De resultaten 1 tot 14 van 14 worden weergegeven.

Discussie: Drumline [DVD]

  1. #1

    Standaard Drumline [DVD]

    Drumline [DVD]

    ‘One band, one sound’ met Amerikaanse Marching Showbands.

    Lees dit artikel

  2. #2
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Ik heb de film tot op de dag van vandaag nog niet gezien, maar de soundtrack door John Powell is simpelweg schitterend, is al heel lang bij mijn favoriete filmscores.

  3. #3

    Standaard

    Ik heb de film amper bekeken, maar (uit mijn hoofd) scene 35 is spectaculair demonstratie-materiaal! 8)

  4. #4

    Standaard

    Weer zo'n film die als enige doel heeft de Afromericans ook naar de bios te krijgen.

    Zeer cliche en voorspelbaar.
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Surya
    Weer zo'n film die als enige doel heeft de Afromericans ook naar de bios te krijgen.
    Kun je ook met bewijzen komen dat afro-amerikanen minder naar de bioscoop gaan dan niet afro-amerikanen? Want als dat de doel is (wat ik denk dat bullshit is) dan gaan er wel heel weinig afro-amerikanen naar de bioscoop.
    PC kapot of nieuw netwerk of bestaande netwerk uitbreiden of onderhouden:
    http://www.chab-it.nl/

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hans De Bisschop
    Ik heb de film tot op de dag van vandaag nog niet gezien, maar de soundtrack door John Powell is simpelweg schitterend, is al heel lang bij mijn favoriete filmscores.
    Alleen is die nooit verschenen op cd en zit de film vol met liedjes, dus ik ben benieuwd hoe je erbij komt dat de score van John Powell een favoriet van je is?

  7. #7
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door evenflow123
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hans De Bisschop
    Ik heb de film tot op de dag van vandaag nog niet gezien, maar de soundtrack door John Powell is simpelweg schitterend, is al heel lang bij mijn favoriete filmscores.
    Alleen is die nooit verschenen op cd en zit de film vol met liedjes, dus ik ben benieuwd hoe je erbij komt dat de score van John Powell een favoriet van je is?
    Een kameraad van me werkt in de States in een bios en weet dat ik soundtracks en filmmateriaal verzamel. Voor Drumline had ie onder meer een promo cd toegekregen met daarop de muziek (dus niet de liedjes). Hij moest hem niet terugsturen nadat de film gespeeld had en toen heeft ie de CD naar mij doorgestuurd. Ben er nog steeds blij om dat ie dat heeft gedaan.

    Als ik spreek over een soundtrack heb ik het dus over de muziek die geschreven werd voor de film en niet noodzakelijk over een CD uitgave.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hans De Bisschop
    Citaat Oorspronkelijk gepost door evenflow123
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hans De Bisschop
    Ik heb de film tot op de dag van vandaag nog niet gezien, maar de soundtrack door John Powell is simpelweg schitterend, is al heel lang bij mijn favoriete filmscores.
    Alleen is die nooit verschenen op cd en zit de film vol met liedjes, dus ik ben benieuwd hoe je erbij komt dat de score van John Powell een favoriet van je is?
    Een kameraad van me werkt in de States in een bios en weet dat ik soundtracks en filmmateriaal verzamel. Voor Drumline had ie onder meer een promo cd toegekregen met daarop de muziek (dus niet de liedjes). Hij moest hem niet terugsturen nadat de film gespeeld had en toen heeft ie de CD naar mij doorgestuurd. Ben er nog steeds blij om dat ie dat heeft gedaan.

    Als ik spreek over een soundtrack heb ik het dus over de muziek die geschreven werd voor de film en niet noodzakelijk over een CD uitgave.
    Okee (you lucky bastard), Ik verzamel filmmuziek (de scores en dus niet de liedjes cd's of music inspired by cd's behalve dan weer Harry Potter waar ook music inspired by op staat omdat John Williams vaak de concert versie van een cue iop zet in plaats van de versie uit de film) dus ik vroeg het mij zo af hoe je de muziek kon hebben gehoord behalve dan in de film met dialoog en geluidseffecten er overheen gemixt, vandaar.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door appie1985
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Surya
    Weer zo'n film die als enige doel heeft de Afromericans ook naar de bios te krijgen.
    Kun je ook met bewijzen komen dat afro-amerikanen minder naar de bioscoop gaan dan niet afro-amerikanen? Want als dat de doel is (wat ik denk dat bullshit is) dan gaan er wel heel weinig afro-amerikanen naar de bioscoop.
    Niet dat ze niet naar andere films gaan, maar blijkbaar gaan ze toch vaker naar films met "soortgenoten" in de hoofdrollen...
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Surya
    Citaat Oorspronkelijk gepost door appie1985
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Surya
    Weer zo'n film die als enige doel heeft de Afromericans ook naar de bios te krijgen.
    Kun je ook met bewijzen komen dat afro-amerikanen minder naar de bioscoop gaan dan niet afro-amerikanen? Want als dat de doel is (wat ik denk dat bullshit is) dan gaan er wel heel weinig afro-amerikanen naar de bioscoop.
    Niet dat ze niet naar andere films gaan, maar blijkbaar gaan ze toch vaker naar films met "soortgenoten" in de hoofdrollen...
    Weer zo'n opmerking waarbij het belangrijkste menselijke kenmerk niet wordt gebruikt... nadenken...

    Niet dat ik het een botte stompzinnige opmerking wil noemen, maar blijkbaar zijn sommige mensen gewoon wat kortzichtiger en/of minder intelligent dan hun "soortgenoten"...

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Surya
    Niet dat ze niet naar andere films gaan, maar blijkbaar gaan ze toch vaker naar films met "soortgenoten" in de hoofdrollen...
    Weer zo'n opmerking waarbij het belangrijkste menselijke kenmerk niet wordt gebruikt... nadenken...

    Niet dat ik het een botte stompzinnige opmerking wil noemen, maar blijkbaar zijn sommige mensen gewoon wat kortzichtiger en/of minder intelligent dan hun "soortgenoten"...
    Zeg, dat is niet mijn mening erover he, dat is blijkbaar hoe de studio bosses denken... We zijn hier dan ook bezig over de US markt he.
    En ik weet dat die "soortgenoten" nogal grof klinkt, daarom dat het ook tussen quotes staat...
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  12. #12
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Zelf vind ik het een matige film met een matige verhaallijn.
    Nu kunnen films zonder sterk verhaal zeker ook goed zijn maar deze hoort daar helaas niet bij en voor de muziek.............tja, zelf daarvoor hoef je het niet te doen.
    Helaas een gemiste kans in mijn ogen, jammer want opzich hou ik wel van dit soort films.

  13. #13

    Standaard

    Deze vond ik wel geinig, ik vind het knap hoe je een film kunt maken over een fanfare- band
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  14. #14

    Standaard

    Hij viel mij echt enorm mee, en ondanks dat alles er best dik bovenop ligt moet ik toegeven dat ik me er best mee heb vermaakt.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •