Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 111 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    wees blij dat hij uitgebracht wordt,je bent niet verplicht om die nieuwe regio 2 versie tekopen die nu o.a. bij Free record shop ligt.
    Dat ben ik dus niet.
    Mijn mening: doe het goed, of doe het niet...
    This Ain't Love... It's Sport Fuckin' Tyler Durden
    / MY COLLECTION /
    EXCEL SHEET

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lesley
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    wees blij dat hij uitgebracht wordt,je bent niet verplicht om die nieuwe regio 2 versie tekopen die nu o.a. bij Free record shop ligt.
    Dat ben ik dus niet.
    Mijn mening: doe het goed, of doe het niet...
    Lesley wat heb jij een zwaar leven... Elke dag weer geconfronteerd worden met de horror van een bedrijf waarvan jij graag ziet dat ze failliet gaan, maar dat maar niet failliet gaat.

    Euhm tip : Misschien kun je es brandbommen naar ze gooien of hun pand bekladden met anti RCV leuzen.

    Want ja, mijn mening: doe het goed, of doe het niet...
    (Over God) John Milton: And while you're jumpin' from one foot to the next, what is he doing? He's laughin' His sick, fuckin' ass off. He's a tight-ass. He's a sadist. He's an absentee landlord. Worship that? Never.

  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arjan Veenstra
    Misschien kun je es brandbommen naar ze gooien of hun pand bekladden met anti RCV leuzen.
    Goed idee!


    Ik weet het... mijn leven is heel zwaar....................
    This Ain't Love... It's Sport Fuckin' Tyler Durden
    / MY COLLECTION /
    EXCEL SHEET

  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lesley
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arjan Veenstra
    Misschien kun je es brandbommen naar ze gooien of hun pand bekladden met anti RCV leuzen.
    Goed idee!


    Ik weet het... mijn leven is heel zwaar....................
    Je hebt in elk geval humor :wink:
    (Over God) John Milton: And while you're jumpin' from one foot to the next, what is he doing? He's laughin' His sick, fuckin' ass off. He's a tight-ass. He's a sadist. He's an absentee landlord. Worship that? Never.

  5. #80

    Standaard

    Ik heb hem vandaag gekocht. Ik vind dat er genoeg extra's bijzitten. Wat is Tarantino toch een mafkees. Hoe hij de deleted scenes zit aan te kondigen.. Lachen. Wat is nou €19.99?! Leuke uitgave. Verschaft weer wat extra inzicht in de film en de totstandkoming ervan. Alleen Kl*te dat de case met de titel naar binnen het karton in moet. Wat voor mongolen werken daar op de ontwikkelings-afdeling?? Dat zie je toch niet over het hoofd? Het lijkt net of iemand dit met photoshop op zijn zolderkamertje in elkaar zit te zetten!! Dat geloof je toch niet!
    "I like to remember things my own way. Not neccessarily the way they happened". - Bill Pullman in Lost Highway

  6. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Major Goodvibes
    Het lijkt net of iemand dit met photoshop op zijn zolderkamertje in elkaar zit te zetten!! Dat geloof je toch niet!
    Schrik niet... maar zo gaat dat daar dus wel

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Webby
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Major Goodvibes
    Het lijkt net of iemand dit met photoshop op zijn zolderkamertje in elkaar zit te zetten!! Dat geloof je toch niet!
    Schrik niet... maar zo gaat dat daar dus wel
    Het lijkt er wel op. Als ze nou die gele balk eens weg zouden laten, dan is er wat verbetering.

  8. #83
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Indd, Major Goodvibes heeft wel gelijk, beetje fucked dat alles omgedraaid en verkeerd in elkaar zit.

    Maar ik heb wel een vraag m.b.t de 2 pulp fiction uitgaves in NL, ik heb nu die C.E gekocht en ik heb ook de versie die al 2 of 3 jaar uit is. ( zit ook in dat tarantino pack, samen met jackie brown en from dusk till dawn )

    Zijn de films nu eigenlijk wel hetzelfde? Zelfde speelduur? met of zonder extra of uitgebreide scenes? Want nu heb ik pulp er dus 2 keer staan.

  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Argonath
    Indd, Major Goodvibes heeft wel gelijk, beetje fucked dat alles omgedraaid en verkeerd in elkaar zit.

    Maar ik heb wel een vraag m.b.t de 2 pulp fiction uitgaves in NL, ik heb nu die C.E gekocht en ik heb ook de versie die al 2 of 3 jaar uit is. ( zit ook in dat tarantino pack, samen met jackie brown en from dusk till dawn )

    Zijn de films nu eigenlijk wel hetzelfde? Zelfde speelduur? met of zonder extra of uitgebreide scenes? Want nu heb ik pulp er dus 2 keer staan.
    Je hebt ze toch allebei, dan ga je ze toch gewoon kijken en vergelijken dan ben je er zo achter
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  10. #85
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wizz-Art
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Argonath
    Indd, Major Goodvibes heeft wel gelijk, beetje fucked dat alles omgedraaid en verkeerd in elkaar zit.

    Maar ik heb wel een vraag m.b.t de 2 pulp fiction uitgaves in NL, ik heb nu die C.E gekocht en ik heb ook de versie die al 2 of 3 jaar uit is. ( zit ook in dat tarantino pack, samen met jackie brown en from dusk till dawn )

    Zijn de films nu eigenlijk wel hetzelfde? Zelfde speelduur? met of zonder extra of uitgebreide scenes? Want nu heb ik pulp er dus 2 keer staan.
    Je hebt ze toch allebei, dan ga je ze toch gewoon kijken en vergelijken dan ben je er zo achter
    Dan ben je 5 uur verder he, ik wil gewoon weten als er iemand is die het weet.
    Is toch een logische vraag omdat ze nu een C.E. hebben uitgegeven? Kanme best voorstellen dat de film ietsje pietsje anders is.

  11. #86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Argonath
    Is toch een logische vraag omdat ze nu een C.E. hebben uitgegeven? Kanme best voorstellen dat de film ietsje pietsje anders is.
    Als ik de verhalen mag geloven is disc 1 hetzelfde als de eerder uitgegeven DVD, dus dan zou het antwoord nee zijn.

  12. #87

    Standaard

    ben aan het twijfelen tussen de nl en uk se (ce) Dus was de extra´s aan het vergelijken, er zijn er een boel weggelaten, maar het merendeel was niet echt boeiend, zoals stills en advertenties. Maar de deleted scenes staan wel op de nl versie, maar staat de verlengde jack rabbit slim scene op de nederlandse?

    En missen wij (de nederlanders) nog andere interessante extra´s?

  13. #88

    Standaard

    ja, die verlengde jackrabbit slim staat op de nederlandse.

    ik heb die nederlandse Special edition en ik vraag me af of die de beste geluids en filmkwaliteit is die er is? of is de uk beter?

  14. #89

    Standaard

    Ik heb dus ongeveer 2 maanden geleden de UK SE aangeschaft en moet zeggen dat ik daar erg tevreden over ben
    Bovendien heb ik niet zo op RCV
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  15. #90

    Standaard

    Wat is nu precies het verschil in verpakking tussen de NL, UK en R1 CE versies? Qua kwaliteit en extra's is de regio 1 de beste keus tog?

  16. #91

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Basso
    Wat is nu precies het verschil in verpakking tussen de NL, UK en R1 CE versies? Qua kwaliteit en extra's is de regio 1 de beste keus tog?
    Jep, helemaal. Volgens mij zijn er geen verschillen tussen de R1 en R2UK wat betreft extra's. De Uk is wel gecut en verder zit die versie gewoon in een keepcase, terwijl de R1 in een supermooi digipack zit met een leuke Jack Rabbit Slim menukaartje.
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  17. #92

    Standaard

    Ok, dankjewel

    Dit weekend de R1 dan maar even bestellen

  18. #93

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Basso
    Ok, dankjewel

    Dit weekend de R1 dan maar even bestellen
    Zou ik zeker doen. De DVD-rom Games zijn ook leuk om es een keer te bekijken. Jammer genoeg doet de Open-Mic Commantary (feature dat je zelf je commentaar op de film kan opnemen) het niet meer (ging via een specaile website). Maar voorderest natuurlijk een sublieme uitgave die alle andere uitgaves achter zich laat. Het enige waar ik over twijfel is of de R1 een full-bitrate DTS track heeft. de kale R2 (en nu de SE ook denk ik) heeft die nl. wel.

  19. #94

    Standaard

    Wie heeft hem al en kan mij vertellen of deze de moeite waard is?
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  20. #95

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Wie heeft hem al en kan mij vertellen of deze de moeite waard is?
    ik

    dat is ie, simpelweg een van de beste films van et afgelopen decennium, en die moet je hebben in een mooie uitvoering.

  21. #96

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door stijn
    ik

    dat is ie, simpelweg een van de beste films van et afgelopen decennium, en die moet je hebben in een mooie uitvoering.
    Hoe ziet hij er uit? Is ie gelijk aan de R1 versie? Is lees hierboven dat ie in een keepcase zit i.p.v. een digipack van de R1
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  22. #97

    Standaard

    Martin het is een digipack de dvds zitten zonder bescherming op elkaar (schijn hetzelfde te zijn als bij kill bill)

    Verder stellen de extra's niet veel voor vind ik

    de text op de kartonnen sleave staat weer ens precies andersom ten opzichte van de meeste dvd's

    En ja ik heb hem thuis

  23. #98

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin Smouter
    Martin het is een digipack de dvds zitten zonder bescherming op elkaar (schijn hetzelfde te zijn als bij kill bill)

    Verder stellen de extra's niet veel voor vind ik

    de text op de kartonnen sleave staat weer ens precies andersom ten opzichte van de meeste dvd's

    En ja ik heb hem thuis
    Bedankt voor de info, die laat ik dus mooi in de winkel liggen.

    aan RCV: F*ck you
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  24. #99

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin Smouter
    Martin het is een digipack de dvds zitten zonder bescherming op elkaar (schijn hetzelfde te zijn als bij kill bill)

    Verder stellen de extra's niet veel voor vind ik

    de text op de kartonnen sleave staat weer ens precies andersom ten opzichte van de meeste dvd's

    En ja ik heb hem thuis
    Bedankt voor de info, die laat ik dus mooi in de winkel liggen.

    aan RCV: F*ck you
    your welcome... goede beslissing het is dat ik hem nog niet had (de film) en dat ik hem voor een zachte prijs kon kopen

  25. #100

    Standaard

    Martin, als ik jou was zou ik ook gaan voor de R1 release

Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •