Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 32 van 32 worden weergegeven.

Discussie: MINDHUNTERS

  1. #26

    Standaard

    Heb m gisteravond gehuurd en moet zeggen dat ik het geen slechte film vond. [spoiler:cee0eb7f44]Het was altijd afwachten wanneer en hoe iemand gekilled werd[/spoiler:cee0eb7f44]en dat was goed voor de spanning.

  2. #27

    Standaard

    De film begon wel aardig maar eenmaal op het eiland aangekomen wordt het verhaal een zooitje
    Er zit veel jatwerk in van andere films, en de film heeft een zwak einde.
    Meer valt er niet over te zeggen.
    cijfer 6
    I'll be back...

  3. #28

    Standaard

    Verschrikkelijk wat een waardeloze film. Absoluut geen aanrader.
    Have a nice day !

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Zeeuws Meisje
    Verschrikkelijk wat een waardeloze film. Absoluut geen aanrader.
    Zo'n mening kan ik me wel voorstellen van Zeeuws Meisje. Al dat brute geweld. :wink:

    Ik vind dit wel een vermakelijke film. Zeker geen topper. Tuurlijk zitten er diverse plotgaten in het script. Lekker filmpje voor als je een middagje of avondje niets te doen hebt. Krijgt van mij een 7.

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniël van Zanten
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Zeeuws Meisje
    Verschrikkelijk wat een waardeloze film. Absoluut geen aanrader.
    Zo'n mening kan ik me wel voorstellen van Zeeuws Meisje. Al dat brute geweld. :wink:
    Belachelijke opmerking! Ik heb geen moeite met geweld, als het van toegevoegde waarde is. Maar er was gewoon van alles mis met de film. [spoiler:ff7f689b63]Leuk dat Slater bevriest en in stukjes breekt, leuk de sigaret met zuur (het enige originele volgens mij in de film), de zielepiet in de rolstoel, het meisje met het geheim.[/spoiler:ff7f689b63] Te afgezaagd voor woorden.
    Have a nice day !

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Zeeuws Meisje
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniël van Zanten
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Zeeuws Meisje
    Verschrikkelijk wat een waardeloze film. Absoluut geen aanrader.
    Zo'n mening kan ik me wel voorstellen van Zeeuws Meisje. Al dat brute geweld. :wink:
    Belachelijke opmerking! Ik heb geen moeite met geweld, als het van toegevoegde waarde is. Maar er was gewoon van alles mis met de film. [spoiler:673852367b]Leuk dat Slater bevriest en in stukjes breekt, leuk de sigaret met zuur (het enige originele volgens mij in de film), de zielepiet in de rolstoel, het meisje met het geheim.[/spoiler:673852367b] Te afgezaagd voor woorden.
    Dit was ook meer als grapje bedoeld. Zie ook knipoog. Zeeuws meisje : Geen cent teveel hoor= Is keurig net vrouwtje uit de reclame. Of ben jij dit echt? :wink:

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniël van Zanten
    Zeeuws meisje : Geen cent teveel hoor= Is keurig net vrouwtje uit de reclame. Of ben jij dit echt? :wink:
    Ik heb niet eens zo'n mooi mutsje
    Have a nice day !

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •