Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 34 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard waarom worden treads met kritiek op dvd.nl meteen gesloten?

    dat is dus mijn vraag.....
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  2. #2
    Ernest Hamstra
    Guest

    Standaard Re: waarom worden treads met kritiek op dvd.nl meteen geslot

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe
    dat is dus mijn vraag.....
    Alex heeft toch een duidelijke argumentatie gegeven, dan hoef je toch niet meteen een nieuwe thread met klachten te openen?

    Deze verplaats ik trouwens even naar op- en aanmerkingen...

  3. #3

    Standaard

    Ik vind het persoonlijk niet erg als leden om uitleg vragen of kritiek hebben op de redenen van het sluiten van threads, maar de manier waarop is een beetje verkeerd Kruspe.

    Een PM-etje aan de desbetreffende moderator (in dit geval Alex) was netter geweest. In zo´n thread loopt het toch vaak alleen maar uit op stemmingmakerij en veel zul je er toch niet mee bereiken.

    Bovendien lijkt het me dat in dit geval Alex' argumenten voor zich spraken zoals Ernest al terecht aangeeft.

  4. #4

    Standaard

    met een duidelijke argumentatie van een crewlid hoef je het niet mee eens te zijn....
    Dus mag er weldegelijk kritiek over zo'n argumentatie worden gegeven!!

    En als dat ook al niet meer mag....dan is het niveau hier inmiddels op een wel heel erg dieptepunt gekomen....
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik

    Een PM-etje aan de desbetreffende moderator (in dit geval Alex) was netter geweest.
    Andersom was nog veel netter geweest!!!!
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe
    met een duidelijke argumentatie van een crewlid hoef je het niet mee eens te zijn....
    Dus mag er weldegelijk kritiek over zo'n argumentatie worden gegeven!!

    En als dat ook al niet meer mag....dan is het niveau hier inmiddels op een wel heel erg dieptepunt gekomen....
    Tot nu toe zie ik je alleen maar jouw invulling van de situatie uiten.... die kant nog wal raakt als je naar mijn werkelijke reden kijkt...

    Trouwens... Ik heb net ook al in je andere thread gereageerd;
    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?p=466517#466517

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik

    Een PM-etje aan de desbetreffende moderator (in dit geval Alex) was netter geweest.
    Andersom was nog veel netter geweest!!!!
    Dat ben ik met je eens... wanneer je pas een paar maanden op het forum zou zijn.
    Maar aangezien jij indertijd ook de situatie met de performance problemen hebt meegemaakt, vond ik dat ik ook wel iets kon invullen door te veronderstellen dat je mijn reaktie wel zou begrijpen... maar helaas... daarin heb ik je overschat.... schijnbaar had ik je een kopietje per PM moeten sturen...

  8. #8

    Standaard

    de frustatie over dit soort dingen stoort mij echt niet alleen!!
    Er zijn echt veel mensen die zich er aan storen.
    Ik heb me tot nu toe altijd ingehouden,en me nooit gemengd in dit soort discussies, maar eens zit het mij ook een keertje echt hoog en moet ik het toch kwijt! En niet omdat het hier toevallig over een door mij geopende thread gaat....
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  9. #9

    Standaard

    je hebt groot gelijk kruspe!!
    hier mijn steunbetuiging!!

    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=23624

  10. #10

    Standaard

    voor alle duidelijkheid....dit is absoluut geen persoonlijke aanval op Alex!!!!
    Het gaat hier alleen om het gehele beleid van dvd.nl!!!!
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  11. #11

    Standaard

    @ TylerDurden.....je hebt je gelijk gekregen!!
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe
    @ TylerDurden.....je hebt je gelijk gekregen!!
    had gekker gekeken als die op was gebleven. Waarom 2 threads over 1 onderwerp? Wellicht niet precies hetzelfde als dit, maar komt er genoeg in de buurt om deze trhead te gebruiken

  13. #13
    Ernest Hamstra
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe
    @ TylerDurden.....je hebt je gelijk gekregen!!
    Niet iedereen hoeft toch zijn persoonlijke frustratie-thread op te starten :wink: .

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ernest Hamstra
    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe
    @ TylerDurden.....je hebt je gelijk gekregen!!
    Niet iedereen hoeft toch zijn persoonlijke frustratie-thread op te starten :wink: .
    Als dat gaat gebeuren kun je beter dat spelletjes-treadje openlaten mbt. bandbreedte :P :wink:

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe
    @ TylerDurden.....je hebt je gelijk gekregen!!
    had gekker gekeken als die op was gebleven. Waarom 2 threads over 1 onderwerp? Wellicht niet precies hetzelfde als dit, maar komt er genoeg in de buurt om deze trhead te gebruiken
    Ik vat jouw sluiting nu ook niet op als sluiting met de reden die ik bedoelde zoals in de thread beschreven. Maar het punt van kritiek blijft, alleen nu even in een ander draadje.
    Maar goed, we gaan hier dus verder.

  16. #16
    Ernest Hamstra
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe
    @ TylerDurden.....je hebt je gelijk gekregen!!
    had gekker gekeken als die op was gebleven. Waarom 2 threads over 1 onderwerp? Wellicht niet precies hetzelfde als dit, maar komt er genoeg in de buurt om deze trhead te gebruiken
    Ik vat jouw sluiting nu ook niet op als sluiting met de reden die ik bedoelde zoals in de thread beschreven. Maar het punt van kritiek blijft, alleen nu even in een ander draadje.
    Maar goed, we gaan hier dus verder.

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe
    voor alle duidelijkheid....dit is absoluut geen persoonlijke aanval op Alex!!!!
    Het gaat hier alleen om het gehele beleid van dvd.nl!!!!
    Ik begrijp heel goed dat jij niet iemand persoonlijk aanvalt, maar je deed wel voorkomen alsof de thread werd gesloten omdat de crew (ik in dit geval) jullie iets misgunt... en dat noem ik ook op de man spelen

    Je moet goed begrijpen dat een dergelijke thread niet wordt gesloten omdat we dergelijke spelletjes niet leuk vinden ofzo... integendeel... toen de eerste spelletjesthread een jaar of 2 geleden werd geopend, heeft de hele crew met veel plezier meegedaan

    Maar... Eind vorig jaar liep het op het forum erg uit de hand met "iedere minuut antwoord" threads. In dezelfde periode hadden we ook enorm veel last van performance problemen.
    In de periode dat die problemen werden opgelost, zijn o.a. de "3 posts-per-minute" threads gesloten omdat die een groot aandeel leken te hebben in de stroeve gegevensverwerking van de databaseserver.

    Nadat alle problemen waren opgelost, is er duidelijk bekend gemaakt dat dergelijke threads niet meer zouden worden toegestaan. Alleen de Off-Topic Thread mag nog gebruikt worden voor de dagelijkse kwebbels en verder dienen de threads in overige discussies een bepaalde "algemene interesse" te hebben.

    Hopelijk herinner je je deze oude discussies ondertussen weer, want ik heb echt geen zin om daar opnieuw over te beginnen omdat jij daar nu toevallig weer zin in hebt. Dit onderwerp is in het verleden volop besproken... en dat ging zo heftig, dat er forumrellen ontstonden. Is af-en-toe best wel leuk, maar de laatste tijd is het daar veel te gezellig voor

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    maar de laatste tijd is het daar veel te gezellig voor
    En laten we dat zo houden! :wink:

  19. #19

    Standaard

    Af gezien van af en toe een klein iets is het inderdaad nogal een heel gezellig forum. 1 van de redenen dat ik hier ook altijd veel kom. En praktisch niet op andere fora (alleen htforum). Daar is het gewoon minder van sfeer.
    veer voor reet is ook wel een mooi bewijs van de sfeer die er normaal hangt

  20. #20

    Standaard

    Sorry dat ik even off-topic ga, maar ik zie sowieso niet in waarom er op het forum spelletjes gespeeld moeten worden.
    Ik heb een aantal andere sites waarop ik spelletjes kan spelen en naar mijn mening zijn die leuker dan raad-het-plaatje en dergelijke. :P

    Naar dvd.nl kom ik voornamelijk om de overige discussies door te lezen en af en toe voor wat serieuze film info.
    [Reserveer hier uw ruimte voor uw reclameteksten]

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steven Maas
    Sorry dat ik even off-topic ga
    Heb je hem weer hoor
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steven Maas
    , maar ik zie sowieso niet in waarom er op het forum spelletjes gespeeld moeten worden.
    Ik heb een aantal andere sites waarop ik spelletjes kan spelen en naar mijn mening zijn die leuker dan raad-het-plaatje en dergelijke. :P

    Naar dvd.nl kom ik voornamelijk om de overige discussies door te lezen en af en toe voor wat serieuze film info.
    Kijk... hier heb je dus een heel mooi punt!

    Het internet heeft de prachtige eigenschap dat je er meerdere dingen tegelijk kunt doen, met een groep mensen of alleen...
    Zo kun je dus naast een forum je MSN of ICQ aanzetten voor een chat met de personen op dat forum... en daarnaast op een andere site weer geinige games (ik kick op Yetisports )...

    Daarom heb ik dus ook nooit zo goed begrepen wat het probleem eigenlijk is....

  22. #22

    Standaard

    Bij deze mijn $0.02...

    Punt 1: Als je kritiek hebt op het beleid van de crew, stuur dan 1 van hen een PM. Heeft in het verleden wat mij betreft altijd prima gewerkt.

    Punt 2: De laatste tijd valt het mij op dat de crew soms threads op slot gooit, zonder enig commentaar over de reden ervan. Wellicht dat zij hier een verbeterpunt in kunnen vinden.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan
    Punt 2: De laatste tijd valt het mij op dat de crew soms threads op slot gooit, zonder enig commentaar over de reden ervan. Wellicht dat zij hier een verbeterpunt in kunnen vinden.
    Hier heb ik binnen de crew ook een opmerking over gemaakt...

  24. #24
    Super Member
    Registratie datum
    Jan 2004
    Woonplaats
    Sint Odiliënberg (L)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan
    Punt 2: De laatste tijd valt het mij op dat de crew soms threads op slot gooit, zonder enig commentaar over de reden ervan. Wellicht dat zij hier een verbeterpunt in kunnen vinden.
    Hier heb ik binnen de crew ook een opmerking over gemaakt...

  25. #25

    Standaard

    Da's dan mooi, dan kan deze nou toch wel op slot?


    Groeten

    Babbel

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •