Pagina 234 van 255 EersteEerste ... 134184224230231232233234235236237238244 ... LaatsteLaatste
De resultaten 5.826 tot 5.850 van 6373 worden weergegeven.

Discussie: !!!NEWSFLASH!!!

  1. #5826

    Standaard

    Internethit door grote borsten

    NEW YORK - Een knap meisje is op een opmerkelijke manier een ware kijkcijferhit op internet geworden. In een filmpje geeft het meisje tips hoe de wereld te verbazen met een paar grote borsten en wat er allemaal onder te verbergen valt...



    "Ik wil jullie tonen hoe geweldig het is om grote borsten te hebben", aldus de Amerikaanse Winter Pierzina in het filmpje.

    Intussen hebben al een miljoen surfers naar de borsten van Pierzina gekeken. De knappe meid gebruikt haar bh als handtas en stopt van alles onder haar borsten met maar een doel: mannen het hoofd op hol brengen. Haar autosleutels, gsm, lippenstift en fototoestel gebruikt ze om te laten zien wat ze allemaal kan verbergen onder haar 'troeven'.

    Bekijk hier het filmpje

    Bron : Telegraaf.nl

  2. #5827

    Standaard

    Ik kan me op zich wel vinden in het vonnis van de rechter. Natuurlijk is het voor je gevoel heel bruut, omdat wij honden als huisdieren zien, maar wat is feitelijk nu het verschil met het verdoven van een koe of varken met een slag op de kop en vervolgens de keel doorsnijden en dit? Naar mijn idee heeft de man het keurig gedaan.

    Neemt niet weg dat ik 't sneu voor de hond vind. Ben een enorme liefhebber van honden. Stikjaloers op Dennis met z'n herders...

  3. #5828

    Standaard

    Belg wint ruim 37,5 miljoen euro

    Uitgegeven:22 augustus 2009 12:17Laatst gewijzigd:22 augustus 2009 12:17
    BRUSSEL - Een Belg heeft ruim 37,5 miljoen euro gewonnen bij de trekking van de Europese loterij Euromillions van vrijdagavond. De Nationale Loterij van België heeft dat bekendgemaakt.


    De Belg was een van de twee winnaars van de jackpot van EuroMillions. De andere winnaar krijgt hetzelfde bedrag.
    EuroMillions is een wekelijkse loterij in elf Europese landen. Nederland doet niet mee. Deelnemers moeten vijf juiste cijfers en twee juiste sterren aankruisen.

    Als niemand alles juist heeft gegokt, schuift de jackpot van minstens 15 miljoen euro door naar de volgende trekking.
    Zo won een Ierse bijstandsmoeder eens 115 miljoen euro, de grootste prijs voor een enkele winnaar van de EuroMillions.
    Er is geen mogelijkheid om het op een goede manier te zeggen, dus zal ik het maar typen...
    ...
    ...
    ...
    ...
    ...
    ...
    Ik ben het ...
    ...
    ...
    ...
    ...
    ...NIET !!! :sad:
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  4. #5829

    Standaard

    Rechter legt irritante straatmuzikanten zwijgen op

    Twee Britse straatmuzikanten mogen van de rechter twee jaar lang niet meer optreden. Het duo dreef inwoners van het dorp Moseley, nabij Birmingham, tot wanhoop.

    Avond aan avond speelden de muzikanten aan een stuk door 'Wonderwall' van Oasis en 'Faith' van George Michael te spelen. Daarnaast speelden ze ook nog eens vals.

    De twee, de 40-jarige James Ryan (gitaar) en de 39-jarige Andrew Cave (vuilnisbakdeksels), worden niet alleen geweerd uit Mosely, maar mogen nergens in Engeland en Wales meer op straat musiceren.

    Bron: depers.nl

  5. #5830

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Internethit door grote borsten
    Zij moet wel enorme vette hangflappen van tieten hebben, waaronder al die shit sowieso blijft hangen...

    /envy-mode
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  6. #5831

    Standaard

    over een paar jaar hangen die op haar knieen.

  7. #5832

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fulgore Bekijk bericht
    over een paar jaar hangen die op haar knieen.
    En een scheefgegroeide rug.
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  8. #5833

    Standaard

    Verdediger West Ham met messteken in ziekenhuis

    22/08/2009 19:22
    Calum Davenport kan mogelijk lange tijd niet voetballen. De 26-jarige verdediger van West Ham United is neergestoken met een mes en liep verwondingen op aan beide benen.

    Davenport werd in zijn huis aangevallen en liep verschillende steekwonden op. Ook de moeder van de voetballer moest worden overgebracht naar het ziekenhuis. Davenport onderging inmiddels operaties aan beide benen.

    'Onze medische staf heeft contact met de artsen. Onze gedachten gaan uit naar Calum en zijn familie', aldus een verklaring van West Ham United.

    Davenport kwam dit seizoen nog niet in actie. Bij The Hammers is de voormalige jeugdinternational geen vaste waarde. De verdediger werd de afgelopen twee seizoenen verhuurd aan Watford en Sunderland.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  9. #5834

    Standaard

    Dode en gewonden door vechtpartij strandfeest

    Uitgegeven:23 augustus 2009 00:44Laatst gewijzigd:23 augustus 2009 11:26
    HOEK VAN HOLLAND - Een 19-jarige jongen is omgekomen op het strand van Hoek van Holland, toen daar tijdens een dance-evenement een grote vechtpartij uitbrak. Acht andere mensen raakten gewond.


    Vechtpartij Hoek van Holland

    Dat heeft de politie laten weten. De politie heeft na de vechtpartij drie mensen aangehouden. Wat de arrestanten ten laste wordt gelegd is nog onduidelijk.
    Rond 23.30 uur klonken schoten op het terrein van het gratis toegankelijke Sunset Grooves, aldus een woordvoerder van de politie.
    Tientallen agenten gingen het strand op en troffen daar mensen met schotwonden aan. De problemen op het strandfeest verergerden snel doordat een grote menigte zich tegen de politie keerde.

    Waarschuwingsschoten


    Agenten voelden zich dusdanig bedreigd, dat ze waarschuwingsschoten hebben gelost en een bezoeker gericht hebben neergeschoten. Zijn toestand is niet levensbedreigend, aldus de woordvoerder.
    Volgens de politie waren te veel bezoekers op het strandfeest aanwezig. Er was een vergunning verleend voor 15.000 bezoekers, maar het waren er veel meer, aldus de politie.
    ''Verschrikkelijk'', noemt een woordvoerder van Tridee, de organisator van Sunset Grooves, het incident dat zich heeft afgespeeld op strand Hoek van Holland. Dat het op het evenemententerrein te druk was spreekt de woordvoerder tegen.
    ''Op het terrein waren niet te veel mensen. Er waren nog wel veel mensen onderweg. Maar die hebben we geadviseerd om niet meer te komen'', aldus de woordvoerder.

    Filmpjes

    Op internetsite YouTube verschenen zondag beelden van de schietpartij. In een filmpje roept een groep bezoekers ''hooligans, Rotterdam'', waarna een serie schoten klinkt.
    Dat is het nadeel als het voetbalseizoen afgelopen is.

    Dan gaan de ééncelligen ergens anders naar toe en daar rotzooi trappen. Kunnen we niet één van de waddeneilanden huren en daar alle hooligans op zetten??? lost het hooligan probleem zich daar mooi zelf op.
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  10. #5835

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Hokke Bekijk bericht
    Dat is het nadeel als het voetbalseizoen afgelopen is.
    Voetbal seizoen is in volle gang ei


  11. #5836

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    Voetbal seizoen is in volle gang ei
    ja inderdaad, zat er net aan te denken en wilde dat net gaan veranderen. pfff lol
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  12. #5837

    Standaard

    Ben welgeteld 15 minuten in Hoek van Holland geweest, ik zag het volk wat er rondliep (bondkraagjes, allochtone medelanders en mensen strak van de coke en/of dronken), en de sfeer was helemaal fucked up, ik wist genoeg, en we gingen er meteen weer vandoor.

    Terecht, blijkbaar.

  13. #5838

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    'Vrouw zwanger van twaalfling'

    GAFSA - Volgens Britse media staat een vrouw op het punt een twaalfling ter wereld te zetten en daarmee het record van 'octomama' Nadya Suleman, die een achtling kreeg, te verbreken...

    Meerdere kranten melden dat de lerares uit Gafsa, Tunesië, zwanger is van zes zoontjes en zes dochtertjes. Na twee miskramen besloten de vrouw en haar echtgenoot om over te gaan tot een IVF-behandeling. Die sloeg behoorlijk goed aan...

    Ondanks de grote risico's van zo'n meervoudige zwangerschap zegt de vrouw, van wie de identiteit nog niet bekend gemaakt is, uit te kijken naar de bevalling. De familie spreekt over een 'geweldig wonder', meldt The Daily Mail (Link).

    Volgens de aanstaande vader, in lokale media Marwan genoemd, kwam het nieuws over de twaalfling als een complete verrassing. "In het begin dachten we dat we een tweeling zouden krijgen, maar er werden veel meer foetussen ontdekt", aldus Marwan, die docent is op een hogeschool. "Onze vreugde werd daardoor alleen maar groter."

    De zwangere vrouw heeft te kennen gegeven niet te kunnen wachten tot ze alle kinderen in haar armen kan nemen. Volgens Marwan kan de bevalling mogelijk op een natuurlijke wijze plaatsvinden.

    Bron : Telegraaf.nl

    Dat vrouwen zwanger worden ok, maar dit is toch niet normaal meer. Dit mens is net een fokfabriek zeg, wat moet er wel niet van die kinderen worden
    Het verhaal blijkt te zijn verzonnen.

    http://www.rtl.nl/%28/actueel/rtlnie..._niet_echt.xml

  14. #5839

    Standaard

    Lekker weer zeg, al dat achennebisjvolk wat elkaar te lijf gaat op zo'n feest. Stelletje randmongolen.

  15. #5840

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Divius Bekijk bericht
    Ben welgeteld 15 minuten in Hoek van Holland geweest, ik zag het volk wat er rondliep (bondkraagjes, allochtone medelanders en mensen strak van de coke en/of dronken), en de sfeer was helemaal fucked up, ik wist genoeg, en we gingen er meteen weer vandoor.

    Terecht, blijkbaar.
    Zulke dingen voel je inderdaad. Ik had het 10 jaar geleden op de Coolsingel. Kampioensfeest Feyenoord. Ik stond bij het stadhuis, maar de sfeer om me heen was zo opgefokt dat ik maar besloot om naar het Station te gaan en de trein naar huis te pakken. Thuis aangekomen hoorde ik van de rotzooi daar.

    Heb daarna nog een paar wedstrijden bezocht, maar had er geen zin meer in. 5x gefouilieerd worden, metaaldectoren, ME te paard die nog opgefokter zijn dan de supporters. Maakt nu niet veel meer uit. Woon nu in Belgie, dus kom nooit meer in de Kuip.

    Clubliefde = ok. maakt niet uit voor welke club dat is. Dat is alleen maar mooi. Maar die Hooligans mogen van mij part allemaal dood neervallen. Zal er geen traan om laten.
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  16. #5841

    Standaard

    Je wordt in de Kuip maar één keer gefouilieerd en metaaldectoren heb ik ook niet gezien (behalve bij de business ingang). Vervelende is dat het de nep "supporters" zijn die alles verpesten voor de echte supporters.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  17. #5842

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Je wordt in de Kuip maar één keer gefouilieerd en metaaldectoren heb ik ook niet gezien (behalve bij de business ingang). Vervelende is dat het de nep "supporters" zijn die alles verpesten voor de echte supporters.
    nah ja, 5x is ook wat overdreven , maar ik ben vaak meerdere keren gefouilieerd bij wedstrijden. en zo gevaarlijk zie ik er ook niet uit.

    Ook had me schoonvader een paar jaar geleden eens kaartjes Roda - Feyenoord kunnen krijgen voor mij (Hij was vroeger keeper bij oa Anderlecht en heeft nog wat contacten ), zodat ik nog eens Feyenoord kon zien. Kon gewoon niet, want ik had geen clubcard en als ik in het vak van feyenoord wilde zitten, moest ik een combi pakken. En in het Roda vak kon ik ook niet omdat ik geen Roda kaart heb.
    WTF Wil je gewoon een wedstrijdje pakken.
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  18. #5843

    Standaard

    we moeten gewoon voetbal zonder publiek laten spelen.

  19. #5844

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Hokke Bekijk bericht
    nah ja, 5x is ook wat overdreven , maar ik ben vaak meerdere keren gefouilieerd bij wedstrijden. en zo gevaarlijk zie ik er ook niet uit.

    Ook had me schoonvader een paar jaar geleden eens kaartjes Roda - Feyenoord kunnen krijgen voor mij (Hij was vroeger keeper bij oa Anderlecht en heeft nog wat contacten ), zodat ik nog eens Feyenoord kon zien. Kon gewoon niet, want ik had geen clubcard en als ik in het vak van feyenoord wilde zitten, moest ik een combi pakken. En in het Roda vak kon ik ook niet omdat ik geen Roda kaart heb.
    WTF Wil je gewoon een wedstrijdje pakken.
    Zo makkelijk is het tegenwoordig niet meer. De clubcard is in het leven geroepen om relschoppers tegen te gaan. Overigens is het niet altijd nodig. Voor sommige matches kan je ook zonder Club Card kaartjes halen.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  20. #5845

    Standaard

    Jongens wilden kankerpatiëntje in brand steken

    LONDEN - De Britse Scarlett, een kankerpatiëntje van vijf, is het slachtoffer geworden van een brutale aanval. Twee jongens hebben geprobeerd haar in brand te steken.


    Scarlett met haar moeder. FOTO DAILY MAIL

    De jongens hielden haar op de grond en spoten deodorant in haar gezicht. Ze wilden haar zo in brand steken. De buren konden nog net op tijd ingrijpen. "Het meisje was in de tuin aan het spelen in Halifax toen ze plots benaderd werd door twee jongens. Ze vielen haar aan en gooiden haar op de grond. Daarna spoten ze deodorant in haar gezicht", aldus een woordvoerder van de poltie. "Ze probeerden haar gezicht in brand te steken maar de poging mislukte." Toen Scarlett hulp kreeg van een buur, gingen de twee tieners er vandoor. De politie zoekt intussen getuigen van het incident.

    De moeder van het kind is er het hart van in en wil verhuizen. "Ik wil hier weg. Hoe sneller, hoe liever", aldus Paula (38). "Het is immers niet de eerste keer dat ze aangevallen werd. Haar hersentumor wordt alsmaar groter. Mijn meisje wordt zieker en dit kunnen we dan ook missen als kiespijn." Volgens buurvrouw Adele Brearly (30 ) stond het meisje helse pijnen uit. Het meisje is al aan een oog blind en verkocht voorbije maand al haar speelgoed. Ze wil nog een keer met haar familie op vakantie gaan voor ze helemaal blind wordt. Samen met Nathan (19), Kai (8 ) Finlay (6 ) en Hollie (16 ) wil ze naar een zonnig strand. Het meisje krijgt chemo en haar familie hoopt dat ze nog sterk genoeg zal zijn om de reis te maken. (hln.be)

    Bron: AD.nl

  21. #5846

    Standaard

    Als dat waar is (er zijn zoveel hoaxen momenteel) is dat echt te ziek voor woorden, iemand levend in brand proberen te steken, of die nu wel fo niet ernstig ziek is, is toch te debiel, dan zit er echt een steekje aan je los. Maar zullen wel weer gamers geweest zijn .

  22. #5847

    Standaard

    De wind waait door Nederland

    Nederlanders die dachten dat ze de enige waren die 20 scheten per dag lieten, blijken niet alleen. Een vierde van onze bevolking heeft last van winderigheid.

    Schaamte
    Uit onderzoek van TNS NIPO blijkt dat Nederlanders heel wat af winden. Uiteraard gaat het laten van windjes gepaard met de nodige schaamte, vooral bij vrouwen. Om deze reden proberen veel mensen hun scheet in te houden; bijna 70% doet dit.

    Inhouden
    Dat het inhouden van een scheet niet fijn is blijkt ook uit het onderzoek. Zo'n 88% van de mensen die dit doen heeft last van lichamelijke klachten als misselijkheid, een opgeblazen gevoel en buikkrampen.

    © RTL Nieuws.nl

  23. #5848

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    De wind waait door Nederland

    Nederlanders die dachten dat ze de enige waren die 20 scheten per dag lieten, blijken niet alleen. Een vierde van onze bevolking heeft last van winderigheid.

    Schaamte
    Uit onderzoek van TNS NIPO blijkt dat Nederlanders heel wat af winden. Uiteraard gaat het laten van windjes gepaard met de nodige schaamte, vooral bij vrouwen. Om deze reden proberen veel mensen hun scheet in te houden; bijna 70% doet dit.

    Inhouden
    Dat het inhouden van een scheet niet fijn is blijkt ook uit het onderzoek. Zo'n 88% van de mensen die dit doen heeft last van lichamelijke klachten als misselijkheid, een opgeblazen gevoel en buikkrampen.

    © RTL Nieuws.nl
    Als je dat te lang doet ga je poep praten :

  24. #5849

    Standaard

    'Madoff sterft aan kanker'

    Bernard Madoff heeft kanker. De megafraudeur, die momenteel zijn 150-jarige celstraf uitzit, zou niet lang meer te leven hebben, zo vertelde hij aan medegevangenen.
    "Hij slikt momenteel zo'n twintig pillen per dag", aldus een medegevangene. "Hij praat er de hele tijd over, het gaat niet erg goed met hem."

    Eerdere geruchten
    Eerder waren er al geruchten dat Madoff leed aan alvleesklierkanker. De bronnen kunnen niet bevestigen of het nu ook om die ziekte gaat. Zijn advocaat wil geen mededelingen doen over de fysieke gesteldheid van zijn 71-jarige cliënt.
    Madoff is een vreemde vogel in de gevangenis. Hij zoekt geen vrienden van zijn eigen soort, maar papt aan met enkele Indiaanse gevangenen. Hij doet ook mee met hun spirituele rituelen, zo meldt Mew York Post.
    Madoff belazerde zijn slachtoffers voor meer dan 65 miljard dollar

    -------------------------------------------------------------------

    Dag dag, zwaai zwaai!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  25. #5850

    Standaard

    Pissige Rene Mioch op Braziliaanse tv

    Tijdens een 'smaakvolle' borsten- en billenkeuring op de Braziliaanse tv werd een meneer op een klapstoel flink kwaad omdat hij ongewild gefilmd werd. Die meneer is niemand minder dan filmexpert Rene Mioch.



    Terwijl de presentatoren een ongetwijfeld fascinerend gesprek voeren met een dame op het strand wordt Rene op de achtergrond steeds bozer.

    Kijk hier naar het niet-zo-gezellige vakantiefilmpje.

    Bron : Telegraaf.nl

Pagina 234 van 255 EersteEerste ... 134184224230231232233234235236237238244 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •