Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 40 worden weergegeven.

Discussie: Tour Of Duty R2?

  1. #1

    Standaard Tour Of Duty R2?

    weet er iemand of tour of duty ook op R2 verkrijgbaar zal zijn?
    Dvd Profiler

    "We shall fight on the beaches. We shall fight on the landing grounds. We shall fight in the fields,and in the streets, we shall fight in the hills. We shall never surrender!"

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    er staat R1

    maar gaat hij ooit uitkomen op R2?
    Dvd Profiler

    "We shall fight on the beaches. We shall fight on the landing grounds. We shall fight in the fields,and in the streets, we shall fight in the hills. We shall never surrender!"

  4. #4

    Standaard

    Is volgens mij nog niets over bekend.

    Ik wacht overigens ook nog op de volledige specs van de R1 box...kan ik 'm eindelijk gaan pre-orderen.
    Arrivederci

  5. #5

    Standaard

    Ik verwacht eigenlijk wel dat deze op r2 zal uitkomen, maar eerst maar eens ff de specs afwachten van de R1 hoewel ik mij meen te herinneren dat de serie toendertijd in amerika niet zo goed liep ivm het vietnamtrauma van de amerikanen
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  6. #6

    Standaard

    BOX van seizoen 1 is in de VS uitgebracht!!!!

    Nu maar hopen op een Regio 2 release met Ned.subs!

  7. #7

    Standaard

    kom maar met die box R2 Sub: NL

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van 't Wout
    BOX van seizoen 1 is in de VS uitgebracht!!!!
    Maar ZONDER de jaren 60 muziek, en zelfs zonder "Paint it Black"!!

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1
    Maar ZONDER de jaren 60 muziek, en zelfs zonder "Paint it Black"!!
    Ik vind dit echt schandalig! Maar zal wel weer met rechten en stuff te maken hebben. Hopelijk zal de R2 wel met originele muziek uitkomen maar dat zal ook wel niet...
    Four-Star Trader (236)

  10. #10

    Standaard

    Dat is dus knap naadje!!!!

    Tour of Duty ZONDER de originele muziek is ****!

  11. #11

    Standaard

    En het is helaas echt waar. Lees er bijvoorbeeld de reacties op Amazon.com maar op na.

    Persoonlijk zou ik deze uitgave dus nooit kopen, ook al heb ik alle Tour of Duty cd's in huis... :wink:

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1
    En het is helaas echt waar. Lees er bijvoorbeeld de reacties op Amazon.com maar op na.

    Persoonlijk zou ik deze uitgave dus nooit kopen, ook al heb ik alle Tour of Duty cd's in huis... :wink:
    Idd, Tour of Duty = Sixties muziek. Zonder de muziek is er niet veel aan

    Oh en btw ook ik heb al de cd's in huis!

  13. #13

    Standaard

    Da's dan 1 box die ik niet hoef. Vind juist de muziek erg mooi. Heb ook alle 7 de cd's in huis.

  14. #14

    Standaard

    Misschien kunnen ze hem in nederland wel met die muziek uitbrengen.
    zou wel mooier zijn anders hoef ik hem ook niet.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1
    En het is helaas echt waar. Lees er bijvoorbeeld de reacties op Amazon.com maar op na.

    Persoonlijk zou ik deze uitgave dus nooit kopen, ook al heb ik alle Tour of Duty cd's in huis... :wink:
    Wat bedoel je? Als ik daar kijk worden alleen maar volle sterren gegeven en zeggen ze dat het niet erg is dat de muziek er niet bij zit.
    Impressive MOST Impressive!

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door filmfreakie
    Wat bedoel je? Als ik daar kijk worden alleen maar volle sterren gegeven en zeggen ze dat het niet erg is dat de muziek er niet bij zit.
    De originele muziek is uit de serie gehaald ivm met rechten kwestie. Zo zit de soundtrack Painted Black er niet eens in volgens mij!

    Weet iemand trouwens nog of dit ook niet zo was bij VHS? Heb thuis nog ergens eentje liggen maar nooit tijd om te checken.
    Four-Star Trader (236)

  17. #17

    Standaard

    Mooie quote uit een reactie: "This DVD set is labelled as "The Complete First Season" which is a lie; all the music has been replaced."

    Er werd zoveel goede muziek gebruikt in de serie dat er zelfs 6 compilatie cd's met ieder een nummer of 20 zijn uitgebracht! Van welke tv serie zie je dat nog meer?

    Als dat er dus uitgehaald is, is heel de box niet het totale aantal sterretjes waard! En mag dus ook niet het complete eerste seizoen genoemd worden... :wink: Waarschijnlijk hebben veel mensen die het maximale aantal sterretjes gaven de serie zelfs nooit eerder gezien...

  18. #18

    Standaard

    @ Fuse

    Tour of Duty word niet in R2 uitgebracht. Dus als je hem wilt zal je hem toch via Amerika en in R1 moeten bestellen.

    @ Caledonians

    Het heeft inderdaad met rechtenkwesties te maken. Desondanks zitten er toch 2 orginele nummers in. In aflevering 5 word er door Pvt. Percell het nummer Louie, Louie ingezet waarna het echte nummer erin vervaagt. En in aflevering 8 is er ook nog een orginele nummer. Bij de 5 orginele videobanden zaten alle orginele nummers erin op Paint It Black na! Heb ze alle 5 hier thuis liggen en even nagekeken...

    @ Iedereen

    Heb Seizoen 1 dvd-set al tijdje liggen hier en het is inderdaad erg jammer dat de orginele muziek er niet inzit, je mist toch iets van de era. Maar als dat de enigste reden is om het niet te kopen ben je blijkbaar geen echte fan van de serie geweest. Muziek baal ik wel beetje van maar het gaat toch om de verhaallijn van een groep soldaten uit verschillende delen van Amerika die vriendschap krijgen en samen plezier en leed delen. Seizoen 2 dvd-set komt 28 December uit (ook zonder orginele muziek) maar ik heb hem al ge-pre-ordered via Amazon. Het is en blijft een fantastische serie en zal nooit uitkomen met orginele muziek. Wij mogen in Nederland al blij zijn dat het met orginele muziek uitgezonden word! In Amerika is het eenmalig met orginele muziek uitgezonden en vervolgens altijd herhaalt met andere muziek. En in landen zoals Duitsland, Frankrijk, Engeland, etcetera is dat precies hetzelfde. Eenmalig orgineel en daarna herhalingen zonder orginele muziek. Hier in Nederland krijgen wij hem al jaren met orginele muziek. Dus wij hebben al vrij veel geluk. Helaas dat Veronica na hun overname geen rechten meer heeft voor Tour Of Duty, en dus de komende jaren (en misschien wel nooit meer) Tour Of Duty hier niet meer op de buis zal verschijnen. (Tenzij iemand de rechten koopt, wat ik wel hoop eigenlijk!) Hoe dan ook kan niet wachten totdat Seizoen 3 ook uitgebracht word... 8)
    "I'm going to make him an offer he can't refuse!"

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scarafax
    Helaas dat Veronica na hun overname geen rechten meer heeft voor Tour Of Duty, en dus de komende jaren (en misschien wel nooit meer) Tour Of Duty hier niet meer op de buis zal verschijnen.
    En toch is het nog niet zolang geleden nog herhaald, toch? Zond Veronica het toen nog uit?

    Tegen de tijd dat de serie weer herhaald wordt ren ik in ieder geval snel naar de winkel om een huiskamer dvdrecorder aan te schaffen... :wink:

  20. #20

    Standaard

    Klopt... vorig jaar is het nog herhaalt... alleen niet alle afleveringen. (maar 25(?!?!) afleveringen van de 58 )
    Hoop dat het wel gekocht word weer... SBS6 had ernaar gekeken toen Veronica overgenomen werd. Maar vond het 'te duur voor zo'n oude serie' en dat terwijl Tour Of Duty altijd erg goed bekeken word en de zenders er een hoop kijkcijfers meehalen... misschien iets voor Yorin ofzo?

    Ik heb trouwens 56 orginele afleveringen al opgenomen (op vhs helaas... een keer overzetten naar dvd) mis er nog 2 (aflevering 31 "Nightmare" en aflevering 52 "The Road to
    Long Binh")...
    "I'm going to make him an offer he can't refuse!"

  21. #21

    Standaard

    Ik blijf hopen op een Regio 2 release met Ned. subs!
    Eventueel dan maar zonder de originele muziek!
    Want dit is een wereld serie en verdient het om op dvd te komen!

  22. #22

    Standaard

    Is hier toevallig iets over bekend? Dan bedoel ik een andere release dan die nu is uitgebracht?

  23. #23

    Standaard

    Nee nogmaals, hij word absoluut niet in Nederland uitgebracht... echt onwijs jammer. Vind het ook wel beetje vreemd, want in Europa heeft de serie het meeste succes gehad! En dan met name in Nederland & Duitsland. Dus een Europese box (hoeft niet perse puur NL box, zolang er maar NL subs bijzitten, en de orginele muziek!!!) zou meer succes hebben dan de Amerikaanse box. Maar goed, zal wel aan mij liggen... heb ze overigens alle drie al aantal jaartjes in bezit, grijsgedraait, maar blijft geweldig... kijk nog steeds elke week wel 2 of 3 afleveringen hahaha...
    "I'm going to make him an offer he can't refuse!"

  24. #24

    Standaard

    Scarafax weet je misschien ook de reden waarom hij niet wordt uitgebracht?

  25. #25

    Standaard

    tja vietnam blijft gevoelig liggen...
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •