Pagina 73 van 104 EersteEerste ... 236369707172737475767783 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.801 tot 1.825 van 2596 worden weergegeven.
  1. #1801

    Standaard

    Het pakje is nog niet verzonden. De persoon zei gewoon dat het zoiezo 28 kan duren voordat ik het zou krijgen, en vroeg me dus af of iemand van hier dit ook al heeft voor gehad.

  2. #1802

    Standaard

    An Evening With Kevin Smith 1 & 2 R2&4 $ 7,95 op cd-wow.us (incl kortingen)
    Clerks 2 R2UK 2-disc set € 2,99 op cd-wow.nl (incl kortingen)

    koopjes lijkt me


  3. #1803

    Standaard

    Gisteren Apollo 13 gekocht voor 5 euro 2 disc versie bij Free rec. shop Maastricht, was de laatste.

  4. #1804

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nyarlathotep Bekijk bericht
    Als je geen track&trace hebt op dat pakket dan blijft het altijd maar giswerk.

    En mensen, astublieft... zet er meteen bij WAAR je je dvd(' s) hebt gekocht. Het is echt vreselijk irritant om steeds door die "Waar heb je die vandaan?" vragen heen te moeten bladeren...

    Just my €0,02
    Geef je 100% gelijk


  5. #1805

  6. #1806

    Standaard

    Watch Out, We're Mad (1974) met Bud Spencer en Terence Hill voor € 1,50 in de uitverkoopbakken bij de Blokker in Haarlem.

  7. #1807

    Standaard

    The Bourne Ultimatum 2disc R3 voor 8,99 bij cd-wow vond ik wel aardig.

  8. #1808

    Standaard

    Vast al eens genoemd in de voorgaande 72 pagina's:

    The Boondock Saints, € 5, Boekenvoordeel
    Life is like a beautiful melody, only the lyrics are messed up...
    --------
    Mijn collectie

  9. #1809

    Standaard

    Vandaag een leuke goedkope dvd dag gehad :P

    I am sam
    Rush hour

    Samen voor het lachwekkende bedrag van 1,38 inclusief verzenden (Wehkamp + kortingsacties)

    Dan bij bart smit:
    The grey zone
    The Healer
    Try Seventeen
    The Big emty
    Home Room
    Voor 5 euro per 5

    Samen dus 6,38 voor 7 dvd's
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  10. #1810

    Standaard

    Een paar weken terug geprofiteerd van een foutje bij Play.com

    D.W. Griffith - Monumental Epics Box Set (4 Discs)

    voor € 4,99 inlcusief verzenden. Staat er nu weer voor de normale prijs en 'out of stock'.

  11. #1811

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rrrick Bekijk bericht
    Een paar weken terug geprofiteerd van een foutje bij Play.com

    D.W. Griffith - Monumental Epics Box Set (4 Discs)

    voor € 4,99 inlcusief verzenden. Staat er nu weer voor de normale prijs en 'out of stock'.
    En je post dat hier omdat .......... ?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  12. #1812

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd H. Bekijk bericht
    En je post dat hier omdat .......... ?
    Is dat dan geen topdvd die hij voor weinig geld op de kop getikt heeft, misschien?

  13. #1813

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd H. Bekijk bericht
    En je post dat hier omdat .......... ?
    Omdat deze Eureka Boxset volgens mij op dit moment niet voor minder dan 40, 50 euro te krijgen is?

  14. #1814

    Standaard

    Ik zie hier geregeld gedane koopjes, die dan op moment van schrijven al niet meer aan die prijs beschikbaar zijn (laatste stuks, kortingsbonnen, ...) en daar hoor ik nooit commentaar op.

    Het topic heet dan ook niet "welke dvd kan je nu voor weing geld op de kop tikken".

  15. #1815

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MatrixTom Bekijk bericht

    Het topic heet dan ook niet "welke dvd kan je nu voor weing geld op de kop tikken".
    Het moge toch duidelijk zijn dat de functie van het topic impliciet wél is om hier en daar een goede tip op te doen. Wanneer je een titel heel goedkoop heb gekocht die nergens meer voor die prijs te krijgen is, dan snap ik niet wat voor nut een dergelijke post heeft. Zo wordt er ook nog wel een iets gepost als: Die en die DVD gratis dankzij mijn cadeaubon...
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  16. #1816

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd H. Bekijk bericht
    Het moge toch duidelijk zijn dat de functie van het topic impliciet wél is om hier en daar een goede tip op te doen. Wanneer je een titel heel goedkoop heb gekocht die nergens meer voor die prijs te krijgen is, dan snap ik niet wat voor nut een dergelijke post heeft. Zo wordt er ook nog wel een iets gepost als: Die en die DVD gratis dankzij mijn cadeaubon...
    Gelul en je weet het. Als je goed naar de titel van het topic kijkt, lijkt het me terecht dat meneer het hier gepost heeft. En er is duidelijk geen sprake van een cadeau bon.

  17. #1817

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kees Hoekerd Bekijk bericht
    Gelul en je weet het. Als je goed naar de titel van het topic kijkt, lijkt het me terecht dat meneer het hier gepost heeft. En er is duidelijk geen sprake van een cadeau bon.
    Je leest het niet of je wilt het niet lezen:

    a. Volgende de topictitel mag het inderdaad, heb je helemaal gelijk in. Maar is de bedoeling niet impliciet dat mensen ideeën op kunnen doen? Wat is de waarde van een 'mededeling' dat iemand ergens een enkele keer geluk heeft gehad

    b. Nogmaals: Je leest niet goed. Ik zeg nergens dat deze post een cadeaubon betreft. Ik noemde alleen een andere, soortgelijke, ergenis waar vaan sprake van is, namelijk een post met iemand die een cadeaubon inruilt voor DVD's.

    Maar prima hoor, iedereen post maar lekker verder wat die wil. Het topic is nu eenmaal zo geformuleerd dat ook bovenstaande dingen eronder vallen. Ik betwijfel alleen persoonlijk de toegevoegde waarde hiervan.

    p.s. Als de mods weer toeslaan in hun verwijderwoede, laat me dit dan even weten, dan bespaar ik me voortaan de moeite.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  18. #1818

    Standaard

    War Of The Worlds: Special Edition (2 Disc Set) voor EUR 2,99
    Bad Boys voor EUR 1,99

    bij CD-WOW.nl met kortingsbon en link :smile:


    Four **** Trader & SafeTrader


  19. #1819

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd H. Bekijk bericht
    Je leest het niet of je wilt het niet lezen:

    a. Volgende de topictitel mag het inderdaad, heb je helemaal gelijk in. Maar is de bedoeling niet impliciet dat mensen ideeën op kunnen doen? Wat is de waarde van een 'mededeling' dat iemand ergens een enkele keer geluk heeft gehad

    b. Nogmaals: Je leest niet goed. Ik zeg nergens dat deze post een cadeaubon betreft. Ik noemde alleen een andere, soortgelijke, ergenis waar vaan sprake van is, namelijk een post met iemand die een cadeaubon inruilt voor DVD's.

    Maar prima hoor, iedereen post maar lekker verder wat die wil. Het topic is nu eenmaal zo geformuleerd dat ook bovenstaande dingen eronder vallen. Ik betwijfel alleen persoonlijk de toegevoegde waarde hiervan.
    Daar hebben we Aanbiedingen meerdere DVD titels voor. Dit is er om de meest absurde bedragen te tonen en whatever.

    Ik zeg nergens dat deze post een cadeaubon betreft.
    Lijkt me duidelijk.

    Ik ben dan wel benieuwd wat je van een topic als 'welke dvd ga je nu kijken' vind? Laat maar, ik zie dat je daar ook post. Heeft zeker een 'toegevoegde waarde'.

    Om maar weer on topic te gaan:

    Ik heb de Sopranos 6.2 gekocht bij bol.com voor maar 31,95.... door een flinke kortingsbon te gebruiken.

  20. #1820

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd H. Bekijk bericht
    a. Volgende de topictitel mag het inderdaad, heb je helemaal gelijk in. Maar is de bedoeling niet impliciet dat mensen ideeën op kunnen doen? Wat is de waarde van een 'mededeling' dat iemand ergens een enkele keer geluk heeft gehad
    .
    Hoi, het was niet mijn bedoeling hier verwarring te scheppen. Ik heb de topictitel letterlijk geïnterpreteerd. Voor tips is er volgens mij zoals hierboven gezegd het topic Pricewatch.
    De tip die je wel uit mijn posting kan halen is dat Play wel vaker van dit soort foutjes op zijn site heeft staan, dus dat het de moeite loont scherp te blijven opletten.

  21. #1821

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rrrick Bekijk bericht
    Hoi, het was niet mijn bedoeling hier verwarring te scheppen. Ik heb de topictitel letterlijk geïnterpreteerd. Voor tips is er volgens mij zoals hierboven gezegd het topic Pricewatch.
    De tip die je wel uit mijn posting kan halen is dat Play wel vaker van dit soort foutjes op zijn site heeft staan, dus dat het de moeite loont scherp te blijven opletten.
    Het was sowieso niet persoonlijk bedoelt hoor, meer de bekende druppel; de zoveelste keer dat ik dit topic open en iets dergelijks lees. Maar ik ben in de minderheid, dus ik ga mijn mond houden nu
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  22. #1822

    Standaard

    King Kong 3-disc EE voor 5 pond 99 op Play inclusief verzenden

    Daar liet ik hem niet meer voor liggen
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  23. #1823

    Standaard

    The Human Condition bij NLstore.nl voor 16 euro (inmiddels weer 43)
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  24. #1824

    Standaard

    House MD Seizoen 2 14,95 foutje bij de Blokker
    Tired of being what you want me to be

  25. #1825

    Standaard

    Je hebt daar mensen werken die 1% verstand hebben van films.


    Four **** Trader & SafeTrader


Pagina 73 van 104 EersteEerste ... 236369707172737475767783 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •