De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard help hoe moet ik mijn dolby surround set aansluiten op dvd

    ik heb van de week een goedkoop dvdspelertje en een goedkoop dolby surround 5.1 set gekocht. ik heb het dolby surround systeem helemaal aangesloten op de dvdspeler, nu krijg ik alleen uit de achterste boxen geen geluid. er zit een afstand bediening bij om alle boxen ( voor, achter, en midden appart aan te zetten. er moesten 3 kabels in van de dvd speler naar het dolby surround set ( front, rear, cen-sub) ik heb ze helemaal goed aangesloten tot 2 keer toe maar ik krijg er geen goed geluid uit ( de achterste 2 doen het dus niet) kan iemand me nogmaals uitleggen hoe ik het moet aansluiten

    Met vriendelijke groet

    Robertus

  2. #2
    Junior Member Avatar van backie9
    Registratie datum
    Nov 2003
    Woonplaats
    verhuist naar Veenendaal

    Standaard

    Heb je bij de setup alle boxen gesecteerd? En ook in je dvd setup je digitale aansluiting geselecteerd? Want het zal wel heel simpel zijn hoor.

    gr

    Duncan
    In bezit van:
    YAMAHA RX-V440 (topart tech) Yamaha S 540 DVD, PANASONIC QUINTRIX BREEDBEELD.

  3. #3

    Standaard Re: help hoe moet ik mijn dolby surround set aansluiten op d

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robertus
    ik heb ze helemaal goed aangesloten tot 2 keer toe maar ik krijg er geen goed geluid uit ( de achterste 2 doen het dus niet) kan iemand me nogmaals uitleggen hoe ik het moet aansluiten
    En met wat heb je dan getest? CD'tje? DVD'tje? Welke instelling? DD? DTS? DPL2? etc etc...

    Probeer eens wat meer info te geven, dan kunnen we er misschien iets mee :wink:
    The system wanted them to become soldiers

    One soldier just wanted to be human

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door backie9
    Heb je ook in je dvd setup je digitale aansluiting geselecteerd?
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robertus
    er moesten 3 kabels in van de dvd speler naar het dolby surround set ( front, rear, cen-sub)
    Die hoeft hij niet te selecteren, want wat ik eruit begrijp heeft hij hem niet digitaal aangesloten, maar gewoon analoog en dan gebruikt 'ie de DD/decoder van de DVD-speler zelf?
    Heeft die 5.1 set of de DVD-speler trouwens zelf een versterker?
    The system wanted them to become soldiers

    One soldier just wanted to be human

  5. #5

    Standaard

    heb hem op dvd uitgetest, en er zit een versterker bij is er misschien iets wat ik aan de instellingen van de dvd speler moet veranderen

  6. #6

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •