Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 32 worden weergegeven.

Discussie: Fantasy beurs

  1. #1

    Standaard Fantasy beurs

    Op 18, 19 en 20 juni wordt weer de elf fantasy beurs gehouden. Ik meen me te herinneren dat we hier vorig jaar ook over hebben gesproken, maar ik kan het topic niet meer vinden.

    Dus ik dacht dat het misschien weer tijd was om er over te beginnen

    Gaan er nog mensen van het forum heen dit jaar? Ik ga in ieder geval wel. Ben vorig jaar niet geweest omdat het weer zo slecht was. En het wordt nu een stuk dichterbij (voor mij dan) gehouden. Namelijk bij kasteel de keukenhof.

    Als jullie er niet van plan zijn naar toe te gaan, kan dit jullie misschien overhalen[spoiler:ec1bb78ed3]Haldir en Gollum zijn niet dood, ze komen. Serkis en Parker dus. Reden op zich lijkt mij[/spoiler:ec1bb78ed3]

    Dit is de site waar je meer info kunt lezenhttp://www.elffantasy.nl
    Enjoy
    Saffy - 'I thought they didn't let people with drug convictions into America.'
    Patsy - 'It's not so much a conviction, darling. It's more of a strong belief.'

  2. #2

    Standaard

    Ok, I'm going......
    1 reden: Andy Serkis....heeft me meteen overgehaald

  3. #3

    Standaard

    Gaan ze ook handtekeningen uitdelen?
    "Utúlie'n aurë! Aiya Eldalië ar Atanatári, utúlie'n aurë!"

    StarTrader

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark Prinsen
    Gaan ze ook handtekeningen uitdelen?
    Wat ik ervan bergrepen heb gaat Serkis een praatje houden en delen ze beiden handtekeningen uit.
    Dat is dus 8)
    Saffy - 'I thought they didn't let people with drug convictions into America.'
    Patsy - 'It's not so much a conviction, darling. It's more of a strong belief.'

  5. #5

    Standaard

    als ik vervoer kan regelen kom ik misschien wel, maar dat zal wel tegen gaan vallen :P

  6. #6

    Standaard

    Keukenhof? Hoe is dat te bereiken met OV? En wat is de toegangsprijs?
    "Utúlie'n aurë! Aiya Eldalië ar Atanatári, utúlie'n aurë!"

    StarTrader

  7. #7

    Standaard

    weer een excuus voor een meeting 8)
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  8. #8

    Standaard

    Hier ga ik ook wel naar toe. 8)
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  9. #9

    Standaard

    Heej, Clive Barker ook aanwezig? Elf fantasy fair here I come

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry B.
    Heej, Clive Barker ook aanwezig? Elf fantasy fair here I come
    cool :P
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  11. #11

    Standaard

    Wie is Clive Barker?
    "Utúlie'n aurë! Aiya Eldalië ar Atanatári, utúlie'n aurë!"

    StarTrader

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark Prinsen
    Wie is Clive Barker?
    http://www.clivebarker.com

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry B.
    Heej, Clive Barker ook aanwezig? Elf fantasy fair here I come
    WEER iemand gevonden die mijn stuff kan laten signeren :wink: :wink:

  14. #14

    Standaard Re: Fantasy beurs

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elaine
    Gaan er nog mensen van het forum heen dit jaar?
    Zeker weten. Tot nu toe ben ik elk jaar het hele weekend geweest (2001 in het Archeon in Alphen a/d Rijn en de afgelopen twee jaar in Haarzuilens), maar dit jaar kan ik helaas maar één dag komen. Waarschijnlijk wordt dat de zondag.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elaine
    Ben vorig jaar niet geweest omdat het weer zo slecht was.
    Qua weer viel het voor de zaterdag vorig jaar best mee. Toen was het prima uit te houden. Zondag was het helaas minder.
    Vae, puto deus fio...
    Mijn Collectie | Films 2011

  15. #15

    Standaard

    Ja Clive Barker had ik natuurlijk ook in m'n eerste post moeten zetten aangezien hier heel veel Hellraiser fans zijn.
    Heb nog geen kaartjes gekocht, dat komt nog wel. Ik ben er ook nog niet uit op welke dag ik ga Za/Zo want ik geloof dat het programma iets verschilt per dag. Zal wel in het volgende magazine zitten.
    Saffy - 'I thought they didn't let people with drug convictions into America.'
    Patsy - 'It's not so much a conviction, darling. It's more of a strong belief.'

  16. #16

    Standaard

    Ik ben van de partij!

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark Prinsen
    Keukenhof? Hoe is dat te bereiken met OV? En wat is de toegangsprijs?
    Te bereiken vanaf leiden of haarlem met buslijn 50 of 51 (rijdt tussen Haarlem en Leiden) Uitstappen op de halte kanaalstraat of vreewijk en dan moet je nog 20 minuutjes lopen richting het keukenhofbos. Ik heb geen idee of er bussen worden ingezet of dat er bordjes worden neergezet, maar iedere Lissenaar kan je in ieder geval vertellen waar het keukenhofbos is. Kaartjes zijn op dit moment:

    Volwassenentickets
    voorverkoop € 16,50 aan de kassa € 17,50
    Kindertickets (3 t/m 11 jaar)
    voorverkoop € 8,50 aan de kassa € 9,50
    Kinderen tot 3 jaar gratis
    Ticket voor drie dagen
    voorverkoop € 40,00 aan de kassa € 42,00
    Alle prijzen zijn inclusief reserveringskosten en btw.
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  18. #18

    Standaard

    Dit is dus DIT weekend!

    Er zijn wat acteurs bijgekomen als gast. Alle acteurs:
    Rusty Goffe
    Rusty Goffe, Engelands dwerg nummer 1, is bekend als televisiepresentator en als acteur in talloze films. Hij is beroemd geworden door rollen in Harry Potter deel 1 & deel 3, Star Wars, Willow, Willy Wonka & the Chocolate Factory, Flash gordon. Rusty is alle dagen aanwezig om te signeren. Je kan hem zien en spreken in de grote verkooptent in de Fantasy Nederzetting bij de firma Cult Corner.


    Jorn Benzon
    Waar heb ik dat gezicht gezien, vraag je je af? In de Lord of the Rings filmtrilogie kom je Jorn overal tegen. Hij behoorde tot ongeveer elk ras, met uitzondering van een dwerg en een hobbit- hij is simpel te lang daarvoor. Zijn meest bekende karakter uit deze films is Rumil, de broer van Haldir (te zien in de Lorien scenes in het eerste deel Fellowship of the Ring). Verder is hij ook te zien als hoveling van Denethor en als Orc fan.
    Jorn is geboren in Denemarken en naar school gegaan in Nieuw Zeeland.


    Craig Parker
    Haldir stierf na een leven van ongeveer 3000 jaar bij de aanval op Helmsdiepte. Craig Parker (1970), die de rol van de Elf HALDIR speelt, was voor Lord of the Rings een grote onbekende. In 1992 werd hij in Nieuw-Zeeland een bekende vanwege zijn rol in de populaire televisieserie Shortland Street en verschillende optredens in Xena: Warrior Princess.
    Craig Parker zal zijn foto's signeren in de PS Games-tent, Fantasy nederzetting.


    Jarl Benzon
    Jarl is de jongere broer van Jorn. Hij deed al het ‘stand-in’werk for Legolas. Daarnaast is hij in vele gedaanten en kostuums in de Lord of the Rings films te bewonderen: als vechtende elf in Helms Deep, als Uruk Hai, als Rohan rijder, als een Rohan stalknecht, Lorien elf, als Gondorian, als Ranger, Orc etc.
    Beiden zijn aanwezig op de Elf Fantasy Fair om te signeren in de grote tent van 999 Games, en ze zijn aanwezig tijdens de lezingen van Haldir om hun anecdotes te vertellen.


    Andy Serkis
    Andy Serkis werd oorspronkelijk slechts gecast als de stem van het sterk vervormde wezen ‘GOLLEM’. Tijdens de opnames bleek echter dat hij zijn rol zo goed wist te vertolken, dat men besloot Gollem aan te passen met Serkis als voorbeeld. 'Ik ben de bergen ingetrokken om in het hoofd van het karakter te kruipen die een ongelooflijke lust, drang en verlangen naar de ring heeft en als een verslaafde met ontwenningsverschijnselen heeft hij veel pijn. Ik vond het een lichamelijk zware rol, Gollem is namelijk zo uitgeput door het verlies van de Ring dat hij bijna de gehele tijd aan het kruipen is.' Andy Serkis zal op de Fair een aantal lezingen houden over zijn rol als Gollem in de film The lord of the Rings.
    Andy Serkis zal zijn foto's signeren in de Elf Magazine tent, Kasteeltuynmarkt.




    Programma:

    Vrijdag 18 juni
    Grote podium
    16:30 The Thirsty Dog
    17:00 Psalteria
    17:30 Rapalje
    18:15 The Thirsty Dog
    18:45 Psalteria
    19:15 Rapalje
    19:45 Jan Vayne
    21:45 Judith Jobse
    22:15 Jan Vayne
    23:00 Rapalje
    23:45 Vuurshow

    Lezingtent Fantasy Nederzetting
    17:30 Andy Serkis
    19:00 Craig Parker
    21:30 Clive Barker

    Lezingtent Heksenlaan
    20:00 Jurre Yntema
    22:00 Titania Hardie
    22:45 Philip Carr-Gomm

    Ergens op het terrein, laat je verassen!
    18:15 Katharenshow
    19:30 AMEK
    20:30 Riddertoernooi


    Zaterdag en zondag 19 & 20 juni
    10:30 Psalteria
    11:00 Damsa
    12:00 Rapalje
    12:30 Omnia
    13:00 Mantra
    13:30 Psalteria
    14:00 Mantra
    14:15 Omnia
    15:00 Rapalje
    15:45 Damsa
    16:15 Mantra
    16:45 Psalteria

    Lezingtent Fantasy Nederzetting
    10:30 Andy Serkis
    12:15 Judi Fisher
    13:15 Clive Barker
    14:15 Craig Parker
    15:15 Clive Barker & Judi Fisher
    16:15 Forum NL auteurs

    Lezingtent Heksenlaan
    11:00 Philip Carr-Gomm
    12:15 mage 00000
    13:15 Titania Hardie
    14:15 Jurre Yntema
    16:15 Heksenraad

    Ergens op het terrein, laat je verrassen!
    11:30 Katharenshow
    13:15 Bloodball
    16:15 AMEK
    17:00 Riddertoernooi
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door www.elffantasy.nl
    Andy Serkis met spoed huiswaarts
    19 juni 2004
    Andy Serkis (Gollum in The Lord of the Rings) kreeg tijdens zijn signeersessie zaterdagmiddag plotseling telefoon van zijn hoogzwangere vrouw. Hun derde kind kondigde zich aan en de Britse Serkis vertrok vanzelfsprekend onmiddellijk naar Schiphol, om zijn vrouw bij te staan bij de bevalling.
    Er is op dit moment nog niet bekend over de bevalling en we kunnen dus ook nog niets zeggen over Serkis aan-of afwezigheid op zondag. Geprobeerd wordt om Serkis nog op zondagmiddag over te laten komen om zijn fans niet teleur te stellen.
    Craig Parker zal in ieder geval Serkis'lezingen overnemen, hierbij geassisteerd door Jorn en Jarl Benson, eveneens uit The Lord of the Rings.

    NB. Eventuele restitutie van toegangskaartjes is helaas niet mogelijk.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  20. #20
    Super Member
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Nieuwerkerk ad IJssel

    Standaard

    Erg mooi voor Andy, maar een beetje jammer voor de fans die speciaal een kaartje gekocht hebben om 'gollum' te zien.....

  21. #21

    Standaard

    Damn....ik zou daar eigenlijk heen zijn gegaan speciaal voor hem alleen (de rest boeit me totaal niet; verkleedwedstrijden etc)

    Gelukkig niet gegaan, dit heeft me veel tijd & geld bespaart.....

  22. #22

    Standaard

    Ik wilde ook misschien gaan, om mijn gollum beeldje en dvd te laten signeren, ben ik ff blij dat ik niet ben gegaan, heeft me echt veel geld bespaard

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V
    Citaat Oorspronkelijk gepost door www.elffantasy.nl
    Andy Serkis met spoed huiswaarts
    19 juni 2004
    Andy Serkis (Gollum in The Lord of the Rings) kreeg tijdens zijn signeersessie zaterdagmiddag plotseling telefoon van zijn hoogzwangere vrouw. Hun derde kind kondigde zich aan en de Britse Serkis vertrok vanzelfsprekend onmiddellijk naar Schiphol, om zijn vrouw bij te staan bij de bevalling.
    Er is op dit moment nog niet bekend over de bevalling en we kunnen dus ook nog niets zeggen over Serkis aan-of afwezigheid op zondag. Geprobeerd wordt om Serkis nog op zondagmiddag over te laten komen om zijn fans niet teleur te stellen.
    Craig Parker zal in ieder geval Serkis'lezingen overnemen, hierbij geassisteerd door Jorn en Jarl Benson, eveneens uit The Lord of the Rings.

    NB. Eventuele restitutie van toegangskaartjes is helaas niet mogelijk.
    Het is een jongetje geworden. Serkis was er dus helaas niet, maar verder was het een erg coole dag. Veel gezien, veel gelachen, veel "rare mensen" gezien, heeeeeeeeel lekker weer gehad, leuke spelletjes gespeeld, leuke dingen gekocht. Zeker geen verloren dag!
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  24. #24

    Standaard

    Had dus geen kaartjes in de voorverkoop gekocht en stond zaterdag een uur in de rij, denk eigenlijk nog wl langer maar ik ben gestopt met klok kijken toen had ik Serkis al gemist (was er nl wel al voor 10 uur!) en het ging regenen.
    We hebben toen maar kaartjes voor zondag gekocht en die zaterdag laten zitten.
    Zondag was het dus lekker weer en super gezellig. Craig Parker is nu met stip de leukste elf. Ik had een foto met handtekening gekocht en we waren een beetje als laatsten naar hem toe gegaan om half 5 dus konden we nog een praatje met 'm maken. Echt onwijs leuk en het maakte niet zoveel meer uit dat Serkis er niet was, vrienden van me hebben wat van zijn praatje van zaterdag opgenomen. Heb ik toch nog wat kunnen horen.
    Dus de kaartverkoop onsite was ruk maar het festival was te gek.
    Saffy - 'I thought they didn't let people with drug convictions into America.'
    Patsy - 'It's not so much a conviction, darling. It's more of a strong belief.'

  25. #25

    Standaard

    Nog mensen hier dit jaar naar de Elf Fantasy fair geweest afgelopen zaterdag/zondag..??
    Who's the more foolish
    The fool
    or the fool who follows him

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •