Ik ben op zoek naar films die je kunt vergelijken met b.v. Magnolia en Donnie Darko.
Iemand wat aan te raden?
Ik ben op zoek naar films die je kunt vergelijken met b.v. Magnolia en Donnie Darko.
Iemand wat aan te raden?
Lost in Translation: best movie ever!
312 +
big lebowski?vanilla sky?
moeilijk om daar vergelijkenissen mee te maken...
mazzel,niels
T2: I'll Be Back!
Memento kwam meteen in me op!
Die heb ik allebei nog niet gezien, maar eens doen danOorspronkelijk gepost door Niels Simons
Memento heb ik gezien en past zeker in het rijtje.Oorspronkelijk gepost door Dennis Veldhuizen
Lost in Translation: best movie ever!
312 +
big lebowski is eigenlijk unaniem top,vanilla sky zijn de meningen verdeeld...
memento is idd ook een erg goede film!
mazzel,niels
T2: I'll Be Back!
Requim for a dream
http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Nancy
Don,t point your finger at fucking crazy people!!!!!
Punch Drunk Love (nog zo'n meesterwerkje van P.T. Anderson)
Happy Accidents (de romantische versie van Donnie Darko, erg goed filmpje!)
PI (vage film, maar erg goed, net zoals Requiem For a Dream)
"Our sun is dying. Mankind faces extinction."
apart in t aktiegenre zijn Dobermann,Mean Guns...
mazzel,niels
T2: I'll Be Back!
21 grams is ook een toppertje trouwens
http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Nancy
Don,t point your finger at fucking crazy people!!!!!
Bijna alle David Lynch films
12 Monkeys
Unbreakable
"It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large
Heb laatst The Salton Sea gezien. Past er ook wel tussen.
Lost in Translation: best movie ever!
312 +
Das toevallig, die staan hoog op mijn "binnenkort maar eens kijken" lijstje.Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
Lost in Translation: best movie ever!
312 +
De door jou genoemde films zijn juist goed omdat ze niet met andere te vergelijken zijn
aanraders vind ik:
Memento
Punch Drunk Love
American Beauty
Amores Perros
K-pax
Abre Los Ojos
Requiem for a Dream
Festen
en idd alle David Lynch films (ook Twin Peaks natuurlijk)
Adaptation
O brother where art thou
Being John Malkovich
The Truman Show
Amelie
ook allemaal bijzondere films
Fear and Lothing in Las Vegas (probeer wel zelf bezopen te zijn voor je ernaar kijkt, anders is er geen zak aan, beetje zoals bij The Big Lebowski!)
The Cube
Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
Vond jij K-Pax zo goed? Die is bij mij zo ongelooflijk tegengevallen...ik vind dat je wel meer mag verwachten van Kevin Spacey
the usual suspect mis ik nog. :wink:Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
pulp fiction.
nog meer , ik vond Spacey in K-pax echt ontzettend overtuigend.Oorspronkelijk gepost door jake montana
Nemesis Game
The Game
*For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
Mijn collectie
Fargo
Trainspotting
City of God
Snatch
La Haine
the Basketball Diaries
Deze moet je zeker eens bekijken!!!
Welcome to the L4YER CAKE son.
Yi Yi (A One And A Two) wordt wel eens met Magnolia vergeleken. Of ik het daar mee eens ben weet ik niet echt, maar ik vind het wel allebei prachtige films.
[mijn collectie]
You watched it, you can't unwatch it!
Zo te zien kan je een jaartje vooruit.
iddOorspronkelijk gepost door Wolf Gaidin
Jullie worden eerst bedankt! Ik heb genoeg films gezien die ik nog moet bekijken
Lost in Translation: best movie ever!
312 +
The Player van Altman
Short Cuts (ditto)
Chungking Express van Wong Kar Wai
--Check out the big brain on Brett!--
---------------Jules----------------
[•]Three Star Trader[••]SafeTrader[•]
Jacob's Ladder
http://www.imdb.com/title/tt0099871/