Pagina 4 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 151 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Een van de betere films van het jaar, goede film met een geweldige regie
    verder ook zeer goede rollen van Cruise en Foxx

  2. #77

    Standaard

    Gisteren geweest...
    Wat een traag op gang komende film zeg! Geen greintje spanning, volop gegaapt en gekeken op het horloge ....
    Het verhaal is opzich wel "leuk", maar dat is niet genoeg voor een topper. Deze komt zeker niet in mijn collectie!
    "Assumption is the mother of all fuck-ups..."
    mijn setje
    Co-startrader

  3. #78

    Standaard

    Gisteren geweest...
    Wat een traag op gang komende film zeg! Geen greintje spanning, volop gegaapt en gekeken op het horloge ....
    Het verhaal is opzich wel "leuk", maar dat is niet genoeg voor een topper. Deze komt zeker niet in mijn collectie!
    Ik denk dat je beter een film van Michael Bay kan gaan kijken in plaats van Michael Mann
    .....The Only Verdict Is Vengeance, A Vendetta.....

    V (Hugo Weaving)- V For Vendetta

  4. #79

    Standaard

    Weer een must-have voor mijn collectie Vette film!!!! En het einde vond ik nou ook weer niet zo slecht als velen zeggen... ( al was ik misschien door jullie voorbereid )

  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Z-Man
    Gisteren geweest...
    Wat een traag op gang komende film zeg! Geen greintje spanning, volop gegaapt en gekeken op het horloge ....
    Het verhaal is opzich wel "leuk", maar dat is niet genoeg voor een topper. Deze komt zeker niet in mijn collectie!
    Ik denk dat je beter een film van Michael Bay kan gaan kijken in plaats van Michael Mann
    Als je daarmee probeert te zeggen dat ik een "verstand-op-nul-film" kijker ben, sla je de plank volledig mis. Jij hebt je oordeel wel heel snel klaar zeg. Jammer dat dat geheel tegen jouw bedoeling in meer zegt over jou dan over mij.
    Als je die laatste zin niet snapt, leg ik hem nog wel een keer uit.
    "Assumption is the mother of all fuck-ups..."
    mijn setje
    Co-startrader

  6. #81

    Standaard

    Gaap je hoeft je niet te schamen dat je van Michael Bay houd hoor (sarcasme begrijpen is een kunst)
    .....The Only Verdict Is Vengeance, A Vendetta.....

    V (Hugo Weaving)- V For Vendetta

  7. #82

    Standaard

    Naar mijn bescheidden mening is er toch duidelijk niks verkeerds aan een Bay danwel een Mann movie :wink:
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  8. #83

    Standaard

    Ik heb de film een paar weken geleden gezien. Ik vond het geen slechte film, maar zal hem niet op DVD kopen. Dit was/is een ideale film om de spanning goed op te bouwen en vast te houden. Ik heb pas het eerste seizoen van 24 gezien en daarin wordt perfect de spanning opgebouwd en vast gehouden, dit in tegenstelling tot Collateral. De film had veel beter kunnen zijn. Een gemiste kans om een topper te zijn.

  9. #84

    Standaard

    Gisteren dan eindelijk een keer gezien. Ik zat er al lange tijd naar uit te kijken, want vind de Michael Mann films top! Ben al lange tijd weg van Heat en The Insider, dus deze moest wel goed worden.

    Het verhaal werd weer goed opgebouwd en karakters werden goed geintroduceerd. Ik vond dat er zeker goed werd geacteerd door Tom Cruise en Jamie Foxx, het einde mocht misschien niet zo heel bijzonder zijn, maar ik vond dit toch zeker een hele goede film. Staat dan ook direct op mijn lijst om op DVD aan te schaffen.

    Ik was trouwens blij verrast toen ik in het begin ineens Jason Statham zag, maar helaas kwam hij na de 1ste minuut niet meer terug in de film.
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  10. #85

    Standaard

    Het leuke van deze film vind ik dat toen ik in New York, ik Tom Cruise en Jamie Foxx zelf heb gezien bij één of andere promotie actie voor deze film! Echt heel cool om zo'n wereldbekende acteur als Tom Cruise van dichtbij te zien en al die hysterie eromheen!

    Maargoed, om deze reden ben ik ook de film gaan kijken, en moet zeggen dat de hoeveelheid spanning mij een beetje tegenviel. Verder een prima film en goed verhaal!
    I'm Not Scared Of Dying, I Just Don't Want To

  11. #86

    Standaard

    hele leuke film, maar het eind had anders gemogen. Zoals al gezegd, afleggen tegen een professionele hitman in een directe shoot-out is IMHO een beetje geloofwaardig.

  12. #87

    Standaard

    Aardige film met een teleurstellend eind, had een regisseur als Mann hiervoor niet iets anders kunnen verzinnen? Laat een film maar een keer lekker slecht aflopen en de badguy winnen dat zou meer een verrassing zijn dan zo'n happy-end.

  13. #88

    Standaard

    Heb ém nog niet gezien maar deze ga ik zeker aanschaffen !

  14. #89

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D
    Heb ém nog niet gezien maar deze ga ik zeker aanschaffen !
    Blind

  15. #90

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FrankGuthrie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D
    Heb ém nog niet gezien maar deze ga ik zeker aanschaffen !
    Blind
    Vind ik de gok wel waard, ik vond het een hele goede film. :wink:

  16. #91

    Standaard

    Michael Mann weet van een 'gaat wel' script een geweldig spannende thriller te maken. Vanaf het moment dat Cruise de taxi van Foxx binnen stapt is het spannend en boeiend tot aan het bittere eind. Cruise in de rol van de ijskoude huurmoordenaar Vincent is een prima casting keuze gebleken. Ook Foxx in de rol van de sympathieke taxi chauffeur Max is een genot om naar te kijken. Nergens dut de film in het tempo is hoog en dat komt de film ten goede. Niet Mann's beste werk (moeilijk om Heat te overtreffen) maar zeker eentje die je moet gaan zien. 8
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  17. #92

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wizz-Art
    Michael Mann weet van een 'gaat wel' script een geweldig spannende thriller te maken. Vanaf het moment dat Cruise de taxi van Foxx binnen stapt is het spannend en boeiend tot aan het bittere eind. Cruise in de rol van de ijskoude huurmoordenaar Vincent is een prima casting keuze gebleken. Ook Foxx in de rol van de sympathieke taxi chauffeur Max is een genot om naar te kijken. Nergens dut de film in het tempo is hoog en dat komt de film ten goede. Niet Mann's beste werk (moeilijk om Heat te overtreffen) maar zeker eentje die je moet gaan zien. 8
    zou het zelf niet beter kunnen zeggen :wink: een "must-see" voor de thriller liefhebber
    Happy Gilmore: [to Bob Barker] The price is wrong, bitch.

    my addiction
    MegaStarTrader

  18. #93

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ron kars
    Citaat Oorspronkelijk gepost door FrankGuthrie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D
    Heb ém nog niet gezien maar deze ga ik zeker aanschaffen !
    Blind
    Vind ik de gok wel waard, ik vond het een hele goede film. :wink:
    Ik heb m ook nog niet gezien. Maar ga m wel gelijk kopen. T lijkt me een goeie.

  19. #94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martini
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ron kars
    Citaat Oorspronkelijk gepost door FrankGuthrie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D
    Heb ém nog niet gezien maar deze ga ik zeker aanschaffen !
    Blind
    Vind ik de gok wel waard, ik vond het een hele goede film. :wink:
    Ik heb m ook nog niet gezien. Maar ga m wel gelijk kopen. T lijkt me een goeie.
    Dit is iest wat ik volkomen idioot vind. Ik koop alleen wat ik goed vind en niet omdat ie goed lijkt En waarom lijkt ie zo goed? Omdat een groep mensen dat zegt?

    Ik heb laatst Magnolia gezien, leuk concept, maar goed wil ik niet zeggen. Nogal logisch dat er zoveel wordt gehandeld. Zijn denk ik heel wat mensen die na hun aankopen teleurgesteld zijn.

  20. #95

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FrankGuthrie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door martini
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ron kars
    Citaat Oorspronkelijk gepost door FrankGuthrie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D
    Heb ém nog niet gezien maar deze ga ik zeker aanschaffen !
    Blind
    Vind ik de gok wel waard, ik vond het een hele goede film. :wink:
    Ik heb m ook nog niet gezien. Maar ga m wel gelijk kopen. T lijkt me een goeie.
    Dit is iest wat ik volkomen idioot vind. Ik koop alleen wat ik goed vind en niet omdat ie goed lijkt En waarom lijkt ie zo goed? Omdat een groep mensen dat zegt?

    Ik heb laatst Magnolia gezien, leuk concept, maar goed wil ik niet zeggen. Nogal logisch dat er zoveel wordt gehandeld. Zijn denk ik heel wat mensen die na hun aankopen teleurgesteld zijn.
    Joh, laat die jongen lekker, ik koop ook zoveel dingen blind. Vaak meer omdat mensen die totaal andere collectie hebben er geen ruk aanvinden, en dan bevalt ie me vaak super goed!

    @ martini:

    zelfde soort films in je collectie als mij, ik heb collateral wel gezien, en hij beviel mij zeer goed, hij gaat jou ook entertainen :wink: gewoon aanschaffen die hap.

  21. #96

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño
    Citaat Oorspronkelijk gepost door FrankGuthrie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door martini
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ron kars
    Citaat Oorspronkelijk gepost door FrankGuthrie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D
    Heb ém nog niet gezien maar deze ga ik zeker aanschaffen !
    Blind
    Vind ik de gok wel waard, ik vond het een hele goede film. :wink:
    Ik heb m ook nog niet gezien. Maar ga m wel gelijk kopen. T lijkt me een goeie.
    Dit is iest wat ik volkomen idioot vind. Ik koop alleen wat ik goed vind en niet omdat ie goed lijkt En waarom lijkt ie zo goed? Omdat een groep mensen dat zegt?

    Ik heb laatst Magnolia gezien, leuk concept, maar goed wil ik niet zeggen. Nogal logisch dat er zoveel wordt gehandeld. Zijn denk ik heel wat mensen die na hun aankopen teleurgesteld zijn.
    Joh, laat die jongen lekker, ik koop ook zoveel dingen blind. Vaak meer omdat mensen die totaal andere collectie hebben er geen ruk aanvinden, en dan bevalt ie me vaak super goed!

    @ martini:

    zelfde soort films in je collectie als mij, ik heb collateral wel gezien, en hij beviel mij zeer goed, hij gaat jou ook entertainen :wink: gewoon aanschaffen die hap.
    Doe ik ook. Hij lijkt me leuk omdat ik al zat trailers heb gezien, en lees daarom al die spoiler tags in deze tread ook niet. Interessant verhaal.
    En is er wat mis met blinde aanschaf dan...???

  22. #97

    Standaard

    Wat is er mis met een blinde aanschaf? Ik zou het niet weten
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  23. #98

    Standaard

    En zeker in dit geval niet! Echt een topfilm, kan niet wachten tot ik m thuis in m'n speler kan proppen

  24. #99

    Standaard

    En zeker in dit geval niet! Echt een topfilm, kan niet wachten tot ik m thuis in m'n speler kan proppen

  25. #100

    Standaard Jammer

    Inderdaad is het jammer dat de laaste 20 minuten de film "over de top gaat". Ik noem dit "het Hollywood einde"

    Tot dan toe was de film redelijk realistisch....
    Jammer
    cijfer 7
    I'll be back...

Pagina 4 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •