Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 141 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Nou dan hier nog maar even reageren.
    Mensen het is echt waar. In alle FRS-winkels is ie te koop voor 19,95 en je mag je 10% kortingspas zelfs gebruiken. Vlak er naast staat de extended versie zonder giftset nog gewoon voor 39,95.
    Het betreft hier een eenmalige dump van de giftset wegens een te grote overvoorraad. Weest er dus snel bij! :P
    Gisteren waren er bij FRS Oss nog exemplaren beschikbaar, ben ik effe nagegaan. 8)
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  2. #52
    Senior Member
    Registratie datum
    Jul 2005
    Woonplaats
    Berkel en Rodenrijs

    Standaard

    Iemand bericht uit Rotterdam? Bij de lijnbaan hebben ze ehm niet meer volgens de persoon die ik aan de telefoon sprak...

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Asphyxion
    Iemand bericht uit Rotterdam? Bij de lijnbaan hebben ze ehm niet meer volgens de persoon die ik aan de telefoon sprak...
    Rotterdam zuidplein heeft ze nog wel,heb er ff een apart laten zetten.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  4. #54
    Senior Member
    Registratie datum
    Jul 2005
    Woonplaats
    Berkel en Rodenrijs

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Rotterdam zuidplein heeft ze nog wel,heb er ff een apart laten zetten.
    Thanks! Net gebeld en ze zetten er ook 1 apart voor mij. M'n vriendin (die bij Zuidplein in de buurt werkt) gaat ehm zo ophalen.

  5. #55
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Heb er ook 1 achteruit laten zetten net

  6. #56

    Standaard

    FRS Spijkenisse heeft er ook nog eentje staan. Ik heb 'm speciaal voor jullie laten staan (LOTR is niet bepaald 'mijn' film ).

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Butra
    FRS Spijkenisse heeft er ook nog eentje staan. Ik heb 'm speciaal voor jullie laten staan (LOTR is niet bepaald 'mijn' film ).
    En nou ontstaat er een run op Spijkenisse. De haven stroomt vol!!!!!
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Het betreft hier een eenmalige dump van de giftset wegens een te grote overvoorraad.
    Vind ik ook niet zo verwonderlijk. Ik vind deze giftset de minste van de drie. Het beeld(niet van de film he, maar die van polystone) vind ik niet zo geweldig geef mij liever TFOTR of TTT giftset, maar goed voor 18 euro kon ik hem ook niet laten liggen.
    Phoebe: Wrong things done for the right reason is still a wrong thing, our job is to protect the innocent, not punish the guilty

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris Hoogeveen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Het betreft hier een eenmalige dump van de giftset wegens een te grote overvoorraad.
    Vind ik ook niet zo verwonderlijk. Ik vind deze giftset de minste van de drie. Het beeld(niet van de film he, maar die van polystone) vind ik niet zo geweldig geef mij liever TFOTR of TTT giftset, maar goed voor 18 euro kon ik hem ook niet laten liggen.
    Wie zeurt er nog over een beeldje als ie zonder beeldje 39,95 kost????? :wink:
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  10. #60
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Zijn er hier nog mensen die last hebben van bekraste cd's? A-film zou het toen voor de feestdagen(2004) nog verhelpen. Want donderdag haal ik hem namelijk op. Niet dat ze oude troep verkopen... Want als er één is wat ik haat is dit het wel.

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door [FI
    Pieter]Zijn er hier nog mensen die last hebben van bekraste cd's? A-film zou het toen voor de feestdagen(2004) nog verhelpen. Want donderdag haal ik hem namelijk op. Niet dat ze oude troep verkopen... Want als er één is wat ik haat is dit het wel.
    Ik heb em net opgehaald en gelukkig geen last van krassen op de dvd's.Ik denk dat dat wel goed komt dus, of je moet heel erg veel pech hebben.

    ( Vreemd trouwens dat mijn eerdere post in deze thread verwijdert is )

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Asphyxion
    Iemand bericht uit Rotterdam? Bij de lijnbaan hebben ze ehm niet meer volgens de persoon die ik aan de telefoon sprak...
    Rotterdam zuidplein heeft ze nog wel,heb er ff een apart laten zetten.
    Ben blij dat ik net ff gegaan ben,want er stonden er nog maar drie achter de balie met reservering voor 27-07-2005 en een uitgepakte,terwijl ik zei ik kom zaterdag.
    Nu maar hopen dat de dvds niet bekrast zijn.

    Top prijsje dit,Free record shop gooi ook ff Two towers giftset voor deze prijs in de aanbieding.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door [FI
    Pieter]Zijn er hier nog mensen die last hebben van bekraste cd's? A-film zou het toen voor de feestdagen(2004) nog verhelpen. Want donderdag haal ik hem namelijk op. Niet dat ze oude troep verkopen... Want als er één is wat ik haat is dit het wel.
    Ik heb em net opgehaald en gelukkig geen last van krassen op de dvd's.Ik denk dat dat wel goed komt dus, of je moet heel erg veel pech hebben.

    ( Vreemd trouwens dat mijn eerdere post in deze thread verwijdert is )
    Jiehoe, in heel Eindhoven uitverkocht. Uit de reactie van de verkoper kreeg ik het idee dat de mensen in de winkel toen ze achter de prijs kwamen ze heel snel hebben weggezet
    In Helmond heb ik de laatste gevonden. Gezien het bovenstaande zal ik die maar goed controleren, ruilen zal wel geen optie zijn.....
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door [FI
    Pieter]Zijn er hier nog mensen die last hebben van bekraste cd's? A-film zou het toen voor de feestdagen(2004) nog verhelpen. Want donderdag haal ik hem namelijk op. Niet dat ze oude troep verkopen... Want als er één is wat ik haat is dit het wel.
    Ik heb em net opgehaald en gelukkig geen last van krassen op de dvd's.Ik denk dat dat wel goed komt dus, of je moet heel erg veel pech hebben.

    ( Vreemd trouwens dat mijn eerdere post in deze thread verwijdert is )

    In Helmond heb ik de laatste gevonden. Gezien het bovenstaande zal ik die maar goed controleren, ruilen zal wel geen optie zijn.....
    Mijne was gesealed. :wink:
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  15. #65

    Standaard

    garandeerd media markt niet een laagste prijs garantie? of telt dit niet. Iemand het al geprobeerd ?

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door [FI
    Pieter]Zijn er hier nog mensen die last hebben van bekraste cd's? A-film zou het toen voor de feestdagen(2004) nog verhelpen. Want donderdag haal ik hem namelijk op. Niet dat ze oude troep verkopen... Want als er één is wat ik haat is dit het wel.
    De mijne zit nog in de seal. Is er misschien een bepaalde serie met die krassen. Maw is er een nummer dat ik kan controleren?
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Citaat Oorspronkelijk gepost door [FI
    Pieter]Zijn er hier nog mensen die last hebben van bekraste cd's? A-film zou het toen voor de feestdagen(2004) nog verhelpen. Want donderdag haal ik hem namelijk op. Niet dat ze oude troep verkopen... Want als er één is wat ik haat is dit het wel.
    De mijne zit nog in de seal. Is er misschien een bepaalde serie met die krassen. Maw is er een nummer dat ik kan controleren?
    mijne zat ook nog in de seal maar er zaten wel degelijk krassen op de dvd's,
    vandaag ff terug geweest en netjes omgeruild zonder enkel probleem
    "Are you gonna bark all day little doggy?"
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/ormsambeek

  18. #68

    Standaard

    Lijnbaan Rotterdam centrum had er om 12:00 uur nog genoeg staan..

    € 19,99
    Three-Star Trader

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oscar van Sambeek
    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Citaat Oorspronkelijk gepost door [FI
    Pieter]Zijn er hier nog mensen die last hebben van bekraste cd's? A-film zou het toen voor de feestdagen(2004) nog verhelpen. Want donderdag haal ik hem namelijk op. Niet dat ze oude troep verkopen... Want als er één is wat ik haat is dit het wel.
    De mijne zit nog in de seal. Is er misschien een bepaalde serie met die krassen. Maw is er een nummer dat ik kan controleren?
    mijne zat ook nog in de seal maar er zaten wel degelijk krassen op de dvd's,
    vandaag ff terug geweest en netjes omgeruild zonder enkel probleem
    Alleen de discs omgeruild zeker? Of de hele giftset ?
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  20. #70

    Standaard

    nee, ben alleen terug gegaan met de extended edition, doos en beeldje mooi thuis laten staan :P
    "Are you gonna bark all day little doggy?"
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/ormsambeek

  21. #71

    Standaard

    Hmmk, dan neem ik die ook mee als ik mn volgende bestelling op ga halen. Samen met nog een andere beschadigde dvd.

    Gelukkig zijn disc 1 en 2 (de film dus) onbeschadigd. Op 3 zitten flinke krassen, en 4 wat kleintjes.
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  22. #72
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Ik heb hem nu ook binnen gehaald, was de laatste in de Groningen . Disc 1 (de film) zitten dikke krassen op. Krijg binnenkort een nieuwe disc 1 . De rest is wel goed .

  23. #73

    Standaard

    Bij FRS Den Haag Centrum (Schoolstraat) stonden er vanmiddag nog vier voor 19,99. Ik heb er eentje meegenomen.

    Op disc 2 zitten wel wat krassen, maar hij lijkt goed af te spelen.
    [ SafeTrader / ***** Five-Star Trader ]
    . · You are my center when I spin away. Out of control on videotape. On videotape · .

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Headhunter
    Bij FRS Den Haag Centrum (Schoolstraat) stonden er vanmiddag nog vier voor 19,99. Ik heb er eentje meegenomen.

    Op disc 2 zitten wel wat krassen, maar hij lijkt goed af te spelen.
    als ik jou geweest was had ik ze alle 4 mee genomen,
    die andere 3 raak je echt wel voor het dubbele kwijt
    "Are you gonna bark all day little doggy?"
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/ormsambeek

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oscar van Sambeek
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Headhunter
    Bij FRS Den Haag Centrum (Schoolstraat) stonden er vanmiddag nog vier voor 19,99. Ik heb er eentje meegenomen.

    Op disc 2 zitten wel wat krassen, maar hij lijkt goed af te spelen.
    als ik jou geweest was had ik ze alle 4 mee genomen,
    die andere 3 raak je echt wel voor het dubbele kwijt
    Vast wel, maar ik was op de fiets en had al wat inkopen gedaan. Ik ben geen pakezel. :P Misschien ga ik binnenkort nog even naar de stad, dan kijk ik wel. Excuses voor de off-topic, btw. :P
    [ SafeTrader / ***** Five-Star Trader ]
    . · You are my center when I spin away. Out of control on videotape. On videotape · .

Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •