Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 38 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard band of brothers Box Set (6 Discs) D-Day Special Edition?

    weet iemand wat deze versie inhoud?
    bij play.com kost deze hetzelfde als de normale 6-disc versie.

    http://www.play.com/play247.asp?page...2&title=164409

  2. #2

    Standaard

    Ik heb gelezen dat het om een Rerelease of Repromote gaat dus ik blijf daar even bij
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  3. #3

    Standaard

    ziet er hetzelde uit als de huidige 6-disc, misschien een andere verpakking

  4. #4

    Standaard

    Zal denk ik wel alleen een nieuwe verpakking zijn. Het gaat alleen nog maar om het grote geld
    I am a freak, and I am proud of it:)

  5. #5

    Standaard

    Gaat echt wel alleen maar om het geld....Spielberg is net als Lucas...Brengt Star Wars bijv. ook in fullscreen uit,alsof iemand daar nou op zit te wachten.Saving Private Ryan ook op D-Day 60 th anyversary..etc etc...Dat hele 60 jaar D-Day gebeuren word door regisseurs uitgemolken door het uitrbrengen van "nieuwe versies"....

  6. #6

    Standaard

    De huidige versie van Band Of Brothers (en dan bedoel ik de R1 Tin box 6/disc) is toch al goed genoeg. Het enige wat ik daar aan mis zijn commentaartracks door regiseurs en historici als Steven Ambrose en John Keegan.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniel1974
    De huidige versie van Band Of Brothers (en dan bedoel ik de R1 Tin box 6/disc) is toch al goed genoeg. Het enige wat ik daar aan mis zijn commentaartracks door regiseurs en historici als Steven Ambrose en John Keegan.
    Van Steven Ambrose zul je ook geen comentaartrack meer kunnen krijgen op een evt. nieuwe versie want die is vorig jaar of het jaar daarvoor overleden......

  8. #8

    Standaard

    Oh, ja dat klopt ook. Wel erg jammer. Nou ja Keegan heeft vast nog wel genoeg te vertellen. Gezien zijn 6 Armies in Normandy ook is gebruikt voor Saving Private Ryan.

  9. #9

    Standaard

    Waarom mailed iemand Play niet gewoon ?
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  10. #10

    Standaard Band of Brothers 60 year D-Day

    Weet iemand al of deze versie er idd komt en of er uberhaupt wel een verschil is? Ben erg benieuwd!

  11. #11

    Standaard

    Er staat inmiddels een plaatje bij en het gaat volgens mij, zoals ik al meerdere keren heb vermeld, nog altijd om een re-release of herpromotie.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  12. #12

    Standaard

    Sinds een tijdje is er een 6-disc te koop bij Cd-wow voor weinig. (Niet de D-Day, maar toch een nieuwe uitgave) Deze is Regio 2 en 4, met Nederlandse ondertitels. In NL is de enige die dit ook heeft het blik. Dit is echter een grote keepcase met een sleeve.

    Kijk maar:
















    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  13. #13

    Standaard

    Nou, vind hem nog best duur.. en niet eens mooi eigenlijk
    New: Pulp Fiction 15 Year Anniversary Briefcase Edition (blu-ray)

  14. #14

    Standaard

    Ik zat eerst ook te twijfelen maar ik denk dat ik toch maar een keer de Tin can haal bij FRS met Free-ID korting :wink:

  15. #15

    Standaard

    ja... ik eigenlijk ook, maar vertrouw er niet op dat ik em nog ooit zal vinden zonder dat ie onder de krassen zit... hopelijk wel!
    "Grandpa, were you a hero in the war?" "No", I answered, "But I served in a company of heroes".

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rene81
    ja... ik eigenlijk ook, maar vertrouw er niet op dat ik em nog ooit zal vinden zonder dat ie onder de krassen zit... hopelijk wel!
    Heb je het nu over de 6disc? Is die vaak beschadigd?

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SanderV
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rene81
    ja... ik eigenlijk ook, maar vertrouw er niet op dat ik em nog ooit zal vinden zonder dat ie onder de krassen zit... hopelijk wel!
    Heb je het nu over de 6disc? Is die vaak beschadigd?
    Dan koop je toch gewoon een gesealde exemplaar bij de MM

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve Muller
    Citaat Oorspronkelijk gepost door SanderV
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rene81
    ja... ik eigenlijk ook, maar vertrouw er niet op dat ik em nog ooit zal vinden zonder dat ie onder de krassen zit... hopelijk wel!
    Heb je het nu over de 6disc? Is die vaak beschadigd?
    Dan koop je toch gewoon een gesealde exemplaar bij de MM
    Ja, in een normale winkel ga je er toch vanuit dat ze krasrij zijn... Ik snap niet helemaal wat rene81 bedoelt vandaar dat ik het vroeg.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Gevers
    Nou, vind hem nog best duur.. en niet eens mooi eigenlijk
    € 30 is toch redelijk geprijsd?
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  20. #20

    Standaard

    30 euro vind ik extreem goedkoop, zelfs voor de 5-disc.
    Zou trouwens wel leuk zijn als er een nieuwe release komt, met commentaar van de makers en een hogere bitrate, klinkt mieren*ukerig, maar kijk maar eens op recensies van Warner titels de laatste tijd, komt vaak vboor dat er nog 2 of 3 gigabyte vrij is op de disc, die ruimte zou bieden voor bv. een DTS-track. Is bij BoB ook helaas zo.
    We stand alone together...Preciousss...And like that, he's gone...
    My Website Mijn verkoopthread

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ron kars
    30 euro vind ik extreem goedkoop, zelfs voor de 5-disc.
    Zou trouwens wel leuk zijn als er een nieuwe release komt, met commentaar van de makers en een hogere bitrate, klinkt mieren*ukerig, maar kijk maar eens op recensies van Warner titels de laatste tijd, komt vaak vboor dat er nog 2 of 3 gigabyte vrij is op de disc, die ruimte zou bieden voor bv. een DTS-track. Is bij BoB ook helaas zo.
    Warner doet alleen niet aan DTS
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  22. #22

    Standaard

    Ik ben al ruim een jaar zeer content met mn 6-disc TIN dus daar laat ik het maar bij

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ron kars
    maar kijk maar eens op recensies van Warner titels de laatste tijd, komt vaak vboor dat er nog 2 of 3 gigabyte vrij is op de disc, die ruimte zou bieden voor bv. een DTS-track. Is bij BoB ook helaas zo.
    DTS vreet niet alleen ruimte, maar ook bandbreedte weg.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Gevers
    Nou, vind hem nog best duur.. en niet eens mooi eigenlijk
    Ik heb zelf de tin, maar heb laatst ook de bovenstaande versie gekocht als cadeau. Ik moet zeggen dat ie er in het echt een stuk beter uitziet, en het is trouwens ook een stuk handiger dan de tin verpakking.

  24. #24

    Standaard

    vind t niet zo mooi als de dvd`s zo een beetje op elkaar zitten "gepropt".
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  25. #25

    Standaard

    Wat ik bedoel met krasvrij is wat ik eerder ook al eens gepost heb; ik heb tot drie keer toe een geseald exemplaar gekregen van FRS, gewoon uit seal van de fabriek (met engelse kartonnen hoes, dus een UK-versie in prinicipe).. die dus helemaal onder de krassen zaten. Nu ken ik mensen die de NL versie hebben (dus met kartonnen NL-hoesje er omheen, en de Duitse versie (met duits kartonnen hoesje) en deze waren wel krasvrij....

    Het probleem was echter dat FRS elke keer een nieuwe stuurde, en ik ook een groot aantal boxen bekeken heb in Eindhoven e.o. bij o.a. FRS & van Leest, maar stuk voor stuk waren ze met Engelse hoes, en onder de krassen... dus of ie geseald is, of niet, dat leek niet uit te maken!

    Denk dat ik binnenkort een keer naar een MM rij in Heerlen ofzo (volgens mij zit er daar één, als ze daar de versie hebben uit NL, en zonder krassen, mits deze aantrekkelijk geprijsd is!)
    "Grandpa, were you a hero in the war?" "No", I answered, "But I served in a company of heroes".

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •