Pagina 1 van 22 1234511 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 541 worden weergegeven.

Discussie: Sin City

  1. #1

    Standaard Sin City



    Film van Robert Rodriguez & Frank Miller met een hele aardige cast: Josh Hartnett, Benicio Del Toro, Bruce Willis, Elijah Wood, Jessica Alba, Michael Clarke Duncan, Michael Madsen, Clive Owen, Nick Stahl.



    Officiele website
    IMDB
    Teaser
    Trailer



  2. #2

    Standaard

    En daar is sinds kort Jessica Alba bij gekomen , wat mijn interesse meteen wekt .
    Nou ben ik niet zo'n comic fan , maar m'n broer wel , dus 't is even afwachten op wat m'n broer van de film gaat vinden ..
    N/A

  3. #3
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    De comic van Miller is vrees ik te sterk om te overtreffen met een film.
    Maar ik ben benieuwd wat Roderiguez ervan bakt.
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  4. #4

    Standaard

    Damn wat een cast
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  5. #5

    Standaard

    Heb ergens gelezen (weet niet meer waar) dat Tarantino ook meehelpt met deze film
    Welcome to the L4YER CAKE son.

  6. #6
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Tja hij zal ook wel fan zijn van de superieure schrijver Frank Miller.
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  7. #7

    Standaard

    Nick Stahl (John Connor uit T3) is net ook toegevoegd aan de cast.

    Ik heb nog nooit van die comic gehoord, maar voor de cast alleen zal ik die zeker gaan zien.
    "For relaxing times... make it Suntory time." - Bob Harris

    The Collection

  8. #8
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Lees de comic, je zal er geen spijt van hebben.
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  9. #9

  10. #10

    Standaard

    Ik weet nu al dat dit mn favoriete film van volgend jaar gaat worden. Robert Rodriguez is een van de weinige echte waaghalzen in de filmindustrie.
    .....The Only Verdict Is Vengeance, A Vendetta.....

    V (Hugo Weaving)- V For Vendetta

  11. #11

    Standaard

    Stijlvolle trailer

  12. #12

    Standaard

    Er is nu een nieuwe(?) preview online. Weet echter niet of deze hetzelfde is als hierboven genoemde trailer want die is niet meer te openen. Het filmpje duurt zo`n 6 minuten.

    Preview Sin City link

    Preview van Sin City

    15-10-2004, (filmfocus) - Regisseur Robert Rodriguez ('Spy Kids', 'Once Upon a Time in Mexico') is bezig met de gestileerde verfilming van de gewelddadige futuristische strip 'Sin City' van Frank Miller, met grote namen in de hoofdrollen zoals Josh Hartnett, Bruce Willis, Mickey Rourke, Eliah Wood, Benicio del Toro, Jessica Alba, Brittany Murphy, Michael Madsen en ga zo maar door.

    Bekijk op filmfocus een preview van deze film-noir met Josh Hartnett als The Salesman samen met Marley Shelton als The Customer, en maak vervolgens kennis met met Marv (Mickey Rourke), Dwight (Clive Owen) en Hartigan (Bruce Willis). De Amerikaanse première van 'Sin City' staat gepland voor april 2005.




    Bron: Filmfocus.nl
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  13. #13

    Standaard

    Alleen al door de cast volgens mij de moeite waard. Hoop wel dat Rodrigues t op een rauwe manier brengt en niet dat ie per ongeluk z'n Spy Kids stijlmiddelen gebruikt..

  14. #14

    Standaard

    Nieuwe posters verschenen:





    Bron: Filmtotaal.nl
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  15. #15

  16. #16

    Standaard

    Trailer zag er interessant uit :P :wink: Erg benieuwd naar deze film, ziet er apart uit

  17. #17

    Standaard

    damn man .. deze film word zooo gaaf
    Ik was al helemaal weg van Rodriguez' Desperado trilogy, maar deze gaat hem wel verslaan zeg. Wat een sterrencast .. geweldig

  18. #18
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Als de film zo goed uitziet als de trailer, wow.
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  19. #19

    Standaard

    Heb de trailer net ook gezien, lijkt me een interessante film!
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  20. #20

    Standaard

    Ziet er heel tof uit. Lekker film noir. De posters zien er lekker Max Payne uit.
    Ik hoop wel dat Rodriguez dit keer eens aandacht heeft besteed aan de pre productie en nu eens niet meen film vol amateuristische springers en fouten komt. Hierdoor vond ik Once upon a time in Mexico zeer slecht en amateuristisch. En aangezien de trailer voor die film ook heel vet was w8 ik nog even af. Hij weet iig wel altijd hele mooie dames te casten 8)

  21. #21

    Standaard

    Ik hou niet echt van film Noir, maar deze trailer ziet er erg vermakelijk uit.

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Evil Hobbit
    Ziet er heel tof uit. Lekker film noir. De posters zien er lekker Max Payne uit.
    Ik hoop wel dat Rodriguez dit keer eens aandacht heeft besteed aan de pre productie en nu eens niet meen film vol amateuristische springers en fouten komt. Hierdoor vond ik Once upon a time in Mexico zeer slecht en amateuristisch. En aangezien de trailer voor die film ook heel vet was w8 ik nog even af. Hij weet iig wel altijd hele mooie dames te casten 8)
    precies dezelfde gedachten
    All the animals come out at night
    Robert de Niro | Taxi Driver

    My precious dvd collectie|Top20

  23. #23
    'A thing of beauty, is a joy forever'

  24. #24

    Standaard

    I LOVE IT!

    Ik weet vrijwel zeker dat dit de beste film wordt die ooit is gemaakt 8)
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maick Werner
    I LOVE IT!

    Ik weet vrijwel zeker dat dit de beste film wordt die ooit is gemaakt 8)
    My thoughts exactly 8) . Heb de trailer al meer dan 100x gezien en hij blijft geweldig, mede dankzij het geweldige achtergrond nummer van The Servants - Cells. kijk echt uit naar deze film en geloof me, dit word een toppertje . Werd ook wel tijd dat Rodriguez een goede film maakt na al die Spy Kids films en Once Upon a Time in Mexico

Pagina 1 van 22 1234511 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •