Pagina 198 van 283 EersteEerste ... 98148188194195196197198199200201202208248 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.926 tot 4.950 van 7067 worden weergegeven.
  1. #4926

    Standaard

    Gisteravond Organ van Kei Fujiwara. Op zich wel aardig, maar een beetje een mixed bag.

  2. #4927

    Standaard

    ik heb gister 2 fast 2 furious gezien.

    Aangezien ik in het weekend deel een had gezien en ik dit echt een mooie film vindt en ik merkte dat niet iedereen het hier echt mee eens was zal ik mijn mening even uitleggen.

    Het verhaal daar kunnen we duidelijk over zijn das gewoon niet alles tot niks.
    Maar hoe het materiaal geschoten is is weer voor dat moment revelationair dacht ik zo.
    In het 2e deel wordt dit verkracht doordat het te erg wordt zodat het niet meer echt lijkt.
    De crew loopt tussen echte straat racers en ook de regiseur deed mee doordat hij de pizzabezorger moet spellen omdat ze hier geen goeie acteur voor konden vinden en ook omdat het geld op was.
    Ik ben het ermee eens dat het cijfer wat ik gaf te hoog was nadat ik nadacht over de films die ik ook zo'n cijfer waard vindt deze kwam daar lange na niet in de buurt.
    Maar het blijft natuurlijk allemaal een mening
    8) 8)

  3. #4928

    Standaard

    Pfoe, Ladder 49, White Noise, Godsend, floris.
    http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Nancy

    Don,t point your finger at fucking crazy people!!!!!

  4. #4929

    Standaard

    Zojuist Star Wars Episode IV: A New Hope gekeken. Dit blijft toch een ontzettend goede film, erg mooi gerestaureerd op dvd gezet. Toch vind ik het jammer dat je niet de mogelijkheid hebt om de film te bekijken zoals ie origineel was, dus zonder de digitale veranderingen.

  5. #4930

    Standaard

    Tombstone Director's Cut

    Meesterwerkje.....
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  6. #4931

    Standaard

    The 51th State.

    Felix DeSouza:
    "I told you to take care of him, not to take care of him!"

    Dat engelse accent maakt het nog het leukst

  7. #4932

    Standaard

    Saw Ik kende de film niet, maar ben enorm verrast door dit meesterwerkje. Spannend verhaal met veel verrassende wendingen, waardoor je regelmatig op een verkeerd spoor wordt gezet. Aanrader voor de liefhebbers van 7even. 8,5

    Spiderman 2 Goede actie, verhaal is wat beter uitgewerkt als in deel 1. Niet alle rollen zijn goed gecast naar mijn mening. [spoiler:cf01de6860]Vriend Harry die het imperium van pa heeft overgenomen vind ik nogal zwak.[/spoiler:cf01de6860] Ook Tobey Maguire vind ik te soft, om ook als superhero geloofwaardig te blijven. 7,5

    Day After Tomorrow Vond het allemaal nogal tegenvallen. De effecten zijn behoorlijk over the top. Helemaal niet erg. [spoiler:cf01de6860]Dat de film vervolgens verzand in een strijd van de vader om zijn zoon te redden, kwam bij mij nogal zwak over.[/spoiler:cf01de6860] Men had een duidelijke keuze moeten maken tussen een actie/special effects film of een dramatisch epos over het overleven. Nu werd het vlees noch vis. 6

  8. #4933

    Standaard

    Tarzan ****
    heel mooi geanimeerde Disney film, volgens mij de laatste echt interessante animatie van ze. Leuke karakters, mooie liedjes. Gewoon erg goed
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  9. #4934

    Standaard

    Citizen Kane
    M'n ogen vielen tussendoor af en toe dicht, maar okee.... (shame on me )

    Grappig om eens een zwart-wit film te bekijken. Film was op zich best goed, erg mooi gefilmd. Binnenkort zal ik nog eens de documentaire kijken...
    Leave it on the doorstep and get the hell outta here...

  10. #4935

    Standaard

    WWE Hall of Fame Induction ceremony 2004
    Joe's collection
    Top 20
    > If anyone needs me, I'll be in the hero cave...rubbing out a solution - Captain Hero <

  11. #4936

    Standaard

    Alfie

    Voor Alfie (Jude Law) bestaat het leven uit alles wat met vrouwen te maken heeft, de ene nacht na de andere. Van rijke weduwes die op jongere mannen vallen (Susan Sarandon) tot aan zijn vriendin die alleenstaande moeder is (Marisa Tomei). Alfie heeft alles wat zijn hartje begeert...en is niet op zoek naar meer. Hij leeft als een playboy, maar als dit plotseling gevolgen heeft voor de vrouwen in zijn leven en voor zijn beste vriend Omar Epps, gaat Alfie zich afvragen of er niet meer in het leven is dan alleen vluchtige romances. En zo ja, wat dan?
    Leuke film die voor mij een beetje uit t niets kwam. 7/10.
    Fc Twente is na films een andere hobby van me:).

  12. #4937

    Standaard

    gisteren weer 3 afleverigen gekeken van Alias seizoen 1. Misschien komt het omdat ik vorige week net 24 seizoen 3 gezien heb, maar deze serie haalt het in mijn ogen niet bij 24. Het is een leuke serie om naar te kijken maar het is niet zo dat ik niet kan wachten om een volgende aflevering te bekijken. Daarvoor mist de serie toch iets...
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

  13. #4938

    Standaard

    Gisteravond: liberty stands still

  14. #4939

    Standaard

    City of God (Cidade de Deus)

    ben erg teleurgesteld in deze film, had er veel meer van verwacht. De film is niet slecht, maar ik heb er niet zoveel van genoten. Bepaalde scenes vond ik heel wel goed maar uiteindelijk verdient hij maar een 7/10 volgens mij.

  15. #4940

    Standaard

    Eternal Sunshine Of The Spotless Mind

    Echt een fantastische film. Ik denk de beste film die ik ooit gezien heb. De laatste 10 minuten heb ik tranende ogen gehad en zover heeft een film me nog nooit kunnen krijgen. Kate Winslet en Jim Carrey (die z'n rol fantastisch vertolkt!!!!) zijn een ultiem duo. Ze zetten een prachtige sfeer neer. M'n verwachting van deze film is volledig overstemd door mijn huidige mening. Echt fantastsisch!!!

    9,5/10!

  16. #4941

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERZZURRI*
    Eternal Sunshine Of The Spotless Mind

    Echt een fantastische film. Ik denk de beste film die ik ooit gezien heb. De laatste 10 minuten heb ik tranende ogen gehad en zover heeft een film me nog nooit kunnen krijgen. Kate Winslet en Jim Carrey (die z'n rol fantastisch vertolkt!!!!) zijn een ultiem duo. Ze zetten een prachtige sfeer neer. M'n verwachting van deze film is volledig overstemd door mijn huidige mening. Echt fantastsisch!!!

    9,5/10!
    volgens mij moet ik de film nog maar eens zien. Ik was zo druk met het uitleggen van de film aan de medekijker dat ik dit niet ervaren (denk ik)
    Geen emotie gevoeld bij de film, helemaal niets....
    Ik vond het een goede film, maar ik heb al dat geweldige dan niet meegekregen.
    Ik vond het vooral verwarrend! Maar dat kwam misschien omdat ik mijn aandacht moest splitsen ...
    Phoebe: Wrong things done for the right reason is still a wrong thing, our job is to protect the innocent, not punish the guilty

  17. #4942

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door azurill
    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERZZURRI*
    Eternal Sunshine Of The Spotless Mind

    Echt een fantastische film. Ik denk de beste film die ik ooit gezien heb. De laatste 10 minuten heb ik tranende ogen gehad en zover heeft een film me nog nooit kunnen krijgen. Kate Winslet en Jim Carrey (die z'n rol fantastisch vertolkt!!!!) zijn een ultiem duo. Ze zetten een prachtige sfeer neer. M'n verwachting van deze film is volledig overstemd door mijn huidige mening. Echt fantastsisch!!!

    9,5/10!
    volgens mij moet ik de film nog maar eens zien. Ik was zo druk met het uitleggen van de film aan de medekijker dat ik dit niet ervaren (denk ik)
    Geen emotie gevoeld bij de film, helemaal niets....
    Ik vond het een goede film, maar ik heb al dat geweldige dan niet meegekregen.
    Ik vond het vooral verwarrend! Maar dat kwam misschien omdat ik mijn aandacht moest splitsen ...
    Ben zeker een fan van deze film maar had verw8 dat ik iets meer ge-emotioneerd zou raken.
    Fc Twente is na films een andere hobby van me:).

  18. #4943
    Super Member
    Registratie datum
    May 2004
    Woonplaats
    Backalley in Sin City

    Standaard

    Indiana Jones&The Last Crusade(1989)

    The man with the hat is back. And this time, he's bringing his Dad.

    Al sedert 1912 zit Indiana Jones een bende achterna die een kostbaar kruis hebben gestolen. Nu het hem uiteindelijk gelukt is het juweel te bemachtigen en aan historicus Brody te overhandigen, kan hij opnieuw zijn baan als leraar oppikken. Op een dag wordt hij na schooltijd opgepikt en meegenomen naar de rijke Donovan. Deze bezit een steen, waarop een soort beschrijving staat die naar de Heilige Graal moet leiden. In het bezit van de notities van zijn vader, reist Jones naar Venetië. Met de hulp van dokter Elsa Schneider vindt hij de ontbrekende schakel voor de locatie van de Graal. Eindelijk kan hij samen met zijn vader naar Afrika vertrekken, maar hij is natuurlijk niet de enige die de waardevolle Graal op de kop wil tikken...

    Eindelijk!!!5 jaar stilte na het wat teleurstellende ritje in de "Temple Of Doom" film is de man met de zweep er eindelijk terug.Echt geweldig De film neemt je weer op een ongelooflijke reis mee zoals The Raiders Of The lost ark je alle uithoeken van de wereld liet zien.Van de catacomben van Venetië naar slot Bugenwald in Oostenrijk en vandaar nog eens heel de wereld rond. We krijgen zelfs nog wat over zijn pubertijd te zien wanneer hij als jonge scoutskereltje van treinwagon tot treinwagon springt in een werkelijk fantastische openingsscene.Een circuswagen met leeuwen,slangen,krokodillen,neushoorens-weer zo'n schitterende inbreng uit Spielberg's magistrale brein.De acteur die de jonge Indy speelde had al een mooie carriëre achter zijn rug en zou er zeker nog een mooie krijgen.Knijp je ogen halfdicht en je herkent een beetje Leonardo Di Caprio.Spijtig genoeg overleed River Phoenix(broer van ....)op 31 Oktober 1993 na een hartaanval door zijn drugsleven.Hij stierf in de wijk van "Viper's Room".Het voormalige drugsclubje van Johnny Depp(foei Johnny :no: )Maar nu even wat over de film.Stunts,sfeer,die overbekende Indiana Jones Tune,goed verhaal,de wereld rondreizen,niet die vervelende Short round -->Eindelijk alles terug zoals de trilogie startte.Zoals altijd zet Ford weer zijn personage uitstekend neer.Maar als Spielberg en Lucas er nog Connery...Sean Connery bijhalen is het werkelijk fantastisch.Al die vader-zoon dialogen zijn werkelijk zo realistisch en o zo hilarisch.Don't call me JuniorZelfs 20 jaar na zijn James Bond carriere is hij nog altijd niet zijn charmes en zijn diepe Schotse stem kwijt.Laten we hopen dat ie terugkomt in het 4de deel.Ik weet zeker dat Spielberg daar ook weer een toppertje van zal gaan maken.

    Toppertje
    9.2/10
    Top 20
    Laatst gezien:Jackass: The Movie 3*/5

  19. #4944

    Standaard

    Net de Director's Cut van The Butterfly Effect gezien, met alternatieve einde; Jammerrrrrr.

  20. #4945

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 1der
    Net de Director's Cut van The Butterfly Effect gezien, met alternatieve einde; Jammerrrrrr.
    Ik vond het einde van de Dir Cut much better dan van de TH version [spoiler:c832c7a2c0]Voor de film is het beter dat ashton toch dood gaat[/spoiler:c832c7a2c0]
    Phoebe: Wrong things done for the right reason is still a wrong thing, our job is to protect the innocent, not punish the guilty

  21. #4946

    Standaard

    Ik vind het TH-einde beter dan het DC-einde.
    Ik vind het net iets te dat hij zichzelf als ongeboren baby wurgt met de navelstreng, en dan ook nog zo suf in beeld gebracht....

  22. #4947

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 1der
    Ik vind het TH-einde beter dan het DC-einde.
    ....
    spoilers!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  23. #4948

  24. #4949

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Moondust
    Jij ook Martin!
    je hebt gelijk
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  25. #4950

    Standaard

    all the president's men --> 8.5/10

    the conversation --> 8.2/10

    back to the seventees :wink:

    gr Coen
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

Pagina 198 van 283 EersteEerste ... 98148188194195196197198199200201202208248 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •