Pagina 4 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 141 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Gisteren gehaald bij FRS Den Haag Schoolstraat :P
    Op disc 3 één heel klein krasje, maar dat lijkt me geen probleem.

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door slindenau
    Hmmk, dan neem ik die ook mee als ik mn volgende bestelling op ga halen. Samen met nog een andere beschadigde dvd.

    Gelukkig zijn disc 1 en 2 (de film dus) onbeschadigd. Op 3 zitten flinke krassen, en 4 wat kleintjes.
    Vandaag even langs geweest, samen met nog een beschadigde dvd.

    Beide waren niet meer op voorraad, dus krijg ik te horen: bestel ze maar opnieuw op internet, en dan mag je ze om komen ruilen.

    Geweldige service...maarja, dat krijg je als je de medewerkers kent na al die aankopen .
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  3. #78

    Standaard

    Ik wil niet zeuren maar het word wel erg veel offtopic nu,dit is een prijstread,er was toch een tread die over het dvd probleem ging?
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Ik wil niet zeuren maar het word wel erg veel offtopic nu,dit is een prijstread,er was toch een tread die over het dvd probleem ging?
    je haalt de woorden uit m'n mond...
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  5. #80

    Standaard

    LOTR ROTK giftset ook voor 19,99 in Ridderkerk
    DVD FREAK

  6. #81

    Standaard

    Ik was vanmorgen bij de FRS in Eindhoven. Daar hadden ze de giftset opnieuw binnen gekregen, waarschijnlijk op andere plaatsen dus ook!

    Nog steeds voor een kleine 20 euro 8)
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Ik was vanmorgen bij de FRS in Eindhoven. Daar hadden ze de giftset opnieuw binnen gekregen, waarschijnlijk op andere plaatsen dus ook!

    Nog steeds voor een kleine 20 euro 8)
    nu ook €19,99 via www.frs.nl
    als je dus ID hebt en je hebt ook nog ergens een PJR bon liggen wordt deze box zelfs €12,99
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

  8. #83

    Standaard

    Niet te geloven zeg . Had ik nu maar even gewacht .
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  9. #84

    Standaard

    Heeft iemand anders ook het probleem dat het onmogelijk is om de gift set in je winkelmandje toe te voegen? Er verschijnt zo'n pop-up dat het artikel is toegevoegd maar vervorlgens zit er niks in je tasje! Ik heb het geprobeerd bij andere DVD's, daarmee lukt het wel!

  10. #85

    Standaard

    ja, zelfde probleem hier... Hij zal wel uitverkocht zijn ofzo? Ik rijd morgen wel ff langs de FRS in dordrecht, kijken of hij daar nog te vinden is

  11. #86

    Standaard

    Nu idd niet meer leverbaar. Zal wel een aardige run op geweest zijn

  12. #87

    Standaard

    en hij is weer te bestellen bij de FRS Heb hem maar meteen besteld

  13. #88

  14. #89

    Standaard

    Hij is er nog steeds, net besteld voor 12,99 Heb m al, maar een backup kan nooit kwaad voor dat geld :P

  15. #90

    Standaard

    Ik krijg hem niet in mijn bestelmandje...ik krijg wel bericht dat hij is toegevoegd, maar als ik wil afrekenen staat er dat ik geen producten in mijn mandje heb .
    "I'm allergic to bullshit"
    My collection: http://www.intervocative.com/dvdcoll....aspx/Stefan81

  16. #91

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door stefan
    Ik krijg hem niet in mijn bestelmandje...ik krijg wel bericht dat hij is toegevoegd, maar als ik wil afrekenen staat er dat ik geen producten in mijn mandje heb .
    Hij is nu weer niet meer leverbaar

  17. #92

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Hij is nu weer niet meer leverbaar
    Nu wel weer
    Zou er wel snel bij zijn btw...

  18. #93

    Standaard

    En nu weer niet leverbaar, rare lui daar bij de FRS
    Tip : die e-mail notificatie van hun werkt echt, maakt er dus maar gebruik van :wink:

  19. #94

    Standaard

    precies, door die e-mailnotificatie was ik op tijd om er één te bestellen 8)

  20. #95

    Standaard

    Ook via die email notificatie lijkt het nu niet meer te werken

  21. #96

    Standaard

    Hmm, deze box is toch nog lang niet op?
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  22. #97

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door slindenau
    Hmm, deze box is toch nog lang niet op?
    Daar gaat het niet om. De FRS wil blijkbaar van haar voorraad af. Zodra ze daar vanaf zijn, zal de prijs ongetwijfeld weer naar haar oude niveau gaan.

  23. #98

    Standaard

    LotR: RotK giftset is nu weer te bestellen bij FRS voor 20 euro!

    http://www.freerecordshop.nl/pages/p...458175&navid=3
    Mijn DVD collectie!
    Heb je iets van Ghibli's te koop, PM me dan! Ik heb wellicht interesse!

  24. #99

    Standaard

    Nu maar hopen dat ze ook binnenkort een keer geleverd worden, aangezien ik nog steeds geen bericht heb gehad dat hij bij de winkel aangekomen is (ik kan niet wachten )

  25. #100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pindarots
    Nu maar hopen dat ze ook binnenkort een keer geleverd worden, aangezien ik nog steeds geen bericht heb gehad dat hij bij de winkel aangekomen is (ik kan niet wachten )
    Wacht nog maar even 3 weken zou ik zeggen frs kennende
    "City of light, city of magic!"

Pagina 4 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •