Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 149 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Meest gewilde concert op dvd?

    Mijn nr. 1 is het complete Freddy Mercury Tribute uit 1992 met als één van de hoogtepunten > Knockin' on Heavens Door door Guns n' Roses!!!
    - Ferris Bueller's Year Off! * Igby goes down *

  2. #2

    Standaard

    Geen geheel concert, maar ik zou het zeer graag nog eens terug willen zien:

    Dat was op Glastonbury Festival van The Lightning Seeds met het nummer Three Lions (On My Shirt).
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  3. #3
    Super Member
    Registratie datum
    Apr 2002
    Woonplaats
    Dark side of the moon

    Standaard

    makkelijk,..... Pink floyd PULSE
    "Peace is a lie, there is only passion. Through passion I gain strength.
    Through strength I gain power. Through power I gain victory.
    Through victory my chains are broken. The Force shall set me free."

  4. #4

    Standaard

    dat lijkt me toch duidelijk:

    QUEEN - LIVE AT WEMBLEY

    ...>ook al is het subjectief, maar dit is toch wel echt nummer 1

  5. #5

    Standaard

    Mayumana mag wel eens op dvd verschijnen...
    This Ain't Love... It's Sport Fuckin' Tyler Durden
    / MY COLLECTION /
    EXCEL SHEET

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door maximus
    makkelijk,..... Pink floyd PULSE
    Dat zegt mijn vader ook altijd... 8)

  7. #7

    Standaard

    Een 'Celtic Frost' optreden ten tijde van de 'To Mega Therion' elpee.
    Dat zou wel erg tof zijn.

    De oude vhs tape van de 'Speed Metal Hammer Road Show' destijds met Anthrax, Over Kill en Agent Steel op een dvd gekwakt zou ook wel erg lekker zijn.

    Oudere headbangers weten waar ik het over heb. :wink:

  8. #8

    Standaard

    Hmmm Tool en Radiohead mogen wel eens met iets komen.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Swanski
    dat lijkt me toch duidelijk:

    QUEEN - LIVE AT WEMBLEY
    ...>ook al is het subjectief, maar dit is toch wel echt nummer 1
    Ondanks dat ik een grote Golden Earring fan ben en daar het nodige beeldmateriaal van heb, ben ik het volledig met je eens.
    Op het beeld valt wel wat aan te merken maar het geluid......
    Live at Wembley is ronduit fantastisch.

    Ik zou trouwens erg graag het concert van de Earring op DVD willen hebben, dat ze op het strand in Scheveningen hebben gegeven. Cezar (drummer) gaf een solo waarbij enkele drumpads in zijn jasje waren gemonteerd. Door met zijn handen op zijn jas te slaan ontstond een waarzinnig geluid...

    HC

  10. #10

    Standaard

    Wat een moeilijke vraag...... :wink:

    Reality Tour van Bowie.....

    of anders Sound & Vision Tour (ook van Bowie)

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Swanski
    QUEEN - LIVE AT WEMBLEY
    Dan toch liever wat oudere concerten. Ik zou wel eens een dvd willen zien van de toernee waarvan ook de Live Killers-cd is gemaakt. Of liever nog eerder werk. (Queen was wat mij betreft eigenlijk alleen echt interessant op de eerste 6 a 7 albums).

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chino
    Hmmm Tool en Radiohead mogen wel eens met iets komen.
    8) De enige officiële Radiohead-dvd is gewoon een videoband die op dvd is gezet. Ongelooflijk dat zoiets nog gedaan wordt. Tijd voor iets nieuws. Overigens zou ik van zowel Tool als Radiohead wel eens een partij videoclips als extra's willen zien.

    Verder graag nog wat van Faith No More of van goede Nederlandse live-acts als Tröckener Kecks of Urban Dance Squad.

    En voor een goede live-registratie van een Tom Waits-concert zou ik ook wel het nodige over hebben.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  12. #12

    Standaard

    Ik wacht nog steeds op de Images&Words live DVD van Dream Theater, en 'A show of Hands' van Rush.

    Van wat ik momenteel heb .... ik denk dat het een strijd tussen Bon Jovi - Crush Tour wordt een Metallica's registratie van de Justice for All Tour!
    I find your lack of faith disturbing

  13. #13

    Standaard

    ROBBIE WILLIAMS - LIVE @ KNEBWORTH SUMMER 2003

    Sorry voor het geschreeuw, maar het moest eruit.... dit is echt een vette concert dvd.

    Anders.

    Tiesto in Concert.... ook erg lekkuuuuurrr
    Turn around and feel the vibe.....

  14. #14

    Standaard

    Guns N' Roses in Paris. Dit is het concert waar Axl Warren Beatty afbrandt. En dan graag met DTS en special features!!!

  15. #15

    Standaard

    Hallo beste DVD fans,

    Gisteren heb ik me aangemeld voor deze site, en ik hoop dat ik 't naar mijn zin ga hebben. Kan bijna niet missen, want ik zit tussen duizenden andere DVD liefhebbers.
    Ik heb een brandende vraag over het onderwerp muziek DVD's. Weten jullie misschien wanneer er een muziek DVD uit komt van System of a Down? Best onbegrijpelijk dat dit nog niet is gebeurd, want ze zijn toch populair genoeg zou ik zeggen.

    Groeten,

    Anton

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Swanski
    QUEEN - LIVE AT WEMBLEY
    Dan toch liever wat oudere concerten. Ik zou wel eens een dvd willen zien van de toernee waarvan ook de Live Killers-cd is gemaakt. Of liever nog eerder werk. (Queen was wat mij betreft eigenlijk alleen echt interessant op de eerste 6 a 7 albums).
    persoonlijk ben ik het bijna helemaal met je eens, wat de cd's betreft en dat de oudere concerten wellicht beter waren, MAAR die zijn (nog) niet uit en daarbij komt dat live at wembley gewoon wel het ultieme concert is die ze ooit hebben gedaan, groot, spektakel, goede geluid etc etc

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mjlfadriaans
    Ik wacht nog steeds op de Images&Words live DVD van Dream Theater

    Ja me toooooooooooooo, mag van mij sowieso wel veel meer van DT uitkomen

  17. #17

    Standaard

    IETS van Nirvana.
    Reading 1991, Unplugged Uncut, Rio de Janeiro.

    DVD's van de Metallica's Justice for all tour.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door El-Jorge
    ROBBIE WILLIAMS - LIVE @ KNEBWORTH SUMMER 2003

    Sorry voor het geschreeuw, maar het moest eruit.... dit is echt een vette concert dvd.

    Anders.

    Tiesto in Concert.... ook erg lekkuuuuurrr
    Titel van de thread is meest gewilde concerten, dus die nog NIET op dvd zijn. Deze zijn er al hoor.....
    Maaruh ik zou wel eens graag iets zien van Tool, System of a Down en Coal Chamber.

  19. #19

    Standaard

    Slayer - Live Intrusion

    Ik heb een paar jaar geleden de videoband aangeschaft (US import) voor fl. 50, maar het wordt nu tijd dat dit briljante concert op dvd verschijnt.


  20. #20

    Standaard

    een concert van Michael Jackson zal wel leuk zijn...


  21. #21
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Ik zou graag een concert van Van Halen op dvd willen hebben (en dan niet het matige Right Here Right Now dat al een tijdje te koop is). Het liefst zou ik het optreden op het US festival uit 1983 op dvd zien verschijnen, maar iets anders uit die tijd zou ook geweldig zijn. Of dat ooit gebeurt zou ik niet weten, de kans lijkt me erg klein, maar er zijn wel geruchten dat Live Without A Net uit 1986 eindelijk uitgebracht gaat worden.
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  22. #22

  23. #23

    Standaard

    Red Hot Chili Peppers: Live at Slane Castle (2003)

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door El-Jorge
    ROBBIE WILLIAMS - LIVE @ KNEBWORTH SUMMER 2003

    Sorry voor het geschreeuw, maar het moest eruit.... dit is echt een vette concert dvd.

    Anders.

    Tiesto in Concert.... ook erg lekkuuuuurrr
    Titel van de thread is meest gewilde concerten, dus die nog NIET op dvd zijn. Deze zijn er al hoor.....
    Maaruh ik zou wel eens graag iets zien van Tool, System of a Down en Coal Chamber.
    de titel is idd: meest gewilde concerten,

    echter is het NIET zo dat er gevraagd wordt welk concert je graag nog op dvd ziet verschijnen Marcel:

    zie het eerste bericht v/d starter:

    Mijn nr. 1 is het complete Freddy Mercury Tribute uit 1992 met als één van de hoogtepunten > Knockin' on Heavens Door door Guns n' Roses!!!

    ...>deze is al een hele tijd uit :wink:

  25. #25

    Standaard

    Oh, uuuuh, dan maken we dat ervan

Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •