Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 30 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Welke dvd speler raden jullie me aan voor 95% audio cds

    ik luiter dus 95% cds en bijna geen dvds maar later zal ik het toch wel handig vinden om dan een dvd speler te hebben..daaroom wil ik in een keer een dvd speler kopen maar mn vader heeft er ook een (zon aanbieding bij aldi ofzo... ) en die wil nogal vaak haperen met audio cds
    welke dvd speler is ook goed voor audio cds??
    ik dacht al aan de sony dvp-ns930/dvp-ns730 heeft hier iemand ervaring met deze spelers of heb je andere ideeën bij een audio/dvd speler??

    Ik dacht dat sony wel capabel moest zijn om een fatsoenlijke speler te leveren. maar ik heb er niet zo HEEL verstand van daarom vraag ik het even op dit forum.
    So weak, so hollow-minded
    the primat flock responds
    the jester race submits...

  2. #2

    Standaard

    De spelers van Harman Kardon zijn goed geschikt voor zowel dvd's als audio cd's. Kijk maar eens bij de reviews op areadvd.de
    Rotel ra-01
    Marantz cd5400 OSE
    Philips dvd 763 SA
    Dali Ikon 6

  3. #3

    Standaard

    Een goede cd speler en een 50 euro dvd-spelertje... Lijkt me een stuk slimmer.
    Upgrading is a neverending story...

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PM
    Een goede cd speler en een 50 euro dvd-spelertje... Lijkt me een stuk slimmer.
    I agree.

  5. #5

    Standaard

    of anders maakt pioneer ook best wel muzikale dvd spelers en marantz staat atijd bekend om zijn muziekal krachten.

    maar het gaat er natuurlijk ook om hoeveel je wilt uitgeven natuurlijk.

    want de de wat duurdere modellen (dat hoeft natuurlijk geen duizenden euro's te zijn) hebben meestal een wat betere muziek weergave dan de wat goedkopere wat natuurlijk ook te verwachten is.

    maar een losse cd speler met een aparte dvd speler ernaast is natuurlijk de beste oplossing.
    What can we say about this guy. The ancient Romans had a word for it: Asshole!
    dvd's : filmpjes

  6. #6
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  7. #7

    Standaard

    de yamaha s2300

    Of als deze een beetje buiten je budget valt...
    de Yamaha S1500
    [Reserveer hier uw ruimte voor uw reclameteksten]

  8. #8
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Met name Marantz maakt zeer goede producten zoals jij het nu zoekt alleen betaal je dan weer wel de nodige €€€€.

  9. #9

    Standaard

    Ik zou gewoon een goede cd-speler kopen als ik jou was....en je filmpjes lekker op die Bugetspeler van je pa afspelen
    --Check out the big brain on Brett!--
    ---------------Jules----------------

    [•]Three Star Trader[••]SafeTrader[•]

  10. #10

    Standaard

    of anders die ene TEAC dv-50 allesvreter voor maar €5000.




  11. #11

    Standaard

    Zou ik even moeten opzoeken, maar er is een kans dat dit alleen maar het loopwerk is.
    En dan hoop ik voor je dat je een goeie DAC heb thuis, anders ben je nog vele duizenden euro's kwijt voor een DAC.

  12. #12

    Standaard

    Ik denk niet dat dit caveman's bedoeling is....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  13. #13

    Standaard

    Ik heb de Sony DVP NS705 gekocht vanwege de goede audio eigenschappen. Speelt CD, SACD, DVD, MP3. Scoort op Kieskeurig.nl een 9.2 overall en een 9.4 voor audio.

  14. #14
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raampie
    Scoort op Kieskeurig.nl een 9.2 overall en een 9.4 voor audio.
    Hier kan je helaas niet teveel waarde aan hechten omdat er ook veel punten worden gegeven door personen die verders geen verstand van dit soort apparatuur hebben. (of niet willen hebben)
    Het is wel een doorsnee score van de gemiddelde mens die verders geen interesse hebben in "onzo" hobby.
    Het soort mens dat zomaar de eerste de beste winkel instap en dan de mooiste speler kwa uiterlijk kiezen of de mooiste kwa prijs. (goedkoopste)
    Thuis zullen ze pas kijken wat het betreffende apparaat nu eigenlijk presteerd en zullen dus snel een hoog cijfer geven omdat ze geen vergelijking hebben.
    Hiermee wil ik dus niet zeggen dat de Sony DVP NS705 een slecht apparaat is maar verkijk je dus niet op de cijfers van Kieskeurig.nl.

  15. #15
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Ik denk niet dat dit caveman's bedoeling is....
    Wellicht niet maar het is wel mooi

  16. #16

    Standaard

    Ik denk dat hij met de Sony voor zijn doel een goed apparaat in huis haalt. Het ding zal zeker goed dvd's en cd's zonder haperen kunnen weergeven.
    Alleen zoals j.vandendool ook al aangaf zijn de punten bij kieskeurig niet van enige waarde. Als je een goede dvd-speler en een audiofiele cd-speler zoekt:
    Een Arcam Diva88+ of 89 Maar dan praat je al gauw over 1700-2000 euri's. En dat is niet hetgeen wat caveman zoekt.

    Ik denk dat in de geest van de rest van z'n setup de Sony lekker past (prijstechnisch)

    MvGr,

    Jeroen
    HT: Horen, Zien en Beleven

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Ik denk niet dat dit caveman's bedoeling is....
    Wellicht niet maar het is wel mooi
    Yep, zeker weten.... misschien toch maar weer eens een winnend lot halen denk ik.... :wink:
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  18. #18

    Standaard

    Ik heb de Sony DVP-NS 930.
    Met DVD's scoort ie geweldig ! Super beeld en geluid.
    Maar ook met audio CD's doet ie het fantastisch.......Naar mijn mening maakt Sony de beste DVD spelers. Heb andere merken gezien maar haalt het niet bij Sony.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D
    Ik heb de Sony DVP-NS 930.
    Met DVD's scoort ie geweldig ! Super beeld en geluid.
    Maar ook met audio CD's doet ie het fantastisch.......Naar mijn mening maakt Sony de beste DVD spelers. Heb andere merken gezien maar haalt het niet bij Sony.
    Hmm, welke merken, types en prijzen? en waarmee draai je verder om tot zo'n stelling te komen??
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  20. #20
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D
    Ik heb de Sony DVP-NS 930.
    Met DVD's scoort ie geweldig ! Super beeld en geluid.
    Maar ook met audio CD's doet ie het fantastisch.......Naar mijn mening maakt Sony de beste DVD spelers. Heb andere merken gezien maar haalt het niet bij Sony.
    Hmm, welke merken, types en prijzen? en waarmee draai je verder om tot zo'n stelling te komen??
    Dat is ook iets wat ik graag zou willen weten dus.......................... :wink:

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D
    Naar mijn mening maakt Sony de beste DVD spelers. Heb andere merken gezien maar haalt het niet bij Sony.
    Ik heb ook andere merken gezien die het niet halen bij Sony!
    Ik heb ook andere merken gezien die de Sony voorbij streven! :wink:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door J.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Hmm, welke merken, types en prijzen? en waarmee draai je verder om tot zo'n stelling te komen??
    Dat is ook iets wat ik graag zou willen weten dus....
    Me2 :wink:
    The system wanted them to become soldiers

    One soldier just wanted to be human

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D
    Ik heb de Sony DVP-NS 930.
    Met DVD's scoort ie geweldig ! Super beeld en geluid.
    Maar ook met audio CD's doet ie het fantastisch.......Naar mijn mening maakt Sony de beste DVD spelers. Heb andere merken gezien maar haalt het niet bij Sony.
    HHmmmm, de top philips dvd-spelers (dvd 1000, 963A) komen in vooraanstaande audiobladen anders iets beter uit de tests dan de sony's.
    met name het sacd geluid van de philips dvd-sacd-spelers is een stuk beter!

    als je echt top wilt is er echt wel iets beters te krijgen dan sony! :wink:

    maargoed, het maakt verder niet uit. als JIJ vind dat het de beste speler is, is dat voor jouw voldoende. alle merken hebben goede en iets minder goede er tussen zitten. :wink:

  23. #23

    Standaard

    Spelertjes van Marantz en NAD doen t op muzikaal gebied ook niet slecht...
    The system wanted them to become soldiers

    One soldier just wanted to be human

  24. #24

    Standaard

    de pioneer dv565a scheint erg veel op dv656a te lijken die ik zelf heb.

    en die is goed met cd's en speelt ook dvd-a en sa-cd af en is ook nog niet al te duur in aanschaf volgens mij zit dv565 ergens rond de 300 euro
    What can we say about this guy. The ancient Romans had a word for it: Asshole!
    dvd's : filmpjes

  25. #25

    Standaard

    ff een vragie tussen door:

    wat is nou DAT/DIE verschil(len) tussen die sony spelers (en andere goedkopere spelers) en die spelers van €1000-2000???
    DVD speler: Pioneer DV-490V I Tv: Sony KV-28FX68 I Receiver: Sony STR-DE595 I Front speakers: Mission m32i I Center speaker: Mission m3c2i I Rear speakers: Mission m30i I Afstandsbediening: Logitech Harmony 785 I Kabels voor: QED Classic I Kabels Rear: QED Micro I Scart dvd: QED Silver Reference AV21 I Scart UPC digitale TV: QED Performace SQart P41 I DVD -> Receiver: QED nog iets...

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •