Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 42 worden weergegeven.

Discussie: National Treasure

  1. #1

    Standaard National Treasure

    De nieuwe Bruckheimer

    Met Nic Cage,Jon Voight,Sean Bean,Diane Kruger,Harvey Keitel..........
    Van Jon Turtletaub


    Site:
    http://nationaltreasure.movies.go.com/main.html

    Trailer:
    http://www.comingsoon.net/films.php?id=5331

    Gegevens:
    http://movies.yahoo.com/shop?d=hp&cf=prev&id=1808408024



    Hele goede trailer ala Indiana Jones!!
    The World is Yours
    -------------------------------------------------------

  2. #2

    Standaard

    Net even gekeken, lijkt me echt goed!!
    Life would be boring without movies!!!

  3. #3

    Standaard

    ziet er inderdaad goed uit!
    maar eens even in de gaten houden.

  4. #4

    Standaard

    alleen jammer dat Cage er in speelt!?

    Niet mijn favo acteur.
    The World is Yours
    -------------------------------------------------------

  5. #5

    Standaard

    Heb net een 10 min preview gezien van deze film ,
    En ik kan echt niet wachten hij lijkt me super .
    Het is de moderne Indiana jones (sequels please !!!)

    Check hier die 10 min preview :

    http://movies.channel.aol.com/franch...altreasure.adp

  6. #6

    Standaard

    Ziet er inderdaad aardig uit, Sean Bean vind ik toch altijd wel een goede acteur en Cage maakt de laatste tijd ook weer wat betere films. Kan nog wat worden.

  7. #7

    Standaard

    Toevallig staat er een trailer op de dvd van King Arthur. Ziet er goed uit. Goeie acteurs. Volgens mij wordt dit weer een hele leuke avonturenfilm.

  8. #8

    Standaard

    Laatst eens van inet afgetrokken, moet zeggen ERG gave film!!! Kan hem iedereen aanraden! Weet zeker dat ik in januarie naar de biscoop ga, een echte topper! Geen hoogstaand verhaal, maar whocarres? Lekkere popcorn / M&M's film.
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  9. #9

    Standaard

    Vind Cage over het algemeen een goede acteur (wat hebben zoveel mensen heir toch tegen 'm trouwens?), maar van de trailer ben ik niet erg onder de indruk.
    "Gentlemen, you can't fight in here! This is the War Room."

  10. #10

    Standaard

    Ik ben hier wl benieuwd naar, Bruckheimer en Cage is meestal wel een goede combinatie, is deze film de moeite waard om in de bios te gaan kijken?

  11. #11

    Standaard

    Ik heb zoals ik eerder al schreef in deze threat, dus die
    10 min preview gezien, en de film lijkt me erg goed .

    Nic Cage is een van me Favo acteurs (vind niet alle films goed trouwens)
    Maar Matchstick men/Leaving las Vegas/Adaptation zijn parels !

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ron kars
    Ik ben hier wl benieuwd naar, Bruckheimer en Cage is meestal wel een goede combinatie, is deze film de moeite waard om in de bios te gaan kijken?
    Na mijn mening zeker! is gewoon gegarandeerd een lekker aanvondje bios.
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  13. #13

    Standaard

    Dit lijkt me echt een prima avonturenfilm te worden. Bruckheimer staat over het algemeen altijd garant voor topentertainment en Trevor Rabin maakt ook wel goede soundtracks.

  14. #14

    Standaard

    Aangezien nicolas cage 1 van mijn favoriete acteurs is, ga ik deze film zeker in de bios bekijken.

  15. #15

    Standaard

    Heb hem inmiddels gezien, tja het is een film van verstand op nul, popcorn in de hand, achterover zitten, en genieten.
    Alleen vind cage niet echt de man voor een avonturenrol, sean daartegen doet het harstikke goed in deze film, alles met alles een aanrader.

    Een film.
    Wie zichzelf spaart, krijgt nooit rente.

  16. #16

    Standaard

    Bruckheimer en Cage staan bij mij al garant voor een topper (The Rock, Con Air 8) ), heb net een scene op tv gezien en zag er echt goed uit 8)
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  17. #17

    Standaard

    Nu al de dvdcover :wink: Lente 2005 op dvd 8)

  18. #18

    Standaard

    Weet iemand wanneer deze in de nederlandse bioscopen gaat draaien.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door thijs077
    Weet iemand wanneer deze in de nederlandse bioscopen gaat draaien.
    6 januarie, donderdag over een week
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  20. #20

    Standaard

    Nicolas Cage is met de film National Treasure weer helemaal terug. De door Jerry Bruckheimer geproduceerde film bracht de afgelopen weken in Amerika al bijna 100 miljoen dollar op. In het twee uur en 25 minuten durende actieavontuur gaat Cage als archeoloog/historicus/avonturier Benjamin Franklin Gates op zoek naar een mythische schat, de grootste die de mensheid ooit gekend zou hebben. Al jaren zoekt Cage naar die schat en met een onzichtbare kaart, op de achterkant van de Amerikaanse Onafhankelijkheidsverklaring, denkt hij de laatste aanwijzing naar de locatie gevonden te hebben. Maar dat blijkt een misrekening.

    Tot op Amerikaanse dollarbiljetten aan toe vindt Cage nieuwe aanwijzingen. Stukje bij beetje ontrafelt hij de puzzel. Hij moet daarbij wel haast maken. Niet alleen de FBI zit hem op de hielen, hij moet ook zijn aartsrivaal Ian Howe (Sean Bean) een stap voor zien te blijven. Bekijk nu exclusief voor Nederland de eerste 11 minuten van deze spannende film.

    Volg hiervoor de volgende link: http://www.lycos.nl/nationaltreasure/?ref=lycmg

  21. #21

    Standaard

    Deze film vorige week in de bios gezien. De release datum is 13jan, maar ze draaide hem al. Ik vond het echt een coole popcorn film. Verhaal is niet zo sterk, en het gaat erg snel. Maar dat is dan ook wel weer de kracht van deze film! Ik heb me erg vermaakt!
    Turn around and feel the vibe.....

  22. #22

    Standaard

    Smakelijk kort-door-de-bocht korreltje-zout-avontuur met Nicolas Cage als schatzoeker die de Da Vinci Code niet nodig heeft om zijn doel te bereiken.

    Het ongekende succes van dan Browns' Da Vinci Code leidt later dit jaar tot de onvermijdelijke filmversie, maar National Treasure is die avonturenfilm te snel af. Volgens de makers van National Treasure is dat geen kwestie van schaamteloos inhaken: ze hadden de opnames al gepland toen de Da Vinci Code nog een bestseller moest worden. Dat neemt niet weg dat National Treasure sterk doet denken aan de Da Vinci Code: ook nu wordt er naar hartelust populair wetenschappelijk verantwoord geplunderd uit de schatkamer van de geschiedenis, en leidt de ene raadselachtige aanwijzing tot de volgende, bij voorkeur op objecten die bij iedereen bekend zijn.

    Vrijmetselaars

    Benjamin Gates (Nicolas Cage als een moderne nazaat van Indiana Jones) zoekt al sinds zijn jeugd naar de schat van Tempeliers, die volgens de overlevering door Kruisvaarders uit het Midden-Oosten is gehaald. De Vrijmetselaars, die dol waren op codes en geheimen, hebben de schat vervolgens ergens in Amerika verborgen. Aan het begin van National Treasure is Gates met zijn compagnons Howe (Sean Bean) en Riley (Justin Bartha) op Antarctica ene 'Charlotte' op het spoor. Dat blijkt een schip te zijn waarop een meerschuimen pijp de volgende aanwijzing bevat. Hardop denkend komt Gates binnen een paar minuten tot de onomstotelijke conclusie dat er een kaart moet staan op de achterkant van de Amerikaanse Onafhankelijkheidsverklaring. Mocht u dat kort door de bocht vinden, Howe vindt dat niet: als dank voor Gates' denkwerk laat hij hem met Riley voor dood achter op het poolijs.

    Prettige gepresenteerde onzin

    Maar Gates en Riley zijn te slim om zo simpel dood te gaan. Ze benaderen de conservatrice (Diane Kruger) van het museum waar de Onafhankelijkheidsverklaring om haar te waarschuwen voor mogelijke diefstal door Howe. Uiteraard gelooft deze de fantastische verhalen niet, waarop Gates dan maar besluit het kostbare document zelf te stelen voor het in handen komt van de onbetrouwbare Howe. Mocht u hier al afhaken dan was u vast ook geen fan van The Da Vinci Code. National Treasure houdt de vaart er goed in om over de vele onwaarschijnlijkheden en toevalligheden heen te springen, en de charme van Cage en nieuwkomer Bartha maakt ook veel goed. De Amerikanen ging al massaal plat voor deze vermakelijke en prettige gepresenteerde onzin en hier zal het niet anders zijn. Dat is van harte gegund aan een sympathieke avonturenfilm waarin de helden het nu eens niet van spier- of vuurkracht moeten hebben, maar van hun denkvermogen.

  23. #23

    Standaard

    De trailer net gezien, en het ziet er super uit. Ik houd wel van een pop-corn film. Dus volgende week zal ik maar weer eens naar de bioscoop gaan.
    Have a nice day !

  24. #24

    Standaard

    Ik ga vanavond. K ben benieuwd..

  25. #25

    Standaard

    National Treasure had leuke acteurs en leuke actie maar stelde niet veel voor verder. En vergelijk t al helemaal niet met De Da Vinci Code......die laat in 2006 zien hoe National Treasure eigenlijk had moeten zijn
    .....The Only Verdict Is Vengeance, A Vendetta.....

    V (Hugo Weaving)- V For Vendetta

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •