Pagina 65 van 104 EersteEerste ... 155561626364656667686975 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.601 tot 1.625 van 2596 worden weergegeven.
  1. #1601

    Standaard

    Bedankt jongens, ik geef binnenkort wel even een belletje.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  2. #1602

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Zandbergen Bekijk bericht
    Ro-disc zit in Rotterdam inderdaad maar ze hebben sindskort een samenwerkingsverband waardoor afhaalpunten in heel Nederland ontstaan, zie hier Misschien heb je er wat aan
    Alleen niks in het noorden, hoop dat ze binnenkort de Plato in Groningen er ook bijnemen.

  3. #1603

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Hulk Bekijk bericht
    Alleen niks in het noorden, hoop dat ze binnenkort de Plato in Groningen er ook bijnemen.
    alleen jammer dat Plato meer om de muziek gaat... maar ik ben het met je eens... er zijn vrij weinig (tot niet) goeie dvd winkels in het noorden.. en met goed bedoel ik niet FRS of VanLeest of MM.. dat zijn de standaard winkels geen import etc...


  4. #1604

    Standaard

    Plato verkoopt ook dvd's hoor en ze hebben de Plato Den Haag ook als afhaalpunt.

  5. #1605

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Hulk Bekijk bericht
    ze hebben de Plato Den Haag ook als afhaalpunt.
    right, dat had ik niet gezien ik heb niks gezegd!


  6. #1606

  7. #1607

    Standaard

    4 disk van Superman the movie R1 bij cd-wow voor 8 euro
    idd: Diana en ik zijn een dvd-stelletje

  8. #1608

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk van der Weerdt Bekijk bericht
    4 disk van Superman the movie R1 bij cd-wow voor 8 euro
    Bestaat deze ook op R2?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  9. #1609

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd Hul Bekijk bericht
    Bestaat deze ook op R2?
    jup, betaal je alleen wel dik voor.. :P *click*


  10. #1610

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    jup, betaal je alleen wel dik voor.. :P *click*
    Yep goed gezien, vind het wel 2 uitersten 8 euro en 34 euro alleen maar voor nl subs...
    idd: Diana en ik zijn een dvd-stelletje

  11. #1611

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk van der Weerdt Bekijk bericht
    Yep goed gezien, vind het wel 2 uitersten 8 euro en 34 euro alleen maar voor nl subs...
    Het gaat me ook absoluut niet om de subs, maar mijn speler is niet regiovrij...
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  12. #1612

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd Hul Bekijk bericht
    Het gaat me ook absoluut niet om de subs, maar mijn speler is niet regiovrij...
    Waarom maak je hem dan niet regiovrij? Of koop zo'n Blokker ding voor 30 euro, scheelt je een hoop geld. Alhoewel.. al de films waar je dan toegang tot hebt, zorgen er alleen maar voor dat je meer uit gaat geven. :razz:

  13. #1613

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wiljan Bekijk bericht
    Waarom maak je hem dan niet regiovrij? Of koop zo'n Blokker ding voor 30 euro, scheelt je een hoop geld. Alhoewel.. al de films waar je dan toegang tot hebt, zorgen er alleen maar voor dat je meer uit gaat geven. :razz:
    Probleem is alleen dat mijn Sony NS-32 heeeel moeilijk regiovrij te maken is. Heb een keer een afstandsbedienig besteld voor 22! euro, maar nooit wat ontvangen. Bleek ik dus net een site te pakken te hebben met een stelletje oplichters erachter
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  14. #1614

    Standaard

    kijk eens of videohelp.com je verder kan helpen patrick...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  15. #1615

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen Peelen Bekijk bericht
    kijk eens of videohelp.com je verder kan helpen patrick...
    Heb ik destijds gedaan...

    http://www.videohelp.com/dvdhacks/sony-dvp-ns32/5415

    Er zijn twee mogelijkheden:

    1. Via Infrarood op een telefoon of laptop. Heb dit destijds geprobeerd, maar lukte voor geen meter.

    2. Met een afstandbediening. Was dus ook geen succes. Als iemand echter een betrouwbaar adresje weer om voor maximaal 15 euro inc. een dergelijke afstandbediening te kopen, dan hou ik me wel aanbevolen.

    Anders opties zijn ook welkom, maar volgens mij zijn dit de enige twee manieren.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  16. #1616

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd Hul Bekijk bericht
    Het gaat me ook absoluut niet om de subs, maar mijn speler is niet regiovrij...
    er staat ook een regio 2 versio op cd-wow.nl voor 19,99


  17. #1617

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    er staat ook een regio 2 versio op cd-wow.nl voor 19,99
    Bedankt voor de tip, maar hoef de film niet per se, ik wacht wel even totdat ook de regio 2 ongeveer een tientje kost...
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  18. #1618

    Standaard

    @Patrick: Je hebt hem dan net gemist bij www.amazon.co.uk :sad:

    Ik heb hem daar laatst besteld voor 3 pond of zo. Hij kost nou weer meer dan 18 pond
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  19. #1619

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver Bekijk bericht
    @Patrick: Je hebt hem dan net gemist bij www.amazon.co.uk :sad:

    Ik heb hem daar laatst besteld voor 3 pond of zo. Hij kost nou weer meer dan 18 pond
    Balen, voor drie pond had ik 'm wel willen hebben...
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  20. #1620

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd Hul Bekijk bericht
    Anders opties zijn ook welkom, maar volgens mij zijn dit de enige twee manieren.
    Ik heb een Sony NS 52, en die kon enkel in het Sony Service Center regiovrij gemaakt worden.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  21. #1621

    Standaard




    voor €2,99 bij Bol.com, met behulp van een €5,- kortingsbon en een bon van €1,95 (van de enquete) het is wel die Ultimate Selection uitgave maar voor €2,99 vind ik dat niet erg
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  22. #1622

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door B.M Bekijk bericht



    voor €2,99 bij Bol.com, met behulp van een €5,- kortingsbon en een bon van €1,95 (van de enquete) het is wel die Ultimate Selection uitgave maar voor €2,99 vind ik dat niet erg
    Je kan de kortingscoupon van 5euro toch niet combineren met de enquete coupon?

  23. #1623

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Ik heb een Sony NS 52, en die kon enkel in het Sony Service Center regiovrij gemaakt worden.
    Het kan via Sony? Heb ik niet eens aan gedacht Maar goed, ik denk dat ik sowieso ga sparen voor een wat betere dvdspeler die ook kan recorden, dat zal dan wel een regiovrije worden.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  24. #1624

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SpaaiK Bekijk bericht
    Je kan de kortingscoupon van 5euro toch niet combineren met de enquete coupon?
    stond erbij inderdaad, maar ik heb het gewoon geprobeerd en het werd er netjes afgehaald
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  25. #1625

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door B.M Bekijk bericht
    stond erbij inderdaad, maar ik heb het gewoon geprobeerd en het werd er netjes afgehaald
    Ah, geluk gehad dan want bij mij lukte het niet

Pagina 65 van 104 EersteEerste ... 155561626364656667686975 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •