Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 67 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard welke subwoofer rond de 500 tot 700 euro

    Ik wou de jbl-XTI sub300 bestellen ik op het internet al een aantal hele goeie aanbiedingen gezien dus vandaar maar nu wou ik vragen of meschien iemand weet waar die in een winkel staat zodat ik hem kan beluisteren (het liefst een winkel ergens in overijsel) ik ben al bij hobo hifi in apeldoorn geweest maat daar hadden ze bijna geen subwoofers.
    Verder wou ik vragen (nu ik toch bezig ben ) wie er meschien ervaring met deze subwoofer heeft.
    What can we say about this guy. The ancient Romans had a word for it: Asshole!
    dvd's : filmpjes

  2. #2

    Standaard

    of als jullie sugesties hebben voor een andere subwoofer tussen de 500 en de 700 euro zou ik dat erg op prijs stellen.
    En waar die te beluisteren zijn want ik ben al bij hobo geweest maar daar hadden ze bijna niks aan subwoofers
    What can we say about this guy. The ancient Romans had a word for it: Asshole!
    dvd's : filmpjes

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rene0987
    of als jullie sugesties hebben voor een andere subwoofer tussen de 500 en de 700 euro zou ik dat erg op prijs stellen.
    En waar die te beluisteren zijn want ik ben al bij hobo geweest maar daar hadden ze bijna niks aan subwoofers
    REL Quake, MJ 50, SVS?
    The system wanted them to become soldiers

    One soldier just wanted to be human

  4. #4

    Standaard

    weet je meschien ook waar deze te beluisteren zijn want ik heb al een aantal winkels geprobeert maar ze hebben bijna niks staan aan subwoofers
    What can we say about this guy. The ancient Romans had a word for it: Asshole!
    dvd's : filmpjes

  5. #5

    Standaard

    Stassen denk ik wel...maar die zal in ieder geval niet de SVS hebben...
    The system wanted them to become soldiers

    One soldier just wanted to be human

  6. #6

    Standaard

    bedankt ik die wel effe opzoeken als ik weer tijd heb maar in iedergeval bedankt voor je reactie
    What can we say about this guy. The ancient Romans had a word for it: Asshole!
    dvd's : filmpjes

  7. #7
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rene0987
    of als jullie sugesties hebben voor een andere subwoofer tussen de 500 en de 700 euro zou ik dat erg op prijs stellen.
    En waar die te beluisteren zijn want ik ben al bij hobo geweest maar daar hadden ze bijna niks aan subwoofers
    Ik zie dat je al een kleine Yamaha sub heb maar wat te denken van een grote broer van je huidige subje.
    Bijvoorbeeld de YST-SW320/315, de 800 of zelfs de 1500.
    Deze zijn een stuk beter dan je huidige sub is zijn ook niet te vergelijken met elkaar.
    Bij jou in de buurt weet ik overigens geen winkels waar je terecht kunt omdat ik niet uit die omgeving komt.

  8. #8

    Standaard

    ja daar had ik ook al aan lopen denken maar ik ben de laatse tijd op het internet aan het kijken en heb daar ook al een JM LAB sub gezien en een aantal rel subwoofers
    maar ik zoek een subwoofer die echt mooi laag gaat en geen eentje die alleen maar een beetje meebromt zoals degene die ik nu heb en ik ben bang dat bijna alle suwoofers van tussen de 500 en 700 euro dat bieden
    dus het zal wel weer een lange zoektocht worden maarja dat houd me van de straat he
    in ieder geval bedankt voor je reactie
    What can we say about this guy. The ancient Romans had a word for it: Asshole!
    dvd's : filmpjes

  9. #9
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Dan kan ik je echt SVS adviseren al zal die niet iets hoger liggen kwa prijs (denk aan €800 en hoger)

    De Yamaha,s die ik voorstelde doen overigens wel iets meer dan alleen maar mee brommen.
    Ze gaan zeker ook flink tekeer en dat zal je voelen ook.
    Ze liggen gewoon heel goed kwa prijs/kwaliteit verhouding.

  10. #10

    Standaard

    en weet je misschien iets van rel want dat is tot nu toe het enige merk wat ik heb gevonden in de winkel
    en svs ik had daar op het htforum al wat over gelezen en daar zag ik dat je ze moest bestellen dus ik weet niet of je daar misschien iets over weet.
    want ik vind het wel een beetje link om iets aan te schaffen wat ik nog nooit heb gezien of gehoort.
    What can we say about this guy. The ancient Romans had a word for it: Asshole!
    dvd's : filmpjes

  11. #11
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rene0987
    en weet je misschien iets van rel want dat is tot nu toe het enige merk wat ik heb gevonden in de winkel
    Rel is opzich een heel goed merk al worden ze pas echt goed bij de hogere/duurdere modellen.
    Maar het is zeker één van de goede merken op sub gebied.
    en svs ik had daar op het htforum al wat over gelezen en daar zag ik dat je ze moest bestellen dus ik weet niet of je daar misschien iets over weet.
    want ik vind het wel een beetje link om iets aan te schaffen wat ik nog nooit heb gezien of gehoort.
    SVS is een klasse apart.
    Ze zijn zeer goed voor een relatief lage prijs.
    Wil je een vergelijkbare sub dan ben je al snel het viervoudige kwijt.
    Nadeel is inderdaad dat je ze alleen rechtstreeks vanaf de fabriek kunt bestellen en dus eventueel luisteren zal bij iemand moeten die er al eentje heeft staan.
    Maar hier kun je bijna geen miskoop aan hebben want wat ze kunnen is zeer indrukwekkend zo ook de afmetingen van de cylinder modellen.

    link svs


    Zelf zal ik overigens eerder voor B&W subs gaan dan voor een Rel maar dat is weer een kwestie van smaak. (voor mezelf is SVS de enige optie maargoed.)

  12. #12

    Standaard

    bedankt voor de tip en de link ik zal zeker eens eventjes rondkijken naar een B&W sub en ik ga ook even informeren naar een svs want dat klinkt toch ook wel erg interessant
    Maar nu wou ik vragen waarom svs de enige optie is voor jou.
    want ikzelf vind het nogal link om eerst een toch redelijk groot bedrag over te maken naar iets waar ik weinig over weet en dan te hopen of die overkomt
    What can we say about this guy. The ancient Romans had a word for it: Asshole!
    dvd's : filmpjes

  13. #13

    Standaard

    Ik kan je de subwoofer van KEF (model 2010) aanbevelen. Deze kost bij mijn dealer in Amstelveen ongeveer 600 Euro. Overigens de satelietspeakers van diezelfde serie (KHT 2005.2) zijn echt geweldig...

    voor meer info over de sub: http://www.kef.com/KHT/KHT2005.2/sub.htm

    Groetsels!
    Robert

  14. #14

    Standaard

    ik zoek een sub die echt gemaakt is voor het lfe signaal en niet eentje die ook een gedeelte van het midengebied meepakt maar in ieder geval bedankt voor je reactie
    What can we say about this guy. The ancient Romans had a word for it: Asshole!
    dvd's : filmpjes

  15. #15
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rene0987
    Maar nu wou ik vragen waarom svs de enige optie is voor jou.
    Simpel, ik heb gehoord/gevoeld hoe ze zijn en wat ze kunnen en het enige wat ik toen dacht was van "die komt bij mij ook te staan".
    Toen wist ik nog niet eens de prijzen van die dingen en toen bleek dat ze vrij goedkoop zijn was het gewoon 100% duidelijk voor mij, het wordt een SVS.
    want ikzelf vind het nogal link om eerst een toch redelijk groot bedrag over te maken naar iets waar ik weinig over weet en dan te hopen of die overkomt
    Overkomen en geleverd worden zit wel goed (vraag maar eens naar de ervaringen daarover op het HTforum).
    Maar ondanks alles zal ik je toch nog steeds adviseren om zo,n svs eerst bij iemand te aanschouwen alvorens er een te bestellen.

  16. #16

    Standaard

    oké ik zal dan even rondkijken naar svs ben nu wel nieuwsgierig geworden
    en heeft misschien iemand hier ervaring met de rel Q150 die is nu in de aanbieding bij hobo hifi voor 699 en dat vind ik een hele mooie prijs om voor sub uit te geven
    What can we say about this guy. The ancient Romans had a word for it: Asshole!
    dvd's : filmpjes

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rene0987
    oké ik zal dan even rondkijken naar svs ben nu wel nieuwsgierig geworden
    en heeft misschien iemand hier ervaring met de rel Q150 die is nu in de aanbieding bij hobo hifi voor 699 en dat vind ik een hele mooie prijs om voor sub uit te geven
    De SVS PCi 20-39 is ong 100 euro duurder incl verzendkosten als ik t goed heb...
    The system wanted them to become soldiers

    One soldier just wanted to be human

  18. #18

    Standaard

    De Klipsch sub SW 8 of 10 zijn ook erg goede subs.
    Misschien ook een mogelijkheid.
    Malt bier is als een bh aan de waslijn, het beste is er uit!

    Mijn DVD collectie

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rene0987
    ik zoek een sub die echt gemaakt is voor het lfe signaal en niet eentje die ook een gedeelte van het midengebied meepakt maar in ieder geval bedankt voor je reactie
    Ah.. OK.. graag gedaan je kan bij deze sub de overgangsfrequentie instellen, zodat het mooi aansluit bij de satelietspeakers; je kan natuurlijk er ook voor kiezen om alleen het LFE gebied te laten weergeven.

  20. #20

    Standaard

    bedankt nu heb ik op het internet ook een Mordaunt-Short 909W gezien
    en nu was ik benieuwd of jullie daar iets over weten http://www.kieskeurig.nl/nl/product....256DC100614B31
    hij ziet er erg mooi uit voor een sub maar nu vraag ik me alleen af of die het kan opnemen tegen een rel q150
    hij is wel groter dan dan de rel en dat komt volgens mij de basweergeve ten goede maar het probleem is dat ik hem alleen nog maar op het internet heb zien staan.
    Hij is kwa prijs even duur als de rel (als je de verzentkosten en al die ongein er bij op telt)
    maar de vraag die ik eigenlijk heb is meer of die wel in dezelfde klasse zit als de rel
    ik ben benieuwd wat jullie hier van vinden


    Een subwoofer kiezen is lastiger dan ik dacht
    What can we say about this guy. The ancient Romans had a word for it: Asshole!
    dvd's : filmpjes

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rene0987
    oké ik zal dan even rondkijken naar svs ben nu wel nieuwsgierig geworden
    en heeft misschien iemand hier ervaring met de rel Q150 die is nu in de aanbieding bij hobo hifi voor 699 en dat vind ik een hele mooie prijs om voor sub uit te geven

    Hoi Rene,

    Zoals je hieronder ziet heb ik de Q150E van REL, een halfjaar geleden in Arnhem bij HOBO gekocht (incl. een mooie VdHull kabel). Ik kan 'm zéker aanbevelen, ben er zéér tevreden over. Gebruik 'm i.c.m. de VM1 speakers van B&W, wat goed samen gaat. Ik ken de Mordaunt Short 909W niet, maar zo te zien komt 'ie niet zo laag als de REL. De MS is wat groter en ziet er misschien wat smakelijker uit, maar dat is niet het belangrijkste. Muzikaal gezien kan ik de REL overigens boven een Yamaha aanbevelen.

    Succes, groet van Arno
    Sony STR-DB 840 QS ......... Sony DVP-NS 930V QS ......... Sony CDP-XB 740 QS ......... B&W VM-1 (5x) ......... REL Q150E ......... Philips 24 PW 9553 ......... One For All Kameleon

  22. #22

    Standaard

    dank je wel ik denk dat ik dinsdag effe bij hobo in apeldoorn ga kijken naar de rel q150 want hij is nog steeds in de aanbieding met een 5 meter lang subwoofer kabel en ik kijk ook even bij versnel hifi want daar schijnen ze de B&W subwoofers te hebben dus ik zie het dinsdag allemaal wel
    What can we say about this guy. The ancient Romans had a word for it: Asshole!
    dvd's : filmpjes

  23. #23

    Standaard

    Ook ik ben een tevreden bezitter van de REL Q150. Na hem goed ingesteld te hebben gaat hij mooi subtiel laag en met die slam stand voel je hem ook erg goed.
    Ik had hem vergeleken met een iets goedkopere van B&W maar die klonk voor geen meter, en ook met een elac die een verkoper mij probeerde te slijten. Dat was er een die nog niet zo laag ging als mijn front speakers dus die viel al zowiezo af voor mij.
    Succes ermee, en mijn tip is dat je die Q150 zeker moet gaan beluisteren :wink:
    Well, i be G** damned, a cop when you need one!! T3

  24. #24

    Standaard

    dank u ik ben benieuwd hoe de rel gaat klinken
    What can we say about this guy. The ancient Romans had a word for it: Asshole!
    dvd's : filmpjes

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rene0987
    dank u ik ben benieuwd hoe de rel gaat klinken
    REL kent geen teleursteling.....
    ****************************************
    Vermogen zegt niks over de kwaliteit.
    ****************************************

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •