Pagina 238 van 255 EersteEerste ... 138188228234235236237238239240241242248 ... LaatsteLaatste
De resultaten 5.926 tot 5.950 van 6373 worden weergegeven.

Discussie: !!!NEWSFLASH!!!

  1. #5926

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    Daar werd direct daaropvolgend ook een interuptieopmerking over gemaakt; of er geen tax kon komen op peroxide in je haar!

    Ik zag het live op TV, ik kwam niet meer bij van het lachen!
    En dan durven ook nog forumleden er openlijk voor uit te komen dat ze voor de PVV zijn.
    Nou, succes jongens!

    Hahahahahahaha, stelletje mislukte caberetiers!
    hahaha geweldig!!!!!
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  2. #5927

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Hokke Bekijk bericht
    wat een mafketel, iedereen weet dat het enigste wat het beeld in onze straten vervuilt, het het kapsel van dhr. Wilders :veryfunny: Kan daar geen verbod op??? of 1000 euro per week boete ofzo?
    1000 euro per hoofddoek?

    zou ons land toch wel zo'n 61 miljard euro opleveren!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  3. #5928

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    1000 euro per hoofddoek?

    zou ons land toch wel zo'n 61 miljard euro opleveren!



    Kassa!
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  4. #5929

    Standaard

    Tak doorboort nek vrouw

    De nek van een 20-jarige vrouw is tijdens een autoritje met haar man doorboord door een boomtak.



    Het pasgetrouwde Amerikaanse stel maakte een autoritje langs de Lochsa rivier in Montana, toen er opeens een boomtak door de ruit bij de bijrijdersstoel kwam zetten. De tak doorboorde de nek van Michelle Childers.

    De Amerikaanse kan het gelukkig nog navertellen: "Ik vroeg waar is die tak? In je nek, antwoordde mijn man".

    De 22-jarige echtgenoot moest nog een uur rijden voor hulp. Pas na een chirurgische ingreep van zes uur kon de Amerikaanse van de tak worden verlost.

    Bron : Telegraaf.nl

    Lijkt me vrij pijnlijk dit

  5. #5930

    Standaard

    Mysterieus schepsel zorgt voor angst

    CERRO AZUL - In een Zuid-Amerikaans dorpje heeft een vreemd schepsel voor heel wat angst gezorgd bij de lokale bevolking. Inwoners van Cerro Azul beschrijven het 'wezen' als Gollem uit de film Lord Of The Rings.



    Het beest werd zaterdag gespot door schoolkinderen die aan de waterkant aan het spelen waren. Volgens de 14- tot 16-jarige scholieren kroop het schepsel uit een grot. Vervolgens klauterde het beest in hun richting over de rotsen.

    De vier jongens gooiden stenen naar het mysterieuze wezen om zichzelf te verdedigen. Toen het beest was overleden, gooiden ze het lijk in het water, zo meldt The Sun.

    Verbijsterd

    Hun ouders geloofden niets van het hele verhaal en ze namen de volgende dag een kijkje bij het water. Ze waren verbijsterd toen ze het aangespoelde 'lichaam' aan de waterkant aantroffen.

    Deskundigen moeten nog onderzoek doen voor ze een verklaring kunnen geven, maar op verschillende blogs wordt het vermoeden geuit dat het hier om een luiaard gaat, die om welke reden dan ook zijn haar heeft verloren. De lokale bevolking van Cerro Azul, Panama, weet het zeker: dit schepsel is Gollem uit 'Lord Of The Rings'.

    Bekijk HIER het originele verhaal met duidelijke foto's

    Bron : Telegraaf.nl

  6. #5931

    Standaard

    Fascinerend. Ben alleen bang dat we er niks meer van gaan horen. Wat helaas zal betekenen dat het fake is. De doofpot vind ik geen serieuze optie.
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  7. #5932

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 1101 Bekijk bericht
    Fascinerend. Ben alleen bang dat we er niks meer van gaan horen. Wat helaas zal betekenen dat het fake is. De doofpot vind ik geen serieuze optie.
    Als ze nu al vermoeden dat het een luiaard met haaruitval zal het wel gewoon zo zijn.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  8. #5933

    Standaard

    Ah, in alle opwinding even overheen gelezen. Het lijkt inderdaad sprekend op een kale luiaard.
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  9. #5934

    Standaard

    Maar dan tandenloos ?
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  10. #5935

    Standaard

    Volgens mij is het gewoon Edgar.....
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  11. #5936

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Volgens mij is het gewoon Edgar.....
    Om jou maar even te quoten : "IK ZEI NOG ZO, NIET FILMEN!"
    Maar gezien van het feit dat ik dat lees en erop reageer lijkt het mij heel sterk dat ik het ben tenzij ik zonder het mijzelf te realiseren in staat ben op twee plaatsen tegelijk te zijn en er op een daarvan te overlijden. En als ik dta van mezelf niet eens weet, waar ben ik dan nog meer niet allemaal? Denk daar maar eens aan als je volgende zoiets post want daar kan geen CN of training tegenop. Be afraid, be very afraid.............

  12. #5937

    Standaard

    Franse lottospeler wint 100 miljoen euro

    Uitgegeven:19 september 2009 11:11Laatst gewijzigd:19 september 2009 11:10
    PARIJS - Een Franse lottospeler heeft vrijdagavond het enorme bedrag van 100 miljoen euro gewonnen. De kans dat de lotto uit zou keren was 1 op 76 miljoen.

    © ANP

    Wie de gelukkige winnaar is, is niet bekend. De loterij met de naam EuroMiljoenen heeft alleen laten weten dat de kersverse multimiljonair in de buurt van de Middellandse Zee woont.

    De winnaar had alle vijf de getallen goed gegokt (6, 16, 30, 38 en 41). Daarbij waren ook de twee extra getallen goed (2 en 4).

    De lottospeler heeft daarmee de grootste prijs in de geschiedenis van Frankrijk in de wacht gesleept.

    Aan de lotto deden vrijdagavond meer dan 40 miljoen mensen mee uit negen Europese landen.
    100 miljoen !!!!!!!

    Wat een bedragen zijn dat eigenlijk geworden, vroeger was je blij als je 1 miljoen won.
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  13. #5938

    Standaard

    Geen wonder crisis en hoge staats schulden al het geld ligt bij de lotto verborgen..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  14. #5939

    Standaard

    "In de buurt van de Middellandse Zee", zeker zo'n nog rijker geworden stinkerd uit Monaco :razz:
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  15. #5940

    Standaard

    100 miljoen euro gewonnen. De kans dat de lotto uit zou keren was 1 op 76 miljoen.

    ik neem aan dat er naast die hoofdprijs nog andere prijzen zijn,

    maar als je dan een startkapitaal zou hebben, zou je alle 76 miljoen mogelijke loten kunnen kopen (uitgaande van 1 euro per lot) , maak je toch minimaal 24 miljoen winst...

    onlogische loterij :s
    Onderschrift,

    kun je dat eten?

  16. #5941

    Standaard

    Je denkwijze klopt niet, Patrick. Het is een loterij waarbij je zelf getallen moet opgeven. Ik ken de loterij niet, maar ik neem aan dat je bij de eerste vijf getallen de keuze hebt van 1 tot 100 en vervolgens nog 2 reserve getallen. Neem je alleen de eerste vijf getallen, dan heb je dus al 100*100*100*100*100 = 10.000.000.000 mogelijkheden. Daarnaast nog twee getallen. Geen flauw benul tot welke waarde die gaan, maar de mogelijkheden worden aanzienlijk hoger. Die 1 op 76.000.000 zegt volgens mij iets over het aantal deelnemende (verkochte) loten.

    Niet zo heel onlogisch dus, die loterij...

    Dat de prijzen tegenwoordig nergens meer over gaan, is een ander verhaal. Iemand die 100 mln wint, kan er diep door in de problemen komen. Kun je beter 100x een miljoen uitdelen volgens mij...
    Laatst aangepast door Herjan : 20-09-2009 om 01:27

  17. #5942

    Standaard

    maar dan is de kans ook aanzienlijk kleiner dan 1 op 76 miljoen dat die prijs valt.
    daar doelde ik meer op.

    wat dat laatste betreft, daar ben ik het volledig mee eens... of nog beter, 1000 x 100.000 euro..
    Onderschrift,

    kun je dat eten?

  18. #5943

    Standaard

    Ik praat trouwens poep. Er zijn 50*50*50*50*50*9*9=25.312.500.000 mogelijkheden.

    http://nl.wikipedia.org/wiki/Euromillions

    EDIT: Op die site staat wel die 76mln. Heb jij dan toch gelijk en ben ik tijdens mijn studie terecht gezakt voor statistiek? Of kan elk getal maar 1x getrokken worden?
    Laatst aangepast door Herjan : 20-09-2009 om 01:33

  19. #5944

    Standaard

    deelname is ook al 2 euro, dat betekent dus dat het je 152 miljoen kost om 100 miljoen te winnen, klopt dus wel
    Onderschrift,

    kun je dat eten?

  20. #5945

    Standaard

    Blijft leuk.....FACEBOOK:

    Onnozele inbreker gepakt dankzij Facebook

    Uitgegeven:18 september 2009 12:14Laatst gewijzigd:18 september 2009 19:31
    AMSTERDAM - Een wel heel onnozele inbreker in de Amerikaanse staat Pennsylvania is opgepakt dankzij netwerksite Facebook.

    © NU.nl/Chris Heijmans

    De 19-jarige man was op 28 augustus binnengedrongen in een woning en had daar kasten doorzocht. De bewoonster ontdekte bij thuiskomst dat twee diamanten ringen met een waarde van zo'n 3500 dollar uit haar la waren verdwenen, zo meldt de lokale krant The Journal.
    De pc in dezelfde kamer stond aan, en op het scherm was een pagina van vriendensite Facebook te zien. De inbreker had van de gelegenheid gebruik gemaakt om in te loggen en zijn berichten te lezen. Daarna was hij inderhaast kennelijk vergeten om zich weer af te melden.

    Voor de gearriveerde politie was het zo een fluitje van een cent om de dief op te pakken. Hij zit vast en kan bij veroordeling een gevangenisstraf tegemoet zien van tussen een en tien jaar.
    Heeft hij mooi de tijd om z'n facebook berichten te checken. Nu maar hopen dat ze daar een internetverbinding hebben.
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  21. #5946

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Hokke Bekijk bericht
    100 miljoen !!!!!!!

    Wat een bedragen zijn dat eigenlijk geworden, vroeger was je blij als je 1 miljoen won.
    Lijkt me ook een bijzonder vergiftigd geschenk. 100 miljoen ga je niet zomaar even discreet op de bank storten en het is ook niet alsof je het zonder een bijzonder decadente levensstijl kunt opmaken eer je doodgaat ofzo. Je zal ook niet lang anoniem blijven op die manier.

    Ergens tot en met de 4-5 miljoen lijkt me een ideaal bedrag om te winnen. Zo kun je gewoon blijven werken en hoef je je na je pensioen nergens nog zorgen over te maken, de intrest alleen al
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  22. #5947

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Vansant Bekijk bericht
    Lijkt me ook een bijzonder vergiftigd geschenk. 100 miljoen ga je niet zomaar even discreet op de bank storten en het is ook niet alsof je het zonder een bijzonder decadente levensstijl kunt opmaken eer je doodgaat ofzo. Je zal ook niet lang anoniem blijven op die manier.

    Ergens tot en met de 4-5 miljoen lijkt me een ideaal bedrag om te winnen. Zo kun je gewoon blijven werken en hoef je je na je pensioen nergens nog zorgen over te maken, de intrest alleen al
    Gewoon blijven werken is juist niet de bedoeling van zo'n prijs, dan ga je lekker alleen nog maar leuke dingen doen.
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  23. #5948

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Bekijk bericht
    Ik praat trouwens poep. Er zijn 50*50*50*50*50*9*9=25.312.500.000 mogelijkheden.

    http://nl.wikipedia.org/wiki/Euromillions

    EDIT: Op die site staat wel die 76mln. Heb jij dan toch gelijk en ben ik tijdens mijn studie terecht gezakt voor statistiek? Of kan elk getal maar 1x getrokken worden?
    a) jij bent niet slecht in getallen
    b) elk getal kan maar 1 maal getrokken worden
    c) de kansberekening is gebaseerd op het aantal verkochtte loten en dat is een onbekende factor voor ons.
    d) ondanks dat elk getal maar 1 maal getrokken kan worden ga jij uit van het aantal mogelijke combinaties van getallen, wat los staat van de kansberekening op winnen waarbij ook het aantal verkochtte loten een rol speelt. Bovendien kan een ieder zelf de getallen kiezen dus kunnen er ook nog eens naast de 25.312.500.000 mogelijkheden per lot ook getallen zijn die andere mensen ook op hun lot hebben gekozen wat wel van invloed is op de kansberekening voor het winnen maar weer niet op het aantal mogelijke combinatiues op 1 lot.

    Maar goed, ik ben het er wel mee eens dat het prijzengeld werkelijk belachelijk aan het worden is, je bent in 1 klap topbankier met een bonus in een crisisjaar geworden

  24. #5949

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin vd H Bekijk bericht
    Gewoon blijven werken is juist niet de bedoeling van zo'n prijs, dan ga je lekker alleen nog maar leuke dingen doen.
    Nou, toch echt wel werk erbij. Al is het 10 uur in de week ofzo. Anders wordt je volgens mij echt gek en besteed je alleen maar.

  25. #5950

    Standaard

    David Hasselhoff zuipt zichzelf weer ziekenhuis in

    David Hasselhoff is weer eens naar het ziekenhuis gebracht. De acteur (Knight Rider) kampt al jaren met een alcoholverslaving. Volgens Amerikaanse media zou hij gisteren weer te veel hebben gedronken. Zijn 17-jarige dochter zou haar moeder (Hasselhoffs ex) hebben gebeld om te zeggen dat haar vader stomdronken was en niet goed was geworden. De 57-jarige acteur heeft het ziekenhuis inmiddels weer verlaten. Ook in mei trof dochter Hayley haar vader in kennelijke staat aan. Ook die keer belde ze haar moeder en verscheen er een ambulance.

Pagina 238 van 255 EersteEerste ... 138188228234235236237238239240241242248 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •