De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Infocus introduceert Screenplay 4805 projector

    Infocus introduceert Screenplay 4805 projector



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Klinkt vrij goed, en vrij betaalbaar ook. Toch wel mooie contrastratio.
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  3. #3

    Standaard

    De screenplay 4805 heeft een contrastratio van 2000:1 en geen 2200:1

    Ik neem aan dat niemand hem al heeft bewonderd?

    Het lijkt mij een concurrent van de Optoma Themescene H30 die ook met een 4 speed 6 segment kleurenwiel werkt. Ik heb onlangs de H30 gezien in Wassenaar en ben volledig overdonderd door het plaatje wat die kan projecteren voor het geld. Ga morgenvroeg een Epson TW200 bekijken in Emmeloord en ga dan er even rustig over na denken welke projector ik neem.. Best moeilijk allemaal hoor... geen een is perfect maar ondanks kleine minpunten toch allemaal ook weer schitterend. Het is meer een kwestie van goed tegen minder goed wegstrepen.
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  4. #4

    Standaard

    is deze projector ook 1080i hoge definitie compatibel?

  5. #5

    Standaard

    Wat is de resolutie van dit ding?

  6. #6

    Standaard 1080i

    Ik blijf dit eigenaardig vinden, hoe kan dit nu 1080i compatibel zijn en toch geen 1080 beeldlijnen hebben (heb dit bij andere toestellen ook al zien staan). Iemand enige technische uitleg? 't is wel interlaced (i), maar mijn crt tv ook en die heeft wel meer dan 500 horizontale lijnen( ze worden wel paarsgewijze aangestuurd).

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gekke Dirkie
    Wat is de resolutie van dit ding?
    Volgens de datasheet op infocus.com:
    Resolutie: 854x480 (16:9)
    Contrastratio: 2200:1 full on/off (dus geen 2000:1 )
    Lichtopbrengst: 750 ANSI lumen max

    Videocompatibiliteit:
    Component and RGB HDTV (720p, 1035i, 1080i). DVI with HDCP for digital video and encrypted digital video. Component EDTV (480p, 576p progressive scan), Component, Composite and S-Video standard TV video (480i, 576i, composite SCART with adapter, NTSC, NTSC M 4.43, PAL: B, G, H, I, M, N; SECAM: M).
    De datasheet bij infocus.com geeft na calibration echt 2000:1 aan hoor......

    http://www.infocushome.com/amer/eng/...lay/sp4805.asp
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  8. #8

    Standaard Re: 1080i

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dva
    Ik blijf dit eigenaardig vinden, hoe kan dit nu 1080i compatibel zijn en toch geen 1080 beeldlijnen hebben (heb dit bij andere toestellen ook al zien staan). Iemand enige technische uitleg? 't is wel interlaced (i), maar mijn crt tv ook en die heeft wel meer dan 500 horizontale lijnen( ze worden wel paarsgewijze aangestuurd).
    Tja, je kan dat hi-res HDTV beeld laten resizen naar het aantal beeldlijnen van de projector he, dat zal wel automatisch intern gedaan worden. Ik snap ook niet goed wat het nut ervan is hoor. Vermoeddelijk zal het nog steeds wat scherper zijn dan gewone TV, maar toch...
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •