Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 135 worden weergegeven.

Discussie: www.dvdoutlet.nl

  1. #101

    Standaard

    Wat is er aan de hand met dvdoutlet. Die nieuwe site is een ramp. Opzoekingen lukken meestal niet.

  2. #102

    Standaard

    Alles werkt terug optimaal. Waarschijnlijk was men net de site aan het updaten (nieuwe lay-out).

  3. #103

    Standaard

    Vandaag (vrijdag 25 mei 2012) is de website niet beschikbaar, dit is al enkele dagen zo.
    Afgelopen dagen kreeg ik steeds een leeg scherm, vandaag staat er:
    In verband met onderhoud tijdelijk offline. Excuses hiervoor.

    Kan me niet voorstellen dat ze hier dagen voor nodig hebben, bovendien wil je dat ook niet als winkel want dat is slecht voor je inkomsten.

    Iemand enig idee wat er speelt? Stoppen ze er mee...?

  4. #104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mafiosi Bekijk bericht
    Vandaag (vrijdag 25 mei 2012) is de website niet beschikbaar, dit is al enkele dagen zo.
    Afgelopen dagen kreeg ik steeds een leeg scherm, vandaag staat er:
    In verband met onderhoud tijdelijk offline. Excuses hiervoor.

    Kan me niet voorstellen dat ze hier dagen voor nodig hebben, bovendien wil je dat ook niet als winkel want dat is slecht voor je inkomsten.

    Iemand enig idee wat er speelt? Stoppen ze er mee...?
    Vandaag gebeld, omdat ze niet op 2 mails reageerden van eerder deze week.
    Wel meteen iemand aan de lijn. Ze schijnen sinds gisterochtend een fikse storing te hebben gehad, geen mail en geen verwerking van site.
    Wel had ik al een paar dagen eerder gemaild, dus er moet al langer iets spelen.
    Wellicht het nog even een kans geven.
    Send a maniac to catch a maniac...

  5. #105

    Standaard

    2 weken terug 3 bd's ge-preorderd. Afgelopen weekend 2 van de 3 mogen ontvangen. Wat dat betreft is dvdoutlet zoals altijd een prettige ervaring om te bestellen. Je hebt je spullen gewoon snel in huis zonder vooraf te hoeven betalen, wat ook wel zo prettig is.

    Zoals altijd weer een top ervaring bij dvdoutlet !
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  6. #106

    Standaard

    Mailtje gehad dat ze zaken weer aan het draaien hebben.

    Dit weekend is er 10% korting middels STORING als kortingscode, staat ook op de site.
    Send a maniac to catch a maniac...

  7. #107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hayko de Boer Bekijk bericht
    Mailtje gehad dat ze zaken weer aan het draaien hebben.

    Dit weekend is er 10% korting middels STORING als kortingscode, staat ook op de site.
    Site is nog steeds down

  8. #108

    Standaard

    Hier nergens last van (Firefox).

  9. #109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Hier nergens last van (Firefox).
    Krijg melding gesloten voor onderhoud

  10. #110

    Standaard

    Laden duurde iets langer, maar de site werkt hier ook gewoon.
    Misschien moet je ff verversen of de cache leeghalen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  11. #111

    Standaard

    en nr 3 van de pre-orders ontvangen.

    Wederom top service van dvdoutlet.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  12. #112

    Standaard

    Heb ook eens iets besteld bij dvdoutlet.nl & m'n 3 blurays werden maandag 22/7 verzonden. Iemand ervaring met verzending naar België? Vraag me af hoelang het duurt bij hun want als je bol.com gewend bent qua verzending

  13. #113

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Heb ook eens iets besteld bij dvdoutlet.nl & m'n 3 blurays werden maandag 22/7 verzonden. Iemand ervaring met verzending naar België? Vraag me af hoelang het duurt bij hun want als je bol.com gewend bent qua verzending
    Het duurt sowieso langer dan bij bol.com. Het wordt met de post verzonden en niet per koerier zoals bij Bol.com. Een week moet je toch zeker rekenen. Wellicht ergens volgende week dus.
    The truth is out there

  14. #114

    Standaard

    Wat een hoge prijzen houden ze daar aan zeg. Het mag de naam 'outlet' niet eens dragen.

  15. #115

    Standaard

    Gisteren Homeland 3 besteld, schijnt in UK nog maanden te duren tot die uitkomt.
    Niet goedkoop, maar lagen wel 9 euro onder de rest (BOL, Wehkamp). Vandaag verzonden, benieuwd of het er morgen is....
    Send a maniac to catch a maniac...

  16. #116

    Standaard

    -vraag gewist wegens beoordeeld als nutteloos-
    Laatst aangepast door Kev : 10-07-2014 om 12:18

  17. #117

    Standaard

    Hoe moeten wij dat weten....

    Is het niet gewoon simpeler als u die vraag stelt aan de winkel zelf?

    Er is toch nog geen negatieve ervaring over uw order dus waarom zou u nu al informatie willen over hoe goed of slecht een annulatie zou verlopen terwijl u helemaal nog geen probleem ondervonden hebt...

    Alleya, ik begrijp sommige leden hier soms niet hoor.

  18. #118

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Iemand ervaringen met refund te vragen bij DVDOutlet? Heb een goede maand geleden een artikel besteld uit een clearance sale maar ze hebben laten weten dat de leverancier nog steeds geen voorraad heeft. Als het te lang op zich laat weten, dus als de 30 dagen voorbij zijn, zou ik dit willen annuleren & refund vragen. Verwerken ze dit snel een refund & gaan ze er wel op in als je dit vraagt?
    Het antwoord staat op de site van DVDOutlet: "U kunt uw bestelling altijd kostenloos annuleren indien DVD Outlet niet binnen 30 dagen na plaatsing van uw bestelling in staat is deze te leveren. (...) Een verzoek tot annulering kunt u via het contactformulier op de contactpagina doorgeven, met duidelijke vermelding van uw bestelnummer en personalia. Onze klantenservice medewerkers behandelen uw verzoek dan zo snel mogelijk. "

    http://www.dvdoutlet.nl/nl/bestel_informatie/

  19. #119

    Standaard

    @kristofke, mensen met ervaring kunnen dat weten? Spreekt u tegenwoordig in naam van iedereen op het forum? Niet iedereen post zijn negatieve ervaringen hé. Door zo'n antwoorden te geven zorg je ervoor dat mensen gewoonweg geen ervaringen meer willen posten of vragen stellen.

    Ik heb de website wel gelezen hoor, zo dom ben ik niet. En heb de vraag al gesteld aan de winkel zelf. Maar ik wou even polsen naar ervaringen bij andere gebruikers omdat ik van andere mensen al heb vernomen (IRL & online) dat DVDOutlet soms niet antwoord op mails ivm problemen met orders en/of refunds.

    Vragen naar info staat vrij toch? Sommige leden begrijp ik ook niet dat ze zich alleswetend of heer & meester van de situatie wanen.
    Laatst aangepast door Kev : 10-07-2014 om 12:00

  20. #120

    Standaard

    Ik begrijp de discussie niet die u wil opstarten. Wat als er nu iemand is die komt zeggen "nee, dat ging de vorige keer niet vlot". Wat is het nut in verband met uw nog niet eens gestelde vraag bij die winkel tot annulering en terugbetaling. Gaat u meer schrik krijgen? Gaat u meteen dreigen omdat er negatieve ervaringen rond gaan op internet? Wat is het nut van problemen te stellen die zich nog niet eens hebben voorgedaan, dat heeft helemaal geen jota te maken met ervaringen met een winkel, u heeft niet eens de vraag gesteld aan de winkel. En dat heeft niets met alleswetend of heer & meester van de situatie zijn te maken, dat heeft eerder te maken met nutteloze vragen stellen over een probleem dat zich nog niet eens gesteld heeft. Sorry ik zal waarschijnlijk vandaag met het verkeerde been uit bed gestapt zijn.

  21. #121

    Standaard

    1. Lees mijn vorige antwoord eens duidelijk door, ik heb reeds de vraag gesteld aan de winkel.
    2. Ik start geen discussie, ik probeer info in te winnen.
    3. Ik heb al éénmaal slechte ervaring gehad (problemen dus?) & ik probeer dit simpelweg een tweede keer vermijden door info/ervaringen te polsen. Ik zie het nut niet dat ik mij moet verantwoorden in mijn vorige vraag met de voorgeschiedenis hiervan.

    Maar blijkbaar ben jij de oppermeester hier die beslist of een vraag nutteloos is? Goed om weten, dan hou ik vanaf heden mijn vragen voor mezelf tot de volwassenheid van sommigen kan intreden & hoop ik dat als u informatie nodig hebt er niemand is om te helpen.

    Nu anyway, ik zoek mijn ervaringen en info wel elders, case closed voor mij.
    Laatst aangepast door Kev : 10-07-2014 om 12:18

  22. #122

    Standaard

    Man man, is die site altijd zo traag? Elke keer als ik iets wil openen zit ik 5 minuten tegen een blanco pagina aan te kijken...

  23. #123

    Standaard

    De website is inderdaad wat traag, maar vijf minuten wachten heb ik nog nooit meegemaakt.

  24. #124

    Standaard

    Bij mij duurt het tussen de 5 en 10 seconden voordat ik wat te zien krijg als ik op een link klik. En dan heb ik niet eens een snelle internetverbinding (10Mb/s). Ik gebruik Safari onder MacOS Mavericks.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  25. #125

    Standaard

    Erg fijne shop!! Verschillende malen besteld ze hebben goede prijzen en een snelle levering!!
    1004 rays in de verzameling, laatste aanwinsten: Lets be cops, Sin city 2, If i stay, Pijnstillers

Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •