Pagina 95 van 104 EersteEerste ... 4585919293949596979899 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.351 tot 2.375 van 2596 worden weergegeven.
  1. #2351

    Standaard

    The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford ('houten' versie) 7,99

    Boekenvoordeel
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  2. #2352

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Z. Bekijk bericht
    The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford ('houten' versie) 7,99

    Boekenvoordeel
    Waar, en hadden ze er nog meer? Bedankt.

  3. #2353

    Standaard

    Dat staat er, bij de Boekenvoordeel

  4. #2354

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erik. Bekijk bericht
    Waar, en hadden ze er nog meer? Bedankt.
    De 'waar' is redelijk duidelijk Het was in Leiden en ze hadden er nog aardig wat (in seal).
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  5. #2355

    Standaard

    Leiden moest ik even weten. Bedankt.

  6. #2356

    Standaard

    Ik zag hem ook liggen bij Boekenvoordeel Rotterdam.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  7. #2357

    Standaard

    Heb hem ook wel in Assen zien liggen Denk dat ie wel redelijk goed te vinden is


  8. #2358

    Standaard

    Basic uit 2003 voor maar 2.50 euro

    bij FRS

  9. #2359

    Standaard

    the grudge 3 voor 4,99 bij boekenvoordeel

  10. #2360

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Filmfreak82 Bekijk bericht
    Basic uit 2003 voor maar 2.50 euro

    bij FRS
    Citaat Oorspronkelijk gepost door pipelooi Bekijk bericht
    the grudge 3 voor 4,99 bij boekenvoordeel
    De term "topdvd" is kennelijk aan inflatie onderhevig. Ik kan de films zelf al geen toppers noemen, maar de dvd's waren volgens mij ook niet veel soeps.

  11. #2361

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    De term "topdvd" is kennelijk aan inflatie onderhevig. Ik kan de films zelf al geen toppers noemen, maar de dvd's waren volgens mij ook niet veel soeps.
    Misschien tijd voor een topic: "Voor welke film heb je veel te veel betaald?"

  12. #2362

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    De term "topdvd" is kennelijk aan inflatie onderhevig. Ik kan de films zelf al geen toppers noemen, maar de dvd's waren volgens mij ook niet veel soeps.
    Ik wilde het zelf niet zeggen (euhh...schrijven) maar ben het 100% met je eens .... ik kijk iedere keer weer hoopvol in dit topic als er een nieuwe reactie is geplaatst om te kijken of er iets interessants staat maar van dergelijke titels ga ik niet gelijk naar de winkel rennen ...

  13. #2363

    Standaard

    Als je een beetje op 2de hands forums kijkt zie je toptitels voorbij komen voor een paar euro, vanuit je luie stoel!

  14. #2364

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    De term "topdvd" is kennelijk aan inflatie onderhevig. Ik kan de films zelf al geen toppers noemen, maar de dvd's waren volgens mij ook niet veel soeps.
    prijs is ***, films nog erger!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  15. #2365

    Standaard

    Het is inderdaad wat lastig om te bepalen waar dit topic om gaat: de lage prijzen of de waarde van de film icm de prijs. Mijns inziens gaat het meer om het tweede en dan nog is het lastig om te bepalen wat voor de één een goede film is en voor de ander een flutfilm. Desondanks denk ik dat we dit topic vooral moeten blijven gebruiken voor het vermelden van een bepaalde, algemeen aangenomen categorie (recente top)films die voor een opvallend lage prijs ergens te verkrijgen zijn. Het vermelden van budgettitels uit de grabbelbak valt daar dus niet onder en ik zal in de toekomst dan ook gaan bekijken welke titels wel of geen vernoeming in dit topic waard zijn. Zo nodig zal ik dus ook posts verwijderen wanneer in mijn opinie de film geen buitenkansje is voor een grotere groep van de bezoekers.

  16. #2366

    Standaard

    Lijkt me een goede insteek Jordy!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  17. #2367

    Standaard

    Bij CD-wow heb ik Prison Break Season 4 (7 disc) incl. The Final Break voor €39,99 gekocht.

    De versie die binnenkort in NL verschijnt bevat slechts 6 discs (omdat The Final Break hier niet is uitgezonden) en kost in de voorverkoop zo'n €69,99. Dat vind ik weinig geld voor een seizoensbox van FOX.

  18. #2368

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door [NL]Patje_Lasek Bekijk bericht
    €69,99. Dat vind ik weinig geld voor een seizoensbox van FOX.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  19. #2369

    Standaard

    Hij bedoelt dat hij zijn 40 euro weinig geld vindt voor een prison break box, omdat de box overal voor 70 euro ligt
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  20. #2370

    Standaard

    We zijn niet onder de indruk [NL]Patje_Lasek!

    Misschien moeten we hier maar een Idols-achtig topic van maken ofzo.

  21. #2371

    Standaard

    Hellboy 2 Collectors Edition voor € 6,99 bij CD-wow (met 3 euro korting-code dat wel)

  22. #2372

    Standaard

    Frost/Nixon R2UK voor €4,99 bij CDWOW.nl

  23. #2373

    Standaard aldi

    wanted,hancock,batman returns (6,99 euro/stuk aldi België)

  24. #2374

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stringer Bell Bekijk bericht
    Frost/Nixon R2UK voor €4,99 bij CDWOW.nl
    Hoe gaat het tegenwoordig met cdwow?? heb er al in geen jaren meer besteld, maar voor die prijs wil ik het nog wel eens proberen.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  25. #2375

    Standaard

    ook bij cw wow 3-disc UK versie van King kong...

    CDwow werkt (bij mij) uitstekend. Meestal duurt t 1,5 week na bestelling dat ik t pakketje krijg...

Pagina 95 van 104 EersteEerste ... 4585919293949596979899 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •