Pagina 97 van 283 EersteEerste ... 478793949596979899100101107147197 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.401 tot 2.425 van 7067 worden weergegeven.
  1. #2401

    Standaard

    The Lost Battalion Een van de weinige films over de 1e wereldoorlog. Mooi gemaakt! De film heeft ook nog een behoorlijke nederlandse inbreng, als je de aftiteling leest. Veel special effects zijn door een nederlands team gemaakt. Petje af! Ook cameramensen waren van nederlandse afkomst.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  2. #2402

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door IceTree
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fafa
    Gister The Terminal gekeken, was wel een leuke film alleen wat het nut nou van caterina zeta jones was in de film was me alleen niet helemaal duidelijk.
    Zo'n opmerking snap ik nou niet. Heb je de film niet goed gekeken of zo? CZ Jones zat in de film in het kader van de romance story binnen de film. Een happy (familie)film zoals de terminal heeft nou eenmaal altijd een love story als subverhaal.
    Ja oke dat snap ik wel, maar het is maar een heel dun sublijntje in de film, je ziet haar maar een paar shots, en echt veel toevoeging heeft het ook niet aan de film
    Een paar shots??? Heb je geslapen tijdens de film of zo? Naast Hanks en Tucci had CZJ de meeste screentijd.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  3. #2403

    Standaard

    Footloose!

  4. #2404

    Standaard

    Gisteravond en vanacht The English Patient & The Beach gekeken,

    vond ze wel goed!

  5. #2405

    Standaard

    Gisteren de complete Back To The Future trilogy gekeken.
    geweldig
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  6. #2406

    Standaard

    Azumi gekeken, zeer vermakelijke film, mooi gedaan en goede gevechten (gelukkig niet te veel vliegende zwaardvechters!!)

    en

    Ju-on the grudge gekeken, viel erg tegen, vond hem niet echt spannend maar dat kan ook aan mij liggen, vond The Eye ook niet spannend/eng. vond het eerder lachwekkend dus misschien is het hele janpanse horror gebeuren niet aan mij besteed. heb er erge moeite mee om de japanners serieus te nemen, zowel in taal (lijkt wel gebrabbel voor mij). als uiterlijke expressie. kwam er pas veel later achter dat ik weer naar hetzelfde personage zat te kijken (Rika).

    lex

  7. #2407

    Standaard

    Dit weekend naar Spartacus gekeken.
    Vind dit een zeer boeiende film. Het epische verhaal is verpakt in een film van drie uur, maar de tijd vliegt voorbij. Kwaliteit van het gerestaureerde beeld en geluid vind ik erg goed voor een film uit 1960.
    "Respect please, for I am Costanza, Lord of the Idiots" George Costanza, Seinfeld

    My Collection:
    http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Anorak

  8. #2408

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roboter
    Citaat Oorspronkelijk gepost door IceTree
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fafa
    Gister The Terminal gekeken, was wel een leuke film alleen wat het nut nou van caterina zeta jones was in de film was me alleen niet helemaal duidelijk.
    Zo'n opmerking snap ik nou niet. Heb je de film niet goed gekeken of zo? CZ Jones zat in de film in het kader van de romance story binnen de film. Een happy (familie)film zoals de terminal heeft nou eenmaal altijd een love story als subverhaal.
    Ja oke dat snap ik wel, maar het is maar een heel dun sublijntje in de film, je ziet haar maar een paar shots, en echt veel toevoeging heeft het ook niet aan de film
    Een paar shots??? Heb je geslapen tijdens de film of zo? Naast Hanks en Tucci had CZJ de meeste screentijd.
    Ligt misschien aan ik, maar ik vond ook dat CZ Jones geen nut had in deze film. Ik weet dat er altijd een love story moet zijn in zo'n films en dat vind ik ook erg leuk, vond alleen jammer dat op het einde Hanks en Jones niet samen waren. de film is met een love story en op einde word die love story verpest vind ik.
    BD (1243) What i Watch

  9. #2409

    Standaard

    Gisteravond toch eindelijk maar ns Saving Private Ryan in mn speler gedaan... Had m nog niet gezien...

    Redelijk overweldigende film, fantastische beelden, mooi verhaal [al vond ik t wel n beetje een "eenvoudig" verhaallijntje voor n film van 170 minuten... had m gecompliceerder verwacht]

    Daarna nog ff de bonus disc erin gedaan, was een grote tegenvaller!
    Alleen een "special" van 25 min over hoe goed de film wel gemaakt is en een paar trailertjes.. dat was t...

    Film zelf wel n aanrader! 8/10
    There's only ONE "Return"... And it ain't of The King, it's of The Jedi!

    Three-Star Trader | 725+ op eBay [100%]

  10. #2410

    Standaard

    net Cold Mountain gekeken,

    mooie film!

  11. #2411

    Standaard

    8 Mile- Een geweldige film die toch wel indruk maakt door de goede acteerprestaties van Eminem en Basinger. Soundtrack is super en de film blijft boeiend 8) Dikke 8
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  12. #2412

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door IceTree
    Gister The Terminal gekeken, was wel een leuke film alleen [spoiler:9bf6ac7cae]wat het nut nou van caterina zeta jones was in de film[/spoiler:9bf6ac7cae] was me alleen niet helemaal duidelijk.

    Ook The bourne supremacy gekeken alleen dat is dus een film die niet in de collectie komt, The terminal wel
    kijk nog eens goed naar haar en je weet wat het nut is... :P

  13. #2413

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Homer72

    kijk nog eens goed naar haar en je weet wat het nut is... :P
    Da's een goeie
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  14. #2414

    Standaard

    Blue streak
    Aladdin en de dievenkoning

  15. #2415

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Diana
    Blue streak
    Aladdin en de dievenkoning
    Als je er nou even bij zet wat je er van vond, dan is het wat leuker om te lezen :wink:
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  16. #2416

    Standaard

    Aflevering 1+2 van Band of brothers maar weer eens bekeken. Blijft natuurlijk een fantastische serie! :P

  17. #2417

    Standaard

    Bad Boys 2 en Goodfellas van het weekend bekeken.

  18. #2418

    Standaard

    Princess Mononoke, geweldig .

  19. #2419

    Standaard

    Vandaag gekeken naar Bats. Erg leuke vleermuisfilmpje. Goed acteerwerk, vooral van de drie hoofdrolspelers, humor (vooral Jimmy kon erg komisch uit de hoek komen), en een aantal spannende scene's.

    Minder te spreken ben ik over de vleermuizen zelf. In de close-ups zien ze er gewoon te nep uit. Echter als je ze als groep ziet vliegen dan zien ze er wel weer erg goed uit. Misschien hadden ze de vleermuizen niet van dichtbij moeten laten zien.

    Al met al zeker een zeer leuk en vermakelijke film met de nodige spannende scene's en relativerende humor.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  20. #2420

    Standaard

    Fear and Loathing in Las Vegas, voor het eerst gezien. Echt een geweldige film, super-cool 8)


  21. #2421

    Standaard

    9 lives met Wesley Snipes. Tja, niet heel bijzonder maar wel goed voor een avondje op de bank. De cover belooft een einde waarbij de kogels je om de oren vliegen; dat viel reuze mee (tegen dus eigenlijk)

  22. #2422

    Standaard

    Gisteravond Hornblower - Mutiny gekeken en Band of brothers disc 1. Beide delen van de beste miniseries die ik ken.

  23. #2423

    Standaard

    Clambake met Elvis Presley

  24. #2424

    Standaard

    net Willow gekeken,

    gave film zeg!!!

  25. #2425

    Standaard

    Kid Galahad, with Elvis presley

Pagina 97 van 283 EersteEerste ... 478793949596979899100101107147197 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •