Pagina 209 van 255 EersteEerste ... 109159199205206207208209210211212213219 ... LaatsteLaatste
De resultaten 5.201 tot 5.225 van 6373 worden weergegeven.

Discussie: !!!NEWSFLASH!!!

  1. #5201

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Video van stervend maffiaslachtoffer schokt Italië

    NAPELS - Gruwelijke camerabeelden van een stervend slachtoffer van de Napolitaanse maffia hebben Italië woensdag opgeschrikt.



    Op de beelden is te zien hoe een Roemeense straatmuzikant minutenlang stervend bij de ingang van een treinstation ligt, zonder dat hij geholpen wordt. Te zien is hoe een van de omstanders rustig door gaat met bellen en hoe een ander zijn treinticket afstempelt. Veel mensen vluchten weg. “Hij sterft, met naast zich zijn doodsbange vriendin die om hulp smeekt, maar slechts onverschilligheid oogst,” zo beschrijft de Italiaanse krant Corriere della Sera het tafereel.

    De schietpartij vond plaats op 26 mei, maar de beelden werden nu pas vrijgegeven. De muzikant werd geraakt toen leden van verschillende maffiaclans het vuur openden. Hij sleepte zich naar de ingang van het station en stortte daar ineen. Tientallen mensen zien de man maar helpen hem niet.

    Pas na een half uur arriveerde de ambulance. De man was toen al dood. Voor een andere gewonde was er al eerder een ziekenwagen gekomen volgens de vriendin van het slachtoffer.

    Klik hier voor de video. (De beelden kunnen als schokkend worden ervaren.)

    Bron : Telegraaf.nl
    Met al het nieuws wat we te zien krijgen valt dit schokkende beeld best mee. Zo schokkend is het filmpje niet....

  2. #5202

    Standaard

    Ik zie geen bloed....niet zo schokkend inderdaad.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  3. #5203

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roffa Bekijk bericht
    Met al het nieuws wat we te zien krijgen valt dit schokkende beeld best mee. Zo schokkend is het filmpje niet....
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko Bekijk bericht
    Ik zie geen bloed....niet zo schokkend inderdaad.

    Mijn post was schokkender, want die is weggehaald

    En trouwens....Is het alleen schokkend als er bloed te zien is? Er sterft een man terwijl niemand helpt.....DAT vind ik best schokkend ja!!!
    Laatst aangepast door Bas Hokke : 18-06-2009 om 08:47
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  4. #5204

    Standaard


    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #5205

  6. #5206

    Standaard

    Nou stop maar met al die sterren grapjes, het is nep. Zoals je kon verwachten.

  7. #5207

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie Bekijk bericht
    Nou stop maar met al die sterren grapjes, het is nep. Zoals je kon verwachten.
    Wat? Van die sterren?
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  8. #5208

    Standaard

    Jepppp

  9. #5209

    Standaard

    Sterrenmeisje is HOAX. Klaar. Over. Stoppen



    Zo, dat hebben we ook weer gehad. Hartelijk dan voor alle linktips (157), Dumpert uploads (131) en mailtjes (224), maar het is nu zo goed als officieel: de sterrenmeisjes-hype is gewoon een dikke vette HOAX. Wisten wij al vanaf het begin. Verhaal was te raar. Te hoog 'ongelofelijk zeg!'-gehalte. Vandaar dat we er nu voor de eerste en de laatste keer aandacht aan besteden. Even opletten dan bent u de eerste die het weet. Er is helemaal niks aan de hand met gezichtje van Kimberley Vlaeminck! Die tattoo is een soort van aangedikte henna-print, meneer de excentrieke tatoeëerder komt gewoon uit de Studio 100 kaartenbak en alles was vooraf precies zo bedacht. Beetje gek hè, dat de radiozender MNM zoveel interviews met Kimberley en haar naasten had de afgelopen week. En dan die uiterst geestige Kimberlizer, gemaakt door hetzelfde reclamebureau dat eerder MNM lanceerde. (Volgens Clint.be is het ding ook al sinds april online.) Tel daarbij op dat een MNM-medewerker alleen maar in de lach kan schieten bij het aanhoren van dit verhaal, niets ontkent en alleen laat weten dat Kimberley morgen bij hem in de studio zit en u weet genoeg. Trouwens, hoe ziet dat logo van MNM er eigenlijk uit? Oh zo.

  10. #5210

    Standaard

    Het is natuurlijk ook schier onmogelijk om in slaap te vallen bij tattoos op die plek in je gezicht!

  11. #5211

    Standaard

    ut loeder!
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  12. #5212

    Standaard

    MNM ontkent bij monde van de VRT nochtans alle betrokkenheid. Nochtans het marginalenprofiel past wel bij MNM...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  13. #5213

    Standaard

    Boosheid om vliegenjacht Obama

    De machtige hand van de machtigste man ter wereld, de Amerikaanse president Barack Obama, vermorzelde deze week live voor de televisiecamera's een lastige vlieg die ondanks alle beveiliging het Witte Huis was binnengedrongen.

    Nadat hij de vlieg had gewaarschuwd op te donderen, greep de president in. Hij liet hem op zijn hand landen en sloeg trefzeker toe. De vlieg lag dood op de grond. Baracks commentaar: ,,Indrukwekkend, vind je niet? Ik heb dat rotbeest ('sucker') te pakken.''

    Het voorval leverde de president kritiek op van dierenrechtenorganisatie PETA, die vindt dat Obama voortaan insecten in het Witte Huis vriendelijker tegemoet moet treden. De dierenbeschermers geven hem een Katcha Bug Humane Bug Catcher cadeau, waarmee een vlieg kan worden gevangen om hem buiten vrij te laten.

    ,,Zelfs voor de kleinste en minst sympathieke diersoorten moeten we medeleven tonen,'' liet Bruce Friedrich van PETA weten. Friedrich wees er op, dat Obama vaak in de Senaat vóór dierenrechten had gestemd en dat hij een uitgesproken tegenstander is van dierenkwelling.

    ,,Dat hij op televisie een vlieg plet, toont aan dat hij toch niet perfect is.'' Het Witte Huis gaf geen commentaar. In weblogs en op Twitter was de dode vlieg een geliefd onderwerp. ,,Miljarden andere mensen slaan wel eens een vlieg dood, zever nu niet over deze ene vlieg,'' vindt een internetter.

    Bron: AD.nl

  14. #5214

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn Bekijk bericht
    Boosheid om vliegenjacht Obama

    De machtige hand van de machtigste man ter wereld, de Amerikaanse president Barack Obama, vermorzelde deze week live voor de televisiecamera's een lastige vlieg die ondanks alle beveiliging het Witte Huis was binnengedrongen.

    Nadat hij de vlieg had gewaarschuwd op te donderen, greep de president in. Hij liet hem op zijn hand landen en sloeg trefzeker toe. De vlieg lag dood op de grond. Baracks commentaar: ,,Indrukwekkend, vind je niet? Ik heb dat rotbeest ('sucker') te pakken.''

    Het voorval leverde de president kritiek op van dierenrechtenorganisatie PETA, die vindt dat Obama voortaan insecten in het Witte Huis vriendelijker tegemoet moet treden. De dierenbeschermers geven hem een Katcha Bug Humane Bug Catcher cadeau, waarmee een vlieg kan worden gevangen om hem buiten vrij te laten.

    ,,Zelfs voor de kleinste en minst sympathieke diersoorten moeten we medeleven tonen,'' liet Bruce Friedrich van PETA weten. Friedrich wees er op, dat Obama vaak in de Senaat vóór dierenrechten had gestemd en dat hij een uitgesproken tegenstander is van dierenkwelling.

    ,,Dat hij op televisie een vlieg plet, toont aan dat hij toch niet perfect is.'' Het Witte Huis gaf geen commentaar. In weblogs en op Twitter was de dode vlieg een geliefd onderwerp. ,,Miljarden andere mensen slaan wel eens een vlieg dood, zever nu niet over deze ene vlieg,'' vindt een internetter.

    Bron: AD.nl
    ja inderdaad waar maken ze zich druk om? En als het een ééndags vlieg was, dan maakt het toch niet uit of die één dag leeft of een 1/2 dag?
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  15. #5215

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn Bekijk bericht
    ,,Zelfs voor de kleinste en minst sympathieke diersoorten moeten we medeleven tonen,'' liet Bruce Friedrich van PETA weten.
    Ach, van zo'n mensen hoop ik dat ze eens een heuse insectenplaag, een luizenplaag of iets dergelijks te verwerken krijgen. En dat hun huis wordt platgestampt door een meute woedende olifanten. En als er dan nog een epidemie van pestlijdende ratten bijkan, dan ben ik helemaal tevreden. Eens zien of ze dan nog zo graag beestjes zien...
    Laatst aangepast door Werner : 19-06-2009 om 15:36
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  16. #5216

    Standaard

    Insekten zijn geen beestjes. Ongedierte. Afmaken die smerige rommel.

  17. #5217

    Standaard

    precies...***vliegen!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  18. #5218

    Standaard

    W T F

    Moeder steekt dochter in brand als voodooritueel

    Uitgegeven:19 juni 2009 16:55Laatst gewijzigd:19 juni 2009 16:56
    NEW YORK - In New York moet een vrouw terechtstaan die haar zesjarige dochter in brand stak tijdens een voodooritueel. Het meisje overleefde het voorval maar liep zware brandwonden op,


    Dat meldde de lokale krant New York Daily News vrijdag. De uit Haïti afkomstige vrouw wilde haar dochter naar eigen zeggen bevrijden van boze geesten.
    Ze goot rum rond haar dochter op de vloer en besprenkelde ook haar hoofd, waarna ze het ontvlambare goedje in brand stak. Na een tijdje doofde de ook aanwezige grootmoeder de vlammen door het van de pijn schreeuwende meisje in bad te stoppen.

    Ziekenhuis

    Daarna stopte ze haar kleinkind gewoon in bed alsof er niets aan de hand was. Pas op aandringen van andere familieleden werd de kleine de volgende ochtend naar het ziekenhuis gebracht.
    Een kwart van haar lichaam is verminkt door tweede- en derdegraads brandwonden. Aanvankelijk had de moeder tegen de politie gezegd dat ze een pan met kokende rijst over haar dochter had gegoten. Ook de grootmoeder wordt berecht.
    © ANP
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  19. #5219

    Standaard

    afschaffen die rotzooi!!!

    'Veertig gevallen van ontucht binnen de kerk per jaar'

    Uitgegeven:19 juni 2009 17:22Laatst gewijzigd:19 juni 2009 17:51
    AMSTERDAM – Bij de katholieke kerken in Nederland worden jaarlijks veertig gevallen van ontucht door ambtsdragers uit de kerk geregistreerd.


    Dat blijkt uit onderzoek van het televisieprogramma Zembla.
    Volgens het VARA-programma zijn kerken niet transparant als het gaat om seksuele misstanden.

    In 2007 zou door de kerk zijn stilgehouden dat de voltallige klachtencommissie, die de ontuchtzaken binnen de kerk intern moet afhandelen, was opgestapt.

    Regels

    Dit gebeurde naar aanleiding van een verscherping van de regels voor de klachtenbehandeling.
    De commissie hekelde het feit dat hierbij niet meer de belangen van de slachtoffers, maar de belangen van de kerk voorop stonden.

    Aansprakelijkheid

    Voormalig voorzitter Van Kuijck: “De commissie kreeg de indruk dat het veel belangrijker werd om ook de kerk te beschermen tegen allerlei aansprakelijkheidsrisico’s.”
    “Daardoor stond de positie van het slachtoffer niet meer centraal en dat was toch het uitgangspunt.”

    Gevolgen

    Volgens Peter Nissen, hoogleraar cultuurgeschiedenis van het christendom, zijn de gevolgen voor priesters en dominees die de fout in gaan verwaarloosbaar.
    “Ik ken meer voorbeelden van priesters die geschorst zijn en na een tijdje in kerkelijke functies en zelfs weer pastoraal werk kunnen doen, zelfs met jongeren”
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  20. #5220

    Standaard

    7-jarigen verdacht van ‘seksspel’

    NIJMEGEN - Twee 7-jarige leerlingen van basisschool De Zonnewende in Nijmegen worden verdacht van het plegen van ‘seksuele spelletjes’ met kinderen van vijf en zeven jaar oud.

    De ouders van de slachtoffertjes klopten in mei aan bij de school. “Het gedrag van de kinderen gaf aanleiding om de situatie serieus te nemen,” zegt directeur Thea de Graaf in de Gelderlander.

    "Over de grens"

    De kinderen vertelden aan leerkrachten wat er ergens tussen september en februari op het schoolplein en in het wc-blok gebeurd was. Details worden niet prijsgegeven in verband met de privacy maar volgens een schoolbestuurder ging het om “meer dan op een leuke manier ontdekken” en ging het “duidelijk over de grens.”

    Gisteravond werden ouders geïnformeerd op een besloten bijeenkomst nadat er door aanzwellende geruchten veel onrust was ontstaan.

    Speltherapie

    De twee jongetjes ontkennen de beschuldigingen en worden niet geschorst of van school gestuurd omdat er geen harde bewijzen zijn. Ze gaan wel in speltherapie.
    De slachtoffertjes krijgen ook hulp. Een van hen is te bang om naar school te gaan en blijft tijdelijk thuis.

    De school neemt extra veiligheidsmaatregelen. Er is meer toezicht en kinderen mogen niet meer paarsgewijs naar het toilet, zoals eerder gebruikelijk was.

    Bron : Telegraaf.nl

  21. #5221

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Hokke Bekijk bericht
    afschaffen die rotzooi!!!
    Juist!!!!

    En daarmee is de ongeloofwaardigheid van het hele God idee ook meteen bewezen.

    Anders zou die wel ingrijpen. Fijn als dingen simpel zijn.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  22. #5222

    Standaard

    Natuurlijk is het onzin. Maar waarom zouden er dan toch zo veel en ook slimme mensen in geloven? Waarom denk je dat jij gelijk hebt en zij niet?
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  23. #5223

    Standaard

    Ook slimme mensen zijn te indoctrineren.

    Bovendien is de karrenvracht aan ondersteuning voor de evolutietheorie genoeg om de schepping van de mens als geheel uit te kunnen sluiten.

  24. #5224

    Standaard

    Ook domme mensen geloven niet in God. De zaken zijn veel genuanceerder dan nu.nl of de telegraaf voorhouden. Daarom stinken we ook met zijn allen in de zaak Kimberly. Waarom dat wel geloven?
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  25. #5225

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 1101 Bekijk bericht
    Natuurlijk is het onzin. Maar waarom zouden er dan toch zo veel en ook slimme mensen in geloven? Waarom denk je dat jij gelijk hebt en zij niet?
    Geloven in een God, ook wel DE ALMACHTIGE genoemd die niet eens ingrijpt als zo'n smeerkees die ZIJN goede woord moet verkondigen aan een onschuldig kind zit!?!?!?!?!?

    Hoe dom kun je zijn......sorry hoor maar we leven niet meer in de middeleeuwen.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

Pagina 209 van 255 EersteEerste ... 109159199205206207208209210211212213219 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •