De resultaten 1 tot 11 van 11 worden weergegeven.
  1. #1
    Christianne1977
    Guest

    Standaard hoe speel ik dvd's af op mijn computer. help me a.u.b!!

    Hallo,

    Ik heb een pc met het besturingssysteem Windows XP. Mijn computer is maar 1 jaar oud en heeft dan ook een cd rom drive en DVD-drive. Ik heb een Windows Media Player. Ik heb al meerdere programma's gedownload om het voor elkaar te krijgen dvd's af te spelen. Maar ik krijg het met geen één programma gedownload. Ik heb DivX gedownload en power DVD krijg ik niet gratis gedownload. Hebben jullie misschien links voor mij die ik kan gebruiken of echt concrete tips waar ik iets mee kan, want ik blijf zo een beetje doorsukkelen...

    Pls help!

    Groetjes Christianne

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    Welke versie van de Mediaplayer heb je? De nieuwere versies van de Mediaplayer kunnen wel DVD afspelen.

    Ik gebruik zelf PowerDVD. Ik kreeg bij m'n DVD-ROM een oudere versie gratis meegeleverd. Nu gebruik ik versie 5 van PowerDVD, dit werkt prima.

  4. #4

    Standaard

    WinDVD is ook nog zo'n programma. Maar dat is helaas ook een trial versie. Je hoort trouwens inderdaad software bij je DVD-ROM mee te krijgen.

    Hoe dan ook, heb hier een legale PowerDVD XP liggen met serial (dus geen trial versie). Die mag je van mij voor een paar euro overkopen als je wilt. Moet je maar even een PM sturen of mailen: mark@dr-download.com.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    WinDVD is ook nog zo'n programma. Maar dat is helaas ook een trial versie.
    Normaal hoort die trial versie van Win DVD erbij te zitten hoor. Win DVD is wel de beste software, en zeker de laatste versie
    I am a freak, and I am proud of it:)

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robbie25jr
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    WinDVD is ook nog zo'n programma. Maar dat is helaas ook een trial versie.
    Normaal hoort die trial versie van Win DVD erbij te zitten hoor. Win DVD is wel de beste software, en zeker de laatste versie
    Niet altijd. Het is of PowerDVD of WinDVD. Bij de software zit dan altijd een serial waarmee je het programma kunt registreren.
    Ik refereerde bovendien naar de online trial versie van WinDVD
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robbie25jr
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    WinDVD is ook nog zo'n programma. Maar dat is helaas ook een trial versie.
    Normaal hoort die trial versie van Win DVD erbij te zitten hoor. Win DVD is wel de beste software, en zeker de laatste versie
    Niet altijd. Het is of PowerDVD of WinDVD. Bij de software zit dan altijd een serial waarmee je het programma kunt registreren.
    Ik refereerde bovendien naar de online trial versie van WinDVD
    Ja, die trial versie is inderdaad gratis. Maar na een paar weken niet meer te gebruiken tot je ervoor gaat betalen
    I am a freak, and I am proud of it:)

  8. #8

    Standaard

    Volgens mij is dat alleen maar logisch
    Trial is proberen/testen dus uiteindelijk zul je ervoor moeten betalen 8)
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  9. #9

    Standaard

    ik had een gratis versie van powerdvd op mijn pc die was standaard geinstalleerd toen ik mijn pc kreeg, nu heb ik deze per ongeluk verwijderd en nu kan ik geen gratis versie meer vinden , ik keek geregeld films op mijn pc en kan nu alleen trail versies vinden wie helpt

  10. #10

    Standaard

    Op redelijk wat dvd's stond voorheen een afspeel programma (niet geweldig maar wel gratis nl. PC friendly). Oa op The Matrix kun je dit programma aantreffen.

  11. #11

    Standaard

    écht gratis (geen trail, geen 'je steelt geen auto') is Zoomplayer, die ik met veel plezier gebruik op de PC (ik kijk maar weinig dvd's op de PC, maar ik moest het wel KUNNEN).

    Down te loaden via deze link
    ... naar mijn bescheiden mening dan hè

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •