Pagina 95 van 136 EersteEerste ... 4585919293949596979899105 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.351 tot 2.375 van 3383 worden weergegeven.

Discussie: FilmValley

  1. #2351

    Standaard

    hey!

    binnen 1 dag een reactie op mijn mail dat ik mijn keuzedvd naar Before Sunrise wil veranderen! Puike service, vooralsnog geen klachten hier!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  2. #2352

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Ik moet zeggen dat het idee leuk is.

    Sopranos zou ik sowieso gekocht hebben a 50 euro, nu krijg ik voor 50 euro meer 11x een dvd en 11x het blad! Prima deal! Volgend jaar kijken of ik verleng of niet!

    Persoonlijk doe ik het voor de inhoud en niet het presentje...

    Wacht maar totdat het eerste nummer binnen is dan wil je niks anders meer...

    Ben al meer dan 3 jaar lid.

  3. #2353

    Standaard

    Mwoah zo geweldig vind ik Film Valley niet. Ik vind het meer een doorbladerblad. Ik had er wel aan gedacht om lid te worden toen de 2 disc versies er bij kwamen en wilde dat afgelopen maand even bekijken om tot de conclusie te komen dat de SE's niet meer terugkomen binnen afzienbare tijd en de meeste titels zijn al ouder dus die heb je vaak al lang.

  4. #2354

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scifi maniac Bekijk bericht
    Mwoah zo geweldig vind ik Film Valley niet. Ik vind het meer een doorbladerblad. Ik had er wel aan gedacht om lid te worden toen de 2 disc versies er bij kwamen en wilde dat afgelopen maand even bekijken om tot de conclusie te komen dat de SE's niet meer terugkomen binnen afzienbare tijd en de meeste titels zijn al ouder dus die heb je vaak al lang.
    Bedenk dat een abonnement 100 euro kost, waarvan je 40-50 euro al 'terugkrijgt' door de waarde van je welkomsgeschenken. Uiteindelijk dus 11x het blad en 11 DVD's voor 50-60 euro. Zelfs al verkoop/ruil je keuzeDVD's die je niet goed vind en blader je het blad alleen door, dan is het volgensmij nog geen verkeerde deal.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  5. #2355

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scifi maniac Bekijk bericht
    Mwoah zo geweldig vind ik Film Valley niet. Ik vind het meer een doorbladerblad. Ik had er wel aan gedacht om lid te worden toen de 2 disc versies er bij kwamen en wilde dat afgelopen maand even bekijken om tot de conclusie te komen dat de SE's niet meer terugkomen binnen afzienbare tijd en de meeste titels zijn al ouder dus die heb je vaak al lang.

    Qua inhoud van het blad dan wat is daar dan mis mee?

    Iedere maand krijg ik meer en meer te weten over het medium film. Deze maand bijvoorbeeld een grote uitleg waar het horror genre vandaan kwam en hoe het met de jaren verstevigd heeft in Hollywood en veranderd. De sadistische horror op dit moment!

  6. #2356

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd H. Bekijk bericht
    Bedenk dat een abonnement 100 euro kost, waarvan je 40-50 euro al 'terugkrijgt' door de waarde van je welkomsgeschenken. Uiteindelijk dus 11x het blad en 11 DVD's voor 50-60 euro. Zelfs al verkoop/ruil je keuzeDVD's die je niet goed vind en blader je het blad alleen door, dan is het volgensmij nog geen verkeerde deal.

    Dat valt reuze mee. Als je slim shopt zijn de welkomstgeschenken eerder rond de 30 euro. Die 11 dvd's daar geef ik je gelijk. Dat is idd. 50 a 60 euro, maar als je minimale interesse in het blad hebt, de helft van de dvd's al in bezit.....

    Je moet ze maar net kunnen ruilen met iemand en dan nog moet je verzendkosten betalen voor al die dvd;s die je ruilt. Haal dan ook maar meteen 10 euro van die waarde af. Daarnaast is het beperkt wat je krijgt. Ik kijk liever in de winkel voor titels die ik echt graag wil in mijn collectie tijdens aanbiedingen. Dan kun je ook best veel voor 60 euro krijgen (3=2 komt bij me op van Free Record Shop. Kun je 9 dvd's krijgen voor die 60 euro en dat terwijl die titels nieuwer zijn, af en toe 2 disc bevatten e.d.).

    Ik snap je punt wel en het kan heel voordelig voor sommige mensen zijn. Ik vind het alleen jammer dat dat niet voor mij geldt. Ik had juist lid willen worden voor die 2 disc edities.

  7. #2357

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scifi maniac Bekijk bericht
    Dat valt reuze mee. Als je slim shopt zijn de welkomstgeschenken eerder rond de 30 euro. Die 11 dvd's daar geef ik je gelijk. Dat is idd. 50 a 60 euro, maar als je minimale interesse in het blad hebt, de helft van de dvd's al in bezit.....

    Je moet ze maar net kunnen ruilen met iemand en dan nog moet je verzendkosten betalen voor al die dvd;s die je ruilt. Haal dan ook maar meteen 10 euro van die waarde af. Daarnaast is het beperkt wat je krijgt. Ik kijk liever in de winkel voor titels die ik echt graag wil in mijn collectie tijdens aanbiedingen. Dan kun je ook best veel voor 60 euro krijgen (3=2 komt bij me op van Free Record Shop. Kun je 9 dvd's krijgen voor die 60 euro en dat terwijl die titels nieuwer zijn, af en toe 2 disc bevatten e.d.).

    Ik snap je punt wel en het kan heel voordelig voor sommige mensen zijn. Ik vind het alleen jammer dat dat niet voor mij geldt. Ik had juist lid willen worden voor die 2 disc edities.
    Als je zo redeneert heb je gelijk. Anders gezegd: Als je het blad écht waardeloos vindt, dan is het niet de moeite waard om het alleen voor de DVD's te doen.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  8. #2358

    Standaard

    De nieuwe lijst is bekend:
    http://www.filmvalley.nl/keuzedvd.php
    Babel, Eternal/Science, Perfume (misschien) en the Last Emperor zijn alvast titels die ik wel wil hebben....(alhoewel Criterion een 4-disk-set uitbrengt van The Last Emperor). De rest heb ik al of interesseerd me minder. Gelukkig weer eens wat 2-diskers.

  9. #2359

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Qua inhoud van het blad dan wat is daar dan mis mee?

    Iedere maand krijg ik meer en meer te weten over het medium film. Deze maand bijvoorbeeld een grote uitleg waar het horror genre vandaan kwam en hoe het met de jaren verstevigd heeft in Hollywood en veranderd. De sadistische horror op dit moment!
    Het is zeker een leuk blad maar toch ook erg oppervlakkig hoor...en zeer beknopt. Ze behandelen inderdaad steeds een ander genre (leuk afgekeken van Empire) maar behandelen dan per genre het bekende werk.....:wink: Ik "leer" in ieder geval niets van Filmvalley. Maar een leuk doorbladerblad is het zeker.

  10. #2360

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    De nieuwe lijst is bekend:
    http://www.filmvalley.nl/keuzedvd.php
    Babel, Eternal/Science, Perfume (misschien) en the Last Emperor zijn alvast titels die ik wel wil hebben....(alhoewel Criterion een 4-disk-set uitbrengt van The Last Emperor). De rest heb ik al of interesseerd me minder. Gelukkig weer eens wat 2-diskers.
    week 48 wordt een matige...heb alles al en in die Franse horor heb ik geen behoefte...

    Miss. maar voor Babel, want daar heb ik een regio 3 versie van en mijn vriendin houdt erg veel van NL subs
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  11. #2361

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    week 48 wordt een matige...heb alles al en in die Franse horor heb ik geen behoefte...

    Miss. maar voor Babel, want daar heb ik een regio 3 versie van en mijn vriendin houdt erg veel van NL subs
    Ik kan je die Franse film anders echt aanbevelen! Tis niet echt een horror....eerder een inktzwarte satire. Ik moest in ieder geval erg vaak lachen.....(of ben ik nu ziek?)....

  12. #2362

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Het is zeker een leuk blad maar toch ook erg oppervlakkig hoor...en zeer beknopt. Ze behandelen inderdaad steeds een ander genre (leuk afgekeken van Empire) maar behandelen dan per genre het bekende werk.....:wink: Ik "leer" in ieder geval niets van Filmvalley. Maar een leuk doorbladerblad is het zeker.

    Maar ja, jij bent dan ook langer bezig in het kijken van films dan ik Melvin. Ben pas een jaartje of twee serieus bezig. En pas in nummertje 75 het subgenre Hammer tegen.

    Bijvoorbeeld het blad ''empire'' wel van gehoord maar nog nooit doorgebladerd en kan dus niet weten wat ze jatten en wat niet...

  13. #2363

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ik kan je die Franse film anders echt aanbevelen! Tis niet echt een horror....eerder een inktzwarte satire. Ik moest in ieder geval erg vaak lachen.....(of ben ik nu ziek?)....

    Inderdaad een aparte nepdocumentaire was dat.

    Heb trouwens gewoon weer eens allemaal. (***zooi)

  14. #2364

    Standaard

    Vind het erg jammer dat Eternal Sunshine en Science of sleep samen komen..
    Vond de uitgave van Spider/bully echt afschuwelijk.


  15. #2365

    Standaard

    Ik ga volgend nummer waarschijnlijk voor La Haine.

    Verder ook wel voor The Last Emperor... Zie er daarnaast nog niet echt wat bij, maar de keuze titels zijn dan ook nog niet bekend voor februari en verder.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  16. #2366

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mikel Venhovens Bekijk bericht
    Vind het erg jammer dat Eternal Sunshine en Science of sleep samen komen..
    Vond de uitgave van Spider/bully echt afschuwelijk.
    Mwow....als ik twee leuke films van Gondry krijg....hoor je mij niet zeiken over een lelijk hoesje.....

  17. #2367

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Mwow....als ik twee leuke films van Gondry krijg....hoor je mij niet zeiken over een lelijk hoesje.....
    Haha okej, maar ik heb de 3-disc van Eternal sunshine zelf ook al
    Maarja, voor de rest zijn de titels best wel te doen, zie alweer een 2disc en keuzetitels moeten verder ook nog bekend worden gemaakt!


  18. #2368

    Standaard

    Ga denk ik voor LA HAINE, heb ik al eens gehad (nog maar eens een kans geven).

  19. #2369

    Standaard

    La Haine is de enige die ik niet in mijn collectie heb, dus de keuze is makkelijk.

  20. #2370

    Standaard

    Heeft iedereen Before Sunset al aangekregen van het vorig nummer?

    Zou er achter willen mailen maar begint best vervelend te worden aangezien ik al eens twee magazines heb laten nasturen.

    Voor komende maand heb ik ze allemaal al De overige selecties zien er wel oké uit.

  21. #2371

    Standaard

    Vandaag de Filmvalley weer ontvangen met Gettysburg erbij. Ik zie niet dat ik Hot Fuzz gewonnen heb met wat kijk jij? (stukje over Once upon a time in America)
    Ik denk dat ik voor volgende maan voor The Big Lebowski ga. Heb King Kong, Scarface en Babel immers al als SE.

  22. #2372

    Standaard

    Leuke internet-tips staan er weer in:

    Trailer voor de ideale oscar film
    http://nl.youtube.com/watch?v=vXd88rIPeLg

    Bekende acteurs in Japanse reclame:
    http://www.japander.com/japander/index.htm
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  23. #2373

    Standaard

    Heb twee jaar geleden in december een abo genomen, vorig jaar geen enkel bericht gehad om te vragen of ik wou verlengen. Nochtans wou ik dat wel maar goed in de veronderstelling dat er nog wel een brief van zou volgen zelf geen acotie ondernomen en tot mijn verbazing heb ik nu al een heel jaar Film Valley gewoon toegestuurd gekregen telkens met mijn keuze DVD. Nu is dat dus al twee jaar geleden dat ik een abo heb genomen (mss dat ze verkeerd hadden ingegeven in hun pc en mij een 2jaars ipv 1jaars abo hebben gegeven) maar nou zit ik met de vraag... Komt er een brief met de vraag of je wil verlengen of moet je zelf actie ondernemen via de site? Want ik kan wel inloggen op "Verleng abonnement".

  24. #2374

    Standaard

    Ik heb ze allemaal al! Dus kies ik maar voor King Kong, voor m'n zus.
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  25. #2375

    Standaard

    Voor mij wordt het La Haine deze keer.

Pagina 95 van 136 EersteEerste ... 4585919293949596979899105 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •