Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 42 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Waar te koop: 6mm DVD-doosjes?!?

    Philips verkoopt DVD-R's in een heel compact 6mm ultra-slim doosje. Hardstikke handig, vind ik! Je knikt wat randjes van de orginele hoesjes af en je kunt ineens 2x zoveel DVD's kwijt in je kast.

    Bij www.opussupplies.nl (of iets dergelijks) verkopen ze 9mm slim doosjes zodat je 1.5x zoveel DVD's kwijt kan dan normaal... Maar dus helaas niet de 6mm doosjes...

    Weet iemand waar ik losse 6mm doosjes kan kopen?!?!?!?

  2. #2

    Standaard

    Probeer www.ddvd.info eens (zie ook banner rechtsboven in de hoek)
    Panic, chaos & disorder...my work here is done!

  3. #3

    Standaard

    Helaas... Alleen de 9mm slimline, niet de 6mm slimline. Wel precies hetzelfde bedrag voor verzendkosten (4,74 Euri), toch typisch...

  4. #4

    Standaard

    Tja dan weet ik het in ieder geval helaas niet. Ik heb ze zelf ook nog niet gezien, wel die andere slimline doosjes dus ging er even van uit dat die dan 6mm waren.
    Panic, chaos & disorder...my work here is done!

  5. #5

    Standaard

    Maakt niet uit, ik heb ook massa's 9mm gekocht terwijl ik dacht dat ik die hele smalle zou krijgen... Wist niet eens dat er nog een tussenmaat was...

  6. #6

    Standaard

    Bij MM zijn speciale dunne DVD-hoesjes te koop (5,= per 10). Hierin is ruimte voor de DVD, inleghoes en natuurlijk de buitenhoes. Geen van de hoezen hoeft te worden beschadigd. Bij verkoop kan je alles gewoon weer in een gewoon doosje stoppen. Ik heb zojuist 150 doosjes kunnen dumpen. Scheelt een paar strekkende meter! Nu gaan er +/- 150 op een plank van 60 cm.
    *** Star-trader / SafeTrader

  7. #7

    Standaard

    als ze dunner zijn, dan mis je toch een paar millimeter, dan passen de covers toch niet meer?? of zie ik dat nou verkeerd

  8. #8

    Standaard

    Ja, dat zou ik ook eens willen weten. Worden die dan wat breder gevouwen of zo? Je kan toevallig eens geen foto on-line zetten, dat we een idee kunnen krijgen???
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #9

    Standaard

    Als je het hoesje helemaal openvouwt is deze natuurlijk breed genoeg om de fotohoes kwijt te kunnen. De hoesjes zijn dus wat dieper (breder) dan een DVD-doosje. De vouw komt wel in het midden van de rug van de cover te lopen, maar daar kan ik prima mee leven. Eventueel kan je het hoesje ook zodanig vouwen dat de vouw precies over de oorspronkelijke vouw van de cover komt.


    PS ik zal proberen ergens wat fotos online te zetten. Duurt wel even ivm drukte thuis.
    *** Star-trader / SafeTrader

  10. #10

    Standaard

    Ik kan geen foto plaatsen, ik moet wel kleine reepjes van de cover afknippen (paar mm per kant). Als je dat inderdaad niet wilt, dan past de cover niet. Ik vind dat geen probleem. Bij snappers moet je zelfs meer afknippen. Het is er mij om te doen om meer DVD's in minder ruimte te krijgen...

  11. #11

    Standaard

    OK, beloofd is beloofd, een paar foto's:

    de verpakking van de hoesjes:

    http://members.chello.nl/rtoonen/pak.jpg

    een hoesje:

    http://members.chello.nl/rtoonen/hoes.jpg

    Zo staan er dus ongeveer 140/150 in de kast:

    http://members.chello.nl/rtoonen/kast.jpg

    De hoesjes zijn dus van Vivanco en kunnen in een ringband worden gehangen.

    mvg,

    Rob
    *** Star-trader / SafeTrader

  12. #12

    Standaard

    Moet je ook nog stukken van je covers afknippen is dat niet wat teveel van het goede ?
    Wel handig dat je er zoveel kwijt kunt, maar ik heb plaats genoeg

  13. #13

    Standaard

    En wat doe je met 2disc-versies?

  14. #14

    Standaard

    wel handig, maar niet echt overzichtelijk. Om een titel te vinden ben je zo 5 min kwijt om em te vinden...

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ettepet
    En wat doe je met 2disc-versies?
    De 2DVDs komen in een 9mm doosje terecht. Dat is 0.67x de breedte van het orgineel...

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden
    wel handig, maar niet echt overzichtelijk. Om een titel te vinden ben je zo 5 min kwijt om em te vinden...
    Nou, dat valt wel mee hoor. Er valt inderdaad wat weg, maar ik hou alles op alfabet, dus 1 DVD vinden duurt (even timen)...

    0.613 seconden!!!

    Groeten,
    Robin...

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rtoonen
    OK, beloofd is beloofd, een paar foto's:
    de verpakking van de hoesjes:
    http://members.chello.nl/rtoonen/pak.jpg
    een hoesje:
    http://members.chello.nl/rtoonen/hoes.jpg
    Zo staan er dus ongeveer 140/150 in de kast:
    http://members.chello.nl/rtoonen/kast.jpg
    De hoesjes zijn dus van Vivanco en kunnen in een ringband worden gehangen.
    Ziet er erg handy uit! Waar kun je ze kopen? Ik dacht dat iemand MediaMarkt riep, maar in R'dam centrum hebben ze 'm niet. Heb je misschien een soort bestelnummer van Vivanco kunnen vinden op de verpakking, of heet het gewoon 'Vivanco Paxx' ?
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mike Philippens
    Ziet er erg handy uit! Waar kun je ze kopen?
    Waarde Mike, daar was 'em de thread om te beginnen... En, helaas, nog geen antwoord gehad...

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mike Philippens
    Ziet er erg handy uit! Waar kun je ze kopen?
    Waarde Mike, daar was 'em de thread om te beginnen... En, helaas, nog geen antwoord gehad...
    Klopt, maar mtoonen heeft ze blijkbaar bij de MM gekocht, maar ik kan ze daar niet vinden:
    Bij MM zijn speciale dunne DVD-hoesjes te koop (5,= per 10).
    Ik ben dus benieuwd welke MM dat geweest is...
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mike Philippens
    Ik ben dus benieuwd welke MM dat geweest is...
    Excuses, over het hoofd gezien...

  21. #21

    Standaard

    Er lopen hier wat discussies doorelkaar, vandaar tot nu toe geen reactie van mijn kant. :wink:
    De DVD-hoesjes van Vivanco heb ik gekocht bij MM-Utrecht en Amsterdam voor 4,95 per 10. Typenr weet ik niet (ik zit nu op mijn werk, maar op de foto is het nummer misschien te ontcijferen), maar kan ik vanavond wel even posten.

    gr,

    Rob
    *** Star-trader / SafeTrader

  22. #22

    Standaard

    Mischien wel handig om op deze manier meer plaats te maken voor dvd's,maar ik vindt het eeuwig zonde dat er stukjes van de cover wordt afgeknipt,hopelijk komen ze niet in de verkoop

  23. #23

    Standaard

    Bij de Vivanco-hoesjes hoeft er dus niets te worden afgeknipt. De cover past er gewoon in.
    *** Star-trader / SafeTrader

  24. #24

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rtoonen
    De DVD-hoesjes van Vivanco heb ik gekocht bij MM-Utrecht en Amsterdam voor 4,95 per 10. Typenr weet ik niet (ik zit nu op mijn werk, maar op de foto is het nummer misschien te ontcijferen), maar kan ik vanavond wel even posten.
    Ok, inmiddels heb ik op de foto kunnen zien dat er 'EDV.nr:16383' op staat. Maar ik ken iemand die wel eens in Utrecht bij de MM komt en ik zal aan hem vragen er een paar mee te nemen. En misschien kunnen ze in R'dam deze ook wel bestellen. Ik zal de fotootjes eens meenemen.
    Thanx!
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •