om te kopen (was dat enigszins voordien wel van plan)
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  24. #3024

    Standaard

    La Ardilla Roja, van Julio "Lucia y el sexo" Medem. Typisch Spaanse film die mij tot het einde boeide en die zeker aan te raden is voor liefhebbers van de Spaanse Cinema.
    Dit is mijn uitspraak en hiermee zult u het moeten doen!
    YMDB

  25. #3025

    Standaard

    Weliswaar geen DVD, maar toch... gisteravond Misery op TV gezien. Vond het een erg goede film... alles stak redelijk goed in elkaar en het bleef tot aan het eind spannend. Kathy Bates is prima op dreef als overgeobsedeerde freak (vond haar in "The War at Home" ook al erg sterk). Deze film gaat zeker in m'n collectie belanden.
    [ SafeTrader / ***** Five-Star Trader ]
    . · You are my center when I spin away. Out of control on videotape. On videotape · .

Pagina 121 van 283 EersteEerste ... 2171111117118119120121122123124125131171221 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •