De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Verwijderen beschermpkapjes Denon AVR-3802

    Even snel vraagje tussendoor: hoe verwijder ik de beschermkapjes die op de speakerterminals zitten bij oa Denon? Bij mijn speakers (tannoy) kon ik ze er zo vanaf pakken, maar bij mijn nieuwe 8) Denon zitten ze licht verzonken in de terminals? En wil wel erg graag met bananen werken. Die ik trouwens al thuis heb
    Thanx.

  2. #2

    Standaard

    Met een scherp voorwerp (bv.dartpijltje) voorzichtig er uit peuteren.
    Zo heb ik het destijds ook gedaan.


    Proficiat btw met je nieuwe aankoop! 8)
    Arrivederci

  3. #3

    Standaard

    Thanx 8) Mooi ding ook. Jammer dat het een zwarte receiver is, maargoed, gaat meer om geluid dan om uiterlijk he
    Dan ga ik ff wat zitten etteren met een scherp iets. Kan ik alles beetje normaal aansluiten.
    Die AB is trouwens ook eens een kreng zeg Hoe ik daar ooit aan moet gaan wennen? Zou me niet verbazen als ik eerder een Pronto koop dan een nieuwe sub

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    Even snel vraagje tussendoor: hoe verwijder ik de beschermkapjes die op de speakerterminals zitten bij oa Denon?
    Die kapjes kun je als je een beetje nagels hebt gekweekt er wel uit pulken, maar een scherp voorwerp als een aardappelschilmesje is wel makkelijker :wink:
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    Jammer dat het een zwarte receiver is
    Tja kleur is smaakgebonden, maar ik vind de zwarte er gewoon goedkoper uitzien ofzo. Die champagnekleurige vind ik meer uitstraling hebben, vandaar dat er hier dus een champagnekleurige staat :wink: Maargoed, in sommige gevallen is t dus niet mogelijk om een kleur uit te kiezen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    Die AB is trouwens ook eens een kreng zeg Hoe ik daar ooit aan moet gaan wennen?
    Die AB...ach na een tijdje raak je er wel aan gewend...

    Hoe bevalt die 3802 bij jou i.c.m. je Tannoys? En welke speakerkabel had je(Clearwater als ik me niet vergis?)?
    The system wanted them to become soldiers

    One soldier just wanted to be human

  5. #5

    Standaard

    Hoe die bevalt? Wat snel om te vragen
    Heb er nog niet echt op mijn gemakje naar kunen luisteren. Is pas om 11H00 vanochtend aangesloten en ben sindsdien tijdje weggeweest en beziggweest. Maar tot nu toe bevalt die prima. Had om eerlijk te zijn het verschil met stereo schokkender verwacht, maar dat kan ook komen doordat ik nog niet echt op mijn gemakje onspannen heb kunnen luisteren.
    De kabels? Surround= Clearwater Fronts/Center = Royal Jaded.
    dvd-speler = Profigold optisch
    Cd-wisselaar = Vd Hul C5 The Bay (aan het inspelen momenteel)
    Is het trouwens mogelijk om de receiver in 1 keer te resetten naar zijn fabriekswaardes? Blijf anders tegen oude instellingen oplopen van de vorige eigenaar

  6. #6

    Standaard

    Even ander vraagje.
    Mijn speakers staan nu op large ingesteld, maar hoe krijg ik het voor elkaar om mijn sub niet te laten meespelen? Kan die optie nergens vinden. Kan wel gewoon kiezen voor large/small en bij small de cross-over voor de sub maar nu die op large staat pakt die de sub toch?

  7. #7

    Standaard

    Chris,

    Dat hoort allemaal in de handleiding te staan. Je moet dan denk ik gaan knoeien met de bassmix.
    "Utúlie'n aurë! Aiya Eldalië ar Atanatári, utúlie'n aurë!"

    StarTrader

  8. #8

    Standaard

    Blegh. Heb altijd een hekel aan handleidingen
    Maar goed, zal die 40 pagina's een door gaan spitten. Ze staan nu overigens in gesteld op zo'n manier dat mijn speakers fullrange staan en mijn subwoofer ook meedoet. Ach, ik kom er wel 8)
    Heb het ding tenslotte nog geen 12 uur in bezit

  9. #9

    Standaard

    Bij muziek (stereo) kun je de sub uischakelen in de direct modus. Je moet dan het volume van sub lager dan -12 instellen. De sub wordt dan uitgeschakeld.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •