Pagina 107 van 136 EersteEerste ... 75797103104105106107108109110111117 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.651 tot 2.675 van 3383 worden weergegeven.

Discussie: FilmValley

  1. #2651

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rami16 Bekijk bericht
    Jazeker

    Citaat:

    ''Ik heb het na gekeken maar het is de 2-disc

    Met vriendelijke groet,

    abo@filmvalley.nl''
    Dan wordt het zeker mailen
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  2. #2652

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roeland Bekijk bericht
    Ik twijfel tussen:

    - Rescue Dawn
    - The Good Shepherd

    Allebei nog nooit gezien. De meningen over met name The Good Shepherd lijken wat verdeeld (geweldig vs. saai/langdradig).
    Beiden kiezen (eigenlijk) of kies veilig en kies Werner Herzog!

  3. #2653

    Standaard

    Vandaag ook binnen, eindelijk weer eens op tijd. Helaas ook de 1-disc van Perfume.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  4. #2654

    Standaard

    Iemand al reactie gehad van FV ivm Perfume?

  5. #2655

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Waarom meer dan 10 blz. aan Sex and the City, snap ik totaal niet! Het is toch een mannenblad waarom dan zoveel aandacht aan zoiets.... Onbegrijpelijk.
    Het is anders wel de eerste keer dat mijn vriendin het blad ingekeken heeft. Iets met nieuwe doelgroepen enzo...
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  6. #2656

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door erwin van den heuvel Bekijk bericht
    Het is anders wel de eerste keer dat mijn vriendin het blad ingekeken heeft. Iets met nieuwe doelgroepen enzo...
    Dat was ook het eerste wat ik dacht. De vaste lezers haken echt niet af door één coverstory dat ze niet aanstaat, en nu koopt het vrouwelijk publiek het blad misschien ook een keer. Als maar 5% hiervan besluit abonnee te worden of het blad vaker te kopen is het al mooi meegenomen.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  7. #2657

    Standaard

    Ze zei net dat ze het "wel een leuk blad vindt", dus wat dat betreft is FV goed bezig.
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  8. #2658

    Standaard

    Hier ook de 1-disc van Perfume, maar hier maak ik me niet zo druk over....
    ga volgende keer voor de bijgeleverde film, maar heb na bijna een maand nog steeds mijn verlengingsgeschenk niet, toch maar weer even mailen.....
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  9. #2659

    Standaard

    Ik zal niet de enige zijn die de volgende mail heeft ontvangen zeker:

    Beste Abonnee,

    Helaas heeft er op de site van FilmValley een fout gestaan. In het
    tijdschrift stond de juiste informatie vermeld. Ondanks dat wij dit niet
    verplicht zijn, omdat de voorwaarden voorziet in dit soort vergissingen.
    Willen wij u toch uit coulance een andere oplossing bieden. Wanneer u de
    DVD perfume ongeopend retour zendt naar antwoordnummer xxx van uw naam adres woonplaats en
    een andere keuze uit de keuze DVD's van de betreffende uitgave.
    Zenden wij u deze toe

    Met vriendelijke groet en excuses voor het ongemak


  10. #2660

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timothy Bekijk bericht
    Ik zal niet de enige zijn die de volgende mail heeft ontvangen zeker:
    Toch mooi van ze dat je, ook al zijn ze dit niet verplicht, de keuze laten of je de 1-disc bijhoudt of je één van de andere keuzedvd's wil ontvangen.

  11. #2661

    Standaard

    Dat wel, maar het blijft op zijn minst dubieus dat de medewerkers per mail hebben bevestigd dat het de 2-disc zou zijn.


  12. #2662

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timothy Bekijk bericht
    Dat wel, maar het blijft op zijn minst dubieus dat de medewerkers per mail hebben bevestigd dat het de 2-disc zou zijn.
    Dat betekent dus dat de medewerkers ook alleen maar op de website hebben gekeken.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  13. #2663

    Standaard

    Ook binnen en wat een drek.... Met die afgrijselijke Jessica Parker op de cover en teveel Sex and the Cityshit. Inderdaad ook veel teveel reclame mbt deze film. Ach ja....t kan niet elke maand raak zijn.

    Volgende maand ga ik voor Rescue Dawn...

  14. #2664

    Standaard

    Ik hou gewoon de 1-disc dan van Perfume. 2-disc was leuk geweest, maar ging mij toch om de film. Extra's kijk ik ook steeds minder helaas.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  15. #2665

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Ik hou gewoon de 1-disc dan van Perfume. 2-disc was leuk geweest, maar ging mij toch om de film. Extra's kijk ik ook steeds minder helaas.
    Ja, ik ook. De film heeft bij bij altijd op de eerste plaats gekomen, maar ik kocht toch zoveel mogelijk 2-disc uitvoeringen...tot ik mezelf erop betrapte dat ik de extra's van de meeste films eigenlijk niet bekijk (enkel van films zoals TLOTR ofzo bekijk ik wel alle extra's) en dan bij mezelf dacht dat ik dan beter twee 1-disc uitgaves kan kopen ipv één 2-disc uitgave...

    Tenzij dus voor een mooie prijs koop ik tegenwoordig ook meestal gewone uitgaves, dus ik hou gewoon de 1-disc van Perfume...

  16. #2666

    Standaard

    Had voor Breach gekozen maar heb Perfume binnengekregen. Maar wat schetst mijn stomme verbazing.... mijn vriendin helemaal blij dat ik de film had gekozen die ze graag wilde zien.... maar snel gezegd; ja schat dacht dat je die wel leuk vond....

    Dit gaat de verkeerde kant op, dadelijk heb ik helemaal geen eigen keuze meer!

  17. #2667

    Standaard

    Ik heb gekozen voor The Good Shepherd.

  18. #2668

    Standaard

    Voor Bobby gekozen.
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  19. #2669

    Standaard

    Heb gekozen voor Rescue Dawn.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  20. #2670

    Standaard

    The Good Shepherd gekozen om weg te geven!

  21. #2671

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timothy Bekijk bericht
    Ik zal niet de enige zijn die de volgende mail heeft ontvangen zeker:
    Heb `m niet ontvangen
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  22. #2672

    Standaard

    Ik hou ook de 1-disc van Perfume.
    Volgende maand wordt het Rescue Dawn.

    Jammer dat ze nooi een muziekdvd als keuzetitel hebben (maar het is Filmvalley en geen Muziekvalley, dat weet ik ook wel).

    Valt me wel op dat met een tamelijk grote collectie de keuze steeds kleiner wordt... ik heb alle ruiltitels al in bezit van volgende maand, op Saw 3 (en die heb ik bij iemand in bestelling) en Rescue Dawn na. Nu had ik Rescue Dawn op mijn wenslijst staan, dus dat komt goed uit...
    Send a maniac to catch a maniac...

  23. #2673

    Standaard

    Hmm, dat is de eerse keer in 4 jaar dat ik de FIlmvalley later heb dan de rest. Ik zie dat er een aantal leuke keuzes bij de volgende zitten!

  24. #2674

    Standaard

    Ze hebben net weer bijna 100 euro van mijn rekening afgeschreven, dat is toch altijd even een pijnlijk moment, zeker aangezien ze geen brief sturen van tevoren

    Het goede nieuws is dan weer dat ik binnenkort weer welkomcadeau's mag uitzoeken
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  25. #2675

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd H. Bekijk bericht
    Ze hebben net weer bijna 100 euro van mijn rekening afgeschreven, dat is toch altijd even een pijnlijk moment, zeker aangezien ze geen brief sturen van tevoren
    Dat is bij geen enkele abbo hoor:wink: Je blijft gewoon abbonnee totdat je zelf (vaak drie maanden) van te voren opzegt. Dus dat afkeurende vingertje is nergens voor nodig....

Pagina 107 van 136 EersteEerste ... 75797103104105106107108109110111117 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •