Pagina 15 van 18 EersteEerste ... 51112131415161718 LaatsteLaatste
De resultaten 351 tot 375 van 448 worden weergegeven.

Discussie: Duurste DVD-aankoop

  1. #351

    Standaard

    Mijn duurste dvd's zullen de eerdere releases zijn, toen deze nog rond de fl 90,- waren met uitschieters naar de fl 120,-, het ging hier overigens om simpele single disc uitgaves.

    Anders duurste boxset: 85 euro Harold Lloyd Collection (maar is het meer dan waard).
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  2. #352

    Standaard

    Ik doe niet echt aan dure aankopen , duurste is denk een serie. Waarschijnlijk een X-files box van in de 50 euro.

  3. #353

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Annemie Bekijk bericht
    Hmm... heb het gevoel dat ik dan net een koopje heb gedaan
    Jah, maar het was dan ook nog een volledig sealed exemplaar die van mij, die zullen altijd moeilijker te vinden worden medunkt
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  4. #354

    Standaard

    ali G in da house, toen hij net uit was (en mn allereerste dvd) betaalde ik 36 euro

  5. #355

    Standaard

    Zoals meerdere mensen hier in dit forum te kennen hebben gegeven, de Band of Brothers tinpack. Destijds, eind 2002, heb ik er 90 euro voor betaald. Dat vond ik toen een koopje. Ik moet zeggen dat ik er nog steeds heel blij mee ben, dus de 90 euries was de box meer dan waard.
    Somebody once wrote: "Hell is the impossibility of reason." That's what this place feels like. Hell. (Chris Taylor - Platoon)

  6. #356

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennoman Bekijk bericht
    Jah, maar het was dan ook nog een volledig sealed exemplaar die van mij, die zullen altijd moeilijker te vinden worden medunkt
    Ach ja, de mijne is ook prima in orde en was ook nog met het plastic en alles compleet... dus ik ben tevreden hoor

  7. #357

    Standaard

    duurste.... ff denken ....denk of de i robot sonny-head (die ik bijna meteen weer heb doorverkocht) of de alien-head . de troy wooden box was ook vrij prijzig, de spiderman coffret ook trouwens.... shawshank redemption tin titanic was ook niet goedkoop...en zo kan ik wel ff doorgaan, punt is ik weet van geen allen meer precies wat ik er destijds voor heb betaald.....denk dat de duurste ergens bij de 150/200 euries ligt
    Happy Gilmore: [to Bob Barker] The price is wrong, bitch.

    my addiction
    MegaStarTrader

  8. #358

    Standaard

    Heb net mijn Alienhead binnen, de Japanse versie met het lego poppetje
    Voor 120 euro. Wel veel geld maar toch best een goeie deal dacht ik.
    En ook meteen mijn duurste.....

  9. #359

    Standaard

    De 12 disc lord of the rings extended edition was mijn duurste aankoop,maar was het wel waard.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  10. #360

    Standaard

    Dvd heb ik geen idee meer van, VHS weet ik nog wel mijn Tool - Salival Box, die tot op heden nog sealed hier ligt (€45).
    "Christopher McCandless: Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth." - Into The Wild.
    Mijn eigen filmpjes en projecten

  11. #361

    Standaard

    dat zal bij mij de box zijn van West Wing: the complete series voor 220 euro
    Did you notice a sign in front of my house that says "Dead Nigger Storage"?

  12. #362

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raznov Bekijk bericht
    Dvd heb ik geen idee meer van, VHS weet ik nog wel mijn Tool - Salival Box, die tot op heden nog sealed hier ligt (€45).
    Waarom in Godsnaam gesealed??? Ga kijken en luisteren die zooi!!!

  13. #363

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Waarom in Godsnaam gesealed??? Ga kijken en luisteren die zooi!!!
    Omdat ik geen VHS speler meer heb (heb toen de video's van het internet gehaald), en de cd al een tijd daarvoor als mp3 op mn ipod had staan. Heeft weinig nut (vind ik zelf) om hem dan nog open te maken.
    "Christopher McCandless: Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth." - Into The Wild.
    Mijn eigen filmpjes en projecten

  14. #364

    Standaard

    Ultimate edition Predator.

    Predator / Predator 2 / AvP

    150,-


  15. #365

    Standaard

    Dat moet voor mij waarschijnlijk de complete series box van Inspector Morse zijn, die destijds 150 euro kostte. Aan speciale dure uitgaves doe ik meestal niet.

  16. #366

    Standaard

    Spiritid Away box, de Japanse. Iets van €250 meen ik.
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  17. #367

    Standaard

    Mijn duurste aankoop was de Band of Brothers tin box, paar jaar geleden gekocht voor €80,99

    Moest er wel beetje voor sparen (ik kocht 5 weken lang geen andere dvd's, of andere spullen en extra spaargeld neergelegd) om hem te kunnen kopen. Toen was ik nog 12 jaar. Ik vind €81,- zowiezo wel een groot bedrag voor een 12 jarige :P


    EN::

    Ik weet niet of het telt, maar ik heb ook een 2e hands Schindler's List LE
    Ik weet niet hoeveel die destijds koste, maar ik heb hem voor €15,- gekocht paar maanden geleden. Wat was de originele koopprijs hiervan? En als dat hoger ligt als BoB Tin Box, kan ik die dan rekenen als mijn ''duurste aankoop''?
    Laatst aangepast door wo2-freak : 01-04-2008 om 17:46 Reden: Spelling+Extra EN

  18. #368

    Standaard

    Michael Jackson Ultimate Collection box (4 cd's + 1 live dvd) € 60,-
    Ik denk dat dit mijn duurste aankoop is, maar daar kan verandering in komen zodra ik de James Bond collectie aanschaf. Verder vermijd ik dure aankopen.

  19. #369
    Super Member
    Registratie datum
    Mar 2007
    Woonplaats
    What business is it of yours where I'm from, friendo?

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wo2-freak Bekijk bericht
    Mijn duurste aankoop was de Band of Brothers tin box, paar jaar geleden gekocht voor €80,99

    Moest er wel beetje voor sparen (ik kocht 5 weken lang geen andere dvd's, of andere spullen en extra spaargeld neergelegd) om hem te kunnen kopen. Toen was ik nog 12 jaar. Ik vind €81,- zowiezo wel een groot bedrag voor een 12 jarige :P


    EN::

    Ik weet niet of het telt, maar ik heb ook een 2e hands Schindler's List LE
    Ik weet niet hoeveel die destijds koste, maar ik heb hem voor €15,- gekocht paar maanden geleden. Wat was de originele koopprijs hiervan? En als dat hoger ligt als BoB Tin Box, kan ik die dan rekenen als mijn ''duurste aankoop''?
    Welke L.E. heb je dan, misschien een foto?
    Lijkt me sterk dat hij duurder is als 81€
    Gekeken Films Dit Jaar

    Brian: Excuse me. Are you the Judean People's Front?
    Reg: Fuck off! We're the People's Front of Judea

  20. #370

    Standaard

    Duurste aankoop box: West Wing Complete series - tussen 220-240 (gevolgd door James Bond box en CSI Forensic Metal Case 1-7 rond 200)
    Duurste aankoop 1 film: Shawshank Redemption R2JP Giftset (incl verzenden en belasting), hoewel er nog wel meer rond dat bedrag uitkomen (zoals o.a.: I Robot Sonny Head)
    Duurste aankoop in 1 keer: ben een keer de mediamarkt uitgelopen met zo'n 480 EUR aan DVD's, in de tijd dat de dollar nog wat hoger stond ook een keer in 1 dag zo'n $ 600 uitgegeven in New York aan uitsluitend DVD's
    Laatst aangepast door CFNL : 01-04-2008 om 18:13
    “Judge you are a greedy, sniveling, little wimp. But to show you there are no hard feelings, I’m going to sleep with your wife.”Denny Crane (William Shatner), Boston Legal
    Collectie overzicht - TE KOOP/TE RUIL

  21. #371

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door InfamousGeorge Bekijk bericht
    Welke L.E. heb je dan, misschien een foto?
    Lijkt me sterk dat hij duurder is als 81€


    Deze van Schindler's List. Ik denk niet dat hij duurder was dan €81,-. Maar je weet nooit!

  22. #372

    Standaard

    Duurder dan .

    Deze heb ik zelf bij de Van Leest vorig jaar voor 15 euro gekocht dus 81 lijkt me zeer uit de hoogte.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  23. #373

    Standaard

    The lord of the rings 12dvd trilogie voor 70 euro dacht ik

  24. #374

    Standaard

    Duurste was ongetwijfeld The Two Towers Gift Set, die ik op de dag van de release bij FRS heb gekocht voor 74,95. Voor de giftset van deel 3 ook iets van 70 euro.

    Verder eigenlijk niets boven de 50 euro (seizoen van the west wing)
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  25. #375

    Standaard

    De Central Perk box van Friends voor €124,99 is nog steeds mijn duurste aankoop tot nu toe
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



Pagina 15 van 18 EersteEerste ... 51112131415161718 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •