Pagina 232 van 255 EersteEerste ... 132182222228229230231232233234235236242 ... LaatsteLaatste
De resultaten 5.776 tot 5.800 van 6373 worden weergegeven.

Discussie: !!!NEWSFLASH!!!

  1. #5776

    Standaard

    slet.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  2. #5777

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    slet.
    Hoe dat zo?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher
    Dat vrouwen zwanger worden ok, maar dit is toch niet normaal meer. Dit mens is net een fokfabriek zeg, wat moet er wel niet van die kinderen worden
    Het is niet dat ze er iets aan kan doen? Ze wilt een kindje hebben, krijgt twee miskramen, IVF behandeling en ineens een twaalfling.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  3. #5778

    Standaard

    Het zal haar zo gegeven zijn maar ben er bijna zeker van dat ze nooit de goede zorg aan haar kinderen kan geven.

    Zoveel kinderen slokt zoveel aandacht enzo op dat ik ze er aan onder door zie gaan, en kwa gezondheid lijkt me dit ook niet gezond

  4. #5779

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Het zal haar zo gegeven zijn maar ben er bijna zeker van dat ze nooit de goede zorg aan haar kinderen kan geven.

    Zoveel kinderen slokt zoveel aandacht enzo op dat ik ze er aan onder door zie gaan, en kwa gezondheid lijkt me dit ook niet gezond
    Dat is een ander verhaal, maar een fokfabriek zou ik het niet kunnen noemen. Het is niet dat ze bewust 12 kinderen wilde hebben. Die in tegenstelling dat die vrouw van een paar weken terug: http://www.dvd.nl/forum/showpost.php...postcount=5584
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  5. #5780

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Dat is een ander verhaal, maar een fokfabriek zou ik het niet kunnen noemen. Het is niet dat ze bewust 12 kinderen wilde hebben. Die in tegenstelling dat die vrouw van een paar weken terug: http://www.dvd.nl/forum/showpost.php...postcount=5584
    Ja maar als je ziet of hoort dat je 12 kinderen verwacht dan kan je er beter wat weg laten halen, want ieder weldenkend mens zal toch weten dat zoveel kinderen opvoeden bijna een onmogelijke opgave is.

    en over haar gezondheid zal ik het dan maar niet hebben

  6. #5781

    Standaard

    Doet me denken aan de bevalling van de jackovasaur in South Park.

  7. #5782

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ja maar als je ziet of hoort dat je 12 kinderen verwacht dan kan je er beter wat weg laten halen, want ieder weldenkend mens zal toch weten dat zoveel kinderen opvoeden bijna een onmogelijke opgave is.
    Volgens mij kan dat niet, een paar weg laten halen. En al zou het kunnen, ik denk niet dat ze na twee miskramen dat wilt riskeren.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  8. #5783

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ja maar als je ziet of hoort dat je 12 kinderen verwacht dan kan je er beter wat weg laten halen, want ieder weldenkend mens zal toch weten dat zoveel kinderen opvoeden bijna een onmogelijke opgave is.

    en over haar gezondheid zal ik het dan maar niet hebben
    Deze mensen wild eheel graag kinderen en werden blij bij iedere nieuw ontdekte foetus. Daarnaast lopen ze het risico dat ze niet alle 12 gezond of zelfs levend ter wereld komen. Dus waarom een paar laten weghalen? Ze zijn nu kinderloos dus er is geen enkele grond waarom ze niet twaalf kinderen wel goed op zxouden kunnen voeden, bovendien schiet vaak de buurt te hulp, ouders en schoonouders en als ze wel alle twaalf gezond en wel ter wereld komen zullen er ook nog wel wat sponsorcontracten etc tevoorschijn komen. Ik denk zelfs dta iemand met een twee of drieling het zwaarder heeft dat dit soort gevallen omdat zij vaak nagenoeg geen steun en al helemaal geen contracten etc krijgen.

  9. #5784

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ja maar als je ziet of hoort dat je 12 kinderen verwacht dan kan je er beter wat weg laten halen, want ieder weldenkend mens zal toch weten dat zoveel kinderen opvoeden bijna een onmogelijke opgave is.

    en over haar gezondheid zal ik het dan maar niet hebben
    Grapjas, laat jij ook drie kids verwijderen als je vrouw een zesling krijgt ? Het lijkt wel of je het over slechte perziken hebt die je wilt wegdonderen......

    Gevoelsmatig vermoed ik dat jij nog heel wat jaartjes ouder moet worden om over voldoende levenservaring te beschikken. Jou woorden klinken immers nogal puberaal :razz: (Mmmhh vreemd, toch al 33
    jaar)

    O ja, er zijn mensen die meer moeite hebben met het ter wereld brengen van een kind, terwijl een ander er "zomaar" meerdere uitperst ! Het is maar dat je het weet

    No hard feelings kerel



    @ Edgar.

    Klopt, ken een stelletje dat na een dochter graag nog een kid wilden, kregen er echter 3 dochters bij !. Vrijwel geen steun en support voor hun. Ga er maar aan staan.
    Laatst aangepast door Roger Weerts : 17-08-2009 om 21:58
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  10. #5785

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Hoe dat zo?
    .
    grapje...take it easy
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  11. #5786

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ja maar als je ziet of hoort dat je 12 kinderen verwacht dan kan je er beter wat weg laten halen, want ieder weldenkend mens zal toch weten dat zoveel kinderen opvoeden bijna een onmogelijke opgave is.

    en over haar gezondheid zal ik het dan maar niet hebben
    zet er anders een paar op marktplaats. Hou je er misschien nog wat aan over!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  12. #5787

    Standaard

    Vrouw in stukken gezaagd om aids

    SAINT-ÉTIENNE - De politie van het Zuid-Franse Saint-Étienne heeft zondagavond een macabere ontdekking gedaan, nadat een 25-jarige man had bekend zijn vriendin in stukken gezaagd te hebben.



    Afgelopen vrijdag vierde de verdachte zijn 25ste verjaardag thuis met zijn nieuwe 36-jarige vriendin, schrijft de Franse krant Le Figaro. In de loop van wat een gezellige avond had moeten worden, bekende de drugsverslaafde vrouw dat ze het aidsvirus onder de leden had en dat haar vriend waarschijnlijk nu ook was besmet.

    Na deze ontboezeming ging de jarige job door het lint. Terwijl zij zich tegen zijn razernij probeerde te verdedigen door een mes te grijpen, sloeg hij haar neer en wurgde haar.

    Om zich van het lijk te ontdoen heeft hij in paniek zijn vriendin met een zaag in acht stukken gesneden die hij verpakt in plastic zakken in openbare prullenbakken in zijn wijk heeft gegooid.

    Enkele uren later heeft de man zijn krankzinnige daad opgebiecht aan een vriend en vervolgens aan zijn schoonvader, die de politie waarschuwde. Zondagavond kon de jongen worden opgepakt.

    De politie heeft inmiddels alle lichaamsdelen van de vrouw teruggevonden. De autopsie vindt dinsdag plaats. Het moordwapen is nog niet terecht.

    De verdachte man is nooit eerder in aanraking met justitie geweest. Hij wordt dinsdag voorgeleid.

    Bron : Telegraaf.nl

  13. #5788

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    grapje...take it easy
    Was ook niet als aanval bedoeld hoor .
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  14. #5789

    Standaard

    Restaurants geven boete voor niet leegeten bord

    Uitgegeven:15 augustus 2009 09:13Laatst gewijzigd:16 augustus 2009 10:39
    LEIDEN - Een aantal oosterse restaurants laat gasten extra betalen als ze hun bord niet leegeten. Het gaat om eetgelegenheden die voor een vast bedrag onbeperkt sushi serveren.

    © ANP

    Ze willen voorkomen dat de klanten meer van de hapjes bestellen dan ze op kunnen.
    Eigenaar Shao Ming Hu van restaurant Asian Palace bevestigde zaterdag een bericht hierover in De Telegraaf. Behalve zijn etablissement hanteren ook collega's in Amsterdam, Rotterdam en Den Haag dit beleid.


    Begrip

    De boete in Asian Palace, waar de nieuwe sushikeuken vorige week open ging, bedraagt een euro voor elk overgebleven koud gerecht en 3 euro voor de warme lekkernijen. Volgens de eigenaar reageren de gasten met begrip.
    ''Ze vinden het logisch dat het gebeurt.''
    ''Het gaat niet alleen om kostenbesparing. Het is gewoon zonde om goed voedsel weg te gooien'', zegt hij verder.

    beetje vreemd vind ik dit. Ik bestel een bord eten. Ik heb dus betaald voor al het voedsel wat op mijn bord ligt. Dan bepaal ik toch zelf of ik het opeet, of niet opeet of meeneem in een doggy bag.

    Wat als ik het goede voedsel niet lekker vind?? Moet ik extra gaan betalen omdat de kok niet kan koken??
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  15. #5790

    Standaard

    Dit gaat over een bepaald type restaurants, zoals Shabu Shabu. Niet gewone restaurant. Ik ben er groot voorstander van en gezien de populariteit van deze restaurants veel meer mensen. Het blijft all you can eat, maar het worden geen vreetschuren waar onbehouwen boeren borden vol voer laten staan, zoals in veel vakantieoorden.

  16. #5791

    Standaard

    Prima regel inderdaad, zouden ze overal verplicht in moeten voeren waar je onbeperkt eet. Moet het personeel er wel goed mee om gaan natuurlijk, heb ook weleens gehad dat ik dat nog vroeg om een kleine portie en dat ik nog een megavol bord kreeg, dan mogen ze die drie euro zelf betalen.

  17. #5792

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Bekijk bericht
    Dit gaat over een bepaald type restaurants, zoals Shabu Shabu. Niet gewone restaurant. Ik ben er groot voorstander van en gezien de populariteit van deze restaurants veel meer mensen. Het blijft all you can eat, maar het worden geen vreetschuren waar onbehouwen boeren borden vol voer laten staan, zoals in veel vakantieoorden.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Prima regel inderdaad, zouden ze overal verplicht in moeten voeren waar je onbeperkt eet. Moet het personeel er wel goed mee om gaan natuurlijk, heb ook weleens gehad dat ik dat nog vroeg om een kleine portie en dat ik nog een megavol bord kreeg, dan mogen ze die drie euro zelf betalen.
    Ah ja, dan kan ik er wel mee leven. Het gaat dus om van die wok restaurants. Dat had ik even niet uit de tekst gehaald.
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  18. #5793

    Standaard

    Er staat toch in: Het gaat om eetgelegenheden die voor een vast bedrag onbeperkt sushi serveren.

    Zoals dus in Shabu Shabu. Je eet hier onbeperkt, maar in rondes van max. 5 hapjes per persoon. Na die 5 kun je opnieuw bestellen. Als je dus bijna vol zit, bestel je bijvoorbeeld 2 hapjes nog. Maar dus niet een heel bord vol wat je vervolgens gaat staan.

    Maar je bent niet de enige die te snel z'n (negatieve) oordeel klaar heeft, hoor. Op Nu.nl waren er ook genoeg... Zonde, want in mijn ogen is het in een tijd van overvloed en verspilling een erg goede oplossing voor "all you can eat".

  19. #5794

    Standaard

    Waar slaat dit nu weer op?

    Man tot twee keer toe mishandeld met stoeptegel

    Uitgegeven:18 augustus 2009 13:29Laatst gewijzigd:18 augustus 2009 13:31
    ROTTERDAMMER - Een 53-jarige Rotterdammer heeft maandag verscheidene beenbreuken en een gebroken hand opgelopen, nadat een man tot twee keer een stoeptegel op zijn benen had gegooid.

    © ANP

    Dat heeft de politie dinsdag gemeld. De verdachte mishandelde de Rotterdammer op de Brielselaan en gooide een stoeptegel tegen zijn benen waardoor hij op de grond viel.
    Toen het slachtoffer op de grond lag gooide, de verdachte opnieuw een stoeptegel op zijn benen. Hierop greep een getuige in.

    De verdachte is nog voortvluchtig. Het is ook nog niet duidelijk waar hij woont.
    © ANP
    Laatst aangepast door Bas Hokke : 18-08-2009 om 12:39
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  20. #5795

    Standaard

    Mensen gewond door op hol geslagen paard

    Uitgegeven:18 augustus 2009 14:49Laatst gewijzigd:18 augustus 2009 16:02
    DORDRECHT - In het centrum van Dordrecht heeft dinsdagmiddag een op hol geslagen paard twee mensen verwond.


    De twee fietsers werden in de Wijnstraat overreden door een paard en wagen. De koetsier en de passagiers bleven ongedeerd.
    Het dier stond op de Visbrug te wachten voor een rondrit door de stad, toen het schrok en ervandoor ging.

    Ziekenhuis

    De koetsier wist het paard niet meer tot stoppen te brengen. De viervoeter kwam tot stilstand in de Wijnstraat. Waarvan het paard is geschrokken, weet een politiewoordvoerster niet.
    Het is haar ook nog niet duidelijk hoe het met de slachtoffers gaat. Zij moesten naar het ziekenhuis.
    © ANP/Novum
    Paard schrok vast van een Dordtse Schapekop


    Schrok ik ook geregeld van toen ik er woonde
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  21. #5796

    Standaard

    MOEDER SNIJDT GENITALIËN ZOON AF

    De rechter in de Texaanse stad Austin heeft een vrouw tot 99 jaar veroordeeld nadat ze de genitaliën van haar zoontje had afgesneden. Het jongetje was op dat moment vijf weken oud.

    Cocaïne
    De moeder sneed de genitaliën van het kind af met een onbekend scherp voorwerp. Uit onderzoek blijkt dat ze tijdens het gruwelijke incident onder invloed van drugs was. De politie vond sporen cocaïne in haar bloed.

    Geen pijn
    De vrouw beweerde eerder dat de hond de edele delen van het kind eraf had gebeten, terwijl zij lag te slapen. Toen de rechter het vonnis voorlas, schreeuwde ze dat ze haar zoontje geen pijn had gedaan. Volgens de boze vader van het kind misbruikte de moeder haar zoontje al tijdens haar zwangerschap, doordat ze toen drugs gebruikte. Het kind is nu twee jaar oud.

    Vervroegde vrijlating
    De vrouw zal 30 jaar in de cel blijven voordat ze mogelijk in aanmerking kan komen voor vervroegde vrijlating.

    Bron: www.rtlnieuws.nl.

  22. #5797

    Standaard

    Vier doden bij gijzeling in Duitsland

    Uitgegeven:18 augustus 2009 21:07Laatst gewijzigd:18 augustus 2009 21:06
    SWALMTAL - Bij een gijzeling in een woning in het Duitse Swalmtal, vlak over de grens bij Roermond, zijn dinsdagavond vier mensen om het leven gekomen. Waarschijnlijk zijn ze doodgeschoten, zo liet een woordvoerder van de Duitse politie weten.

    © ANP

    De vermoedelijke dader van de schietpartij bleef ongedeerd en is opgepakt. Drie stoffelijke overschotten zijn na afloop van de gijzeling in de woning gevonden, het vierde dodelijke slachtoffer lag voor het huis op straat.
    Een vijfde persoon is met zware verwondingen naar een ziekenhuis gebracht.

    De schietpartij en voorafgaande gijzeling vonden plaats in en bij een woning. Over het motief van de dader kan de politie nog niets zeggen. Volgens omwonenden gaat het om een familiedrama.
    Ze kunnen beter wat doen om die vuurwapens van straat te halen !! :sad: Of was dit ook een gamer???
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  23. #5798

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Hokke Bekijk bericht
    Ze kunnen beter wat doen om die vuurwapens van straat te halen !! :sad: Of was dit ook een gamer???
    vuurwapens van straat halen is onbegonnen werk. Vergeet overigens niet dat van die andere 30 miljoen duitsers (zijn het er zoveel eigenlijk?) we nooit wat horen, het zijn puur de excessen die naar buiten komen en voor dit soort reacties zorgen.Geld voor al dit soort nieuws trouwens, hoe erg het ook is.

  24. #5799

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar S. Bekijk bericht
    vuurwapens van straat halen is onbegonnen werk. Vergeet overigens niet dat van die andere 30 miljoen duitsers (zijn het er zoveel eigenlijk?) we nooit wat horen, het zijn puur de excessen die naar buiten komen en voor dit soort reacties zorgen.Geld voor al dit soort nieuws trouwens, hoe erg het ook is.
    Weet ik, ik vind het alleen zo kort door de bocht dat bij dit soort gevallen (schietpartij op school) dat de game industrie de schuld krijgt omdat de dader een spelletje speelde. Die andere 30 miljoen gamers (zal iets minder zijn) hoor je toch ook nooit wat van?

    ik bedoel gewoon te zeggen dat als de game echt de hoofdoorzaak van schietpartijen, dan zouden ze toch wel honderden schietpartijen per dag moeten hebben.
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  25. #5800

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Hokke Bekijk bericht
    Weet ik, ik vind het alleen zo kort door de bocht dat bij dit soort gevallen (schietpartij op school) dat de game industrie de schuld krijgt omdat de dader een spelletje speelde. Die andere 30 miljoen gamers (zal iets minder zijn) hoor je toch ook nooit wat van?

    ik bedoel gewoon te zeggen dat als de game echt de hoofdoorzaak van schietpartijen, dan zouden ze toch wel honderden schietpartijen per dag moeten hebben.
    gelukkig zijn die vooralsnog allemaal virtueel .

Pagina 232 van 255 EersteEerste ... 132182222228229230231232233234235236242 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •