Pagina 184 van 255 EersteEerste ... 84134174180181182183184185186187188194234 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.576 tot 4.600 van 6373 worden weergegeven.

Discussie: !!!NEWSFLASH!!!

  1. #4576

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Het gaat hard met de fases bedoel je... Die griep gaat er niet harder van hoor...

    Nou het is anders in een paar dagen van 1 werelddeel en 1 land naar 5 werelddelen en 25 landen.

    Dat vind ik toch gevaarlijk snel.

  2. #4577

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Evolutie = mutatie
    evolutie= geleidelijke ontwikkeling of groei
    mutatie=sprongsgewijze verandering
    is dus niet helemaal waar wat je stelt.

  3. #4578

    Standaard

    Als er teveel konijnen zijn worden ze ziek en gaan ze dood, als er teveel mensen zijn worden ze ziek en zouden er veel dood moeten gaan. Heel simpel.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  4. #4579

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar S. Bekijk bericht
    Dit soort uitbraken zijn volgens mij noodgrepen van de natuur om de continue groei van de mens te remmen, alleen blijven wij mensen maar denken dat wij dat allemaal kunnen beheersen. Ik zeg daarmee overigens niet dat het goed is maar misschien moeten we eens wat verder nadenken dan alleen over milieuvervuiling door industrie en broeikas.......
    je hebt wel een punt. Ik denk ook wel dat de natuur dmv natuurrampen, oorlogen en ziekten in evenwicht wordt gehouden

    En tsja...De natuur heeft de mens niet nodig om te overleven.....De mens heeft de Natuur nodig om te overleven. En toch stapt iedereen morgen weer in de auto om een boodschap te doen.
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  5. #4580

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Als er teveel konijnen zijn worden ze ziek en gaan ze dood, als er teveel mensen zijn worden ze ziek en zouden er veel dood moeten gaan. Heel simpel.
    Precies, alleen houden wij mensen onszelf in stand en proberen bij elke grote gebeurtenis immuniteit op te bouwen tegen de natuur.

  6. #4581

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Hokke Bekijk bericht
    je hebt wel een punt. Ik denk ook wel dat de natuur dmv natuurrampen, oorlogen en ziekten in evenwicht wordt gehouden

    En tsja...De natuur heeft de mens niet nodig om te overleven.....De mens heeft de Natuur nodig om te overleven. En toch stapt iedereen morgen weer in de auto om een boodschap te doen.
    Precies wat ik bedoel

  7. #4582

    Standaard

    ERNSTIG ONGELUK BIJ KONIGINNEDAG

    Bij de viering van Koninginnedag in Apeldoorn heeft zich een ernstig incident voorgedaan. Een auto leek op de menigte in te rijden.

    De voorruit van de auto was in puin. Op de grond lagen verschillende mensen. Die werden door politieagenten gereanimeerd.

    Live verslag op Nederland 1.

  8. #4583

    Standaard

    Auto rijdt in op menigte in Apeldoorn

    De Koninklijke stoet in Apeldoorn is opgeschrikt toen een auto door de menigte heenreed. De Koninklijke bus was op dat moment net voorbij gereden.

    Gewonden
    Het is niet duidelijk of het gaat om een ongeluk of dat het opzet was. Naar het zich laat aanzien is de auto door de afzetting heengereden. Er zat een man achter het stuur van de auto. Ongeveer acht mensen raakten gewond.

    Koninklijke familie
    De Koninklijke familie zag alles gebeuren en reageerde geschokt. De familie is inmiddels binnen in Paleis het Loo.

    Later meer.

  9. #4584

  10. #4585

    Standaard

    Alles voor de rest afgelast. Zonde.

  11. #4586

    Standaard

    Iemand die weet waar je info kunt vinden of een voertuig gestolen is? Kenteken FZ-VL-03.

    EDIT: Schijnt niet gestolen te zijn. Kenteken lijkt ook gewoon bij die auto te horen. Misschien dan toch een bizar ongeluk?
    Laatst aangepast door Herjan : 30-04-2009 om 11:26

  12. #4587

    Standaard

    Bizar incident op zo'n vrolijke dag. :sad:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Bekijk bericht
    EDIT: Schijnt niet gestolen te zijn. Kenteken lijkt ook gewoon bij die auto te horen. Misschien dan toch een bizar ongeluk?
    Dat het een ongeluk is geloof ik niet: dat zou te toevallig zijn. Ik denk eerder dat het een gek is.

  13. #4588

    Standaard

    Wat een verschrikkelijk nieuws op een van de belangrijkste Nederlandse feestdagen.
    Ik hoor net dat er 3 mensen gereanimeerd zijn....8 gewonden..... Pfff.....

  14. #4589

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    ERNSTIG ONGELUK BIJ KONIGINNEDAG

    Bij de viering van Koninginnedag in Apeldoorn heeft zich een ernstig incident voorgedaan. Een auto leek op de menigte in te rijden.

    De voorruit van de auto was in puin. Op de grond lagen verschillende mensen. Die werden door politieagenten gereanimeerd.

    Live verslag op Nederland 1.

  15. #4590

    Standaard

    WAARSCHUWING! De volgende link verwijst naar een vrij shockerende foto, dus als je daar niet tegen kan klik dan niet: http://www.geenstijl.nl/archives/images/ANP-9693485.jpg

    Als je inzoomt op het gezicht van de bestuurder lijkt het alsof het een man is met grijs haar die voorovergebogen hangt met zijn ogen dicht. Is het misschien toch iemand die onwel geworden is?

  16. #4591

    Standaard

    Allemachtig
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  17. #4592

  18. #4593

    Standaard

    wat het ook is, het is gewoon bizar.

  19. #4594

    Standaard

    auto was al beschadigd toen hij door de menigte kwam, lijkt logisch gezien dan meer op iemand die onwel was geworden. Aan de andere kant was de bestuurder gewond en is hij naar het buro...vreemd verhaal.

  20. #4595

    Standaard

    Gelukkig is dat kleine meisje er schijnbaar goed vanaf gekomen:


  21. #4596

    Standaard

    15.45 persconferentie, ben benieuwd, een enorm triest gezicht al die lege tribunes en weglopende mensen.

  22. #4597

    Standaard

    Ooggetuige nu op TV:
    auto ging richting bus maar werd door alle aangereden mensen van de route afgewend en tegen de naald aangeknald.
    Schijnt op een andere plek ook al geprobeerd de bus te rammen........ziekelijk als dat waar is.

  23. #4598

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Bekijk bericht
    Gelukkig is dat kleine meisje er schijnbaar goed vanaf gekomen:

    Het ziet er in ieder geval uit alsof ze het overleefd heb. Da's een pak van mijn hart want ik vond het nog wel het meest afschuwelijke om te zien dat er een kind bij betrokken was.

  24. #4599

    Standaard

    http://ldimg.no.publicus.com/apps/pb...tle=1&NoBorder = Foto van de auto, maar krijg hem op de een of andere manier niet zichtbaar. Wel zichtbaar op de link!

    Laatst aangepast door DVD Watcher : 30-04-2009 om 12:37

  25. #4600

Pagina 184 van 255 EersteEerste ... 84134174180181182183184185186187188194234 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •