Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 104 worden weergegeven.

Discussie: Kill Bill 2 - R2

  1. #1

    Standaard Kill Bill 2 - R2

    Buena Vista heeft de Regio 2 UK DVD release van Kill Bill Volume 2 aangekondigd voor 16 augustus 2004.

    Hoewel dit niet werd gespecificeerd in het persbericht, kunnen we een 2.35:1 anamorphic transfer en Dolby Digital en DTS soundtracks verwachten. Wel werden de volgende extra's bevestigd:

    * The Making of Kill Bill - Volume 2

    * CHINGON Performance from the Kill Bill Volume 2 Premiere

    * Damoe Deleted Scene

    Kill Bill Volume 2 zou volgens eerdere berichten pas op 11 oktober op DVD uitgebracht worden. Het lijkt er dus op dat de release vervroegd is. Hierdoor komt het dichter bij de Regio 1 release, welke voor 10 augustus staat gepland.

    Van de Regio 1 release is overigens het artwork vernieuwd. Je ziet het hieronder.



    Bron : http://www.dvdtimes.co.uk/

  2. #2

    Standaard

    beter hoe eerder hoe beter :P
    life is pain deal with it

  3. #3

    Standaard

    Wat een lelijke hoes (als dat het is)
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  4. #4
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurgen V
    Wat een lelijke hoes (als dat het is)
    maar wat een lekker lichaam heeft die Uma Thurman toch! JAMMIE!

  5. #5
    Super Member
    Registratie datum
    Jan 2004
    Woonplaats
    Sint Odiliënberg (L)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurgen V
    Wat een lelijke hoes (als dat het is)
    Inderdaad, ben benieuwd wat de jappen weer gaan verzinnen

  6. #6

    Standaard

    In NL (RCV) is de planning tot heden oktober misschien zelfs nog wel november. We zullen in ieder geval later zijn dan de rest; what else is new!
    - Ferris Bueller's Year Off! * Igby goes down *

  7. #7

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daklem
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurgen V
    Wat een lelijke hoes (als dat het is)
    maar wat een lekker lichaam heeft die Uma Thurman toch! JAMMIE!
    Oh dat zal ik verder niet ontkennen maar de hoes verder is gewoonweg niet mooi.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  9. #9

    Standaard

    OEPS .... kijk hieronder voor de goeie
    Mijn Collectie
    _________________
    Nog ?? DVD's Te Gaan: 300
    Laatste DVD Gekocht: Festen, She's All That, Ginger Snaps 2

  10. #10

    Standaard

    Die hoes daarboven klopt niet helemaal ....

    Hij is vergelijkbaar als de R1 hoes van Volume 1.

    Plaatje 1

    plaatje 2
    Mijn Collectie
    _________________
    Nog ?? DVD's Te Gaan: 300
    Laatste DVD Gekocht: Festen, She's All That, Ginger Snaps 2

  11. #11

    Standaard

    Dat ziet er een stuk beter uit.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  12. #12

    Standaard

    Tja, ik vind die hoezen wel vet. Ben benieuwd naar een eventuele box met 1 en 2 erin. Ik hoop op ultiem veel extra's..
    "I like to remember things my own way. Not neccessarily the way they happened". - Bill Pullman in Lost Highway

  13. #13

    Standaard

    reken er maar op dat we daarvoor een regio1 versie moeten aanschaffen...

    ik denk allemaal dat er een chinese giftset gaat komen...

    als je ziet hoe ze deel 1 nu al hebben uitgemolken met die giftsets,zouden ze wel gek zijn om dat met deel 2 nie te doen...

    en die giftset shall be mine!

    neemt nie weg dak de meest uitgebreide versies in boxvorm ook zeker nog ga aanschaffen,doe ik in principe met alle tarantino films,en films die aan hem verbonden zijn...

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  14. #14

    Standaard

    Ik wacht wel op de box met alle 2 de delen
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  15. #15

    Standaard

    hier staat de Kill Bill Vol.2 R2 Cover

    [http://www.vanleest.nl/pages/product...ductID=438765#

    If the pink is snookered, go for the brown!
    Mijn collectie

  16. #16

    Standaard

    Dat is dus het enigste wat RCV goed doet naar mijn mening. Een mooie cover (even die 2 disc balk vergeten dan).
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  17. #17

    Standaard

    Ik ben benieuwd in wat voor box de uitgave zit met beide DVD's.
    Is daar al enig artwork van bekend?

  18. #18

    Standaard

    gadverdamme, die cover is echt lelijk

    waarom niet een op deel 1 lijkende cover zodat het één geheel vormt :'(
    "But what's puzzling you... is the nature of my game"

  19. #19

    Standaard

    Die zwarte cover van VanLeest staat al 2 maanden op de site. Ik betwijfel of dat de uiteindelijke cover wordt. Op de site van RCV staat deze cover

    http://re.guts.nl/showplaatje.html?s...b5b745b5a4a316

    Niet echt mooi vind ik!

  20. #20

    Standaard

    Als dat hem wordt dan is het helemaal bagger.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  21. #21

    Standaard

    Ik hoop niet dat het de cover wordt zoals op de RCV site.
    Misschien voor de 2DVD box wel een goede.

  22. #22

    Standaard

    Moeten wij lang wachten (tot 15 november) voordat ie uitkomt of komt ie gewoon ook in Augustus uit?

    Krijgen we ook dezelfde extra's als de rest van de wereld of krijgen we alleen de film en een slappe extra zoals bij Kill Bill 1?

    Kunnen we er nie wat aan doen, aan dat bedrijfje RCV? Klachtbrieven sturen ofzo? (doel op de DVD van o.a. Pulp Fiction)

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tiggre_MX
    Kunnen we er nie wat aan doen, aan dat bedrijfje RCV? Klachtbrieven sturen ofzo? (doel op de DVD van o.a. Pulp Fiction)
    Valt denk ik niks aan te doen. Heb hier weleens een mailtje gezien van iemand naar RCV toe over KB 1, ze doen net of hun neus bloed en snappen niet waar er moeilijk over gedaan wordt. De film staat op disc 1 alleen, zodat er meer ruimte is voor betere kwaliteit (bullshit want hij schijnt niet te verschillen van de andere releases), zo zegt RCV.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tiggre_MX
    Moeten wij lang wachten (tot 15 november) voordat ie uitkomt of komt ie gewoon ook in Augustus uit?

    Krijgen we ook dezelfde extra's als de rest van de wereld of krijgen we alleen de film en een slappe extra zoals bij Kill Bill 1?

    Kunnen we er nie wat aan doen, aan dat bedrijfje RCV? Klachtbrieven sturen ofzo? (doel op de DVD van o.a. Pulp Fiction)
    De realease is gelijk aan die in de rest van de wereld hoor. De R1 is ook niks bijzonders en heeft alleen het voordeel dat ie op 1 DVD staat ipv 2.

    Ik denk niet dat we RCV op deze uitgave moeten aanvallen. Niet dat ze extra moeite hebben genomen, maar ze hebben ook niet van alles weggelaten.

    Alleen de japanse schijnt beter te zijn met grote vechtscene in kleur ipv zwart wit en een niet gekorte anime scene.

    Verder denk ik dat men gewoon op de boxset moet wachten.

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door basset
    De realease is gelijk aan die in de rest van de wereld hoor. De R1 is ook niks bijzonders en heeft alleen het voordeel dat ie op 1 DVD staat ipv 2.

    Ik denk niet dat we RCV op deze uitgave moeten aanvallen. Niet dat ze extra moeite hebben genomen, maar ze hebben ook niet van alles weggelaten.

    Alleen de japanse schijnt beter te zijn met grote vechtscene in kleur ipv zwart wit en een niet gekorte anime scene.

    Verder denk ik dat men gewoon op de boxset moet wachten.
    Ahum, RCV heeft flink in de docu zitten knippen van de Nederlandse uitgave, andere uitgaves krijgen deze wel volledig te zien. Toch niet zo heel netjes van ze, en al het gebash op ze is simpelweg verdiend.

Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •