Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 40 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Independence Day (Extended Version) [DVD]

    Independence Day (Extended Version) [DVD]

    De zomerhit van 1996 ontdaan van de meeste extra’s maar nu wel mèt DTS.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard ID4

    Ik ben blij dat ik de 2 disc versie heb gekocht een maandje of 3 geleden, de nieuwe versie is niet geweldig... lijkt me....
    Supreme Commander of the Asgard fleet

  3. #3

    Standaard

    Goede recensie.

    Dit is een mooie uitgave van een lekkere popcornfilm, maar ik zie geen reden om hiervoor mijn 2 disk te vervangen, aangezien die ook al een goede beeldkwaliteit en een erg strak geluid had. Wel leuk voor de mensen die deze film nog niet hebben en niet zoveel waarde hechten aan extra's.

  4. #4

    Standaard

    Heb zowel de 2disc als de 1disc versie in mijn collectie. Heb de 1disc versie aangeschaft omwille van de dts-track en die klinkt heel erg goed. Independence Day is een prima sf-actiefilm waarbij dts volledig tot zijn recht komt.

  5. #5

    Standaard

    inderdaad... ik denk als er een ultieme film is die DTS kan gebruiken, dan is het wel ID4. Ik ga deze versie dan ook zeker aanschaffen!

  6. #6
    Master Pakazul
    Guest

    Standaard

    heb ook zojuist de 1 disc versie gekocht. ik heb deze film al zovaak gezien maar het blijft gewoon een leuke film, zeker een film die een dts track verdient.

  7. #7

    Standaard

    19 mei verschijnt er een soortgelijke DVD
    van "The Abyss".

    Daar wacht ik op, omdat mijn Philips 625 niet
    goed overweg kan met de "seamless branching".

    Ook hoop ik dat de engelse soundtrack nu wel
    Dolby Digital 5.1 (en evt. DTS) is, de 2 disc
    had alleen de franse track in DD 5.1,
    de engelse was surround.

    Het allermooiste zou natuurlijk zijn als het een nieuwe anamorphische transfer zou zijn!

  8. #8
    Master Pakazul
    Guest

    Standaard

    The abys is er al en helaas geen 5.1 of dts voor de engelse track...

  9. #9

    Standaard

    Amusante maar compleet idiote film, waar je na 2x toch wel genoeg van hebt imo. Geen aanschaf waard naar mijn normen.
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  10. #10

    Standaard

    Ik vind dit toch een beetje jammer, hoor.
    Waarom hebben ze niet gewoon zoals bij de vorige uitgave de seamless branching techniek gebruikt? En waar zijn alle extra's heen?
    Nee, ik hou het gewoon bij mijn oude 2-Disc versie.
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon
    19 mei verschijnt er een soortgelijke DVD
    van "The Abyss".

    Daar wacht ik op, omdat mijn Philips 625 niet
    goed overweg kan met de "seamless branching".

    Ook hoop ik dat de engelse soundtrack nu wel
    Dolby Digital 5.1 (en evt. DTS) is, de 2 disc
    had alleen de franse track in DD 5.1,
    de engelse was surround.

    Het allermooiste zou natuurlijk zijn als het een nieuwe anamorphische transfer zou zijn!
    De Big Deal-versie van The Abyss heeft niets van dit alles: geen 5.1-geluid en geen anamorf beeld. Het is exact hetzelfde schijfje als disc 1 van de eerdere release (je kunt dus kiezen uit zowel de bioscoopversie als de langere versie). Absoluut niet de moeite waard als je de eerdere release al in je bezit hebt. Erg jammer! Ik had gehoopt dat men bij Fox op zijn minst de moeite zou doen om de Engelse DD-track op te waarderen naar 5.1.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Raps
    En waar zijn alle extra's heen?
    Tja, het is dan ook een Big Deal titel he
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  13. #13

    Standaard

    Vanwege de dts track deze 1disc gekocht. En werkelijk waar een verbetering!!!!! de 1 disc vervangen door deze nieuwe 1 disc. En je hebt een pracht release...

  14. #14

    Standaard

    De prijs van de 2 disc is zo lang heel hoog geweest,dat me intresse om hem nu (hij ietsje goedkoper is geworden) aanteschaffen flink is gedaald.

    Ik ben geen voorstander van een 1 disc versie als ik ook voor een 2 discer kan gaan met meer extra´s.
    Alleen al omdat ik bij deze 1 disc versie alleen de hogere DD 5.1 bitrate als verschil heb omdat ik geen dts kan afspelen.
    Ondanks dat had ik ook graag de nieuwere 2 disc versie gezien,die in Australie en Duitsland wel te koop is.
    Omdat het meschien in de toekomst wel zo kan zijn dat ik dts kan afspelen.
    Een 2de reden is dat ik de Video uit 1997 ook al heb,waar ik omgerekend zo´n 18 euro voor betaald heb.

    Het zou trouwens leuk zijn als er ook een resencie komt van de eerdere 2 disc (HINT HINT)...

  15. #15

    Standaard

    En als ik deze DVD nou puur en alleen qua beeld vergelijk met de Regio 1 Five Star Edition, welk beeld is dan beter? Iemand enig idee?
    ...One of them was a Slytherin and he was probably the bravest man I ever knew...
    --
    Blu-Ray: 350

  16. #16

    Standaard

    leuk dat hier een recensie over is maar vind het behoorlijk raar dat er van de 2-disc er geen is

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scarface2002
    leuk dat hier een recensie over is maar vind het behoorlijk raar dat er van de 2-disc er geen is
    Die moet maar net beschikbaar worden gesteld door de filmmaatschappij.

  18. #18

    Standaard

    Extra's intreseren me geen *chips*

    DTS daar integen wel
    kopuhh dus
    ****************************************
    Vermogen zegt niks over de kwaliteit.
    ****************************************

  19. #19

    Standaard

    Had deze nog niet. Geweldig entertainment.
    Extra's intereseren me ook niets en deze versie is niet duur.

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scarface2002
    leuk dat hier een recensie over is maar vind het behoorlijk raar dat er van de 2-disc er geen is
    Die moet maar net beschikbaar worden gesteld door de filmmaatschappij.
    kan me niet voorstellen dat niemand van de crew die heeft, btw hoe kom je aan de screenshot van de 2-disc

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scarface2002
    kan me niet voorstellen dat niemand van de crew die heeft, btw hoe kom je aan de screenshot van de 2-disc
    Ik heb de oude uitgave al een hele tijd geleden zelf gekocht, maar er is een verschil tussen wat we opgestuurd krijgen en wat we uit eigen collectie doen.

    We geven dan liever prioriteit aan de titels die we wél binnenkrijgen.

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon
    19 mei verschijnt er een soortgelijke DVD
    van "The Abyss".

    Daar wacht ik op, omdat mijn Philips 625 niet
    goed overweg kan met de "seamless branching".

    Ook hoop ik dat de engelse soundtrack nu wel
    Dolby Digital 5.1 (en evt. DTS) is, de 2 disc
    had alleen de franse track in DD 5.1,
    de engelse was surround.

    Het allermooiste zou natuurlijk zijn als het een nieuwe anamorphische transfer zou zijn!
    De Big Deal-versie van The Abyss heeft niets van dit alles: geen 5.1-geluid en geen anamorf beeld. Het is exact hetzelfde schijfje als disc 1 van de eerdere release (je kunt dus kiezen uit zowel de bioscoopversie als de langere versie). Absoluut niet de moeite waard als je de eerdere release al in je bezit hebt. Erg jammer! Ik had gehoopt dat men bij Fox op zijn minst de moeite zou doen om de Engelse DD-track op te waarderen naar 5.1.
    De engelse en amerikaanse versies van de DVD hebben wel een engelse 5.1 track.

    Vreemd dat deze "nieuwe" DVD van "The Abyss" wel seamless branching gebruikt,
    en die van "Indepedence day" niet.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon
    Vreemd dat deze "nieuwe" DVD van "The Abyss" wel seamless branching gebruikt, en die van "Indepedence day" niet.
    Fox vond het blijkbaar aantrekkelijk om van Independence Day wel een nieuwe master te maken (vast en zeker ter promotie van The Day After Tomorrow, een film van dezelfde regisseur als Independence Day) en van The Abyss niet. Bij The Abyss hebben ze helemaal geen moeite gedaan, dit is - zoals ik al schreef - exact dezelfde disc als disc 1 van de eerdere release. Lekker makkelijk en goedkoop.

  24. #24

    Standaard

    Ik heb ID4 2-disc versie bij Play.com besteld en gisteren ontvangen. In tegenstelling tot wat op de website staat, bevat deze versie WEL een DTS track. Verder zit die 8 minuten extra er ook bij.
    Het gaat om deze versie:
    http://www.play.com/play247.asp?pa=s...=R2&title=6689

    2 voor de prijs van 1. Goed, wel 18pond (ongeveer 28 Euro), maar 2 voor de prijs van 1 is dan geen slechte deal vind ik. De 2e die ik heb aangeschaft is 5th Element, ook 2-dvd met DTS track en ziet/klinkt ook heel goed.
    Freddy Krueger: [to Jason] Penny for your thoughts?

    (updated on 24-08-2002)

  25. #25

    Standaard

    Guys kan er iemand uitleggen welke versie er nu zijn van ID4?

    Lijkt me toch wel een leuke film. Al was het maar om de effecten.

    Heeft die versie van play wel of geen NLO?
    En wat is seamless branching
    a.k.a. tan1415

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •