Pagina 1 van 10 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 231 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard een blik in de toekomst ....Het resultaat!!

    Het is nu 24 april 2004. Op dit forum heeft vrijwel iedereen al gepost hoe groot zijn of haar verzameling is.
    Hier kan je posten hoe groot je denkt dat je verzameling zal zijn op 31-12-2004 ....

    Noem even het aantal wat je nu hebt en wat je denkt te hebben op 31-12-2004.

    Het is de bedoeling dat je eenmalig een voorspelling waagt en deze dan niet meer bijsteld ....


    Hoe goed ken jij jezelf ?

    Edit: Inmiddels is het 1 januari geweest. We vragen aan iedereen om zijn eigen post te quoten en dan het aantal dvd's dat je nu hebt eronder te schrijven. Doe je dit niet dan doe je ook niet mee aan deze voorspellingen.

    Wij zijn heel benieuwd naar de resultaten!!

  2. #2

    Standaard

    Mijn voorspelling:

    Ik heb nu 190 dvd's. Op 31-12-2004 zullen dat er 240 zijn.

  3. #3

    Standaard

    Pffff, die is moeilijk. Maar hij is ook wel leuk om een gokje te wagen.
    Ik heb momenteel (ff denken hoor) 92 dvd's in mijn kast staan, en ik heb er 8 onderweg, zit ik op de 100.
    Ik heb er nog 7 te koop staan, weer 93, ik wil LOTR ROTK 2/4 disc hebben, = 95 + starwars = 98 = nog wat spullen. Eind van het jaar zit ik op de 114 8)

  4. #4

    Standaard

    nu 265, tegen het einde van het jaar zeker 340


  5. #5

    Standaard

    Ik heb er nu 139 en dat zal zo rond de 200 zijn aan het eind van het jaar 2004...
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  6. #6

    Standaard

    ik heb er nu 37 ik ga nu even heel hard (begin collectie)
    ik ga nog trouwen dit jaar (poeh dat kost veel geld)

    31-12-2004 heb ik er 66

  7. #7

    Standaard

    Ik heb er nu 50. Ik denk dat ik er aan het eind van het jaar 100 heb.

  8. #8

    Standaard

    mmmmz ff denken hoor
    heb er nu 64 op 31-12-04 heb ik er denk 145
    Bezoek mijn Profiler!
    Laatste gezien : Monster's INC
    Laatste aangeschaft : Stigmata, Devil's Advocate

  9. #9

    Standaard

    Ik zit nu op de 115-120 DVD's.

    Er staan flink wat titels op mijn lijstje en in de pre-order. Die van het lijstje werk ik stuk voor stuk af. Voor eind dit jaar heb ik waarschijnlijk een stuk of 30-40 titels erbij, en misschien een aardig stuk meer, hangt er een beetje vanaf hoe ik dat met die Disneys ga aanpakken. En er zal wel weer een aardig aantal titels verdwijnen door verkoop (alhoewel het al minder aan het worden is 8)).

    Lastig... maar ik schat dat ik eind dit jaar 151 titels heb.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  10. #10

    Standaard

    Heb er nu zo'n 330, dat zijn er aan het eind van het jaar 400.

  11. #11

    Standaard

    Ha, dit geeft een soort spel-element aan het idee van posten hoe groot je verzameling is. Goed idee.

    Ik heb er nu volgens DVD Profiler 76. Ik zal een mooi rond getal gokken: ik denk dat het er eind van dit jaar 100 zijn.
    [mijn collectie]
    You watched it, you can't unwatch it!

  12. #12

    Standaard

    1.220 nu, tegen het eind van het jaar gok ik 1.500
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  13. #13

    Standaard

    Ik heb er nu 16.

    En aan het eind van het jaar 49

    Tyler Durden: "I want you to hit me as hard as you can."

  14. #14

    Standaard

    Laat ik nou mijn collectie beheren in een spreadsheet waarin ik al een formule heb zitten waarmee ik dat soort berekeningen maak.

    Momenteel heb ik 363 dvd's en volgens mijn formule zouden het er op 31-12-2004 428 moeten zijn. Omdat ik steeds minder koop stel ik dit met 25% naar beneden bij: het zouden er dan aan het eind van dit jaar dan 412 moeten zijn.

  15. #15

    Standaard

    Ik zit momenteel op 87 titels. Komende week komen daar 3 bij, dus dat is dan 90. Voor m'n verjaardag krijg ik "Schindler's List (L.E.)" en misschien nog enkele andere DVD's. Door de rem die ik op het verzamelen heb gezet (ga binnenkort op kamers, dus heb m'n geld hard genoeg nodig) zullen er per maand misschien 2 à 3 titels bijkomen. Ook nog iets van 5 titels met Kerst & Sinterklaas... Dat maakt aan het eind van het jaar zo'n 115 titels.
    Vae, puto deus fio...
    Mijn Collectie | Films 2011

  16. #16

    Standaard

    ik zit nu ongeveer op de 170, aan het eind van het jaar zal dat 203 zijn denk ik

  17. #17

    Standaard

    Nu iets van 75... aan t eind van t jaar denk ik ongeveer 90.
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  18. #18

    Standaard

    Ik zit nu op 743 titels en heb er in 1½ jaar tijd 500 gekocht dus dat zou betekenen in de laatste 7 maanden dat ik er 193 zou kopen. Dan kom ik op 743 + 193 = 936.

    Leuk aantal.

  19. #19

    Standaard

    Ik heb nu 31 DVD's. Aan het eind van het jaar verwacht ik dat ik er 50 heb.

  20. #20
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Heb er nu 123 en aan het eind van het jaar zijn dat er 138. :wink:

  21. #21

    Standaard

    Nu 44 aan het eind van het jaar denk ik er 55 te hebben

  22. #22

    Standaard

    Ik heb er nu 95, eind dit jaar verwacht ik er 120 te hebben

  23. #23

    Standaard

    Ik heb er nu 140 en voor het eind van het jaar gok ik dat ik rond de 175 zit.
    Oskar Schindler: Stern, if this factory ever produces a shell that can actually be fired, I'd be very unhappy.

  24. #24

    Standaard

    Leuk, al deze reacties. Dat had ik niet verwacht !

    Ga lekker door met posten zou ik zeggen !

    (op 01-01-2005 open ik wel een draadje waarin we kunnen kijken wat er van onze voorspellingen terecht is gekomen !)

    Groet

    Dennis

  25. #25
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Heb er nu 123 en aan het eind van het jaar zijn dat er 138. :wink:
    Bij 138 stop ik gewoon met kopen dus uitkomen gaat ie

    Valt er ook wat mee te winnen hierzo ?? :P

Pagina 1 van 10 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •