De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.

Discussie: Dilemma

  1. #1

    Standaard Dilemma

    Ik heb een dilemma
    Ik zit met een hoop dvds die ik eigenlijk op blu-ray wil hebben, daar ik de overstap ga maken

    Maar wat met mn oude dvds?
    Verkopen is een optie indien ik er nog wat voor krijg... (helaas spelen de verzendkosten dus mee, en betaal ik bijna zoveel verzendkosten als dat ik voor de dvd zelf zou krijgen)

    ruilen is ook een optie, maar wie wil nu nog dvds en vooral de zeer bekende films, heeft iedereen ondertussen...
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  2. #2

    Standaard

    Per stuk verkopen, dan krijg je er nog een paar euro voor. Wel veel tijd en moeite...
    In grote aantallen een paar 'duppies' .

    Ruilen kan altijd, maar de meeste mensen gaan geen Blu-rays inruilen tegen dvd's, dus dan zul je het met ruil van dvd tegen dvd of cd of iets dergelijks moeten doen...
    (als je tegen cd's of dvd's iets wilt ruilen hou ik me altijd aanbevolen).

    Natuurlijk kun je je ook afvragen of je meteen alles wilt vervangen. Hoe groot is de collectie? Loont het zich bij iedere titel? Dvd's zijn niet opeens meteen besmet als je een BR-speler hebt aangeschaft.

    Laatste optie is om af en toe iemand blij te maken met een dvd'tje. Heel veel mensen zijn nog altijd niet ' into blu' .
    Send a maniac to catch a maniac...

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hayko de Boer Bekijk bericht
    Per stuk verkopen, dan krijg je er nog een paar euro voor. Wel veel tijd en moeite...
    In grote aantallen een paar 'duppies' .

    Ruilen kan altijd, maar de meeste mensen gaan geen Blu-rays inruilen tegen dvd's, dus dan zul je het met ruil van dvd tegen dvd of cd of iets dergelijks moeten doen...
    (als je tegen cd's of dvd's iets wilt ruilen hou ik me altijd aanbevolen).

    Natuurlijk kun je je ook afvragen of je meteen alles wilt vervangen. Hoe groot is de collectie? Loont het zich bij iedere titel? Dvd's zijn niet opeens meteen besmet als je een BR-speler hebt aangeschaft.

    Laatste optie is om af en toe iemand blij te maken met een dvd'tje. Heel veel mensen zijn nog altijd niet ' into blu' .
    Idd per stuk verkopen maar dan kan ik maar zo'n 6 euro per dvd voor krijgen als het een redelijke goeie titel is (dat is dan nog zonder verzendkosten, die dan nog es nr nederland hoger oplopen....)

    M'n collectie gaat momenteel tg de 200
    ik zou er toch zeker een 30 tal willen vervangen
    vooral de animatiefilms, en de echte toppers als lotr, the matrix, bob, ...
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skank Bekijk bericht
    Idd per stuk verkopen maar dan kan ik maar zo'n 6 euro per dvd voor krijgen als het een redelijke goeie titel is (dat is dan nog zonder verzendkosten, die dan nog es nr nederland hoger oplopen....)

    M'n collectie gaat momenteel tg de 200
    ik zou er toch zeker een 30 tal willen vervangen
    vooral de animatiefilms, en de echte toppers als lotr, the matrix, bob, ...
    oke ik moet het vragen... bob?
    do your balls hang low,
    can you swing them to and fro
    can you tie them in a knot
    can you tie them in a bow

    do you get a funny feeling
    when they're hanging from the ceiling
    oh, you’ll never be a sailor
    if your balls hang low

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door YvieYvonne Bekijk bericht
    oke ik moet het vragen... bob?
    band of brothers
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skank Bekijk bericht
    band of brothers
    oooooooooooooh
    do your balls hang low,
    can you swing them to and fro
    can you tie them in a knot
    can you tie them in a bow

    do you get a funny feeling
    when they're hanging from the ceiling
    oh, you’ll never be a sailor
    if your balls hang low

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •