Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 39 van 39 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Onnederlandse goed deze, zeker een aanrader.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  2. #27

    Standaard

    Is dat filmpje te vinden op internet wat voor de film werd afgespeeld?

  3. #28

  4. #29

    Standaard

    Ik heb em gezien en vond em wel interessant, maar je moet wel tegen de veel voorkomende kop van Peter R de Vries kunnen (ik vond het niet storend) want die was er destijds veel bij. Het is niet echt een docu, maar een aflevering van een KRO programma (ben de naam even kwijt). Wel veel beelden van nieuwsberichten en programma's die toendertijd bericht gaven van de gebeurtenis. Je kan het verloop van de film en de echte ontvoering wel vergelijken, das wel grappig.

  5. #30

    Standaard

    Ik heb de film nog steeds niet gezien, want ik snap gewoon niet dat niemand even de titel heeft gecontroleerd. Iedere keer als ik nu iets over deze film zie denk ik meteen aan de taalfout. Het is 'De Heinekenontvoering' en niet 'De Heineken Ontvoering.

  6. #31

    Standaard

    Dus door de volgens jou verkeerde spelling van de titel heb je de film nog steeds niet gezien? Het is overigens gewoon de Heineken Ontvoering: https://www.google.nl/search?q=de+he...ient=firefox-a

  7. #32

    Standaard

    De film heet inderdaad 'De Heineken Ontvoering', maar dat is fout, want in het Nederlands worden samenstellingen aaneen geschreven. 'De Heinekenontvoering' zou dus de titel moeten zijn. En ja, als ik op een poster een taalfout als deze zie ben ik meteen minder geïnteresseerd. Vind het nogal slordig dat zoiets niet gecontroleerd wordt.

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Ik heb em gezien en vond em wel interessant, maar je moet wel tegen de veel voorkomende kop van Peter R de Vries kunnen (ik vond het niet storend) want die was er destijds veel bij. Het is niet echt een docu, maar een aflevering van een KRO programma (ben de naam even kwijt). Wel veel beelden van nieuwsberichten en programma's die toendertijd bericht gaven van de gebeurtenis. Je kan het verloop van de film en de echte ontvoering wel vergelijken, das wel grappig.
    Hij lijkt mij idd wel interessant, maar begrijp 1 ding niet.

    Als je zegt dat het een aflevering is van een programma, waarom dan 2 discs? dan moeten er wel megaveel extra's zijn.

    Anders had het best op 1 schijf gekund lijkt me zo.

    Maar zoals ik al zei, vind het een mooie uitvoering.

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Hij lijkt mij idd wel interessant, maar begrijp 1 ding niet.

    Als je zegt dat het een aflevering is van een programma, waarom dan 2 discs? dan moeten er wel megaveel extra's zijn.

    Anders had het best op 1 schijf gekund lijkt me zo.

    Maar zoals ik al zei, vind het een mooie uitvoering.
    Op de eerste disc staat het programma, en die is al ruim 1,5 uur. Op de tweede disc staan de uitgrbreide nieuws/actualiteiten stukken die binnen het programma waren ingekort. Dus de volledige interviews en volledige items uit bijv. Tros Actua die al ruim 10 min duren.

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Op de eerste disc staat het programma, en die is al ruim 1,5 uur. Op de tweede disc staan de uitgrbreide nieuws/actualiteiten stukken die binnen het programma waren ingekort. Dus de volledige interviews en volledige items uit bijv. Tros Actua die al ruim 10 min duren.
    Ja ok, dan begrijp ik het

  11. #36

    Standaard

    Anthony Hopkins gaat Freddy Heineken spelen


    Oscarwinnaar Anthony Hopkins gaat biermagnaat Freddy Heineken spelen in een nieuwe film over zijn ontvoering. Dat heeft producent Embankment Films zondag gemeld.

    De thriller vertelt het verhaal van de ontvoering van de Nederlandse biermagnaat in 1983. Vijf criminelen ontvoerden hem toen in ruil voor losgeld.De titel van de film is The Kidnapping of Freddy Heineken. De Engelstalige productie wordt geregisseerd door de Zweedse regisseur Daniel Alfredson, die eerder de laatste twee Millennium-delen maakte.
    Heineken verdween spoorloos en werd pas drie weken later teruggevonden. Een deel van het losgeld is nooit terug gevonden.The Kidnapping of Freddy Heineken zou volgend jaar al klaar moeten zijn.
    Rutger Hauer

    Het is niet de eerste film die over dit onderwerp wordt gemaakt. Twee jaar geleden kwam al De Heineken Ontvoering uit van regisseur Maarten Treurniet. Hierin speelde Rutger Hauer de biermagnaat.
    Ook werd er al een serie over zijn leven gemaakt, met een hoofdrol voor acteur Thom Hoffman.

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Anthony Hopkins gaat Freddy Heineken spelen


    Oscarwinnaar Anthony Hopkins gaat biermagnaat Freddy Heineken spelen in een nieuwe film over zijn ontvoering. Dat heeft producent Embankment Films zondag gemeld.

    De thriller vertelt het verhaal van de ontvoering van de Nederlandse biermagnaat in 1983. Vijf criminelen ontvoerden hem toen in ruil voor losgeld.De titel van de film is The Kidnapping of Freddy Heineken. De Engelstalige productie wordt geregisseerd door de Zweedse regisseur Daniel Alfredson, die eerder de laatste twee Millennium-delen maakte.
    Heineken verdween spoorloos en werd pas drie weken later teruggevonden. Een deel van het losgeld is nooit terug gevonden.The Kidnapping of Freddy Heineken zou volgend jaar al klaar moeten zijn.
    Rutger Hauer

    Het is niet de eerste film die over dit onderwerp wordt gemaakt. Twee jaar geleden kwam al De Heineken Ontvoering uit van regisseur Maarten Treurniet. Hierin speelde Rutger Hauer de biermagnaat.
    Ook werd er al een serie over zijn leven gemaakt, met een hoofdrol voor acteur Thom Hoffman.
    Misschien een idee Marcel om hier een andere topic voor te maken? Gaat tenslotte om een andere film, dan de nederlandse waar dit topic oorspronkelijk over ging

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Misschien een idee Marcel om hier een andere topic voor te maken? Gaat tenslotte om een andere film, dan de nederlandse waar dit topic oorspronkelijk over ging
    Ik hou je niet tegen! Je hebt zelf ook al een berichtje in dit topic geplaatst over de nieuwe film.

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Ik hou je niet tegen! Je hebt zelf ook al een berichtje in dit topic geplaatst over de nieuwe film.
    Het is inmiddels aangemaakt dat nieuwe topic, en dat berichtje waar je het over hebt, heb ik hier verwijderd en geplaatst in het nieuwe topic

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •