Pagina 1 van 11 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 265 worden weergegeven.

Discussie: Saw 3

  1. #1

    Standaard Saw 3

    Saw III Confirmed
    Source: House of Jigsaw November 7, 2005


    Saw and Saw II producer Gregg Hoffman has confirmed at House of Jigsaw that there will be a Saw III. The sequel has already earned over $60 million in two weeks and cost only $4 million to make. Hoffman said:

    1) RELAX!!!! We just finished SAW II. Yes, there's going to be a SAW III, and yes, we will do our best not to f**k it up. We're going to try for next year, but if it's not right when we'd have to start shooting, we'll wait.

    2) There are NO CONFIRMED cast members for SAW III yet.

    3) There is no director confirmed yet.

    4) The title is not S3W. That's ridiculous. It reminds me of when everyone thought the title of SAW II was SAW II: HACKSAW.

    Meanwhile, Lions Gate Films, distributor of the films, has already registered Saw3.com, which currently takes you to the studio's official site.

    Vond deel 1 wel redelijk. Ben benieuwd naar II, maar deel III wordt al weer 'afgezaagd'.

  2. #2

    Standaard

    Binnenkort eerst deel 2 maar eens kijken, hoorde van een vriend uit Londen dat deel 2 ook weer erg goed is.

  3. #3

    Standaard

    Saw I vond ik bloedstollend en ik ben dus erg benieuwd naar Saw II. De reacties op imdb.com waren helaas niet zo best, maar goed, die sabelen wel meer films neer die ik toch goed vind. Ik heb nu zoiets van, laat eerst Saw II maar komen, dan zien we wel weer wat III betreft... Maar ik begrijp dat ze er dus een hele franchise van willen maken. Mij hoor je niet klagen :wink:

  4. #4

    Standaard

    Jemig heb deel 2 nog niet eens gezien..waar gaat t over..

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Argonath 2
    Jemig heb deel 2 nog niet eens gezien..waar gaat t over..
    ze zijn nog niet begonnen met SAW3 en de productie duurt ook minimaal 1 jaar. Dat SAW 2 pas zo laat in Nederland komt is een kwestie van distributie. Ik wil niet afhankelijk zijn van regio 2 distributie en heb hem daarom al gezien.
    Divide et Impera

  6. #6

    Standaard

    ik ben erg benieuwd wat ze hier van maken, aangezien Saw II meer dan aangenaam was
    Maar [spoiler:29880a4874]zonder John maar met dat wijfie als nieuwe Jigsaw[/spoiler:29880a4874] kan het nooit zo cool worden. [spoiler:29880a4874]John was erg cool; erg creepy om wat hij deed en vooral hoe, maar door z'n ziekte heb je toch wel een soort van sympathie voor hem; hij had wel een bepaalde overtuiging. Maar Amanda heeft gewoon geen echte overtuiging imo; zij zet het werk voort enkel omdat John haar heeft overtuigd en door haar ervaring met Jigsaw...beetje zwak vond ik dat en zal ik na III vrees ik helemaal hebben. Haar 'Game Over' klonk zo lachwekkend itt hoe John het zei [/spoiler:29880a4874]

  7. #7

  8. #8

    Standaard

    Deel 1 was super cool, deel 2 ga ik zeker kijken. Maar ik ben bang dat ze veel te veel gaan uit melken. Laten we maar afwachten...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  9. #9

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door P5YCH0
    Ik verheug mij al op SAW 4.


  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door P5YCH0
    Ik verheug mij al op SAW 4.
    Die maak jij niet meer mee

    SAW 3:
    Hij wordt zeker vet met de producers van SAW 1 en 2 erbij kan het niet meer stuk. Ik heb in elk geval erg genoten van de eerste 2 !
    Stuk voor stuk meesterwerkjes !

  12. #12

    Standaard

    Nou snap ik niet meer waarom elke rapper een film wilt gaan maken. Master P speelt in Saw 3 mee. Hopelijk wordt hij als eerste afgemaakt.

  13. #13

    Standaard

    Het is toch logisch dat er een deel 3 komt?

    De Saw films zijn low budget en brengen heel veel op.

  14. #14

    Standaard

    eens houdt het op.

    Wat mij betreft vind ik het leuk dat er vervolgen komen maar ze moeten er geen ktfilms van maken.

    Dan krijg je zo een ktserie als rocky en jaws uiteindelijk zijn geworden.

  15. #15

    Standaard

    Deel 3 mogen ze van mij nog maken maar dan moeten ze denk ik ook ophouden. Deel 1 en 2 vind ik allebei te gek. Ben best wel benieuwd naar het 3e deel

  16. #16

    Standaard

    www.saw3.com online.

    -------------------------
    Cast members:

    Tobin Bell and Shawnee Smith have some fresh blood joining them in the upcoming third installment in the SAW franchise. Iranian actress Bahar Soomekh (MISSION:IMPOSSIBLE:III) and Angus MacFayden (BRAVEHEART) have signed on to star in SAW III for director Darren Lynn Bousman. Soomekh and MacFayden will play "Lynn" and "Jeff" respectively who, as we learned in this exclusive JoBlo.com report, go a little something like this: "Lynn is a married mother in her late 30s who is kidnapped by Jigsaw. As you might expect all is not sunny on Lynn's front who's got some dark secrets she's keeping from her family. Then there's Jeff, a dad who has never recovered fully after his son died. It was an accident but he's never been able to forgive himself." But what we're all aching to know is whether that bad-ass "Techie" will be returning... The plot for the third film was conceived by original director James Wan with fellow SAW co-creator Leigh Whannell writing the script. Filming is scheduled to begin next week in Toronto.
    ----------------------

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  17. #17

    Standaard

    Teaser Poster



    Egt gaaf!!

  18. #18

    Standaard

    hehe cool
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  19. #19

    Standaard

    http://www.filmtotaal.nl/module.php?...l=Poster_Saw_3

    de link van Martini doet het bij mij niet
    Hier nogmaals.........wat een gore poster zeg...........

  20. #20

  21. #21

  22. #22

    Standaard

    Cool !
    Ze weten altijd wel weer opvallende posters te maken.......waardoor ik weer zeer benieuwd word naar deze film :wink:

  23. #23

    Standaard

    Fantastische poster, dit belooft weer veel goeds! 8)

  24. #24

    Standaard

    De poster is erg gaaf, ik kijk erg uit naar het 3e deel. Ik had bij saw 2 al verwacht dat het me niet meer zou boeien, maar saw 2 viel me 100% mee. Als ze slim zijn maken ze een goed 3e deel en kappen ze er dan mee zodat je een mooi trilogy hebt.

    Maar de kans is groot dat ook saw flink uitgemolken gaat worden.

  25. #25

    Standaard

    Ben opzich wel benieuwd, deel 1 en 2 waren erg vermakelijk, ben benieuwd hoe het verhaal zich nu verder ontwikkelt

Pagina 1 van 11 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •