Pagina 1 van 11 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 267 worden weergegeven.

Discussie: Bloopers in DVD

  1. #1

    Standaard Bloopers in DVD

    Vraagje: heeft iemand ook films waarin een "blooper"zit? Zo zit in Gladiator een aantal scenes die niet "kloppen': zo ligt er op het slagveld een Jerrycan, schijnt er een straaljager tijdens een scene voorbij te vliegen etc..Ben benieuwd of jullie films hebben (of ikzelf) waarin soortgelijke "missers"zitten

  2. #2

    Standaard

    Hey!! Goed idee!!

    Misschien zelfs wel zo goed dat het, naast de coverfouten en easter-eggs, als vast onderdeel aan de DVD.nl site zou moeten worden toegevoegd...

    Mensen... kom maar op met die bloopers!

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Hey!! Goed idee!!

    Misschien zelfs wel zo goed dat het, naast de coverfouten en easter-eggs, als vast onderdeel aan de DVD.nl site zou moeten worden toegevoegd...

    Mensen... kom maar op met die bloopers!
    jezus Jij reageert ook lekker snel Ben benieuwd

  4. #4

    Standaard

    Okee, een klassieker:

    In GoldenEye zie je James Bond naar een boot kijken met een verrekijk-geval. Eerst zie je hem de verrekijker tegen zijn ene oog houden, dan wisselt het beeld en in het volgende shot heeft hij hem tegen zijn andere oog. Da´s heel knap gedaan meneer Bond.

  5. #5

    Standaard

    COOL!! dat zijn de leuke dingen Moet ik onthouden

  6. #6

    Standaard

    En een spiksplinternieuwe:

    In Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring zie je, als Sam en Frodo in het veld staan bij de vogelverschrikker in de verte een auto van rechts naar links voorbijrijden.

    Goh!!! Ik wist niet dat ze ook auto´s hadden in Midden-Aarde!!

  7. #7

    Standaard

    Hehehe... Daar komen de bloopers...
    Toevallig heb ik een paar dagen geleden nog eens naar de strijdwagen-race in Ben-Hur zitten kijken en toen dacht ik iets te zien...
    Nu dus meteen die bewuste scene nog eens goed bekeken, en ja hoor!!

    De strijdwagen-race staat op kant 2 van de disc.
    Disc tijd: 21:11 (Scene 46 - 01:03)
    Op het moment dat de strijdwagens uit de eerste bocht komen, is links in beeld een seconde lang het bandenspoor van de ervoor rijdende camerawagen te zien...

    Toevoeging aan het bericht
    LOL... Als je er op gaat letten, ga je een film toch anders bekijken... 13 seconden later komt het bandenspoor, deze keer op een recht stuk, weer links in het beeld...

    Misschien ontdek nog meer van die momenten, maar ik zal jullie er verder niet mee vervelen...

  8. #8

    Standaard

    Dit kan nog errug leuk worden
    ben zeer benieuwd. Wel graag bij DVD houden want met series op TV zite het vol met dat sooort zaken
    Grtx,
    Edwin
    Well thank you very much! Can I be in charge for a while!?!

  9. #9

    Standaard

    dit is echt tof! Ben deze replies aan het uitdraaien Anders vergeet ik het weer

  10. #10

    Standaard

    Haha, ga ik toch eens op letten bij Gladiator op die straaljager!

    Maar ik heb er ook 1 gevonden!!

    In Atilla de Hun, een film die zich afspeelt voor Gladiator dacht ik, is een jongetje te zien met een beugel in zn mond!! Volgens mij zijn die beugels pas een uitvinding van ergens vorige eeuw
    "When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself."

    [ DVD website v1 ][ v2 ][ Collectie]

  11. #11

    Standaard

    Kijk dit zijn nog eens leuke onderwerpen
    EWn ik heb er zelf ook wel eens een gezien maar kan er nu jammergenoeg ff geen bedenken...

    Mar als er een te binnen schiet meld ik 't ff!!!
    StarTrader

  12. #12

    Standaard

    Ik kom die bloopers ook regelmatig tegen, maar ik vergeet ze steeds.

    Als het me weer te binnen schiet dan laat ik het weten.

    Gladiator klopt niet met de kleuren verf die ze op hun shirt krijgen, want volgens mij krijgen zowel de neger als maximus een rode streep en ze moeten paren vormen met geel & rood. Hoe kan het dan dat ze aan elkaar vast zitten ... (weet ik bijna helemaal zeker)
    Mijn DVD Collectie
    "As I walk through the valley of Death, I will have no fear. Because I'm the meanest motherf*cker in the valley" (Casualties of War)

  13. #13

    Standaard

    Waarschijlijk wel een bekende...

    Gladiator. Russel Crow naast een paard in een kamp in het bos (counterstand weet ik niet meer). Achter het paard zie je iemand in een overall het beeld in lopen. Plotseling merkt hij dat er gefilmd wordt en loopt hij langzaam achteruit weer terug.

  14. #14

    Standaard

    8MM 2 fouten !!

    een keer word Nicolas Gage door machine vastgepakt en heeft hij al een mes in zijn handen, dan zijn ze uit beeld, vervolgens komen ze weer terug in beeld en pakt machine ineens zijn mes van de tafel ????? nou das vreemd...

    en

    Nicolas gege weet te ontvluchten na de vechtpartij in de loods waar blooper 1 plaatsvindt, vervolgens rend hij weg en stapt in de auto om te vluchten. dan word hij beschoten!! kijk eens goed naar het glas! dat springt naar buiten! ipv naar binnen er word toch van buiten af naar binnen geschoten !
    Waarom in de realiteit geloven, als ontsnappen er aan veel leuker is...

    mijn collectie

  15. #15

    Standaard

    Out For Justice..

    de friend collega van Seagal wordt neer geschoten en er is veel bloed op het jasje met veel schotwonden te zien. vervolgens word Seagal (nino in de film) erbij gehaald, als hij gaat kijken zien wij ook het lijk weer, maar dan is er echt veel en veel minder bloed, hij heeft zelfs een ander net gewassen jasje aan!
    Waarom in de realiteit geloven, als ontsnappen er aan veel leuker is...

    mijn collectie

  16. #16

    Standaard Pearl Harbor

    Wanneer Ben Affleck vecht voor de engelse zie je wanneer ze'n vliegtuig word geraakt en het water in duikt dat het dag is maar wanneer hij terug boven komt en in het water ligt dan is het nacht ?!? Die kan zijn adem wel erg lang inhouden...

  17. #17

    Standaard

    MAtrix
    deze is echt voor de oplettende mensen....

    als neo naar zijn werk gaat kijkt hij even op naar het gebouw waar hij werkt, tenminste dat word even getoont, een hoge wolkenkrabber met de naam 'Metacortex' op een gegeven moment gaat neo in zijn kantoor proberen te ontsnappen van de agents....terwijl hij weg rent is er een scene waar een bord boven een deur hangt met de naam van het bedrijf, het word niet alleen ander geschreven het zijn zelfs twee woorden ! namelijk

    Meta Cortechs
    Waarom in de realiteit geloven, als ontsnappen er aan veel leuker is...

    mijn collectie

  18. #18

    Standaard

    Nou nog één dan...

    The Saint

    als het meisje in het begin valt zie je hoe ze valt met haar gezicht naar Simon Templar toe als ze gevallen is licht ze op haar buik....
    Waarom in de realiteit geloven, als ontsnappen er aan veel leuker is...

    mijn collectie

  19. #19

    Standaard

    Goodfellas

    de eerste scene als de man in de kofferbak nog neergestoken word, schiet vervolgens DeNiro 4 keer later in de film komt de zelfde scene terug alleen word er dan 6 keer geschoten
    Waarom in de realiteit geloven, als ontsnappen er aan veel leuker is...

    mijn collectie

  20. #20

    Standaard

    He Johan,

    Jij hebt echt niets beters te doen zie ik.
    Mijn complimenten voor alle posts...
    Mijn DVD Collectie
    "As I walk through the valley of Death, I will have no fear. Because I'm the meanest motherf*cker in the valley" (Casualties of War)

  21. #21

    Standaard

    ja ik ben nou eenmaal een kritisch iemand met een scherpe blik...ik ben even iets aan het nakijken en dan komt er een foutje uit Pulp fiction .....
    Waarom in de realiteit geloven, als ontsnappen er aan veel leuker is...

    mijn collectie

  22. #22

    Standaard

    Ik weet er ook nog een (ongeveer):

    Scene met iemand die vastgebonden zit aan de polsen met een wit laken achtig iets. Vervolgens wordt ze/hij van de stoel los gemaakt en worden ze betrapt door bewakers. Dan gaat degene die met zijn/haar polsen vastgebonden zit aan een soort rekstok hangen en doet daar een soort gymnastiek oefening. En plotseling zijn haar polsen (die nog vast gebonden waren los).

    Ik weet alleen niet meer welke film, twijfel tussen X-Men en Charlie's Angels. Ik heb ze beiden niet meer, dus ik kan het ook niet meer nakijken, maar dit was een hele duidelijke dus misschien weet iemand het...
    Mijn DVD Collectie
    "As I walk through the valley of Death, I will have no fear. Because I'm the meanest motherf*cker in the valley" (Casualties of War)

  23. #23

    Standaard Star wars : The Phantom Menace

    Gevecht met Darth maul en Qui gon Jin

    Qui krijgt er een gat bij en zakt in elkaar.
    de rechterarm van de man valt op de grond.
    De camera verschuift naar maul en obi-wan.
    obi-wan kijkt naar qui-gon en plots ligt de arm weer bovenop de net om zeep geholpen man.
    toch wel knap voor iemand die er net een nieuw spaarpot gat bij heeft gekregen.

  24. #24

    Standaard

    Pulp Fiction

    2 fouten

    in de scene 22 als Samual J. die gast heeft doodgeschoten is die informant van samual aan het trippen, vervolgens zegt John Travolta tegen Samual dat die gast z'n bek moet houden, dan krijg je een close up van Samual, kijk dan even over zijn schouder heen, dan zie je een kogelgat, maar die gast die een paar seconden later zijn magnum leeg komt knallen moet nog gaan knallen

    scene 2 / openingscene

    HunnyBunny
    "any of you fucking pricks move and I excecute any motherfucking last one of you"

    maar later in de film keert dit stukje weder alleen dan word er iets heel anders gezegt namelijk

    "any of you pricks fucking move and I will excecute every one of you ************s"
    Waarom in de realiteit geloven, als ontsnappen er aan veel leuker is...

    mijn collectie

  25. #25
    "Time for power draw near."

Pagina 1 van 11 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •