Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 32 van 32 worden weergegeven.

Discussie: Fantasy beurs

  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry B. Bekijk bericht
    Elf fantasy fair here I come
    Harry, ik denk.....dat je die zin nooit meer zult zeggen.....na 2005 :veryfunny:

  2. #27

    Standaard

    Hoezo? Afgelopen weekend was er weer een beurs, dus zo gek is die vraag niet.

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Hoezo? Afgelopen weekend was er weer een beurs, dus zo gek is die vraag niet.
    Nou.....
    Ik doelde er meer op men Harry en mij niet meer enthousiast voor ElfFantasy kan krijgen....ik denk dat ik ook namens hem spreek als ik zeg: nooit meer 'de piraat', die kickt op elfenmuziek :veryfunny:

  4. #29

    Standaard

    Aha dus niemand hier is geweest..
    Who's the more foolish
    The fool
    or the fool who follows him

  5. #30

    Standaard

    Ik ga nog steeds elk jaar met een goede vriend uit Duitsland.

    Hapje, drankje, people-tjes kijken en af en toe nog eens wat op de kop tikken......

    Kon het niet laten en heb nu toch maar de GG versie van Slave Leia gekocht bij onze vrienden van de galaxyshop.
    Aardige mensen met verstand van zaken trouwens.

    Moest nog wel lachen om het stukje uit 2004... Ik heb dus wel de krabbels van Serkis
    Soylent Green is people!!

  6. #31

    Standaard

    Gelukkig,begon me al een foute piraat te voelen die naar elfjes muziek luistert...ghehe
    Who's the more foolish
    The fool
    or the fool who follows him

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Nou.....
    Ik doelde er meer op men Harry en mij niet meer enthousiast voor ElfFantasy kan krijgen....ik denk dat ik ook namens hem spreek als ik zeg: nooit meer 'de piraat', die kickt op elfenmuziek :veryfunny:
    Je spreekt zeker ook namens mij! "No way we´re going to EFF with the pirate"

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •