Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 107 worden weergegeven.

Discussie: Hellraiser Box Set

  1. #1

    Standaard Hellraiser Box Set

    Op 13 September komt er in Engeland een nieuwe Hellraiser box set uit.

    http://www.dvdtimes.co.uk/content.php?contentid=12004

    De eerste drie films (uncut nog wel) en een vierde bonusdisk. Over de verpakking is nog niets bekend maar laten we vanavond voor het slapengaan allemaal even bidden dat het het doosje uit de film wordt. Met ingebouwde verrassing. En dat je dan moet klooien om het open te krijgen.

  2. #2

    Standaard

    voor deze box ben ik wel te porren,vooral als deel 3 echt uncut is,met de extra lange boiler room scene.Mooi dat ze alleen de eerste 3 delen erin doen ,en niet die gaare vervolgen daarna.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  3. #3

    Standaard

    OK, maar dan heb je 3 van de huidige 6 delen.. Incompleet dus. Maar goed, dat doosje als verpakking zou echt vet zijn ja!
    "I like to remember things my own way. Not neccessarily the way they happened". - Bill Pullman in Lost Highway

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Major Goodvibes
    OK, maar dan heb je 3 van de huidige 6 delen.. Incompleet dus. Maar goed, dat doosje als verpakking zou echt vet zijn ja!
    die andere 3 wil ik nog niet gratis hebben.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Major Goodvibes
    OK, maar dan heb je 3 van de huidige 6 delen.. Incompleet dus. Maar goed, dat doosje als verpakking zou echt vet zijn ja!
    die andere 3 wil ik nog niet gratis hebben.
    Ik hoef ook niet per se alle zes de delen. De eerste twee delen vind ik het meest interessant, dus ik vind de box wel interessant om te kopen.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    die andere 3 wil ik nog niet gratis hebben.
    Vier vindt ik echter niet onderdoen aan drie hoor (misschien zelfs beter). Vijf en Zes zijn inderdaad slappe aftreksels.
    You are free to do as we tell you!

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rmelkert
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    die andere 3 wil ik nog niet gratis hebben.
    Vier vindt ik echter niet onderdoen aan drie hoor (misschien zelfs beter). Vijf en Zes zijn inderdaad slappe aftreksels.
    4 is baggertje slecht,wat een teleursteling was het na de andere 3 delen waarvan deel 2 echt deel 1 overteft.(en dat gebeurd niet snel met een vervolg in horrorland)
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  8. #8

    Standaard

    Anchor Bay UK heeft de Regio 2 DVD release van de 'ultieme' Hellraiser Box Set aangekondigd voor 13 september 2004.

    De eerste drie films uit de Hellraiser serie zullen geprestenteerd worden in een box set, volledig ongecensureerd, en met een aantal extra's op een vierde bonus disk. We hebben helaas nog geen artwork om te laten zien, maar de inhoud van de vier DVD's is inmiddels wel bekend. Deze zie je hieronder, samen met de officiële filmposter van de eerste film.

    Hellraiser

    Uncut Widescreen Presentation (1.78:1) Enhanced for Widescreen TVs
    Optional DD5.1 & DTS 5.1 Surround
    Audio Commentary 1: Writer/Director Clive Barker
    Audio Commentary 2: Writer/Director Clive Barker and Star Ashley Laurence
    3 Featurettes:
    Under the Skin: Doug Bradley on Hellraiser
    Resurrection
    On-Set Interview with Clive Barker
    Hellraiser Merchandising Promo (Watch and Wear)
    Theatrical Trailers x 4
    TV Spots x 5
    Storyboards
    Scripts x 2 (as .pdf Files)
    Poster and Stills Gallery

    Hellraiser II: Hellbound

    Uncut Widescreen Presentation (1.78:1) Enhanced for Widescreen TVs
    Optional DD5.1 & DTS 5.1 Surround
    Audio Commentary 1: Writer Pete Atkins and Tony Randel
    Audio Commentary 2: Director Tony Randel, star Ashley Laurence and witer Peter Atkins
    5 Featurettes:
    Under the Skin: Doug Bradley on Hellraiser II: Hellbound
    Lost In The Labyrinth produced by Clive Barker
    On-Set Interview with Clive Barker
    On-Set Interview with Clive Barker, Tony Randel, Claire Higgins, Ashley Laurence, Imogen Boorman and Kenneth Crantham
    Behind the Scenes Montage
    Theatrical Trailers x 4
    TV Spots x 2
    Script x 1 (as .pdf File)
    Poster and Stills Gallery

    Hellraiser III: Hell on Earth

    Uncut Widescreen Presentation (1.78:1) Enhanced for Widescreen TVs
    Optional DD5.1 & DTS 5.1 Surround
    Audio Commentary: Director Anthony Hickox and Star Doug Bradly
    2 Featurettes:
    Under the Skin: Doug Bradley on Hellraiser III: Hell On Earth
    Raising Hell On Earth: Interview with Director Anthony Hickox
    Theatrical Trailer
    Poster and Stills Gallery

    Bonus Disc

    Full Screen Presentation
    Early Short 1: Clive Barker's Salomé ( 1973 )
    Early Short 2: Clive Barker's The Forbidden ( 1978 )
    Featurette: Interviews with Clive Barker, Doug Bradley and other key players

  9. #9

    Standaard

    Klinkt goed! 1 en 2 zijn top 3 was wel aardig.

    Uncut, tja, wat moet ik daar van zeggen. ZIjn de huidige versies dan zo geknipt?

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Shocked 4 is baggertje slecht,wat een teleursteling was het na de andere 3 delen waarvan deel 2 echt deel 1 overteft.(en dat gebeurd niet snel met een vervolg in horrorland)
    Ieder zijn mening maar 4 vond ik best goed vanwege de historie van de box en het vleugje sci-fi

    Citaat Oorspronkelijk gepost door basset
    Klinkt goed! 1 en 2 zijn top 3 was wel aardig.

    Uncut, tja, wat moet ik daar van zeggen. Zijn de huidige versies dan zo geknipt?
    Volgens mij zijn de nederlandse (rcv) van 1 en 2 uncut, 3 is de 'R' rated (bioscoop) versie. Dus met deze doos zal je alleen wat betreft 3 vooruit gaan indien je de Nederlandse uitgaven al hebt. De RCV van 3 is trouwens ook pan & scan dus we gaan zo iezo al vooruit

    Trouwens er schijnt nog een scène te bestaan in deel 2 waar pinhead in chirurgiekleding een bezoek brengt aan de patenten, Weet iemand hier meer van?
    You are free to do as we tell you!

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rmelkert
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Shocked 4 is baggertje slecht,wat een teleursteling was het na de andere 3 delen waarvan deel 2 echt deel 1 overteft.(en dat gebeurd niet snel met een vervolg in horrorland)
    Ieder zijn mening maar 4 vond ik best goed vanwege de historie van de box en het vleugje sci-fi

    Citaat Oorspronkelijk gepost door basset
    Klinkt goed! 1 en 2 zijn top 3 was wel aardig.

    Uncut, tja, wat moet ik daar van zeggen. Zijn de huidige versies dan zo geknipt?
    Volgens mij zijn de nederlandse (rcv) van 1 en 2 uncut, 3 is de 'R' rated (bioscoop) versie. Dus met deze doos zal je alleen wat betreft 3 vooruit gaan indien je de Nederlandse uitgaven al hebt. De RCV van 3 is trouwens ook pan & scan dus we gaan zo iezo al vooruit

    Trouwens er schijnt nog een scène te bestaan in deel 2 waar pinhead in chirurgiekleding een bezoek brengt aan de patenten, Weet iemand hier meer van?
    Je gaat zowiezo er op vooruit kwa extra,s denk ik voor alle delen.

    en over die scene (+ andere van deel 2) waar je het over hebt stond op www.imdb.com :

    Another uncut video version is reportedly available on a Japanese laserdisc edition and features an extra scene in hell where Kirsty finds herself in a normal-looking room she associates with her childhood; a framed photograph of her parents is displayed on a bureau. She admires the photo and looks yearningly at her mother. After taking a short look around the room, she finds that Julia has replaced her mother in the photo. Suddenly, it begins to ripple and a bevy of cockroaches burst forth from the frame. Roaches crawl forth from behind the bureau, toppling it, and she screams. This scene is inserted during the spinning shot of Kirsty screaming, but before the Cenobites appear. A subsequent shot of Kirsty running along a hellish path with Tiffany is also slightly extended.

    There are also reports of an additional scene featuring Pinhead and the Female cenobite in surgery room outfits, but this is not included in any known version (see below). A glimpse of the scene, showing the Chatterer jumping out of an elevator, can be seen in one of the trailers.

    The new special edition laserdisc from Lumivision features the restored "Kirsty's Room" sequence (also featured in the japanese disc) as well the additional graphic scenes that were cut to achieve an R rating. The total running time of this latest version is 99 minutes. The laserdisc also contains audio commentary from director Tony Randel and screenwriter Peter Atkins were they state that the infamous "surgery room" sequence turned out to be a disaster and therefore was never included in any version of the film, and will probably never see the light of day.

    voor deel 3 staat er dit:

    The US unrated laserdisc release from Paramount is uncut and features brief extra footage of a topless girl dancing in The Boiler Room and two new scenes:
    Immediately after Terri moves out from Joey, there is a scene inside the Boiler Room nightclub where a couple are seen buying some drugs from a drug dealer. Terri is in the Boiler Room, where she witnesses a couple in love, which makes her even more lonely. Next, she purchases some coffee, and looks up to see JP who says "Hey baby, glad you could make it." This new scene ends here; next JP is seen telling Terri to "come on in" to his room. When Elliot tells Joey about his past, they are standing around a campfire. The Nightclub Massacre sequence was trimmed for the UK Theatrical version - but was released uncut when they released it on video as the Directors Cut.
    There is a new scene immediately before the footage from Hellbound (Elliot playing with box at start), in which Elliot is seen buying the box in an Indian bazaar.

    Some rare bootleg versions are said to contain much more graphic violence during the gruesome slaughter at The Boiler Room. There is also extra dialogue and a flashback from several years earlier in which we see Elliot purchase the Lament Configuration at an Indian bazaar.

    Some of the things trimmed from the Boiler Room massacre include:
    A man cutting his face on a broken martini glass.
    A woman getting half of her face ripped off by a hook.
    A more graphic creation of the CD Cenobite
    A man getting his jaw ripped off by a hook.
    A reference to the Female Cenobite from the first two films with a woman getting her throat sliced in half and the flesh being pulled to the sides by wires.
    A long line of people hooked together, including a chain to the throat for one woman and through the chest for one man.

    In the Unrated version of the film the first sex scene is a great deal longer and more explicit.

    The uncut version also contains more insert cuts of dead soilders and gore in the trenches (when Joey makes her ghostly visit to WW1). And theres a new short scene before J.P discovers that the box is missing from the pillar of souls. The scene opens with the last employees of the "Boiler room" leaving and saying Goodbye to J.P. The scene is ap. 10 sec and ends with J.P comming out of his office.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  12. #12

    Standaard

    Ik heb even een bezoekje gebracht aan de Engelse Anchor Bay website en daar wordt de set in 2 verschillende uitvoeringen genoemt, zo lijkt het tenminste.
    Een gewone set waarvan het uiterlijk nog niet bekend is en een "Lament Configuration Set". Lament betekent klaaglied, maar is dit een term uit de film? In ieder lijkt dat de box uit de film te zijn, wat natuurlijk helemaal te gek zou zijn.

    http://www.anchorbay.co.uk/perl/search.pl?CO=ABD4336P

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ichneumon
    Een gewone set waarvan het uiterlijk nog niet bekend is en een "Lament Configuration Set". Lament betekent klaaglied, maar is dit een term uit de film?
    De Lament Configuration is toch de naam van de doos?

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BDB
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ichneumon
    Een gewone set waarvan het uiterlijk nog niet bekend is en een "Lament Configuration Set". Lament betekent klaaglied, maar is dit een term uit de film?
    De Lament Configuration is toch de naam van de doos?
    Dat wist ik dus al niet meer, maar een snelle google-search voerde me hier naar toe.

    http://www.pyramid-gallery.com/index.html#1749

    daar zijn de doosjes dan.

  15. #15

    Standaard

    Eindelijk een uitgave die mij de moeite waard lijkt!!

    Ben ook wel nieuwsgierig naar de bonus disk:

    Early Short 1: Clive Barker's Salomé ( 1973 )
    Early Short 2: Clive Barker's The Forbidden ( 1978 )


    Dit schijnen de allereerste films te zijn die Clive Barker gemaakt heeft. In zwartwit en zonder dialoog. Alleen met een music score...

    http://www.clivebarker.com/html/visi.../movie/salome/

    Wellicht niet interessant voor veel mensen, maar als Barker verzamelaar wil ik deze wel in m'n collectie hebben!


    Marv.

  16. #16

    Standaard

    Dus dit wordt dus een R2 UK release of een R1?
    Ik MOET deze hebben namelijk.

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    Dus dit wordt dus een R2 UK release of een R1?
    Ik MOET deze hebben namelijk.
    Hartverwarmend enthousiasme. R2 Uk.

  18. #18

    Standaard

    nou ik ga deze denk ik ook maar aanschaffen,wordt denk ik een mooie uitgave.Ben benieuwd wat het prijskaartje wordt.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  19. #19

    Standaard

    Hmmmm nu begin in ook te twijfelen Als het in zo'n mooie box komt wil ik em ook wel hebben

    Ik hoop alleen dat de beeldkwaliteit een stuk beter is als die van RCV, heb ooit Hellraiser I gehad, maar de beeld en audio kwaliteit vond ik belabberd! R1 is THX certified... Weet iemand hoe de beeldkwaliteit van die versie is?
    This Ain't Love... It's Sport Fuckin' Tyler Durden
    / MY COLLECTION /
    EXCEL SHEET

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lesley
    Hmmmm nu begin in ook te twijfelen Als het in zo'n mooie box komt wil ik em ook wel hebben

    Ik hoop alleen dat de beeldkwaliteit een stuk beter is als die van RCV, heb ooit Hellraiser I gehad, maar de beeld en audio kwaliteit vond ik belabberd! R1 is THX certified... Weet iemand hoe de beeldkwaliteit van die versie is?
    In deel 2 van rcv valt op een gegeven moment zelfs het geluid even weg,volgens mij zat dit in het geluidsspoor,was een halve minuut geloof ik,scene waar de patient gegrepen wordt uit het matras.

    hier een review van r1 THX:
    http://www.totaldvd.net/cgi-bin/dvdr...p?titleid=1064
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lesley
    R1 is THX certified... Weet iemand hoe de beeldkwaliteit van die versie is?
    Heb zelf de R1 LE Tin van Hellraiser 1 & 2. Hele goede beeldkwaliteit...

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RtS
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lesley
    R1 is THX certified... Weet iemand hoe de beeldkwaliteit van die versie is?
    Heb zelf de R1 LE Tin van Hellraiser 1 & 2. Hele goede beeldkwaliteit...
    die heb ik ook en die is super
    Five-Star Trader / SafeTrader
    934 trades (nog steeds 2de plaats in de traderslijst!!!)

  23. #23

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mokka
    Citaat Oorspronkelijk gepost door RtS
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lesley
    R1 is THX certified... Weet iemand hoe de beeldkwaliteit van die versie is?
    Heb zelf de R1 LE Tin van Hellraiser 1 & 2. Hele goede beeldkwaliteit...
    die heb ik ook en die is super

    Yep, die heb ik dus ook. Zwaar tevereden met die tin.
    Desondanks toch ook de 'Lament Configuration Box Set' als pre-order besteld.

    Als Hellraiser 1 en 2 junkie toch verplichte aanschaf.

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Splatterhead
    Citaat Oorspronkelijk gepost door mokka
    Citaat Oorspronkelijk gepost door RtS
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lesley
    R1 is THX certified... Weet iemand hoe de beeldkwaliteit van die versie is?
    Heb zelf de R1 LE Tin van Hellraiser 1 & 2. Hele goede beeldkwaliteit...
    die heb ik ook en die is super

    Yep, die heb ik dus ook. Zwaar tevereden met die tin.
    Desondanks toch ook de 'Lament Configuration Box Set' als pre-order besteld.

    Als Hellraiser 1 en 2 junkie toch verplichte aanschaf.
    idd die versie komt er bij ook bij :wink:
    Five-Star Trader / SafeTrader
    934 trades (nog steeds 2de plaats in de traderslijst!!!)

Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •