Pagina 7 van 11 EersteEerste ... 34567891011 LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 267 worden weergegeven.

Discussie: Bloopers in DVD

  1. #151

    Standaard

    In Gone in 60 Seconds rijdt Nicholas Gage zijn spiegel tegen een container eraf. Bij het volgende shot zit hij er weer aan.

    In The Fast and the Furious wanneer Paul Walker uit zijn auto stapt om naar de motorrijder te lopen doet hij zijn deur dicht. Als hij weer terugkomt staat zijn deur weer open.

    In The Devil's Advocate wanneer Al Pacino met Kenau Reeves richting het chinese winkeltje lopen zie je de camera auto in de ruiten van de winkesls

  2. #152

    Standaard

    Ook in the Fast and the Furious wanneer de auto van Vin Diesels vriendin over de kop slaat zit bij de ene scene het achter ruit er niet meer in em bij de volgende wel weer. Ook zitten er ineens roestplekken op de glimmende zwarte auto???

  3. #153

    Standaard

    Ik weet niet of het echt een blooper is, maar ik heb net Bicentennial Man zitten kijken. SPOILER ALERT Op het einde voelt wordt zijn hartslag kennelijk gevoeld en verklaart men hem als zijnde dood. Of het echt een blooper of foutje is weet ik niet, ik vond het alleen in het eerste opzciht vreemd. Hij had natuurlijk enige modificaties ondergaan en in hoeverre dat allemaal gebeurd is .... het blijft SF dus het zal allemaal wel! Verhaal + achterliggende gedachte waren in ieder geval erg goed en ik heb hiervan genoten!

    Greetz,

    Marco

  4. #154

    Standaard

    Nog een (productie) foutje in the Matrix.

    The Matrix is in Sydney opgenomen. Maar het verhaal speelt ergens in een willekeurige grote amerikaanse stad. Op zich geen probleem. Aleen locals (lees: ik) zullen de gebouwen herkenen...

    Daarintegen, als Neo zijn telefoon laat vallen vanaf kantoor gebouw, kan je heel goed zien dat de strepen op de weg aan de linkerkant van de weg staan (zoals overal in Sydney ) terwijl de auto's wel rechts rijden....

    Trouwens wel knap gefilmd hoor want de echt bekende gebouwen (opera house, harbour bridge) zijn net niet te zien...

  5. #155

    Standaard Film-blooper tips

    3 tips als je niet genoeg krijgt van alle bloopers:

    *The International Movie Database http://www.imdb.com heeft bij iedere film links op de pagina "goofs" staan. (ook trivia is zeker de moeite waard)

    *Ook is er nog http://www.moviebloopers.com/
    en

    *http://www.movie-mistakes.co.uk/

    Hier ben je nog wel wat uurtjes mee zoet.

    Veel plezier

    Alexander van Dongen

  6. #156

    Standaard The good the bad and the ugly

    Op een bepaald moment moet Joe (Clint Eastwood)
    zichzelf opknopen.
    Hij hangt een koord rond een balk van zijn hotelkamer.
    Een paar minuten later stort de vloer onder hem in (door een
    kanonbal die door hotel vliegt).
    In de daarop volgende scene zie je de koord aan een haak hangen en niet meer rond de balk.

    Zeer knap gedaan.

    Anders zeer knappe film overigens.
    Jl ipv wbo Fmmfo !!!

  7. #157

    Standaard

    In 'Police Academy' op een bepaald moment heeft Laverne Hooks(Marion Rampsey)rij examen afgelegd daarna kantelt Moses Hightower (Bubba Smith) de Politiewagen op zijn zij . Op dit moment kun je duidelijk zien dat er geen motor in de auto zit.

  8. #158

    Standaard

    Shawshank Redemption:
    Als Andy een gat in de rioleringpijp slaat om door te ontsnappen, spuit het water er door de druk uit, maar er kan geen druk opstaan omdat de pijp aan het einde open is.


    Het kan natuurlijk zijn dat er net een "vracht" voorbij kwam op het moment dat hij hem opensloeg. Al moet het wel een flinke hoeveelheid zijn.

    Buiten dat is dit natuurlijk een topfilm. Get busy livin' or get busy dyin'

  9. #159

    Standaard

    ín POTA (2001) verliezen ze bij de overtocht over het water 2 paarden. De volgende ochtend heeft ieder ineens een eigen paard. Misschien een super paardenras opdie planeet??

  10. #160

    Standaard Re: romeo must die

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Adje

    misschien zit ik ernaast maar een automaat heeft echt geen koppeling
    Man, dat is een Semi-automaat, onze auto heeft dat ook, je kan schakelen als je een berg af gaat zo dat ie harder op de motor remt, of je kan hem in een sportstand zetten zodat ie harder en langer doortrekt

  11. #161

    Standaard The Mummy !!

    In deze film ook twee leuke mistakes :

    - scene waar brendan fraser aan de bar zit te praten met ouwe vliegenier, net voordat de meteorietregen begint in Cairo :

    op een gegeven moment uiterst links in beeld twee handen die een scriptboek vasthouden , en dan de beweging maakt dat deze op zijn horloge kijkt. Dit zijn in feite de handen van een regieassitent.

    - scene waarin ze in cairo in de auto ontvluchten aan de stroom volgelingen van Imhotep.

    tijdens de autorit komen meerdere keren (2 of 3 keer) , stagelights (grote toneellampen) VOL in beeld. Hehe.....
    De dwaas vraagt , de wijze glimlacht !

  12. #162

    Standaard Re: Re: romeo must die

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Camille


    Man, dat is een Semi-automaat, onze auto heeft dat ook, je kan schakelen als je een berg af gaat zo dat ie harder op de motor remt, of je kan hem in een sportstand zetten zodat ie harder en langer doortrekt
    excusez moi Daar was ik niet mee bekend. Kende alleen de (vol)automatische en handgeschakelde bak. Blooper ingetrokken

  13. #163

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Misschien zelfs wel zo goed dat het, naast de coverfouten en easter-eggs, als vast onderdeel aan de DVD.nl site zou moeten worden toegevoegd...
    Misschien wel een goed idee maar moeilijk om dergelijke bloopers te beginnen spuien is het niet. Gewoon de Movie Mistakes of IMDB sites nemen en je hebt er duizenden. Onbegonnen werk, lijkt me ?...

  14. #164

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pat
    Misschien wel een goed idee maar moeilijk om dergelijke bloopers te beginnen spuien is het niet. Gewoon de Movie Mistakes of IMDB sites nemen en je hebt er duizenden. Onbegonnen werk, lijkt me ?...
    Het gaat in deze thread alleen om de LEUKSTE bloopers en niet om iedere mierenneukerij dus... toch niet zo'n onbegonnen werk dus...

  15. #165

    Standaard

    [i]Originally posted by ToolkiT In Sydney opgenomen. Maar het verhaal speelt ergens in een willekeurige grote amerikaanse stad. Op zich geen probleem. Aleen locals (lees: ik) zullen de gebouwen herkennen...
    Ja lokatiekeuzes zijn soms moeilijk. Ik woonde 24 jaar en Arnhem en zag dus feilloos dat de slag om Arnhem bij een geheel andere brug was opgenomen. Ik geloof dat die ergens in de richting Deventer/Zwolle lag.

  16. #166

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld

    Ja lokatiekeuzes zijn soms moeilijk. Ik woonde 24 jaar en Arnhem en zag dus feilloos dat de slag om Arnhem bij een geheel andere brug was opgenomen. Ik geloof dat die ergens in de richting Deventer/Zwolle lag.
    Ik was net in het Kasteel van Nottingham geweest toen ik Robin Hood Prince of Thieves zag. Nou, het kasteel dat ik had gezien kwam daar zeker niet in.
    Heel wat films worden opgenomen op niet-authentieke locaties. Bloopers zijn dat niet, nee ?

  17. #167

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan -ZeroDown- Strik
    Het gaat in deze thread alleen om de LEUKSTE bloopers en niet om iedere mierenneukerij dus... toch niet zo'n onbegonnen werk dus...
    'k Weet niet... Zelfs de goede/leuke zijn er nog héél véél.
    Het ging me ook niet om de thread maar om de eventuele extra rubriek waarover Alex sprak.

  18. #168

    Standaard

    Op IMDB worden opgegeven fouten ook gecorrigeerd (waarom het dus wel goed is)

    Sommige feiten vind wel heel erg mierenneukerij zoals geografische fouten.

    Waar ik me wel aan irriteer in films is dat je soms ziet dat het glas drinken .. vol .. bijna leeg ... vol is ... en hetzelfde geld voor cigaretten.

    .....................

    Terminator 2
    Als ze bij de neger thuis zijn ... dan zie je de tijdschriften op het tafeltje eerst netjes , daarna door elkaar , weer netjes en weer anders door elkaar.

    ........
    waarom wordt er eigenlijk niet een film gemaakt met zoveel mogelijk bloopers. Dat kan nog lachen worden.

  19. #169

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pat

    Misschien wel een goed idee maar moeilijk om dergelijke bloopers te beginnen spuien is het niet. Gewoon de Movie Mistakes of IMDB sites nemen en je hebt er duizenden. Onbegonnen werk, lijkt me ?...
    Dat er van die sites zijn, waar je (ook) bloopers kan vinden is hier bekend...Zoals reeds eerder aangegeven gaat het in deze thread om bloopers die door forumleden zelf zijn 'ontdekt'. Ik zou zeggen: lees de thread nog eens door. Je opmerking is dus overbodig

  20. #170

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pat

    'k Weet niet... Zelfs de goede/leuke zijn er nog héél véél.
    Het ging me ook niet om de thread maar om de eventuele extra rubriek waarover Alex sprak.
    M.i. bedoelde Alex met "Misschien zelfs wel zo goed dat het, naast de coverfouten en easter-eggs, als vast onderdeel aan de DVD.nl site zou moeten worden toegevoegd... " dat deze thread een eigen plaats moet krijgen, net als bv "easter-eggs", dus niet extra.

  21. #171

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan -ZeroDown- Strik
    Het gaat in deze thread alleen om de LEUKSTE bloopers en niet om iedere mierenneukerij dus... toch niet zo'n onbegonnen werk dus...
    gaat om om leuke, grappige bloopers door leden ontdekt, nix meer/minder

  22. #172

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin de Goeij
    M.i. bedoelde Alex met "Misschien zelfs wel zo goed dat het, naast de coverfouten en easter-eggs, als vast onderdeel aan de DVD.nl site zou moeten worden toegevoegd... " dat deze thread een eigen plaats moet krijgen, net als bv "easter-eggs", dus niet extra.
    Sorry maar *dat* is pas onzin. We weten toch allemaal waar Coverfouten en Easter Eggs een plaats hebben ? En dan "vast onderdeel"... Kom zeg...
    En wat betreft die zelf ontdekte bloopers, effe nuanceren... Verschillende zaken die ik in deze thread heb gelezen, kende ik al van elders. Wanneer weet je of iemand zelf iets ontdekt ?
    Mij kan het uiteraard niet schelen of het nou van een andere site afkomstig is of ontsproten aan iemands opmerkzaamheid. Je moet over *iets* lullen maar ik vond gewoon dat het overbodig en vrijwel ondoenbaar is om er een vaste rubriek van te maken. Mijn opmerking is dus helemaal niet zo overbodig maar een opinie als elke andere. Ik stel me echter vragen bij de jouwe... (sorry)

  23. #173

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pat

    Sorry maar *dat* is pas onzin. We weten toch allemaal waar Coverfouten en Easter Eggs een plaats hebben ? En dan "vast onderdeel"... Kom zeg...
    En wat betreft die zelf ontdekte bloopers, effe nuanceren... Verschillende zaken die ik in deze thread heb gelezen, kende ik al van elders. Wanneer weet je of iemand zelf iets ontdekt ?
    Mij kan het uiteraard niet schelen of het nou van een andere site afkomstig is of ontsproten aan iemands opmerkzaamheid. Je moet over *iets* lullen maar ik vond gewoon dat het overbodig en vrijwel ondoenbaar is om er een vaste rubriek van te maken. Mijn opmerking is dus helemaal niet zo overbodig maar een opinie als elke andere. Ik stel me echter vragen bij de jouwe... (sorry)
    Laatste off-topc opmerking van mijn kant: je begrijpt er echt niets van, hé Pat? Noch van de bedoeling van deze thread, noch van mijn opmerking(en). Ik zal verder geen woorden meer aan je vuil maken in deze

  24. #174

    Standaard

    Hellraiser 3: Hell on Earth

    J.P. Monroe loopt op dat meisje aan de bar af met een peuk in zijn mond. Als hij gaat zitten is die peuk ineens foetsie.

    raar maar waar

  25. #175

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dunky
    Hellraiser 3: Hell on Earth

    J.P. Monroe loopt op dat meisje aan de bar af met een peuk in zijn mond. Als hij gaat zitten is die peuk ineens foetsie.

    raar maar waar
    HHmm..moet ik eens zien..heb je de tijdsindex toevallig?

Pagina 7 van 11 EersteEerste ... 34567891011 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •