De resultaten 1 tot 14 van 14 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Malibu's Most Wanted [DVD]

    Malibu's Most Wanted [DVD]

    Matige komedie met Jamie Kennedy als de blanke rapper B-rad.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Deze komedie heeft zijn leuke momenten maar is inderdaad geen hoogvlieger. Vooral de scènes met Anthony Anderson vond ik goed.

  3. #3

    Standaard

    Ik vond deze bijzonder ongrappig. De spoofs zoals die van 8 Mile waren bijzonder flauw. En het cliche moraliserende einde... don't get me started.

    Misschien leuk als je een glaasje of een spliffje teveel op hebt, maar op zich werkte hij voor mij echt niet.
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  4. #4

    Standaard

    Niet echt origineel lijkt me, Ali G vind ik wel leuk.

  5. #5

    Standaard

    Ali G is op zeker 8)

    Ik vond deze heerlijk heb er echt om dubbel gelegen door die wannabe neger
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  6. #6

    Standaard

    Heb deze niet gezien. heb t eerlijk gezegd ook niet zo op dit soort films: te ongrappig en er worden er IMHO te veel van gemaakt
    Laat deze dvd dan ook lekker aan me voorbij gaan
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  7. #7

    Standaard

    Ik vind de Jamie Kennedy Experiment helemaal te gek, en ik heb bij het kijken van deze film dan ook vaak gelachen.
    Het is zeker geen geweldige film, maar voor de liefhebbers is het prachtig.

    Ik houd ook van Ali G, maar zijn film vond ik dan nog slechter gelukt dan deze.

  8. #8

    Standaard

    Man deze film is meesterlijk, al zeker 5 keer gezien...
    Hoe hij eminem op de hak neemt is gewoonweg heerlijk..

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuicideSydd
    Man deze film is meesterlijk, al zeker 5 keer gezien...
    Hoe hij eminem op de hak neemt is gewoonweg heerlijk..
    Oh en niet alleen Eminem hoor, als je eens naar Amerika gaat en dan niet als toerist maar ook onder de "gewone" mensen komt, dan kom je erachter dat er gewoon echt veel blanke gozers daar zo zijn. Van die upperclass verwende kindjes met geblondeerd hier die rappen over hun "life in the street"... in de studio die ze van hun ouders in hun kelder gekregen hebben.

    "Don't be hatin..." Hehehe

  10. #10

    Standaard

    8) Ik had de film al een tijdje gekocht en echt een vet filmpje. Ja ok de film is weak en voorspelbaar maar voor mij, de echte fan van dit soort filmen, zééééker geen miskoop. Tenminste met Jamie Kennedy en niet met die onuitstaanbare Eminem
    ~~

  11. #11

    Standaard

    ik heb deze film een paar maanden geleden gezien met vrienden, kon er toch wel aardig om lachen. ik zou em echter niet kopen, daarvoor vond k em net iets te min....

    don't be hatin'!!!!
    Somebody once wrote: "Hell is the impossibility of reason." That's what this place feels like. Hell. (Chris Taylor - Platoon)

  12. #12

    Standaard

    hahaha vond deze film wel grappig....
    zitten ook enkele verwijzingen in naar andere films

    [spoiler:47d1332ef0]zoals dat stuk waar hij op die auto staat en roept: KING KONG AIN'T GOT NOTHING ON ME! denzel style in training daY![/spoiler:47d1332ef0] GEWELDIG!!!
    Somebody once wrote: "Hell is the impossibility of reason." That's what this place feels like. Hell. (Chris Taylor - Platoon)

  13. #13

    Standaard

    Heb deze film vroeger ook al eens gezien en vindt hem wel best lachen Maar vindt hem hier nergens, de dvd met NL ondertiteling ... Weet er mss iemand waar hij met NL subs te vinden is?

  14. #14

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •