Pagina 5 van 37 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 912 worden weergegeven.
  1. #101
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Ben eens benieuwd wat het gaat worden met m'n Disney Treasures :-S

    EDIT:

    Nog even het volgende, heb een tijdje geleden een bestelling gedaan bij Amazon.com. Enkele boeken voor een totale waarde van om en bij de 100 €.

    Heb ik binnen de 6 dagen binnengekregen en zonder daar iets op te moeten betalen. Wat me toen wel opviel was dat de originele verpakking van Amazon.com was. Maar deze was blijkbaar eerst verstuurd naar het Duitse hoofdkwartier van Amazon (bedrijven die onderling tussen filialen goederen uitwisselen betalen veronderstel ik geen BTW of douanerechten ?)

    Eenmaal in Duitsland aangekomen werd er een verpakking rond de box aangebracht, waardoor het de indruk leek te hebben dat het pakje aan mij verstuurt was door Amazon.de.

    Bijgevolg een zending binnen de EU en gee douanerechten ?

    Is dit iets wat jullie een logische verklaring zou kunnen lijken ?

    Twee dingen zijn zeker
    1. Als er douanerechten zijn betaald dan is dat door Amazon.de gedaan ... want mij is niets aangerekend.
    2. De buitenste verpakking van mijn pakje had duidelijk als afzender een Duits adres vermeld.

  2. #102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hans De Bisschop
    Nog even het volgende, heb een tijdje geleden een bestelling gedaan bij Amazon.com. Enkele boeken voor een totale waarde van om en bij de 100 €.

    Heb ik binnen de 6 dagen binnengekregen en zonder daar iets op te moeten betalen. Wat me toen wel opviel was dat de originele verpakking van Amazon.com was. Maar deze was blijkbaar eerst verstuurd naar het Duitse hoofdkwartier van Amazon (bedrijven die onderling tussen filialen goederen uitwisselen betalen veronderstel ik geen BTW of douanerechten ?)

    Eenmaal in Duitsland aangekomen werd er een verpakking rond de box aangebracht, waardoor het de indruk leek te hebben dat het pakje aan mij verstuurt was door Amazon.de.

    Bijgevolg een zending binnen de EU en gee douanerechten ?

    Is dit iets wat jullie een logische verklaring zou kunnen lijken ?

    Twee dingen zijn zeker
    1. Als er douanerechten zijn betaald dan is dat door Amazon.de gedaan ... want mij is niets aangerekend.
    2. De buitenste verpakking van mijn pakje had duidelijk als afzender een Duits adres vermeld.
    Ik heb kortgeleden een pakketje gehad van amazon.co.jp dat ook via amazon.de binnenkwam (duits adres, diverse stickers), echter stond er ook nog amazon.co.jp op de doos (en het bedrag in Yen) met als gevolg dat ik wel BTW moest betalen.

    Ik denk dus eerder dat het de post niet is opgevallen. Ik heb af en toe ook nog een pakketje waar ik toch BTW over had moeten betalen, wat gewoon door is gekomen.

    Wel valt het me op dat pakketjes van zo'n 40 CAD (dus boven de 22 euro) nog worden doorgelaten. Misschien vonden ze dat de moeite niet waard.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  3. #103

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door GJB
    Ik bestel regelmatig via .net site, maar deze worden gewoon via Singapore verstuurd! Ik denk dat ze voor Belgie gebruik maken van Zweden en voor nederland gebruik maken van Singapore.
    Ik had een spel via .net besteld en dacht na deze berichten: "<bleep>, dat gaat me geld kosten." Maar dit was dus niet het geval.

    De muziekCD's die ik via .net bestel worden verstuurd vanuit Singapore. Ik heb vandaag een (via .net besteld) PS2 spel binnengekregen en dat was wel vanuit Zweden verstuurd.

    Ik denk dat dat komt omdat de CD's wereldwijd verkrijgbaar zijn en het spel alleen voor Europa bestemd is.

  4. #104

    Standaard

    Vandaag kreeg ik een pakje waarop ik taxen op moest betalen.
    Blijkt dat de douane de prijzen zelf heeft opgezocht op de site!

    Dit pakje was een reshipment. De winkel (Yesasia) heeft me dit opgestuurd omdat het 1e pakje zogezegd kwijt (volgens de Post) was.

    En tegelijkertijd kreeg ik ook een brief van de douane om de inhoud en de prijzen door te geven van het 1e pakje dat "kwijt" was!!
    Maar de inhoud is exact hetzelfde als het pakje dat ik vandaag kreeg.

    Het 1e pakje werd op 6/2 verstuurd, de reshipment een maand later.
    Ik zit hier dus maanden te wachten op men pakjes en ineens komt er 1 pakje en een brief.

    Het wordt hoog tijd dat ze hun administratie moeten reorganiseren.
    "For relaxing times... make it Suntory time." - Bob Harris

    The Collection

  5. #105

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cloud
    Vandaag kreeg ik een pakje waarop ik taxen op moest betalen.
    Blijkt dat de douane de prijzen zelf heeft opgezocht op de site!

    Dit pakje was een reshipment. De winkel (Yesasia) heeft me dit opgestuurd omdat het 1e pakje zogezegd kwijt (volgens de Post) was.

    En tegelijkertijd kreeg ik ook een brief van de douane om de inhoud en de prijzen door te geven van het 1e pakje dat "kwijt" was!!
    Maar de inhoud is exact hetzelfde als het pakje dat ik vandaag kreeg.

    Het 1e pakje werd op 6/2 verstuurd, de reshipment een maand later.
    Ik zit hier dus maanden te wachten op men pakjes en ineens komt er 1 pakje en een brief.

    Het wordt hoog tijd dat ze hun administratie moeten reorganiseren.
    Ik werd niet zo lang geleden gebeld (op m'n geheime mobiele nummer; geen idee hoe ze eraan komen) door de douane op Schiphol. of ik even wilde aangeven hoe duur die 3cd-box van Lord of The Rings was. Had ik voor 17 euro ofzo bij CDWOW besteld. Ze konden die namelijk niet op de site vinden. Gaf door dat 't 18 euro was. En dat was akkoord.
    Lekker baantje. Heel de dag een beetje op koopsites surfen om veel consumenten uiteindelijk een poot uit te trekken.
    Denk dat daar veel mensen op straat gegooid kunnen worden, omdat ze toch geen zinnig werk te doen hebben.

  6. #106

    Standaard

    Heb na meer dan 200 bestellingen bij CD-Wow nu bij hun voor het eerst met de douane te maken gehad.

    Kreeg gisteren een brief van de PTT Post (!) in de brievenbus of ik even een formulier wilde invullen over een zending van 'andhika' uit Singapore met als inhoud 'DVD' en gewicht '1,2'.

    Lekker duidelijk dus (zeker als je veel dvd's besteld bij Cd-wow). Vandaag gebeld met de vrienden op Schiphol en ene heer Heusen gesproken. Ik zou even teruggebeld worden, vooralsnog niet gebeurd.

    Maandagochtend zijn ze vanaf 8:00 uur telefonisch bereikbaar en voordat ze hun eerste slok koffie naar binnen werken zal ik aan de telefoon hangen...

    Hoop niet dat dit nu standaard met alle bestellingen van Cd-wow gaat gebeuren... ik lust ze rauw. Per zending geldt namelijk een vrijstelling van belasting van 22 Euro. Zolang Cd-wow individueel verpakt sta ik volkomen in mijn recht. Don't f*ck with BeeBeeBas, belastingdienst...


    Sorry, die frustratie moest ik even kwijt.
    Klik hier voor een lijst van mijn dvd's...

  7. #107
    Super Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    Poortvliet, Zeeland

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BeeBeeBas
    Heb na meer dan 200 bestellingen bij CD-Wow nu bij hun voor het eerst met de douane te maken gehad.

    Kreeg gisteren een brief van de PTT Post (!) in de brievenbus of ik even een formulier wilde invullen over een zending van 'andhika' uit Singapore met als inhoud 'DVD' en gewicht '1,2'.

    Lekker duidelijk dus (zeker als je veel dvd's besteld bij Cd-wow). Vandaag gebeld met de vrienden op Schiphol en ene heer Heusen gesproken. Ik zou even teruggebeld worden, vooralsnog niet gebeurd.

    Maandagochtend zijn ze vanaf 8:00 uur telefonisch bereikbaar en voordat ze hun eerste slok koffie naar binnen werken zal ik aan de telefoon hangen...

    Hoop niet dat dit nu standaard met alle bestellingen van Cd-wow gaat gebeuren... ik lust ze rauw. Per zending geldt namelijk een vrijstelling van belasting van 22 Euro. Zolang Cd-wow individueel verpakt sta ik volkomen in mijn recht. Don't f*ck with BeeBeeBas, belastingdienst...


    Sorry, die frustratie moest ik even kwijt.
    Dat is fijn, dat zullen dan zo'n 4 a 5 pakjes die bij elkaar gevoegd zijn.

    Maar als je ze even belt, dan kunnen ze je de ordernummers doorgeven zodat je zelf weer kunt nagaan om welke zendingen het precies gaat.

    En als je moet betalen, cdwow vergoed alles.


  8. #108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door GJB
    Dat is fijn, dat zullen dan zo'n 4 a 5 pakjes die bij elkaar gevoegd zijn.

    Maar als je ze even belt, dan kunnen ze je de ordernummers doorgeven zodat je zelf weer kunt nagaan om welke zendingen het precies gaat.

    En als je moet betalen, cdwow vergoed alles.
    Ik denk inderdaad dat bovenstaande het geval is. Heb dus gebeld, maar ze konden me dus blijkbaar niet direct de ordernummers doorgeven.

    Natuurlijk super dat Cd-wow betaald indien er doanekosten worden geheven. Ik ben echter niet van plan om de belastingdienst hier geld aan te laten verdienen. Ik hou niet van belastingontduikers: als we 'met z'n allen' belastingregels opstellen moeten we ons er allemaal aan houden. Maar de belastingdienst moet zich hier dan ook aan houden!!!
    Klik hier voor een lijst van mijn dvd's...

  9. #109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BeeBeeBas
    Heb na meer dan 200 bestellingen bij CD-Wow nu bij hun voor het eerst met de douane te maken gehad.

    Kreeg gisteren een brief van de PTT Post (!) in de brievenbus of ik even een formulier wilde invullen over een zending van 'andhika' uit Singapore met als inhoud 'DVD' en gewicht '1,2'.

    Lekker duidelijk dus (zeker als je veel dvd's besteld bij Cd-wow). Vandaag gebeld met de vrienden op Schiphol en ene heer Heusen gesproken. Ik zou even teruggebeld worden, vooralsnog niet gebeurd.

    Maandagochtend zijn ze vanaf 8:00 uur telefonisch bereikbaar en voordat ze hun eerste slok koffie naar binnen werken zal ik aan de telefoon hangen...

    Hoop niet dat dit nu standaard met alle bestellingen van Cd-wow gaat gebeuren... ik lust ze rauw. Per zending geldt namelijk een vrijstelling van belasting van 22 Euro. Zolang Cd-wow individueel verpakt sta ik volkomen in mijn recht. Don't f*ck with BeeBeeBas, belastingdienst...


    Sorry, die frustratie moest ik even kwijt.
    ik heb exact hetzelfde ontvangen...
    leuk ook dat het een brief van de PTT is, die volgens mij niet meer bestaat....


  10. #110

    Standaard

    En als je moet betalen, cdwow vergoed alles.
    Geldt dit ook voor bestellingen gedaan via www.cdwow.com of alleen voor bestellingen via www.cdwow.net ??

  11. #111

    Standaard

    Vandaag 3 dvd's en 2 cd's op 't postkantoor opgehaald. Gebundeld. Besteld bij CDWow. Totale waarde (volgens douane): 85 euro. Te betalen BTW: 16,15.

  12. #112
    Super Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    Poortvliet, Zeeland

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rwessel
    En als je moet betalen, cdwow vergoed alles.
    Geldt dit ook voor bestellingen gedaan via www.cdwow.com of alleen voor bestellingen via www.cdwow.net ??
    Gewoon even een mailtje naar hun klantenservice, waar in je het uitlegt en je krijgt een berichtje teurg met een faxnummer, waar je de douane-aanslag kan declareren.

    Het maakt totaal niet uit of je nu de .com, de .net, de .com.hk, de .biz of de .nl site gebruikt.


  13. #113

    Standaard

    In mijn Inbox vond ik het volgende verzoek van een redacteur van Editie NL

    Voor het RTL programma Editie NL ben ik op zoek naar iemand die cd's of DVD's gebundeld heeft thuisgekregen, liefst met de resten van de verpakking en douaneformulier. Met spoed natuurlijk. Zou je mij kunnen helpen? Mijn telefoonnummer is 035-XXXXX. bij voorbaat dank.

    met vriendelijke groet,

    Bart Schut, redactie Editie NL
    Ik heb ook het volledige tel.nr., maar aangezien ik niet weet of de afzender dit op het World Wide Web vermeld wil zien, kan degene onder de douane 'slachtoffers' die wel prijs stelt op zijn 15 seconds of fame via pm van mij het tel.nr. verkrijgen.

  14. #114

    Standaard

    Goede actie!, dit bracht mij ook op een idee:

    Ik ben op de forums van VARA's Kassa en TROS Radar een tegenactie begonnen. Hopenlijk pakken ze het op en gaan ze het aanpakken. Wat is er immers leuker dan de regering aanpakken. Reageert allen in grote getallen voor meer aandacht (wie weet kom je nog in de uitzending ).


    VARA's Kassa

    TROS Radar

  15. #115

    Standaard

    Ik begin me echt godsgruwelijk te ergeren aan die f*cking douane. Na het gezeik met de te betalen BTW lag vandaag een brief in de bus. Of ik ff het formulier wil invullen. ZET ER DAN BIJ WAAROVER HET GAAT!
    Echt, als dit gezeik hen nog meer oplevert dan die kleine BTW-bedragen, zou ik zéééér verbaasd zijn.


  16. #116

    Standaard

    Zojuist een half uur aan de lijn gehangen met een kerel van TPG.
    Aanleiding voor de verscherpte controles o.a. de invoer van sigaretten (vanuit buitenland ook veel goedkoper). 't heeft ff tijd voordat ze het doorhebben, maar dan wordt ook actie ondernomen, volgens die kerel.
    De reden om het op deze manier aan te pakken is dat CDWOW geen factuur erbij stopt. Daardoor is het voor TPG/douane niet duidelijk wat de waarde is. Ook is het onduidelijk wanneer het besteld is enz. Insturen van de bestelbevestigingen moet voldoende zijn.
    Er wordt gekeken naar het aantal pakketjes wat uit één zak rolt. Als dat er meerdere zijn, is er geen sprake meer van 'incidenteel karakter', aldus die kerel. Im vraag me af waar staat dat de vrijstelling uitsluitend geldt bij bestellingen met 'incidenteel karakter'. Het onderscheid commercieel/niet-commercieel was volgens hem niet relevant.
    Ik heb 'm voorgelegd wat er zou gebeuren als er op één dag 3 pakketjes uit de zak rollen, die alle 3 op verschillende momenten zijn besteld en verzonden. Dan moet je dus dat formulier invullen en zou 't akkoord moeten zijn.
    We wachten af.

    Overigens gaf ie aan dat er niet veel pakjes lagen, toen hij naar die van mij aan 't zoeken was.

    The story continues ...

  17. #117

    Standaard

    Kan iemand mij helpen .

    Ik bestel voor het eerst bij cdwow.nl (lekker makkelijk voor mij want ik heb geen CC). Niet makkelijk dus want nu heb ik dus zon formulier van de PTT thuisgekregen.

    Het gaat om: The Good, The Bad And The Ugly: Collector's Edition met een waarde van 23,95. Het pakje weegt slechts 0,36 kg .

    Overigens mn enigste bestelling bij cdwow

    Hoe gaat het nu verder in zn werk, moet ik extra betalen om als nog de dvd in huis te krijgen. En je hebt een kopie van je facture nodig moet ik dan gewoon een screentje van "my orders" op cdwow maken ofzo :S
    en evt. nog verdere tips voor het invullen van dit formulier.

    Sorry voor deze domme vragen

    De lol is er wel vanaf nu meteen met online bestellen
    [Mijn DVD Collectie]
    [3-Star Trader] & [Silver Trader]

  18. #118

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter -1984-
    Kan iemand mij helpen .

    Ik bestel voor het eerst bij cdwow.nl (lekker makkelijk voor mij want ik heb geen CC). Niet makkelijk dus want nu heb ik dus zon formulier van de PTT thuisgekregen.

    Het gaat om: The Good, The Bad And The Ugly: Collector's Edition met een waarde van 23,95. Het pakje weegt slechts 0,36 kg .

    Overigens mn enigste bestelling bij cdwow

    Hoe gaat het nu verder in zn werk, moet ik extra betalen om als nog de dvd in huis te krijgen. En je hebt een kopie van je facture nodig moet ik dan gewoon een screentje van "my orders" op cdwow maken ofzo :S
    en evt. nog verdere tips voor het invullen van dit formulier.

    Sorry voor deze domme vragen

    De lol is er wel vanaf nu meteen met online bestellen
    Je eerste bestelling en gelijk heel veel pech.
    Ten eerste, wat je moet meesturen als bewijs is de uitprint van de orderbevestiging die je, als het goed is, via e-mail van CD Wow hebt ontvangen. Daar staat het bedrag op dat je voor de DVD betaald hebt.
    Waarschijnlijk zul je (een relatief klein bedrag) BTW moeten bijbetalen, aangezien je boven de grens van €22 zit. Bij bestellingen onder dit bedrag ben je namelijk vrijgesteld van BTW, daarboven betaal je 19% BTW over het hele bedrag. (In jouw geval 19% over 23,95, dus kun je zelf uitrekenen wat je bij moet betalen). Zal zo'n €2,15 zijn, te betalen aan de postbode.

  19. #119

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn
    (In jouw geval 19% over 23,95, dus kun je zelf uitrekenen wat je bij moet betalen). Zal zo'n €4,6 zijn, te betalen aan de postbode.

  20. #120

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn
    (In jouw geval 19% over 23,95, dus kun je zelf uitrekenen wat je bij moet betalen). Zal zo'n €4,6 zijn, te betalen aan de postbode.

  21. #121

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn
    Je eerste bestelling en gelijk heel veel pech.
    Ten eerste, wat je moet meesturen als bewijs is de uitprint van de orderbevestiging die je, als het goed is, via e-mail van CD Wow hebt ontvangen. Daar staat het bedrag op dat je voor de DVD betaald hebt.
    Waarschijnlijk zul je (een relatief klein bedrag) BTW moeten bijbetalen, aangezien je boven de grens van €22 zit. Bij bestellingen onder dit bedrag ben je namelijk vrijgesteld van BTW, daarboven betaal je 19% BTW over het hele bedrag. (In jouw geval 19% over 23,95, dus kun je zelf uitrekenen wat je bij moet betalen). Zal zo'n €2,15 zijn, te betalen aan de postbode.
    ik heb alleen dit van CDWOW:

    --------------------------------

    "Hello

    Re Order No ********

    Just to let you know that
    DVD Video The Good, The Bad And The Ugly: Collector's Edition has been
    dispatched.

    Please allow 5 to 7 days for the goods to arrive.

    If after this time, you are still waiting for your item, please let us know.

    This completes your order.

    Thank you for shopping at http://www.cd-wow.com"

    Come back and shop with us again soon."

    -------------------------------------------

    dat is mn faktuur dan toch niet of wel
    [Mijn DVD Collectie]
    [3-Star Trader] & [Silver Trader]

  22. #122

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter -1984-
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn
    Je eerste bestelling en gelijk heel veel pech.
    Ten eerste, wat je moet meesturen als bewijs is de uitprint van de orderbevestiging die je, als het goed is, via e-mail van CD Wow hebt ontvangen. Daar staat het bedrag op dat je voor de DVD betaald hebt.
    Waarschijnlijk zul je (een relatief klein bedrag) BTW moeten bijbetalen, aangezien je boven de grens van €22 zit. Bij bestellingen onder dit bedrag ben je namelijk vrijgesteld van BTW, daarboven betaal je 19% BTW over het hele bedrag. (In jouw geval 19% over 23,95, dus kun je zelf uitrekenen wat je bij moet betalen). Zal zo'n €2,15 zijn, te betalen aan de postbode.
    ik heb alleen dit van CDWOW:

    --------------------------------

    "Hello

    Re Order No ********

    Just to let you know that
    DVD Video The Good, The Bad And The Ugly: Collector's Edition has been
    dispatched.

    Please allow 5 to 7 days for the goods to arrive.

    If after this time, you are still waiting for your item, please let us know.

    This completes your order.

    Thank you for shopping at http://www.cd-wow.com"

    Come back and shop with us again soon."

    -------------------------------------------

    dat is mn faktuur dan toch niet of wel
    je hebt ook een bestelbevestiging van CDWOW ontvangen. Daarop staat het te betalen bedrag. DAT is relevant voor de douane. Zie ook m'n post hierboven.

  23. #123

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RoelJewel
    je hebt ook een bestelbevestiging van CDWOW ontvangen. Daarop staat het te betalen bedrag. DAT is relevant voor de douane. Zie ook m'n post hierboven.
    Inderdaad, wat je nodig hebt is de Order Confirmation. Daar staat het bedrag van de bestelling op vermeld. Mocht je deze niet ontvangen hebben, dan kun je deze alsnog aanvragen bij CD Wow. Bovendien schijnen ze ook nog eens de douanekosten te vergoeden indien je een scan van de factuur van de TPG/douane naar ze toestuurt.

  24. #124

    Standaard

    Bij mij zijn twee dvd's gebundeld. Zoals ik al eerder schreef in dit topic, is mij twee weken geleden door de TPG klantenservice (whatever that means...) geadviseerd om NIET te betalen. Zij zouden dan uitzoeken wat er gaande was en binnen vijf werkdagen contact met mij opnemen. Je voelt hem al aankomen: dat deden ze dus niet. Vandaag maar weer gebeld en weer een kwartier met een mevrouw van die "service" aan de lijn gehangen.
    Wat blijkt nu? Ze hebben nog niets ondernomen, want daartoe moet ik eerst schriftelijk een bezwaar indienen! Pas dan start men een onderzoek, dat waren ze de vorige keer eventjes "vergeten" te melden. Maar, op basis van mijn verhaal was deze mevrouw er van overtuigd dat ik dan zeker weten mijn geld zal terug krijgen. Alleen, en daar komt de grote truc van de TPG: over een week liggen mijn dvd's drie weken op het postkantoor en worden ze dus retour afzender gestuurd! Dus als ik ze niet kwijt wil, raadt de klantenservice nu aan om:
    1. gewoon te betalen
    2. daarna bezwaar aan te tekenen
    3. hen hun onderzoek laten uitvoeren
    4. en dan met "volledige zekerheid" mijn geld terug krijgen

    Op mijn vraag of men daar soms om werk verlegen zat en dus voor die lullige €7.41 (want om meer gaat het niet!) een tijdverslindend onderzoek gaat doen, antwoordde zij dat dat nu eenmaal de procedure was. En procedures gaan blijkbaar boven kosten/baten-afwegingen...

    Iemand nog tips?
    "Knowledge is knowing a tomato is a fruit. Wisdom is not putting it in a fruit salad."

  25. #125

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jamie
    Iemand nog tips?
    Als je je bestellingen wilt ontvangen ontkom je niet aan de betaling van de €7.41 BTW. Je kunt inderdaad bezwaar indienen en verzoeken om teruggaaf van dit bedrag, maar houdt er wel rekening mee dat behandeling van het bezwaar zo'n 3 maanden in beslag neemt.

Pagina 5 van 37 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •