Pagina 242 van 255 EersteEerste ... 142192232238239240241242243244245246252 ... LaatsteLaatste
De resultaten 6.026 tot 6.050 van 6373 worden weergegeven.

Discussie: !!!NEWSFLASH!!!

  1. #6026

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Voorts wederom een lachwekkende uitspraak van ons belachelijke rechtssysteem.
    Geen hard bewijs. Was er een bewaking-video kon er met gemak meer ge-eist worden. Nu eist het OM iets waarvan ze weten dat ze het kunnen krijgen. Ik vind het ook een belachelijke straf, maar gezien het gebrek aan bewijs, niet geheel onlogisch.

  2. #6027

    Standaard

    Gebrek aan bewijs? Je hebt maar 2 getuigen nodig en die waren er zat...

    Bovendien zo laf om je te beroepen op je zwijgrecht, die ouders zitten in de rechtszaal en de moordenaars van hun kind wensen niets te zeggen...

    Hoop dat ze alle 3 ook onder een trein komen. Je mag het niet denken of zeggen, maar ik doe het toch. Uitschot!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  3. #6028

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Gebrek aan bewijs? Je hebt maar 2 getuigen nodig en die waren er zat...

    Bovendien zo laf om je te beroepen op je zwijgrecht, die ouders zitten in de rechtszaal en de moordenaars van hun kind wensen niets te zeggen...

    Hoop dat ze alle 3 ook onder een trein komen. Je mag het niet denken of zeggen, maar ik doe het toch. Uitschot!
    +1
    Laatst aangepast door Bas Hokke : 14-10-2009 om 09:47
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  4. #6029
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  5. #6030

    Standaard

    Sick f*ck

    Meisje neergestoken na wegvallen internet

    Uitgegeven:12 oktober 2009 15:04Laatst gewijzigd:12 oktober 2009 15:06
    AMSTERDAM - Een 18-jarige StarCraft-speler uit Zweden heeft een meisje van 15 jaar oud ernstig verwond met messteken. De gamer ging door het lint toen bleek dat zijn internetverbinding verbroken werd tijden het spelen van een potje StarCraft.

    © Gamez

    Toen de verbinding wegviel ging de jongen naar de keuken om een mes te pakken en liep vervolgens woedend de straat op.
    Een 15-jarig meisje dat op weg naar huis was van een feestje kwam als eerste op zijn pad en werd met enkele messteken tegen de grond gewerkt. Ondanks de ernstige verwondingen heeft ze de aanval overleefd.

    De rechtbank heeft de jongen, die verder nog niet over een strafblad beschikte, inmiddels veroordeeld tot intensieve psychiatrische hulp. De gedachten van de gamer sloegen volgens de rechter plots om in agressie nadat hij er achter kwam dat hij niet langer StarCraft kon spelen.

    Doodslag

    De aanklager wilde de jongen veroordelen voor poging tot moord maar de rechtbank zag de aanval als ‘slechts’ een poging tot doodslag. Dit omdat hij niet het huis uit zou zijn gegaan om het meisje te vermoorden.
    Het incident vond op 9 augustus plaats maar werd onlangs pas bekend gemaakt nadat de rechtbank een uitspraak in de zaak had gedaan.
    © Gamez
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  6. #6031

    Standaard

    Nieuwe update rond Vandenbroucke.

    Drie Senegalezen opgepakt na dood Vandenbroucke



    11:19 De Senegalese politie heeft drie personen aangehouden in de zaak rond de dood van wielrenner Frank Vandenbroucke. Zij worden verdacht van diefstal van geld en gsm's van de overleden Belg.
    Gisteren was al duidelijk dat de Senegalese vrouw die de nacht doorbracht met VdB was aangehouden. Nu zouden volgens een anonieme agent ook twee mannen zijn opgepakt.
    Het drietal verscheen gisteren al voor de procureur van Thies, dichtbij Dakar. Volgens de anonieme agent stal de vrouw de gsm's en het geld van de wielrenner en ging ze er vervolgens vandoor. De vrouw zou hebben getuigd dat Vandenbroucke nog in leven was op het moment dat ze de kamer verliet.

    Polazzi

    Het lichaam van de voormalige 'wielergod' werd maandagnamiddag teruggevonden in een hotelkamer aan de kust van Senegal. Niet in het chique hotel waar hij met zijn collega-wielrenner Fabio Polazzi was ingecheckt, maar in een veel groezeliger hotelletje niet ver daarvandaan.
    Dat werd bevestigd door Polazzi zelf. Volgens zijn versie gingen ze na een avondje stappen weer richting hotel tot Vandenbroucke plots zei dat hij elders had afgesproken met een vrouw. Daags nadien werd zijn lichaam teruggevonden in het hoteltje 'Maison Bleue'.
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  7. #6032

    Standaard

    Ook achterlijk om iemand neer te steken om het wegvallen van het internet. En dat terwijl StarCraft gewoon een toffe game is. Gelukkig kan de media niet zeggen dat het aan het spel ligt.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  8. #6033

    Standaard

    Jaja er vliegt iets in de lucht en het is een jongetje van 6 jaar in een zelfgemaakte helium ballon .


    http://www.tmz.com/2009/10/15/six-ye...ather-balloon/


    Maar even serieus, ze hebben dus geen idee hoe ze dat ding neer moeten halen want een crash zal de jongen fataal worden.
    Laatst aangepast door The Gr8oNe : 15-10-2009 om 20:19
    What ?

  9. #6034

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Gr8oNe Bekijk bericht
    Jaja er vliegt iets in de lucht en het is een jongetje van 6 jaar in een zelfgemaakte helium ballon .


    http://www.tmz.com/2009/10/15/six-ye...ather-balloon/


    Maar even serieus, ze hebben dus geen idee hoe ze dat ding neer moeten halen want een crash zal de jongen fataal worden.

    Ik zit het ook te kijken. Ondertussen is het ding neergekomen, maar het jongetje dat er niet in. Nu weten ze niet waar ie is, misschien is ie eruit gevallen/gesprongen of misschien heeft ie er nooit ingezeten.

    live feed > http://www.msnbc.msn.com/id/21134540...87392#22887392

  10. #6035

    Standaard

    Jongetje zat gewoon thuis

    'Ballonjongetje' geen mediastunt

    Uitgegeven:17 oktober 2009 07:47Laatst gewijzigd:17 oktober 2009 12:38
    FORT COLLINS - Het verhaal over het Amerikaanse jongetje Falcon Heene, van wie werd gevreesd dat hij in een op drift geraakte heliumballon zat, was volgens de politie geen mediastunt.

    © AFP

    Bekijk video
    Onderzoekers zijn ervan overtuigd dat het gezin, dat de beschuldigingen ontkent, de waarheid spreekt. Dat meldden Amerikaanse media zaterdag.
    De rondvliegende ballon zorgde in de Verenigde Staten voor grote ophef. Helikopters volgden de ballon, terwijl autoriteiten studeerden op een manier om het gevaarte veilig aan de grond te krijgen.

    Na een zachte landing op een grasveld werd het jongetje niet aan boord aangetroffen.
    Uiteindelijk bleek dat de 6-jarige Falcon zich had verstopt in een doos bij hem thuis in Fort Collins, Colorado.

    CNN-reportage

    In een CNN-reportage vraagt vader Richard zijn zoon waarom die niet reageerde toen zijn ouders hem riepen. ''Maar jullie zeiden dat we dit deden voor de show'', antwoordt de jongen.
    Die opmerking deed veel mensen geloven dat er iets niet in de haak was. Ten onrechte dus, volgens de politie die het onderzoek overigens nog moet afronden.
    © ANP
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  11. #6036

    Standaard

    Klote Sharia daar.

    Wapens te winnen in Somalische quiz

    Uitgegeven:17 oktober 2009 16:09Laatst gewijzigd:17 oktober 2009 16:09
    KISMAYO - De winnaar van een op de radio uitgezonden quiz in Somalië heeft geen magnetron, maar wapens gewonnen. De 17-jarige jongen kreeg vrijdagavond een AK-47 machinegeweer, handgranaten, een antitanklandmijn en een computer ter waarde van omgerekend 670 euro uitgereikt in de havenstad Kismayo.

    © NU.nl/Bobhgl

    De radicaalislamitische al-Shabaab-beweging, die het al ruim een jaar voor het zeggen heeft in het zuiden van Somalië, had de quiz georganiseerd om jongeren aan te moedigen mee te doen met de heilige oorlog tegen vijanden van Allah in Somalië.
    De jongeren in de leeftijd van tien tot 25 jaar worstelden zich door vragen over cultuur, wetenschap en de Koran. Onder de verliezers werd één AK-47 met munitie verloot.

    Sharia

    Tijdens de prijsuitreiking moedigden de rebellen ouders aan om hun kinderen met wapens te laten oefenen en om ze te laten vechten tegen de vijand.
    Al-Shabaab heeft een rigide variant van de sharia ingevoerd en probeert gewapenderhand heel Somalië in handen te krijgen. Westerse inlichtingendiensten gaan ervan uit dat de beweging banden onderhoudt met het terreurnetwerk al-Qaeda.
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  12. #6037

    Standaard

    zou echt erg zijn als hij een prijs had gewonnen voor beste halloween versiering. bij e uitreiking een TV ploeg erbij......nee erg triest natuurlijk

    Lijk dagenlang voor Halloweenpop aangezien

    Uitgegeven:17 oktober 2009 16:58Laatst gewijzigd:17 oktober 2009 16:59
    LOS ANGELES - Bewoners van een appartementencomplex in Los Angeles hebben dagen gedacht dat een lijk op een balkon een Halloweendecoratie was.

    © ANP

    Het lijk van de 75-jarige Mostafa Mahmoud Zayed zat al sinds maandag op een stoel op het balkon, maar pas donderdag werd de politie ingelicht, berichtte de Los Angeles Times zaterdag.
    The body of Mostafa Mahmoud Zayed sat for days on the balcony at top right; neighbors thought the corpse was a Halloween decoration. (Nancy Pastor / For the Times / October 16, 2009)


    De politie gaat uit van zelfmoord. Er is een kogelwond bij een oog aangetroffen. De feestdag Halloween wordt jaarlijks op 31 oktober gevierd. Al weken van tevoren worden huizen versierd met uitgeholde pompoenen en bloederige items.
    Laatst aangepast door Bas Hokke : 17-10-2009 om 18:27
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  13. #6038

    Standaard

    Bizar nieuws uit Belgie:

    Man tot twee keer toe overreden door tram




    16/10 Een 60-jarige man uit Ukkel is donderdagavond om het leven gekomen nadat hij in Brussel twee keer overreden werd door een tram van de MIVB. Het Brusselse parket is een onderzoek gestart naar het bizarre ongeluk.
    De zestiger zou een eerste keer aangereden zijn rond 21.30 uur door een tram van lijn 3, op de Meysselaan in Brussel. De bestuurder van de tram verklaarde achteraf dat hij niets gemerkt had van de aanrijding.

    Benen

    Een tijdje later werd de man opnieuw overreden, door een tweede tram. Ook die chauffeur zou niets opgemerkt hebben. Het slachtoffer verloor zijn beide benen en werd pas om 22.15 uur gevonden.
    De bestuurder van een derde tram zag de man liggen op de sporen. Het slachtoffer werd nog naar het Erasmusziekenhuis gebracht, maar hij overleed daar enkele uren later aan zijn verwondingen.
    Een deskundige moet het bizarre voorval nu onderzoeken. "Politie en parket zullen hun werk doen en dan zal duidelijk worden wat er precies is gebeurd", zegt MIVB-woordvoerster Ann Van Hamme.
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  14. #6039

    Standaard

    baby in kinderwagen overleeft aanrijding met trein

    http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/a...et-trein.dhtml
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  15. #6040

    Standaard

    Onderstaand artikel is erg shocking, wat een vuile monsters zijn dat die dit zo'n mooie vrouw aandoen. Ik hoop dat die 2 monsters zelf overgoten worden met allerlei zuren, voordat ze naar de andere wereld geholpen worden. Die verdienen het niet te leven.

    Ik hoop dat deze dame een zo fijn mogelijk leven kan leiden na dit drama :



    I felt acid melting my face away and wanted to die. Now I'll show the world this evil rapist didn't win

    TV beauty Katie Piper tells of her 34 ops after attack

    TEARFUL blue eyes peer out defiantly from behind the mask helping to hold her ravaged face intact.


    Her once beautiful face melted beyond recognition, acid attack victim Katie Piper steels herself to tell her chilling story for the first time.


    Because the girl who not long ago was a budding TV presenter is determined that the brutal ex-lover who destroyed her good looks must know he has FAILED to destroy her life.


    BRAVE: Katie recalls the attack. You can see
    Katie speaking on video by scrolling down this page


    Evil Danny Lynch had already brutally RAPED Katie, kept her PRISONER and BATTERED her before he decided he wanted to spoil her beauty forever - and sent a henchman to hurl SULPHURIC ACID in her face.


    But after 34 gruelling operations to heal her wounds both inside and out - including a WORLD FIRST graft involving a skin substitute - Katie (whom you can see on video below) tells the News of the World: "Danny tried to take everything from me.


    THE WAY SHE WAS: TV beauty

    "But he didn't get everything. First he stole my dignity and then he took my beautiful face away. He wanted my scars to be a permanent reminder of him - of his evil.


    "But I want to show the world what he has done. And I want everyone to know he doesn't win."


    DEFIANT: Katie after the attack

    In May twisted Lynch, 33, was jailed for life for what he did to Katie. And now the blonde 26-year-old has waived her right to anonimity to reveal her 17-month life-changing ordeal in harrowing and graphic detail:


    ON HER RAPE: "He held me down against the bed by the back of my neck and was squeezing the pressure points. I thought he was going to kill me. He'd already started to rape me."


    EVIL: Lynch raped Katie

    ON THE ACID ATTACK: "I could feel my face melting as the acid ate away at my skin. It was seeping into my throat and down my chest. I started thinking, 'Have I died?'"

    Battle


    ON HER INJURIES: "I looked in the mirror and was so angry. I wanted to know where my face was so I could go pick it up, put it back on and head straight back to my old life."


    Katie had no inkling of the nightmare ahead when she met Lynch on Facebook in March last year.


    ACID ATTACK: Sylvestre

    She was working part-time as a ring girl for martial arts battle events - as well as modelling for catalogues and breaking into TV as a host on cable channels.


    "I thought he was good looking," she said. "We talked about martial arts. I was due to be working at a fight on the weekend in Reading and he told me he would try to be in the audience.


    "I spotted him in the front row and he came to a party afterwards where we chatted and he bought me a drink.


    "We spent a few days messaging back and forth and I finally sent him my number. We decided to meet up for a night out.


    "He brought me flowers and a teddy bear. He almost seemed in awe to be dating me - which I found strange but flattering at first."


    Steroid addict Lynch, 6ft 4in, was soon infatuated with his girlfriend. Katie says: "There should have been alarm bells. My friends would joke 'He's your stalker'. But I liked how devoted he was. And I liked his athletic body.

    Watch here the video where Katie speaks

    "But it began to become clear to me that he was unhinged and jealous of virtually any man I spoke to. I began to think how I could ease him out of my life."


    Then came the night of the rape. They were in a room at the Ramada hotel in London's Bayswater. Katie refused him sex and Lynch exploded with rage. "He pushed me back and I hit my head hard on a photo frame which knocked me unconscious," she says. "I came to with him straddling my neck and hitting my face.


    "He pulled me to my feet in a headlock and dragged me into the bathroom. Blood was squirting out the back of my head. He put me in the bath and then started shouting, 'You can't just walk away from me'.


    "I was begging him to get me dressed and take me to the hospital. Instead he told me to lie on the bed. I tried to fight back. But he held me down as he raped me. It felt like ages.


    "By the time he stopped I was in terrible pain." Lynch kept Katie a prisoner for EIGHT HOURS, kicking and battering her. "He was ranting about how he hated me. I was sure he was going to kill me. He kept hitting my back and neck and legs."


    At one point he held a razor to her face in the bathroom. "All I could think was, 'Please, not my face'," she says. "He even used my belt to tie a noose from a door hinge and said he was going to hang me."


    She calmed him down and they left the hotel - but he forced her to drive him around London all day before finally setting her free.


    Katie didn't go to the police because she was so terrified of reprisals. But Lynch bombarded her with texts and calls as she stayed holed up in her flat.


    "It was mental torture. I was hoping he would get bored and leave me alone," she says. But Lynch was lurking across the street waiting to flush her out. And he had bullied pal Stefan Sylvestre, 21, into carrying out the acid attack.


    Katie's internet connection went down in the flat and Lynch phoned her insisting she went across the street to an internet cafe to read a message he had left her.
    Pounced

    Then he watched as she left the building and Sylvestre - in a hoodie and carrying a cup of sulphuric acid - pounced.


    "The pain was almost indescribable," says Katie. "At first I thought, 'How rude, that guy has just thrown hot coffee all over me.' But it was so painful and my clothes started to evaporate.


    "In one of Danny's calls the night before he'd told me he'd got a present for me that would change my life forever. So I knew instantly he was behind it.


    "The pain was so bad I didn't think I was going to live. I knew my face was falling off, I could feel it evaporating. I banged on a restaurant window, my hands burning. They must have thought I was drunk because they locked their doors. I remember hearing this horrible screaming, and I thought 'I wish that would stop', and then I realised it was me. Then I remember hearing voices - it must have been doctors and nurses - but I couldn't see anything, so I thought I was in heaven."


    The acid caused third degree burns to Katie's face, neck, chest, upper arms, wrists and hands and left her blind in one eye. It also caused severe damage to her respiratory system when she swallowed acid while screaming.


    As she battled the agony Katie could only communicate with her parents, David, 60, and Diane, 58, through written notes. Her first said "Am I dead?" and in another she wrote "Kill Me".


    Doctors then began rebuilding Katie's ravaged features - and her surgeon at Chelsea and Westminster Hospital, Mohammad Ali Jawad, carried out a world-first op on her.

    He removed Katie's entire face and used a skin substitute, Matriderm, as a foundation for grafts from her lower back and thighs. Then she was kept in a drug-induced coma for 12 days.


    She recalls her horror the first time she was allowed to look at herself in a mirror six weeks after the attack.


    "At first glance I thought there was something wrong with the mirror," she says. "I had no eyelids and no hair.


    "I remember thinking I don't look like a woman. I thought 'I look like Freddy Krueger'. I wanted to smash the mirror against my face."

    Bigger challenges were ahead as Katie returned to her childhood home to be cared for by her parents - and to await her attackers' trial. Lynch, from Shepherd's Bush, west London, was given two life sentences, to serve a minimum of 16 years, for the rape and the acid attack. Sylvestre, also from Shepherd's Bush, must serve at least six for the acid attack.

    Relieved


    Judge Nicholas Browne told them: "The victim had a face of pure beauty. You two represent the face of pure evil."


    Katie says: "I was so relieved when it was finally over. I felt like I could finally attempt to put that part of it behind me and get on with my life."


    Because she had internal burns, Katie needed nearly 30 operations to repair her gullet and nostrils.


    But the ground- breaking surgery on her face worked well and, combined with successful use of her plastic mask, Katie has been able to restore her features.


    She must wear the mask for two years, 23 hours a day, as it flattens out any lumps and keeps in moisture. Earlier this year, she met Paddington rail crash survivor Pam Warren who also had to wear a facial mask for 18 months during her recovery. Katie says: "She looks amazing now. It gave me hope. It was really inspiring to meet her."


    Last spring, Katie was filmed for three months for a Cutting Edge documentary about her ordeal. She credits the filming and support of her family and her surgeon Mr Jawad for getting her to a point where she is strong enough to come to terms with what happened.


    "Although I have been scarred for life I am extremely happy with my new beautiful face," she says. "I look at old pictures of myself now and see her as a girl I spent loads of time with," says Katie. "It's like she was a best friend I'll never see again.


    "But I am happy now. I laugh and smile every day. And thanks to the wonderful people around me I am going to be OK."

    Bron : News of the world
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 19-10-2009 om 16:29

  16. #6041

    Standaard

    Verschrikkelijk. Wat voor monsters lopen er op deze wereld rond.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  17. #6042

    Standaard

    hé, 2 zwarten, dat is nieuw!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  18. #6043

    Standaard

    Man gearresteerd na naaktlopen in eigen keuken

    var id2 = '0.41075448324476105';
    SPRINGFIELD - Nietsvermoedend en net wakker schonk Eric Williamson (29) zichzelf om half zes 's-ochtends nog maar eens een kop koffie in.
    Een toevallige passante zag echter dat de koffieleut naakt in zijn keuken koffie aan het drinken was en informeerde de politie.

    Die arresteerde de man in zijn eigen huis en Williamson werd aangeklaagd wegens openbare schennispleging. De agenten verklaarden dat de naaktloper zich bewust aan het publiek wilde tonen.

    De vrouw die anoniem aangifte deed, had verklaard dat ze met haar 7-jarig zoontje langsliep toen ze Eric naakt zagen.

    Een woedende Williamson bekende meteen zijn daad: 'Ja ik liep naakt rond in mijn eigen huis, maar het was donker, erg vroeg en ik had geen idee dat iemand me vanuit de straat aan het bespioneren was.'

    Hij vervolgt: 'Ik deed dat zeker niet bewust. Ik ben een liefhebbende vader van een zoon van vijf. Ik zou dat mijn eigen, maar ook andere kinderen nooit aandoen.'

    De naaktloper kan voor zijn 'misdaad' een jaar in de cel belanden en bovendien nog een stevige boete krijgen.

    Williamson was echter strijdbaar: 'De enige die hier veroordeeld gaat worden is de politie van Springfield, Virginia, I'll sue them!' (CBR)

    jaja mevrouw loopt om 05.30 met een 7jarig kind over straat??

    Preutse *** Amerikanen.
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  19. #6044

    Standaard

    Ik moest toch wel lachen om de "kop" van dit artikel.

    Je mag toch verwachten dat militairen iets flexibeler mogen zijn. Straks worden ze op een missie gestuurd......en dan???

    Hilde Vautmans: "Militairen zomaar honderden kilometers verplaatsen kan niet"

    14:09 Zowel de oppositie als de meerderheid in de parlementscommissie Defensie stellen zich vragen bij de zware herstructurering binnen het leger.

    "Deze plannen komen neer op een heus sociaal bloedbad", zegt Hasselts Kamerlid Hilde Vautmans. "Het is een bijna onmogelijke operatie om militairen van Aarlen te laten verhuizen naar Leopoldsburg of van Elsenborn naar Florennes."

    VDAB in kwadraat

    "Bovendien moeten zo'n 4500 militairen zich omscholen", haalt sp.a'er David Geerts aan. "Hoe gaat u dat realiseren? Bent u soms de VDAB in het kwadraat? U noemt zich de vriend van Defensie, maar de militairen staan nu op met een kater."
    Philippe Monfils (MR) pleit voor een sociaal begeleidingsplan. "Dat is nodig bij elke herstructurering in een onderneming, dus hier ook", zegt hij.
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  20. #6045

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Hokke Bekijk bericht
    jaja mevrouw loopt om 05.30 met een 7jarig kind over straat??

    Preutse *** Amerikanen.
    Bind die vrouw vast op een stoel en laat haar urenlang naar hardcore-porno kijken, dat zal d'r leren!

  21. #6046

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    Bind die vrouw vast op een stoel en laat haar urenlang naar hardcore-porno kijken, dat zal d'r leren!

    Doet ze volgens mij al...hahaha En dan ziet ze een naakte man en dan kan ze zich niet inhouden.

    Ach ja amerikanen. Een halve tepel op TV wordt meteen gecensureerd, maar dat je een vuurwapen kan kopen in een winkel en iedereen kapot kan schieten vinden ze de normaalste zaak van de wereld
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  22. #6047

    Standaard

    Tim (17) aangeklaagd na meppen inbreker

    ALMERE - Als sportieve jongeman vang je samen met je vriendje een junk die bij jou thuis aan het inbreken is, je houdt hem nog een half uurtje vast totdat de politie is gearriveerd en je wordt beloond met… een dagvaarding van justitie omdat je hem ’zwaar lichamelijk letsel’ zou hebben toegebracht.

    ’Ik vind het maar vreemd, ik heb toch niets verkeerds gedaan?’
    Het overkomt nu de 17-jarige sportman Tim (zijn ouders willen geen achternaam in de krant uit vrees voor represailles). Overigens, voor alle duidelijkheid: géén vechtsporten. Tim speelt hockey in de hoogste klasse. Sterk is hij wél en… niet snel bang.

    In de nacht van 4 op 5 juli werden Tim en zijn vriend die op dat moment alleen thuis waren, in hun slaap gestoord door gestommel in de tuin. Toen ze naar buiten keken, zagen ze een inbreker met een zaklamp in het schuurtje waar de fietsen en tuinspullen staan. Tim aarzelde geen moment en zei tegen zijn vriend: „Bel jij de politie, dan hou ik hem vast.” De inbreker was Ben G. (47).

    Maar zo gemakkelijk ging het nu ook weer niet. „Ik kreeg een vuistslag in mijn gezicht”, zo verklaarde Tim later tegenover de politie. „In een reactie heb ik een klap teruggegeven, volgens mij ook in het gezicht, maar het ging niet hard. Hij (de inbreker) wilde alleen maar vluchten.

    Op een gegeven moment lukte het hem om zich van mij los te maken en rende hij weg. Toen kwam mijn vriend zijn kant op en bleef hij staan. We hebben hem vervolgens vastgepakt en tegen een muur gezet. Ik heb hem gezegd dat hij moest blijven wachten totdat de politie arriveerde. Mijn vriend had al contact gehad met de politie en ik zei tegen de inbreker dat hij zich niet mocht bewegen.”

    „Hij bleef maar proberen om weg te komen”, zo verklaarde Tim. „Mijn vriend is toen bij hem blijven staan en ik heb een honkbalknuppel van mijn broertje (speelgoedexemplaar van Bart Smit) en een hockeystick gepakt. Ik heb hockeysticks in de hal liggen omdat ik hockey speel.

    De honkbalknuppel was van hout, de hockeystick heb ik aan mijn vriend gegeven. Mijn doel was om de inbreker af te schrikken zodat hij mij niet meer kon slaan of weg kon komen. Ik was bang dat hij een mes bij zich zou hebben en ik hoopte dat de hockeystick genoeg indruk op hem maakte. Ik bleef hem maar waarschuwen dat ik hem ging slaan als hij mijn kant op bleef komen. Ik heb het hem wel vijftien keer gezegd.”

    „Op het moment dat hij voor mijn gevoel te dicht bij me kwam, heb ik hem een klap gegeven met de honkbalknuppel. Ik heb hem op zijn bovenbeen geslagen zodat hij zou gaan zitten. Ik heb hem één klap gegeven en ik hoorde dat hij ‘au’ riep en toen ging hij inderdaad zitten. Ik was nog heel boos omdat hij steeds zei dat hij niet had ingebroken, maar dat Marokkanen dit hadden gedaan. Maar ik had zelf gezien dat hij aan het inbreken was…”

    Tim maakte daarna naar eigen zeggen nog wel bewegingen met de honkbalknuppel, maar hij heeft de inbreker, aldus zijn verklaring, niet meer geraakt. Tim ontkent met klem dat hij de inbreker, zoals die later zelf zou verklaren, meerdere keren met de knuppel heeft geslagen, laat staan dat hij daarbij het hoofd van Ben G. zou hebben geraakt. Tim: „Ik zag dat hij weer rustig werd en ik heb brood en water voor de man gehaald. Ik heb hem gezegd dat hij dit kreeg als hij rustig bleef en dat deed hij…”

    Tim heeft geen spijt van zijn actie: „Hij heeft mij als eerste geslagen, dus hij wilde de confrontatie aangaan.”

    Ben G. deed, nadat hij door de politie was ’bevrijd’, aangifte tegen Tim. De inbreker zegt dat de jongen hem heeft geschopt en geslagen met de honkbalknuppel. Een arts, die hem later die nacht onderzocht, stelde wat zwellingen vast, maar geen botbreuken.

    Binnenkort moet Tim zich voor de rechter verantwoorden. Zijn advocaat, mr. Emma Hoffman van Cleerdin & Hamer Advocaten in Almere, zegt dat haar cliënt puur handelde uit noodweer om zichzelf te kunnen verdedigen. Zij vindt dat Tim ontslagen moet worden van rechtsvervolging. „De zaak is de wereld op z’n kop: iemand die zijn goederen verdedigt tegen een inbreker, wordt nu vervolgd”, aldus de advocaat.

    Ben G. is door de advocate van Tim als getuige opgeroepen, maar is onvindbaar omdat hij geen vaste woon- of verblijfplaats heeft…

    Het openbaar ministerie blijft erbij dat Tim zich voor de rechter moet verantwoorden. Volgens justitie heeft hij Ben. G. „opzettelijk” zwaar lichamelijk letsel toegebracht. Tim: „Ik vind het maar vreemd, ik heb toch niets verkeerds gedaan?”

    Bron : Telgraaf.nl

    Belachelijk het rechtssysteem hier in Nederland, zo'n dappere jongen aanklagen. Petje af Tim voor je aktie .

  23. #6048

    Standaard

    Vrouw checkt kraslot tijdens maffiamoord

    NAPELS - Italiaanse aanklagers hebben gisteren schokkende videobeelden vrijgegeven waarop is te zien hoe een maffiamoord wordt gepleegd voor een café in Napels terwijl een vrouw gewoon haar kraslot controleert.


    Bekijk de foto's van lnks naar rechts :


    Justitie hoopt met de fotoserie de muur van stilte rond de identiteit van de moordenaar te doorbreken. De koelbloedige moord op de 53-jarige Mariano Tarracino, die een maffiaverleden heeft, werd al in mei dit jaar gepleegd.

    Op de eerste foto staat Tarracino buiten het café te roken terwijl de moordenaar die een baseballpet op heeft, de bar binnen gaat waar minstens zes mensen aanwezig zijn. Op de tweede foto komt hij weer naar buiten en schiet op Tarracino. Als deze op de grond is gevallen, maakt de moordenaar het karwei af met een kogel in het hoofd van het slachtoffer. En hij loopt rustig weg op foto vier.

    Bekijk hier de beelden van de beveiligingscamera.

    Bron : Telgraaf.nl

  24. #6049

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Tim (17) aangeklaagd na meppen inbreker

    ALMERE - Als sportieve jongeman vang je samen met je vriendje een junk die bij jou thuis aan het inbreken is, je houdt hem nog een half uurtje vast totdat de politie is gearriveerd en je wordt beloond met… een dagvaarding van justitie omdat je hem ’zwaar lichamelijk letsel’ zou hebben toegebracht.

    ’Ik vind het maar vreemd, ik heb toch niets verkeerds gedaan?’
    Het overkomt nu de 17-jarige sportman Tim (zijn ouders willen geen achternaam in de krant uit vrees voor represailles). Overigens, voor alle duidelijkheid: géén vechtsporten. Tim speelt hockey in de hoogste klasse. Sterk is hij wél en… niet snel bang.

    In de nacht van 4 op 5 juli werden Tim en zijn vriend die op dat moment alleen thuis waren, in hun slaap gestoord door gestommel in de tuin. Toen ze naar buiten keken, zagen ze een inbreker met een zaklamp in het schuurtje waar de fietsen en tuinspullen staan. Tim aarzelde geen moment en zei tegen zijn vriend: „Bel jij de politie, dan hou ik hem vast.” De inbreker was Ben G. (47).

    Maar zo gemakkelijk ging het nu ook weer niet. „Ik kreeg een vuistslag in mijn gezicht”, zo verklaarde Tim later tegenover de politie. „In een reactie heb ik een klap teruggegeven, volgens mij ook in het gezicht, maar het ging niet hard. Hij (de inbreker) wilde alleen maar vluchten.

    Op een gegeven moment lukte het hem om zich van mij los te maken en rende hij weg. Toen kwam mijn vriend zijn kant op en bleef hij staan. We hebben hem vervolgens vastgepakt en tegen een muur gezet. Ik heb hem gezegd dat hij moest blijven wachten totdat de politie arriveerde. Mijn vriend had al contact gehad met de politie en ik zei tegen de inbreker dat hij zich niet mocht bewegen.”

    „Hij bleef maar proberen om weg te komen”, zo verklaarde Tim. „Mijn vriend is toen bij hem blijven staan en ik heb een honkbalknuppel van mijn broertje (speelgoedexemplaar van Bart Smit) en een hockeystick gepakt. Ik heb hockeysticks in de hal liggen omdat ik hockey speel.

    De honkbalknuppel was van hout, de hockeystick heb ik aan mijn vriend gegeven. Mijn doel was om de inbreker af te schrikken zodat hij mij niet meer kon slaan of weg kon komen. Ik was bang dat hij een mes bij zich zou hebben en ik hoopte dat de hockeystick genoeg indruk op hem maakte. Ik bleef hem maar waarschuwen dat ik hem ging slaan als hij mijn kant op bleef komen. Ik heb het hem wel vijftien keer gezegd.”

    „Op het moment dat hij voor mijn gevoel te dicht bij me kwam, heb ik hem een klap gegeven met de honkbalknuppel. Ik heb hem op zijn bovenbeen geslagen zodat hij zou gaan zitten. Ik heb hem één klap gegeven en ik hoorde dat hij ‘au’ riep en toen ging hij inderdaad zitten. Ik was nog heel boos omdat hij steeds zei dat hij niet had ingebroken, maar dat Marokkanen dit hadden gedaan. Maar ik had zelf gezien dat hij aan het inbreken was…”

    Tim maakte daarna naar eigen zeggen nog wel bewegingen met de honkbalknuppel, maar hij heeft de inbreker, aldus zijn verklaring, niet meer geraakt. Tim ontkent met klem dat hij de inbreker, zoals die later zelf zou verklaren, meerdere keren met de knuppel heeft geslagen, laat staan dat hij daarbij het hoofd van Ben G. zou hebben geraakt. Tim: „Ik zag dat hij weer rustig werd en ik heb brood en water voor de man gehaald. Ik heb hem gezegd dat hij dit kreeg als hij rustig bleef en dat deed hij…”

    Tim heeft geen spijt van zijn actie: „Hij heeft mij als eerste geslagen, dus hij wilde de confrontatie aangaan.”

    Ben G. deed, nadat hij door de politie was ’bevrijd’, aangifte tegen Tim. De inbreker zegt dat de jongen hem heeft geschopt en geslagen met de honkbalknuppel. Een arts, die hem later die nacht onderzocht, stelde wat zwellingen vast, maar geen botbreuken.

    Binnenkort moet Tim zich voor de rechter verantwoorden. Zijn advocaat, mr. Emma Hoffman van Cleerdin & Hamer Advocaten in Almere, zegt dat haar cliënt puur handelde uit noodweer om zichzelf te kunnen verdedigen. Zij vindt dat Tim ontslagen moet worden van rechtsvervolging. „De zaak is de wereld op z’n kop: iemand die zijn goederen verdedigt tegen een inbreker, wordt nu vervolgd”, aldus de advocaat.

    Ben G. is door de advocate van Tim als getuige opgeroepen, maar is onvindbaar omdat hij geen vaste woon- of verblijfplaats heeft…

    Het openbaar ministerie blijft erbij dat Tim zich voor de rechter moet verantwoorden. Volgens justitie heeft hij Ben. G. „opzettelijk” zwaar lichamelijk letsel toegebracht. Tim: „Ik vind het maar vreemd, ik heb toch niets verkeerds gedaan?”

    Bron : Telgraaf.nl

    Belachelijk het rechtssysteem hier in Nederland, zo'n dappere jongen aanklagen. Petje af Tim voor je aktie .
    Tyfus junk...

    deze jongen komt toch wel vrij middels noodweer of noodweer-exces! Prima gedaan knul
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  25. #6050

    Standaard

    Eerst maar 's de andere kant van 't verhaal horen. Als die Ben G. inderdaad meerdere klappen met een knuppel of hockystick heeft gekregen, dan zou er sprake kunnen zijn van buitensporig geweld. Iets wat ik me best voor kan stellen bij een gozertje van 17 met een vriend erbij. Een klap uit verweer, verdediging of uit emotie in 'the heat of the moment' kan ik best indenken, zou ik ook doen, maar wetende dat je bent getraind om hard te slaan met een stuk hout en dan een persoon meerdere malen, waaronder op het hoofd, te slaan, gaat te ver.

    Er zijn altijd twee kanten aan een verhaal. En zeker als een verhaal uit de Telegraaf komt en de hoofdpersoon een kind van 17 is, ga ik niet meteen juichen dat een inbreker terecht is gemept.

    EDIT: Al lees ik nu wel dat een arts nauwelijks iets heeft kunnen vinden. Tja... En hoe kan die gast nou onvindbaar zijn? Waarom zit ie niet vast voor inbraak?
    Laatst aangepast door Herjan : 30-10-2009 om 10:07

Pagina 242 van 255 EersteEerste ... 142192232238239240241242243244245246252 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •